kaljukoll
huviline
Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4
|
postitati 31.03.05 18:50
|
|
|
külm higi peale rehvivahetust
juhtus siis selline asi et peale suverehvide velgedele tirimist ja auto alla kruvimist sõitsin rahulikult koju, järgmine päev siis sai küla vahel
kolistatud ja ka trassil sõidetud kui ühtäkki rekkast möödasõidu lõpetamisel viskas juhipoolsesse esirattasse sellise kolina sisse nagu oleks seal
paljas velg- sõitsin siis koju ja kohe rattapolte kontrollima - ja oligi 5st poldist 3 lahti. usalda veel kummimehi
on keegi veel sellise jamaga kokku puutunud
|
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 31.03.05 19:07
|
|
|
Meil pole veel keegi kurtnud et ratas alt oleks jooksnud või et poldid lahti.Mehed ei tasu kuskil nurgataguses kohas käija.Tulge Rehvieksperti.
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
kaljukoll
huviline
Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4
|
postitati 31.03.05 19:15
|
|
|
kusjuures- olen seal töökojas aastaid käinud- nüüd oli aga asi selles et miski uus meez oli seal tööl- rohkem sinna oma jalga ei tõsta
|
|
|
Sermon
huviline
Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330xd
|
postitati 31.03.05 19:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaljukoll
juhtus siis selline asi et peale suverehvide velgedele tirimist ja auto alla kruvimist sõitsin rahulikult koju, järgmine päev siis sai küla vahel
kolistatud ja ka trassil sõidetud kui ühtäkki rekkast möödasõidu lõpetamisel viskas juhipoolsesse esirattasse sellise kolina sisse nagu oleks seal
paljas velg- sõitsin siis koju ja kohe rattapolte kontrollima - ja oligi 5st poldist 3 lahti. usalda veel kummimehi
on keegi veel sellise jamaga kokku puutunud |
juhuslikult kui panid alla valuveljed ja need tõmmati kinni plekkvelje poltidega, siis ongi väga suur võimalus et nad jooksevad lahti, sest plekkvelje
poldi koonus on teistsugune kui valuveljel 
|
|
|
greedy
huviline
Registreerunud 30.12.03
Asukoht: Järvamaa & Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4, coupe otsingul
|
postitati 31.03.05 19:18
|
|
|
mul eelmine aasta sain umbes 15km. sõita ja selline tunne, et masin hakkab vist alg osadeks minema kõik neli rattast olid ikka päris lahti
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 31.03.05 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sermon
Tsitaat: | Algselt postitas: kaljukoll
juhtus siis selline asi et peale suverehvide velgedele tirimist ja auto alla kruvimist sõitsin rahulikult koju, järgmine päev siis sai küla vahel
kolistatud ja ka trassil sõidetud kui ühtäkki rekkast möödasõidu lõpetamisel viskas juhipoolsesse esirattasse sellise kolina sisse nagu oleks seal
paljas velg- sõitsin siis koju ja kohe rattapolte kontrollima - ja oligi 5st poldist 3 lahti. usalda veel kummimehi
on keegi veel sellise jamaga kokku puutunud |
juhuslikult kui panid alla valuveljed ja need tõmmati kinni plekkvelje poltidega, siis ongi väga suur võimalus et nad jooksevad lahti, sest plekkvelje
poldi koonus on teistsugune kui valuveljel |
Seda juhtub jah, et kui õige momendiga rattad kinni keerata, siis on juhuseid kui esimene vasak ratas kipub lahti kerima (ka Audi
originaalpoldiga/veljega) eriti 17" ja suuremate veljedega. Kui suruõhupüssiga täiega kinni lasta siis ei juhtu jah midagi ning teepeal ratast ka
lahti ei saa. Kõige targem on paarkümmend kilti peale rataste vahetust rattapoldid üle käia (valuvelgede puhul).
|
|
|
JL
huviline
Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Coupe S
|
postitati 31.03.05 19:38
|
|
|
osad töökojad panevad rooli peale ka kleepsu stiilis, et "palume kontrollida velgede/polte mutreid 50km pärast!"
siis vähemalt hoiatatud
|
|
|
kama2
huviline
Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.05 20:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaljukoll
juhtus siis selline asi et peale suverehvide velgedele tirimist ja auto alla kruvimist sõitsin rahulikult koju, järgmine päev siis sai küla vahel
kolistatud ja ka trassil sõidetud kui ühtäkki rekkast möödasõidu lõpetamisel viskas juhipoolsesse esirattasse sellise kolina sisse nagu oleks seal
paljas velg- sõitsin siis koju ja kohe rattapolte kontrollima - ja oligi 5st poldist 3 lahti. usalda veel kummimehi
on keegi veel sellise jamaga kokku puutunud |
Usaldada võib ainult ennast. Ja minu teada isegi liikluseeskirjades on selline punkt, et autojuht (mitte kummisepp) vastutab auto tehnilise korra
eest.
Ise olen küll peale iga kummiposti käiku veits eemale sõitnud (et kummimehi mitte häirida) ja oma käega kõik poldid ülekontrollinud. Tänu sellele mina
sellise jamaga kokku puutunud pole. Peale oma laiskust pole kedagi süüdistada 
|
|
|
rau1
huviline
Registreerunud 22.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b5 Avant
|
postitati 31.03.05 20:12
|
|
|
kuna pole enne probleeme olnud, siis oleks igati mõistlik töökojas märkus teha. kui on normaalsed inimesed, siis kindlasti parandaks olukorda.
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 31.03.05 20:33
|
|
|
Minulgi on nii juhtunud. Ma juba mõtlesin, et läheb laagiri või millegi hullema vahetuseks aga pääsesin vaid 2 poldi ostmisega
Ma ei luba isegi tõõkodades survega neid kinni lasta Maanteel ei kipu
lahti saama, kui midagi juhtub. Aga kord kuus kontrollin ikka poldid yle kuna eestiteed on juba sellised et kõike võib juhtuda.
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.05 05:31
|
|
|
Mul on endal ka ühe korra juhtund et lahti on jäänud rattapoldid aga see oli enda lollus.
Üle eelmine aasta oli aga selline juhus, et oli ka miskit õpilane sanga lastud selle suruõhu asjandusel ning tollel õnnestus nii kinni lasta poldid,
et ühe keerasin ümarguseks ja tagumiste rataste lahti saamiseks kulus 1,5 h (ristvõti, ca meetrine toru ja sõbramees suurema haamriga olid
töövahenditeks).
Poolasssi vahetades helistasid mulle töömehed ka ja küsisid luba, et kas võivad paari meetrise toru võtmele otsa panna, et muidu ei tule lahti (nii
pääsesin esimeste rattaste lahti keeramisest).
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 01.04.05 05:44
|
|
|
Suht täpselt 2a tagasi jooksis mu BMW-l Juhkentali säästuka juures esimene vasak ratas alt, lõhkus vastutuleval Tulika Omegal pamperi ja esitule,
lendas kaares üle minu auto tagasi, põrkas vastu kõnnitee äärt ja mõlkis kõvasti veel ka tagasõitva Golfi parempoolset ust. Oma autol polnud õnneks
häda kedagi, ainult sädemepilv käis üles pidurikettast. Kui kindlustuse
asjad aetud said, läksin korjasin ratta üles, tõstsin tungiga suht lääbakil auto veidi sirgemaks, keerasin ratta alla (poldid olid ilukapsli taga kõik
alles ja sirged) ja sõitsin tööle. Kuna ma rehvitöökojast tsekki polnud võtnud, poleks millegi alusel ka kahjusid sisse nõudma minna olnud. Nüüd olen
alati igalt poolt tööde kohta tseki küsinud.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 01.04.05 19:06
|
|
|
Mina olen üks neist kes on kliendi autol ratta lahti jätnud, soovitan soojalt kontrollige ratta kinnitusi peale rehvitöökojas käimist.Hooajal on ikka
karm andmine küll.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 02.04.05 05:31
|
|
|
Mul endal olnud juhus, kus öösel keerati mingite tegelaste poolt varjus (põõsaste pool) olevate valuvelgede rattapoldid lahti, kuid veljed ise jäid
varastamata, sest ühel rattal olin 1 ja teisel 2 polti nii kõvasti kinnikeeranud, et tavalise ristvõtmega ei saanud neid enam ise kah lahti . Võibolla hakkas raputamise peale ka signa lõugama, mida ma ise tuppa ei
kuulnud. Ei tea, aga veljed jäid igal juhul alles. Kuna äsja olin ilusad/uued rattad autole alla saanud, siis esimene mõte oli kah, et kas jäid äkki
kinnikeeramata. Seejärel vaatasin neid võõraid jalajälgi rataste kohal mullapeal, ja tänasin õnne, et rattad üldse alles jäeti
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
j.audi
huviline
Registreerunud 10.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant
|
postitati 10.04.05 15:15
|
|
|
reedel 17,00 pärnu-lihula mnt. juhtus selline asi et sõitsin vw lt-ga lihula poole taga kongis klaasipukk ja käru peal kaks pukki kui 1 tagaratas alt
lahti tuli.mõtlesin ka et poldid lahti ja keeran uued asemele aga kui bussi üles tõstsin avastasin et kõik poldid olid ära murdunud jama palju liikuma
sain laup. kell13,00.üldiselt õnnelik õnnetus algul tundus et see sõit lõppeb kraavis aga vedas ja klaas ka kõik terve
Fresh air where you need it!
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 10.04.05 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: j.audi
reedel 17,00 pärnu-lihula mnt. juhtus selline asi et sõitsin vw lt-ga lihula poole taga kongis klaasipukk ja käru peal kaks pukki kui 1 tagaratas alt
lahti tuli.mõtlesin ka et poldid lahti ja keeran uued asemele aga kui bussi üles tõstsin avastasin et kõik poldid olid ära murdunud jama palju liikuma
sain laup. kell13,00.üldiselt õnnelik õnnetus algul tundus et see sõit lõppeb kraavis aga vedas ja klaas ka kõik terve |
See on VW LT ja MB Sprinteri häda, et kui raske koorem peal kipuvad vasakud rattad ära kaduma. Elasime sarnase jama läbi kui sõitsime mõni aasta
tagasi Lätti võistlustele kusjuures taga oli käru milles oli 4 miljonit EEKi maksev Ford Focus WRC. Aga läks õnneks.
|
|
|
cescor
huviline
Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI
|
postitati 10.04.05 17:58
|
|
|
Sai aasta tagasi ka kumme vahetades seda kogeda. Firmas oli uus tööline (vist praktikant) see ei jaganud hästi õhukone surveid ja keeras liiga nõrgalt
kinni. Õnneks pääsesin kergelt, kuna avastasin, et kuidagi imelikku häält tegi ja kontrollisin rattad üle.
|
|
|
|
KOFF
huviline
Registreerunud 23.01.05
Asukoht: Mustamäe
Kasutaja on eemal
Auto: 2 VAG toodet on olemas.
|
postitati 17.04.05 17:13
|
|
|
Püssiga keerataksegi normaalsetes töökodades ainult vastu, et ära tsentreerida. Pärast dünamomeetrilise võtmega üle.
Never drink anything bigger than your head! (Bono)
|
|
|
|