Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Autocheckiga kellabloki paigaldamine a6 c4-le (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1399)
Rauno_N
huviline



Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro

postitati 15.01.15 09:09 Tsiteeri
Autocheckiga kellabloki paigaldamine a6 c4-le



Tervist,
tahaks S-i kellabloki AEL diislile paigaldada, aga autol ei ole tehase poolt autochecki. Tavalised 4 tulukest on selle asemel: õlirõhk, kütuse tuli, jahutusvedeliku tuli ja (!) selline hoiatustuli.
Kompuutri järelpaigaldamisest leidsin vajaliku info otsinguga üles, kuid kas keegi sellise murega ka varem kokku puutunud on ?
Hetkel ei olegi autochecki tööle saamine prioriteediks, seega oleks 2 võimaliku lahendust:
Kas modifitseerida autot et ta suudaks info autochecki tabloole edasi anda
Või modifitseerida kellabloki, ristates seda kuidagi omavahel vana blokiga, et olulised märguanded siiski töökorras oleks.

Tänud kaasamõtlemast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 15.01.15 09:45 Tsiteeri


Kunagi tegin sellise teema: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=102699
Mitmed pildid on juba ära kadunud, aga ehk leiad kasulikku infot. See käib küll b3/b4 kohta, kuid ilmselt on c4 põhimõtted analoogsed. Alusta auto elektriskeemide otsimisest, seejärel hangi mõned lisamoodulid, tee natuke tööd juhtmestikuga ja tööle ta saama peakski. Edu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kunnark
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E39

postitati 15.01.15 09:55 Tsiteeri


Minu autol ka peal s-i kellad täis autocheckiga, ise olen näinud seal aku tuld, kütuse tuli, (( ! )) vms ja OK tuli, autol oli varasemalt ilmselt minicheck. Siin foorumis on üks kasutaja pannud terve autochecki käima audi 100 c4 peal. Matrejale on isegi olemas, aga need on kõik saksa keeles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 15.01.15 10:54 Tsiteeri


Hoiatustuled saab kõik töötama nii nagu peab. Midagi peab kuskil pistikus ümber tõstma. Peast ei mäleta. Otsing kindlasti abiks.

Edit: põhimõtteliselt kogu info siin olemas: Pinout ->Audi C4 FAQ->Auditeile nachrüsten->Autocheck und Bordcomputer nachrüsten (Audi 100 C4). Pistikud ilusasti ära seletatud kust mis info jookseb milliste kelladega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauno_N
huviline



Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro

postitati 16.01.15 12:05 Tsiteeri


Vahepeal võtsin mõlemad kellablokid lahti ja veendusin, et nende ümber tegemisest mu mõistus üle ei käi. Ühesõnaga tuleb hakata autole siiski autocheki paigaldama.
Rääkisin ka kasutaja AudiHauto-ga, kes on selle läbi teinud ja kes lubas meelde tuletada, mis teha vaja.
Saksa keelest võiks ka ennast proovida läbi hammustada ja viidatud materjalidega tutvuda.
Kui asi selgust saab võiks ka siia juhendi teha järgmistele huvilistele. Eesti keelset praegu foorumis tuhnides leidnud pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rauno_N
huviline



Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro

postitati 16.01.15 16:54 Tsiteeri


Lambi kontrollmoodulit ja raadioga ühendamist plaanis teostada ei ole.
Tööle sooviks saada õlirõhutule, jahutusvedeliku taseme tule ja kütuse tule.
Täpselt ei teagi mille eest minicheckis see (!) kujutis hoiatas ja kas see on vajalik? Kui ainult piduriklotsid siis vast mitte.
Viidatud saksa lehte uurides jäi selgusetuks, kuidas tööle saada jahutusvedeliku ja kütuse tuli? Ainult õlirõhu tuli käis seal olevast tekstist läbi.

http://www.upload.ee/image/4467216/Untitled.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 16.01.15 18:15 Tsiteeri


Öldruck jah õlirõhk. Jahutusvedeliku ja kütusetasemega VIST ei olnud vaja midagi ümber tõsta/ühendada. Tee lihtne test: tõmba paisupaak tühjaks ja peaks jahutusvedeliku tuli põlema hakkama, sama kütusega - lase seier kütusenäidiku punase keskele siis peaks juba märku andma. Klotsi hoiatusega sama lugu.

Klaasipesuvedeliku taseme tööle saamiseks vaja teist paaki millel taseme andur. Juhtmed mäletamist mööda autol veetud juba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauno_N
huviline



Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro

postitati 20.01.15 11:14 Tsiteeri


Vahepeal natuke katsetatud, õlirõhu saab korda tõepoolest tabelis näidatud kujul valge juhtme ümbertõstmisega. Jahutusvedeliku andur andis ka vajaliku signaali peale paisupaagi tühjendamist, kütust pole veel saanud testida kuna pool paaki sees.

Hetkel osutus hoopis probleemiks kellablokk ise, autochecki ekraani taga pirnid terved ja põlevad. Üks kollase kummilutiga ja teine punasega, süüte sisse keeramisel läheb ekraan kollaseks (OK märguanne) ja õlirõhu ja jahutuse hoiatuse puhul punaseks.
Paraku ei ole tekkiv kujutis loetav, ainult mingi x nurga alt võib oletada, mida ta parasjagu öelda tahab. Ehk siis kontrastsus täiesti puudub või kuidas seda õigem oleks väljendada.
Autochecki displei taha trükkplaadile on keegi kunagi kriimu tõmmanud pirni vahetamise käigus, mis üle radade jookseb, kas asi võib selles olla?
Auto, kust kellablokk pärines oli esiotsa avariiga, ehk põrus kuskilt midagi selle käigus lahti.
Ühesõnaga igasugu soovitused ja viited pädevale elektrikule on enam kui teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kunnark
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E39

postitati 20.01.15 12:03 Tsiteeri


Mind huvitaks kuidas saaks tööle selle kiiruse hoiatuse. Kindla kiiruse fikseerin paika ja kui seda ületan, annab piiksu ja pildina märku. Vedeliku puudus pesuri paagis võiks ka töödata, tundub et PIN 11 on selle jaoks. Selleks vajan ma ilmselt teistsugust pumpa, ja sealt pumbast tuleb juhe siis kellade plokki või on mingi anduriga klaasipesu paak selleks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rauno_N
huviline



Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro

postitati 20.01.15 13:03 Tsiteeri


Pump ise tuleb vahetada välja anduriga pumba vastu ma sain aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 20.01.15 14:03 Tsiteeri


Anduriga klaasipesupaak tuleb paigaldada. Kiiruse fikseerimiseks peab mingit nuppu kauem all hoidma. Ei mäleta enam millist. Kiirust mäletab kuni süüte välja keeramiseni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 20.01.15 21:04 Tsiteeri


Kui olemasoleval paagil anduri kohta ei ole, siis minu teada peaks piisama ka pumba vahetusest, sest osadel pumpadel on ka juba andur sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]