Madisx
huviline
Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro
|
postitati 13.01.15 17:45
|
|
|
Audi a8 d2 kerede erinevus fwd ja awd
Tere!
Kuna enamus a8-id on nelivedused, siis ka küsimus, kas pooleveduse jaoks tehti tõesti eraldi kere, või on kere sama nt tagasilla kinnitused, aga
poolevedusel lihtsalt "käru sild" all ? Subaru puhul on nt kere sama ja soovikorral saab poolevedusele neliku pudinad alla kruttida ja tuld.
Madis
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 13.01.15 21:09
|
|
|
Kas D2-te üldse toodeti monomähkijana - ma küll ei tea ausalt öeldes. A8 on Audi tippmudel ja minu teada seda ühe ratta veolisena toodetud ei olegi.
Kui on esiveoliseks tehtud, siis on juba midagi ära ratsitud ehk TorSen kinni keevitatud. Alates B6, C6 kerest on madalama taseme mudelitel Q valmidus
niiöelda olemas - ehk kere enam ratsima ei pea ja vajalikud kinnituskohad on olemas Q detailide jaoks. Mõtekus on muidugi suht olematu ja mõistlikum
on kohe Q osta kui selleks soov on.
|
|
|
|
sadguy
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia
|
postitati 13.01.15 21:18
|
|
|
Esimesed D2 kerel A8'd oli küll ja veel esiveolisi. 2.8 bens. ja 2.5 TDI mootoriga.
Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.
Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 13.01.15 21:18
|
|
|
Isegi 3.7 V8 oli esiveolisena saadaval.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 13.01.15 21:19
|
|
|
Toodeti küll D2-te esiveolisena tehase poolt
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 13.01.15 21:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sadguy
Esimesed D2 kerel A8'd oli küll ja veel esiveolisi. 2.8 bens. ja 2.5 TDI mootoriga. |
Selge - kuid valmidus Q jaoks oli siis ka olematu tõenäoliselt? Üldiselt see mono > Q ehitus ei ole kunagi kellegil ära tasunud. Mõistlikum leida
Q, mis on hea muudelt omadustelt ja kasvõi kone ära vahetada, et saada sobiv kompott, kuid mitte Q-ks ümber ehitama esiveolist. Juppe palju rohkem ja
vaeva samuti. Kuid eks see minu arvamus ja võib ka täitsa BS olla - ei põe üldse.
|
|
|
|
Madisx
huviline
Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro
|
postitati 14.01.15 10:42
|
|
|
Ei, ehitama ei plaani esialgumidagi hakata! (Pole ei ühte, ega teist) Lihtsalt uudishimu ei anna rahu, oli too siiski uudne aparaat oma alu kerega, et
ei tahaks nagu väga uskuda, et pooliku a8 tarbeks eraldi kere tehti, või siiski ?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 14.01.15 15:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Kas D2-te üldse toodeti monomähkijana - ma küll ei tea ausalt öeldes. A8 on Audi tippmudel ja minu teada seda ühe ratta veolisena toodetud ei olegi.
Kui on esiveoliseks tehtud, siis on juba midagi ära ratsitud ehk TorSen kinni keevitatud. Alates B6, C6 kerest on madalama taseme mudelitel Q valmidus
niiöelda olemas - ehk kere enam ratsima ei pea ja vajalikud kinnituskohad on olemas Q detailide jaoks. Mõtekus on muidugi suht olematu ja mõistlikum
on kohe Q osta kui selleks soov on. |
Isegi D3 sai monoveoga. Tean juhust kust osteti a8 ja rehve vahetades selgus, et veab ainult üks ots.
|
|
|
Madisx
huviline
Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro
|
postitati 16.01.15 15:51
|
|
|
Ei tea, kas ei oska otsida, aga olen üritanud googeldada igati pidi, kuid ei midagi!
|
|
|