Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A8 3.7 206kw - 2004 - TDN (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 13379)
ändi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5,D2,D3

postitati 11.01.15 12:57 Tsiteeri


7Q0 = Without navigation device
Sellega sa oled ise juba vastanud oma küsimusele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TDN
huviline



Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 2017

postitati 19.01.15 08:27 Tsiteeri


Kuna kindel eelmise rihmavahetuse aeg ning kilometraaž puudub, hakkan asjaga tegelema. Siinkohal oskab ehk keegi öelda, mis ära tuleb vahetada.

Ise tean:
Hammasrihm
Veepump
Ülejooksurull
Pinguti (kas neid 2?)
Pinguti rull (neid 1?)

Kas on veel miskit, mille võiks (peaks) antud töö raames ära tegema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tomz
huviline



Registreerunud 27.07.10
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.15 11:28 Tsiteeri


3.7 peaks suht sama kraam olema, mis 4.2

http://www.europaparts.com/timing-belt-kit-a8-d3-4-2l-bfm.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TDN
huviline



Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 2017

postitati 02.02.15 10:41 Tsiteeri


Ostes saati on olnud mure tagaluugiga. Tegu on elektriliselt avatava ning sulgetava luugiga. Nimelt kui tahan avada, laseb luku lahti kuid ei jõua luuki üles lükata. Pean käega nii 2-3cm kaasa aitama - edasi avab ise. Sulgemisega probleeme pole. Eeldasin, et ehk on luugiamordid väsinud ning tellisin uued. Täpselt nii nagu tehas ette näeb - vasakule 390N ning paremale 265N. Peale vahetust oli seis täpselt sama - endiselt ei lükanud koheselt ise üles. Proovisin veel nii, et panin paremale vana 390N amordi, kuid ei midagi. Seega ei saa asi amortides olla.. Viga siis selles avamismehhanismis endas?

Lisaks läks õhufilter vahetusse. Vana nägi päris hull välja:

http://www.upload.ee/image/4498559/IMAG0983.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TDN
huviline



Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 2017

postitati 27.02.15 10:35 Tsiteeri


Täna käisin oma mehhaaniku juures tavapärases kontrollis. Esisild on täitsa tihke - miski vahetust nii pea ei vaja. Küll aga avastasime, et juhipoolne tagaratas ei liigu vabalt ehk pidur peal. Võtsime supordi lahti ning silinder oli täiesti kinni. Sai kõik lahti arutatud ning ära puhastatud. Silindril oli 2mm kiht peal kuna kaitsekumm oli ühest äärest lahti. Hakkas peale puhastust väga hästi käima.
Seoses piduri peale jäämisega olid ka klotsid suhteliselt surnud. Sai alla pandud TRW klotsid.

Igaks juhuks võtsime ka kundepoolse supordi lahti kuid seal oli kõik korras. Kuna klotse müüakse komplektiga, läksid sinna ka uued klotsid.

Lisaks keerasin ühe kipsikruvi rehvist välja - nüüd peaks rehvi tühjenemine kadunud olema.

Muidu teenib auto end hästi. Lähiajal läheb mootoririhma vahetuseks..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TDN
huviline



Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 2017

postitati 02.03.15 10:12 Tsiteeri


Nonii. Lihtsalt klotsivahetusega asi ei lõppenud. Nimelt kerkis peale klotsivahetust järgmine probleem esile. Aku tuli läks põlema ning Battery level näitas ainult 10%. Õnneks lõppes asi vist kiirelt. Sain abi sellest teemast: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=147459 Hetkel tundub, et piisas aku õpetamisest autole. Hälbed puuduvad.

Lisaks avastasin täna, et numbrituled ei põle enam. Arvutiga vaadates viga ka sees - kustutades tuleb koheselt tagasi. Kakkusin siis numbrimärgi tuled maha, mis ilmselgelt ka purunesid. Need on ikka korralikult vatti saanud. Küll oli seal mingit silikooni, küll mingit liimi. Tellisin mõlemad tuled uued - homme kohal. Halb uudis aga see, et pirnid olid terved aga voolu peale ei tulnud. Kaitset ei oska ka kuskilt otsida. Manuali järgi polegi numbrimärgituledel eraldi kaitset. Seda kinnitavad ka välismaa foorumid - väidetavalt tuleb vool otse mingist moodulist. Osad väidavad, et tuleb panna mõlemad uued pirnid ning moodul saab ise mingi hetk aru, et pirnid on vahetatud ning süttivad iseenesest - kas tõesti??
Ise arvan, et ära kustusid oksüdeerumise tagajärjel - olid teised täiesti rohelised...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 02.03.15 12:01 Tsiteeri


Numbritulede ahel saab alguse -J393- moodulist, mis asub pagasiruumis paremal katte taga.

Selle küljes on kolm pistikut:
1. 15pin must
2. 10pin must
3. 32pin hall.


Numbrituled on esimeses, 15 pinises pistikus nr. 9. Mõlemad pirnid saavad sealt voolu. Mõõda sealt üle, saad edasi mõelda.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]