kaspa.k
huviline
Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A8 d3
|
postitati 05.01.15 08:00
|
|
|
A8 d3 Battery Energy Manager softi uuendamine
Probleem on järgmine - autol tunduks nagu oleks vooluleke ca 24 tunniga tõmbab aku tühjaks. Jõudsin oma lekke uurimisega siiamaani, et võimalik on et
äkki on BEM soft vana (vigane) kuna autol on peal uus aku.
http://www.audi-resource.com/mmifalsewarn.php
Kas Tartus kusagil on võimalik VAS 505X'ga softi uuendada või siis selle mooduli versiooni kontrollida? VAG COM ei tundu seda versiooni näitavat.
|
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
postitati 05.01.15 12:14
|
|
|
Igaks juhuks küsin, et ega sa esiklaasi vahetanud pole?
|
|
|
|
kaspa.k
huviline
Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A8 d3
|
postitati 05.01.15 12:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TDN
Igaks juhuks küsin, et ega sa esiklaasi vahetanud pole? |
ei
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
postitati 01.03.15 09:10
|
|
|
Mul nüüd sarnane teema. Peale tagumiste piduriklotside vahetust (vaevalt, et sellega seoses) on hakanud vahepeal aku tuli põlema ning viskab ette
"Energy management Battery level". Võtsin koheselt MMI'st Battery level ning selle järgi akut ainult 10%. Siiani koguaeg oli 100% (ka talvel miinus
kraadidega).
Mõõtsin testriga akut. Kui auto seisab, siis 12,5V ja kui auto käib, siis 14.5V. Seega reaalselt laadimine töötab.
Ilmselgelt pole autol peal enam originaal aku. Samas pole mina seda vahetanud ja minu käes 3 kuud polnud ühtegi probleemi ka kuni tänaseni. Milles
viga võiks olla?
|
|
|
|
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.15 09:22
|
|
|
Ära usu seda levelit mida ta näitab. Seni kui pole reaalseid probleeme olnud. Halb käivitus või ei käivitu üldse pole mõtet tegeleda selle murega.
Audi uues MMI softis on see näitamine üldse ära keelatud. See tulem pole seal tõene. Võimalik ,et klotside eemaldamise ajal võti aku klemm maha korra
või sai aku tühjaks ja nüüd management moodul segane. Aitab kui teed lihtsalt täis laetud akuga autole uuesti selgeks ,et sul on uus aku autol peal.
Kui management moodulis generaatori viga sees ei ole ja taha aku peale jõuab sama palju pinget kui ees generaatori otse peal on kõik ok.
|
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
postitati 01.03.15 13:45
|
|
|
Olin ise klotsivahetuse kõrval ning akut keegi ei puutunud. Välistatud on ka täiesti tühjaks saamine, kuna auto käivitus kenasti.
Kuidas see uue aku õpetamine autole käib? Endal kaabel olemas muidu...
|
|
|
|
WhiteStallion
huviline
Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant 3.0tdi Q, Audi A6 C5 Avant 2,8 V6 & Audi 100 avant 2.6 V6
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
postitati 01.03.15 15:11
|
|
|
Tänud, aga mis andmed ma neile panen:
Battery Part Number (10 or 11 digits).
Battery Serial Number (10 digits).
Ma ei saa ju samaks jätta, kuna korra on need andmed juba ju sisestatud. Või saan?
Kusklilt lugesin, et võib muuta näiteks ühe numbri. Samas keegi kirjutas vastu, et part / serial numbri järgi saab auto aru, mis tüüpi akuga tegu.
Oskab keegi kommenteerida?
|
|
|
|
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.15 16:14
|
|
|
Seeria numbril muuda lõpp ära.
|
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
postitati 01.03.15 17:15
|
|
|
Tegin nii nagu õpetus ütleb ning muutsin seeria lõpus ühe numbri ära.
Viskas ette sellise teate:
See pole päris see teade, mis oleks pidanud tulema ju?
Samas kadus aku tuli ära ning MMI näitab taaskord 100%
Kas sellega võiks asja lõppenuks lugeda?
|
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.15 00:25
|
|
|
Ei, mitte long codingule ei pane ühte arvu otsa, vaid pead avama battery codingu ja sealolevale aku seeria-numbrile.
See pikk koodijoru on genereeritud vastavalt aku tootja, seeria nr ja aku tootekoodile.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 09.03.15 03:39
|
|
|
VCDS viskab veateatega sellele lehele lihtsalt.
Ma vahetasin oma autol paar nädalat tagasi akut ja oli samas olukorras.
Ja Boschi akule koodi olemas pole.
Ilmselt suutsin ise asja kuidagi nii ära susserdada, et ühe numbri muutmine enam midagi ei aitand.
Lahenduseks ole googlist kellegi teise varta aku kood.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.15 20:01
|
|
|
Tsitaat: |
If you have version 0240 you do not need to change it if the SW version is between 0270 to 0490 a software change is required
|
Sinu pildilt on näha, et sul on 0240
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 10.03.15 03:49
|
|
|
No nii, täpselt H02 0240 versioon ka minu auto battery regulaatoril.
Huvi pärast küsin, et mis erinevused nendel versioonidel on?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 06.01.17 11:42
|
|
|
Kas on mingit põhjust, miks peaks eelistama üht teisele.
Nimelt Exide EK950 vs EK1050
Hind on mõlemal sama, mõlemad mahuvad füüsiliselt paigale.
Hetkel on peal originaal varta agm, din 92Ah 520A, sae 850A, siiani pole veel keeldunud käivitumast, kuid eelsoojenduse on ära küll lõpetanud.
Total energy throughput 7501Ah
Ja auto A8 3.0 tdi
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 06.01.17 13:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Kas on mingit põhjust, miks peaks eelistama üht teisele.
Nimelt Exide EK950 vs EK1050
Hind on mõlemal sama, mõlemad mahuvad füüsiliselt paigale.
Hetkel on peal originaal varta agm, din 92Ah 520A, sae 850A, siiani pole veel keeldunud käivitumast, kuid eelsoojenduse on ära küll lõpetanud.
Total energy throughput 7501Ah
Ja auto A8 3.0 tdi |
Eelistama pead siis ikka ORIGINAALi, mis sul vist ju juba kestnud 7a.
Toomas
|
|
|
|