Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A8 d3 Battery Energy Manager softi uuendamine (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3205)
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 05.01.15 08:00 Tsiteeri
A8 d3 Battery Energy Manager softi uuendamine



Probleem on järgmine - autol tunduks nagu oleks vooluleke ca 24 tunniga tõmbab aku tühjaks. Jõudsin oma lekke uurimisega siiamaani, et võimalik on et äkki on BEM soft vana (vigane) kuna autol on peal uus aku.

http://www.audi-resource.com/mmifalsewarn.php

Kas Tartus kusagil on võimalik VAS 505X'ga softi uuendada või siis selle mooduli versiooni kontrollida? VAG COM ei tundu seda versiooni näitavat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TDN
huviline



Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 2017

postitati 05.01.15 12:14 Tsiteeri


Igaks juhuks küsin, et ega sa esiklaasi vahetanud pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 05.01.15 12:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TDN
Igaks juhuks küsin, et ega sa esiklaasi vahetanud pole?

ei


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.15 12:50 Tsiteeri


https://www.youtube.com/watch?v=fC-VKHZC86o


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TDN
huviline



Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 2017

postitati 01.03.15 09:10 Tsiteeri


Mul nüüd sarnane teema. Peale tagumiste piduriklotside vahetust (vaevalt, et sellega seoses) on hakanud vahepeal aku tuli põlema ning viskab ette "Energy management Battery level". Võtsin koheselt MMI'st Battery level ning selle järgi akut ainult 10%. Siiani koguaeg oli 100% (ka talvel miinus kraadidega).
Mõõtsin testriga akut. Kui auto seisab, siis 12,5V ja kui auto käib, siis 14.5V. Seega reaalselt laadimine töötab.

Ilmselgelt pole autol peal enam originaal aku. Samas pole mina seda vahetanud ja minu käes 3 kuud polnud ühtegi probleemi ka kuni tänaseni. Milles viga võiks olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
beasty
huviline



Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.15 09:22 Tsiteeri


Ära usu seda levelit mida ta näitab. Seni kui pole reaalseid probleeme olnud. Halb käivitus või ei käivitu üldse pole mõtet tegeleda selle murega. Audi uues MMI softis on see näitamine üldse ära keelatud. See tulem pole seal tõene. Võimalik ,et klotside eemaldamise ajal võti aku klemm maha korra või sai aku tühjaks ja nüüd management moodul segane. Aitab kui teed lihtsalt täis laetud akuga autole uuesti selgeks ,et sul on uus aku autol peal. Kui management moodulis generaatori viga sees ei ole ja taha aku peale jõuab sama palju pinget kui ees generaatori otse peal on kõik ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TDN
huviline



Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 2017

postitati 01.03.15 13:45 Tsiteeri


Olin ise klotsivahetuse kõrval ning akut keegi ei puutunud. Välistatud on ka täiesti tühjaks saamine, kuna auto käivitus kenasti.
Kuidas see uue aku õpetamine autole käib? Endal kaabel olemas muidu...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
WhiteStallion
huviline

Avatar


Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant 3.0tdi Q, Audi A6 C5 Avant 2,8 V6 & Audi 100 avant 2.6 V6

postitati 01.03.15 14:06 Tsiteeri


Sellel lingil kirjas kuidas saab.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_%284F%29_Battery_Replacement


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TDN
huviline



Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 2017

postitati 01.03.15 15:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: WhiteStallion
Sellel lingil kirjas kuidas saab.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_%284F%29_Battery_Replacement


Tänud, aga mis andmed ma neile panen:
Battery Part Number (10 or 11 digits).
Battery Serial Number (10 digits).

Ma ei saa ju samaks jätta, kuna korra on need andmed juba ju sisestatud. Või saan?
Kusklilt lugesin, et võib muuta näiteks ühe numbri. Samas keegi kirjutas vastu, et part / serial numbri järgi saab auto aru, mis tüüpi akuga tegu. Oskab keegi kommenteerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
beasty
huviline



Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.15 16:14 Tsiteeri


Seeria numbril muuda lõpp ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TDN
huviline



Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 2017

postitati 01.03.15 17:15 Tsiteeri


Tegin nii nagu õpetus ütleb ning muutsin seeria lõpus ühe numbri ära.
Viskas ette sellise teate:

http://www.upload.ee/image/4549251/Aku.jpg

See pole päris see teade, mis oleks pidanud tulema ju?

Samas kadus aku tuli ära ning MMI näitab taaskord 100%
Kas sellega võiks asja lõppenuks lugeda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.15 00:25 Tsiteeri


Ei, mitte long codingule ei pane ühte arvu otsa, vaid pead avama battery codingu ja sealolevale aku seeria-numbrile.

See pikk koodijoru on genereeritud vastavalt aku tootja, seeria nr ja aku tootekoodile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 09.03.15 03:39 Tsiteeri


VCDS viskab veateatega sellele lehele lihtsalt.
Ma vahetasin oma autol paar nädalat tagasi akut ja oli samas olukorras.
Ja Boschi akule koodi olemas pole.
Ilmselt suutsin ise asja kuidagi nii ära susserdada, et ühe numbri muutmine enam midagi ei aitand.
Lahenduseks ole googlist kellegi teise varta aku kood.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.15 20:01 Tsiteeri


Tsitaat:

If you have version 0240 you do not need to change it if the SW version is between 0270 to 0490 a software change is required


Sinu pildilt on näha, et sul on 0240


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 10.03.15 03:49 Tsiteeri


No nii, täpselt H02 0240 versioon ka minu auto battery regulaatoril.
Huvi pärast küsin, et mis erinevused nendel versioonidel on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 06.01.17 11:42 Tsiteeri


Kas on mingit põhjust, miks peaks eelistama üht teisele.
Nimelt Exide EK950 vs EK1050
Hind on mõlemal sama, mõlemad mahuvad füüsiliselt paigale.
Hetkel on peal originaal varta agm, din 92Ah 520A, sae 850A, siiani pole veel keeldunud käivitumast, kuid eelsoojenduse on ära küll lõpetanud.
Total energy throughput 7501Ah
Ja auto A8 3.0 tdi


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 06.01.17 13:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Kas on mingit põhjust, miks peaks eelistama üht teisele.
Nimelt Exide EK950 vs EK1050
Hind on mõlemal sama, mõlemad mahuvad füüsiliselt paigale.
Hetkel on peal originaal varta agm, din 92Ah 520A, sae 850A, siiani pole veel keeldunud käivitumast, kuid eelsoojenduse on ära küll lõpetanud.
Total energy throughput 7501Ah
Ja auto A8 3.0 tdi


Eelistama pead siis ikka ORIGINAALi, mis sul vist ju juba kestnud 7a.


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.6% - SQL: 62.4%]