jansap
huviline
Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi
|
postitati 18.08.14 09:11
|
|
|
Ostusoov A6 alates 2010
Plaan soetada Audi A6 aastast 2010-2011. Õhku on tõusnud küsimus, millise mootoriga isendit eelistada, kindlasti saab see olema diisel, aga kas
eelistada 2,7 või 3,0 ja kas esivedu või quattro. Selge on see, et quattrol suured eelised sõidumugavuses libedaga, aga kas sellega kaasneb ka suurem
küttekulu ja kui, siis kui palju suurem. Huvitab just palju on nende erinevate mootorite ja veoskeemidega sõidukite reaalne kütusekulu. Siinset
foorumit olen lugenud ja otsingut kasutanud, kuid mind rahuldavat vastust saanud ei ole. Kellel antud sõidukitega kogemusi, siis palun valgustage mind
ka.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.14 09:42
|
|
|
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=106736 Väga palju
lugemist antud auto kohta.
Su küsimustele vastuseks 2.7 ja 3.0 kütusekulu vahe on pea olematu. Esivedune 2.7 on veidi ökonoomsem, aga nelikvedune 2.7 võtab tehaseandmete järgi
isegi grammi rohkem kui 3.0. Tüüpvead/probleemid mõlemal mootoril samad.
3.0 turul keerulisem leida ja kallim, et kui leiad auto, mis muidu meeldib, siis 2.7 mootori pärast ostmata ei jätaks, seda muidugi juhul, kui kõik 4
ratast veavad.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.14 10:17
|
|
|
Sellised autod on turul hinnavahemikus 10k kuni 40k €.
2010-2011 A6
Mis hinnaklassis autoga antud juhul käib jutt?
|
|
|
|
jansap
huviline
Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi
|
postitati 18.08.14 11:54
|
|
|
KuldarA viidatud teema on otsast lõpuni läbi loetud, kuid otsustada ikka veel ei suuda. Huvitab palju antud isenditel on reaalne kütusekulu numbrites
esiveolistel ja võrdlusena quattrol. Hinnaklass autol jääks kuskil 20000 euri piirimaile, hea isendi puhul võib ka paar tuhat rohkem maksta. Huvitun
facelift mudelist.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.14 12:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jansap
KuldarA viidatud teema on otsast lõpuni läbi loetud, kuid otsustada ikka veel ei suuda. Huvitab palju antud isenditel on reaalne kütusekulu numbrites
esiveolistel ja võrdlusena quattrol. Hinnaklass autol jääks kuskil 20000 euri piirimaile, hea isendi puhul võib ka paar tuhat rohkem maksta. Huvitun
facelift mudelist. |
Küttekulandmed: Maantee/Linn/Keskmine
3.0TDI Quattro tehaseandmed: 5,8/9,3/7,1
2.7TDI Quattro tehaseandmed: 5,8/9,4/7,1
2.7TDI esivedu tehaseandmed: 5,6/8,1/6,5
Reaalne kulu neil samasse auku. Ummikutes läheb linnakulu muidugi veidi suuremaks. Ehk esivedune võtab minimaalselt vähem kütust. Lisaks on nelikveo
dünaamika kõvasti parem.
Quattro võtaks ma juba käigukasti pärast, kuna esivedu on Multitronic kastiga, mis oma vastupidavusega just ei hiilga. Tiptronicuga, mis on
nelivedustel, on probleeme minimaalselt.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.14 12:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Sellised autod on turul hinnavahemikus 10k kuni 40k €.
2010-2011 A6
Mis hinnaklassis autoga antud juhul käib jutt? |
Su otsing haldab ka C7 kerega masinaid, siin jutt C6-st. C7 peal 2.7 mootorit enam ei pakuta.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.14 12:32
|
|
|
Just. Ma ei ole hiromant ja sellepärast ka täpsustan.
|
|
|
|
jansap
huviline
Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi
|
postitati 18.08.14 13:05
|
|
|
Tänud, pilt hakkab juba selgemaks saama. Aga jah, soovitud lisadega isendit suht raske leida.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.14 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jansap
Tänud, pilt hakkab juba selgemaks saama. Aga jah, soovitud lisadega isendit suht raske leida. |
Saatsin PS-i
|
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 18.08.14 14:19
|
|
|
Tere,
Avaldaks oma arvamust ja vabandan kui kellelegi hinge läheb, aga kui see kütusekulu mängib tõesti nii olulist rolli, kas siis poleks mõistlikum osta
väiksem auto ja seda juba uuena? 0.5-1 liiter siia - sinna suurema auto puhul, eriti mis maksab ca 20 tuh euri ja pole ostes kaugeltki mitte uus
(tihti päris ära aetudki), ei tohiks küll ostjale enam määravaks saada. Ja kui nüüd kütuselt hoiad 1L kokku ja pärast lapid kalleid remondiarveid
(audit ülal pidada pole mitte soodne) siis mis mõte sellel kõigel on? Ei, ma ei vingu - lihtsalt pilli lõhki ajada pole mõtet, et hakata nüüd
esivedust eelistama quattrole, sest säästad saja km pealt 0.5 l diislit..... igasugu japse/dislasid saab selle raha eest ju täitsa uusi ja garantiiga
aastateks. Pealegi nii ilusa mootorivalikuga nagu seda on A6 (2.7/3.0), oleks lausa patt invaliidi osta...
Terv,
ash
|
|
|
jansap
huviline
Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi
|
postitati 19.08.14 08:18
|
|
|
Ega see liiter siia sinna ei mängigi mingisugust rolli. Lihtsalt puudus igasugune aimdus, kuipalju reaalselt sellised autod kütust neelavad. Ise olen
kuulnud, et quattrod neelavad nii 15 liitri kanti, aga need siis vist vanemad mudelid. Olen vanema generatsiooni audiga (1996 A6) pikalt ja muretult
sõitnud ning ei soovi marki vahetada. Misteha-meeldib.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 19.08.14 09:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jansap
Ega see liiter siia sinna ei mängigi mingisugust rolli. Lihtsalt puudus igasugune aimdus, kuipalju reaalselt sellised autod kütust neelavad. Ise olen
kuulnud, et quattrod neelavad nii 15 liitri kanti, aga need siis vist vanemad mudelid. Olen vanema generatsiooni audiga (1996 A6) pikalt ja muretult
sõitnud ning ei soovi marki vahetada. Misteha-meeldib. |
Omavahel võrdlemiseks käivad tehaseandmed küll ja siiani olen siit leidnud kõige usaldusväärsemaid andmeid: www.autoweek.nl
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|