Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 1.8T 110kw väntvõlli asendi andur (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 4060)
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 04.07.14 14:55 Tsiteeri
1.8T 110kw väntvõlli asendi andur



Tere, küsimuseks oleks siis selle anduri asukoht 1.8T 110kw mootori juures. Autoks A6C5. Kas see on kodus lihtsalt vahetatav või on mõistlikum kuhugi pädevasse kohta viia? Otsinguga miskit targemaks ei saanud
Veaks oli 16707 ja PO323-35-10


Lisaks andis arvuti ka sellise veateate: 16395 ja P2011


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 04.07.14 17:36 Tsiteeri


See peaks olema selline alumiiniumist "kork", mis väga mingit andurit ei meenuta. Kahe poldiga peaks kinni olema, mootori rihmakatte all.
Jutt käib ikka nukkvõlli andurist? http://www.pelicanparts.com/techarticles/Audi_Tech/06-ENGINE-Camshaft_Position_Sensor_Replacement/06-ENGINE-Camshaft_Position_Sensor _Replacement.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 04.07.14 18:09 Tsiteeri


Ehk siis nagu selgub tänu targematele inimestele, et viga anduris G28 ja peaks olema selline asi
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/8212/3,0,0,1/34995

Ja sellie link juhatati ka kätte, tänud!
http://www.audizine.com/forum/showthread.php/104097-B6-A4-1-8T-Engine-Speed-Sensor-%28G28%29-Replacement


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 04.07.14 18:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
See peaks olema selline alumiiniumist "kork", mis väga mingit andurit ei meenuta. Kahe poldiga peaks kinni olema, mootori rihmakatte all.
Jutt käib ikka nukkvõlli andurist? http://www.pelicanparts.com/techarticles/Audi_Tech/06-ENGINE-Camshaft_Position_Sensor_Replacement/06-ENGINE-Camshaft_Position_Sensor _Replacement.htm



Vabandust, ajasin sassi nukk ja väntvõlli omavahel kiirustades. Engine speed sensor on see, mida vajan. Parandasin pealkirja ära ja ongi vist asi selge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.07.14 18:14 Tsiteeri


Kuna viga oli konkreetselt selline:
Enginse speed sensor ( G28 ) ja alakoodid teemaalgatajal kirjas.
Ross Tech Wiki konkreetselt sellist viga välja toonud pole, kuid G28 on siis vända andur, ehk siis mitte nukkvõlli.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 04.07.14 19:49 Tsiteeri


Millised siis sümptomid olid autol, ei käivitunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 04.07.14 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Millised siis sümptomid olid autol, ei käivitunud?


Jah, sooja mootoriga ei tahtnud käima minna enam. Peale mitut katset vedas lõpuks käima. Läks põlema EPC tuli ja mootori tuli. Pöörded hoidis auto ise 1100 peal ning sõidu ajal oli tunda, et minek on piiratud( ei teinud loomkatseid, vaja oli paar km edasi liikuda). Peale paaritunnist seismist käivitus probleemideta ja EPC tuli enam ei põlenud. Netist otsides tuli see anduri viga samade sümptomitega kiirelt esile. Kasutaja Wolf123 aitas hädast välja lugedes vigadeks eelpool toodud veakoodid ja engine speed sensor G28. Asub see siis hoopis mootori alumisel poolel õlifiltri juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 04.07.14 21:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madisson
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Millised siis sümptomid olid autol, ei käivitunud?


Jah, sooja mootoriga ei tahtnud käima minna enam. Peale mitut katset vedas lõpuks käima. Läks põlema EPC tuli ja mootori tuli. Pöörded hoidis auto ise 1100 peal ning sõidu ajal oli tunda, et minek on piiratud( ei teinud loomkatseid, vaja oli paar km edasi liikuda). Peale paaritunnist seismist käivitus probleemideta ja EPC tuli enam ei põlenud. Netist otsides tuli see anduri viga samade sümptomitega kiirelt esile. Kasutaja Wolf123 aitas hädast välja lugedes vigadeks eelpool toodud veakoodid ja engine speed sensor G28. Asub see siis hoopis mootori alumisel poolel õlifiltri juures.

Sama aja neljasilkusel a4-l vahetasin just samade sümptomitega ka selle vändaanduri ära, asus väga jubeda koha peal, piki mootor ju a4-l, kas passatil ka pikimootor? muide mul oli nädal peale vahetust viga tagasi ja lõpuks selgus, et viga oli pistikus seal kapoti all üleval servas.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.07.14 21:33 Tsiteeri


See andur peaks AWT mootoril asuma täpselt õlifiltri juures, seega ei tohiks väga jube see vahetus välja näha.
Mootor on Kõikidel Audidel õieti peal, va. a3, tt, a2 jms. Ka Passatil on samamoodi, Passat ju põhimõtteliselt a4 ja a6 vahepealne elukas - pole päris nii üht kui ka teist oma suuruse poolest ( jääb vahepeale ).
Üldiselt õieti on enamlevinud mudelitel, alates 80 ja lõpetades a8.

Kuid teemaalgatajal soovitasin samuti eelnevalt juhtmed ja kontaktid üle vaadata, kuid pole ka ime, et andur ise otsa saanud - Vag-Grupil on andurite lõppemine üsna levinud.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 05.07.14 07:47 Tsiteeri


Andur vahetatud ja auto korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.18 18:24 Tsiteeri


Kas vändaandur võib jebida ilma veakoode jätmata?
Üks 96 aasta 1.8T AEB mis sai 80 b3 -le ei taha käivituda vahepeal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.6% - SQL: 63.4%]