Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2.8 FSI (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 4059)
trib3
huviline



Registreerunud 20.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2009 2.8FSI

postitati 24.05.14 18:11 Tsiteeri
Audi A6 2.8 FSI



Kas keegi on käinud vaatamas http://www.auto24.ee/used/1523590 või oskab midagi antud auto kohta rääkida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 25.05.14 16:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: trib3
Kas keegi on käinud vaatamas http://www.auto24.ee/used/1523590 või oskab midagi antud auto kohta rääkida?


VEIDI LUGEMIST


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 26.05.14 14:21 Tsiteeri


Käisin seda isendit vaatamas, sest naine tahtis selle vastu vahetada oma 06 audit + komp. Kaubale ei saanud ja see oli mingi 1,5 kuud tagasi.
Välimuselt oli päris ok tumeda värvi kohta, paar pampri kriimu oli ees ja taga, esimesel suurem mõlk teise auto kärukonksust, aga muidu oli nagu ok. Auto oli toodud eelmine aasta Saksast ja ta tõi endale. Viimased hoolduses Forsis.
Nelivedu oleks aga hädavajalik selle 2,8 peal :D ja eks see vist ongi põhjus miks ikka veel müüb.
See fsi carbon teema on rohkem USA foormitest pärinev õudusunenägu minuarust.


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 26.05.14 14:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
See fsi carbon teema on rohkem USA foormitest pärinev õudusunenägu minuarust.


Eksid rängalt. Meil käivad päevast päeva selle probleemiga autod, nagu on ka lingitud teemas korduvalt tõestatud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ruudi
huviline



Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q5

postitati 26.05.14 17:47 Tsiteeri


No ma ei tea,olnud juba 2 Fsi mootoriga ja pole probleeme olnud,üks oli 3.2 läbisöiduga 260000 mootor töötas vaikselt ja minekut küll.Hetkel 2,8 alla 100000 söitnud ja pole kah probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 26.05.14 18:57 Tsiteeri


Oled sa sinna ka sisse vaadanud kordagi?
Võib ju silmad kinni lihtsalt probleeme eirata, aga paraku on reaalsus hoopis teistsugune. Piisab väikesest uuringust mikrokaameraga ning ma arvan, et sa seda roosilist juttu enam ei räägi :)
Meil käinud ka 60 000km LS-ga autosid, millel klapid täiesti tahmunud.

3.2 on eriline õnnetus ketiprobleemide tõttu, mis avaldusid ROHKELT juba garantiiajal. Kui joppas, siis ju hästi.
Suurel hulgal neist aga ei vedanud.

Ma ei näe üldse mõtet Eestis uuemat sorti bensukat osta, kui ei taha just mingisugust käreautot. Komplekssuselt on mootorid väga sarnased juba ning kuna meil erinevalt naabritest puudub igasugune diisli ülemaksustamine võrreldes bensukaga (kõrgem automaks, kindlustus vms), siis pole ka imet see, et tänaval ringi sõites linnapildis tugevalt üle 50% diiselautosid on. FSI mustade klappidega vibreerib ka rohkem kui diisel, tiksub nagu diisel jne.
Antud kuulutuses on ka linnakuluga tugevalt üle pingutatud, tehaseandmete järgi on numbriks 12.8L. Konkreetset autot on pärast ilmselt väga keeruline müüa, sest 154kw ja 2.8 esivedu - ökotajad ostavad pigem väiksema kubatuuriga mootori, vajutajad aga otsivad quattro.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 26.05.14 19:52 Tsiteeri


Lihtsalt küsiks...nii teemaväline või nii...aga kui FSI/TFSI on sitad, siis mis mootor oleks Audil mõistlik valik? Polegi ju ühtegi ottomootorit, mis poleks FSI või TFSI... väiksemad TSI-d ei kannata selle mure all?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ruudi
huviline



Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q5

postitati 26.05.14 20:15 Tsiteeri


Arumaeisaa miks ma peaks sinna sisse neid tahmas klappe vahtima kui mootor töötab vaikselt,vötab vähe kütet ja läheb hästi edasi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 26.05.14 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ruudi
Arumaeisaa miks ma peaks sinna sisse neid tahmas klappe vahtima kui mootor töötab vaikselt,vötab vähe kütet ja läheb hästi edasi?

Sellest on juba varasemalt pikalt-laialt arutatud, edasi jätka sel teemal seal: FSI mootorite ummistumine ehk carbon buildup.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.3% - SQL: 61.7%]