trib3
huviline
Registreerunud 20.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2009 2.8FSI
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.05.14 15:31
|
|
|
VEIDI LUGEMIST
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 26.05.14 13:21
|
|
|
Käisin seda isendit vaatamas, sest naine tahtis selle vastu vahetada oma 06 audit + komp. Kaubale ei saanud ja see oli mingi 1,5 kuud tagasi.
Välimuselt oli päris ok tumeda värvi kohta, paar pampri kriimu oli ees ja taga, esimesel suurem mõlk teise auto kärukonksust, aga muidu oli nagu ok.
Auto oli toodud eelmine aasta Saksast ja ta tõi endale. Viimased hoolduses Forsis.
Nelivedu oleks aga hädavajalik selle 2,8 peal ja eks see vist ongi
põhjus miks ikka veel müüb.
See fsi carbon teema on rohkem USA foormitest pärinev õudusunenägu minuarust.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 26.05.14 13:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
See fsi carbon teema on rohkem USA foormitest pärinev õudusunenägu minuarust. |
Eksid rängalt. Meil käivad päevast päeva selle probleemiga autod, nagu on ka lingitud teemas korduvalt tõestatud.
|
|
|
|
Ruudi
huviline
Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q5
|
postitati 26.05.14 16:47
|
|
|
No ma ei tea,olnud juba 2 Fsi mootoriga ja pole probleeme olnud,üks oli 3.2 läbisöiduga 260000 mootor töötas vaikselt ja minekut küll.Hetkel 2,8 alla
100000 söitnud ja pole kah probleemi.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 26.05.14 17:57
|
|
|
Oled sa sinna ka sisse vaadanud kordagi?
Võib ju silmad kinni lihtsalt probleeme eirata, aga paraku on reaalsus hoopis teistsugune. Piisab väikesest uuringust mikrokaameraga ning ma arvan, et
sa seda roosilist juttu enam ei räägi 
Meil käinud ka 60 000km LS-ga autosid, millel klapid täiesti tahmunud.
3.2 on eriline õnnetus ketiprobleemide tõttu, mis avaldusid ROHKELT juba garantiiajal. Kui joppas, siis ju hästi.
Suurel hulgal neist aga ei vedanud.
Ma ei näe üldse mõtet Eestis uuemat sorti bensukat osta, kui ei taha just mingisugust käreautot. Komplekssuselt on mootorid väga sarnased juba ning
kuna meil erinevalt naabritest puudub igasugune diisli ülemaksustamine võrreldes bensukaga (kõrgem automaks, kindlustus vms), siis pole ka imet see,
et tänaval ringi sõites linnapildis tugevalt üle 50% diiselautosid on. FSI mustade klappidega vibreerib ka rohkem kui diisel, tiksub nagu diisel
jne.
Antud kuulutuses on ka linnakuluga tugevalt üle pingutatud, tehaseandmete järgi on numbriks 12.8L. Konkreetset autot on pärast ilmselt väga keeruline
müüa, sest 154kw ja 2.8 esivedu - ökotajad ostavad pigem väiksema kubatuuriga mootori, vajutajad aga otsivad quattro.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 26.05.14 18:52
|
|
|
Lihtsalt küsiks...nii teemaväline või nii...aga kui FSI/TFSI on sitad, siis mis mootor oleks Audil mõistlik valik? Polegi ju ühtegi ottomootorit, mis
poleks FSI või TFSI... väiksemad TSI-d ei kannata selle mure all?
|
|
|
Ruudi
huviline
Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q5
|
postitati 26.05.14 19:15
|
|
|
Arumaeisaa miks ma peaks sinna sisse neid tahmas klappe vahtima kui mootor töötab vaikselt,vötab vähe kütet ja läheb hästi edasi?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 26.05.14 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ruudi
Arumaeisaa miks ma peaks sinna sisse neid tahmas klappe vahtima kui mootor töötab vaikselt,vötab vähe kütet ja läheb hästi edasi?
|
Sellest on juba varasemalt pikalt-laialt arutatud, edasi jätka sel teemal seal: FSI mootorite ummistumine ehk carbon buildup.
Et oleks raskem!
|
|
|
|