Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Taga undab teatud kiirusel (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 4088)
Anti
huviline



Registreerunud 01.05.03
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.03 15:41 Tsiteeri
Taga undab teatud kiirusel



Auto on A6 quattro aut. 1996. Tagasillas midagi undab kui gaasi vajutada (vedu taga on). Vabaga lastes ei unda. Kõva undamine on kiirustel 55-60 km/h. Pärast seda jääb oluliselt vaiksemaks ja suurematel kiirustel ei tugevne. Oskab keegi potensiaalset viga prognoosida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.03 16:19 Tsiteeri


undamist võib põhjustada nt diferentsiaal, äkki on õli otsas?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 01.05.03 18:49 Tsiteeri


tagaratta laager vo''ib sama teha.
oleneb, kust undamine kostub, u''htlaselt keskelt vo''i u''ehltpoolt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 02.05.03 08:19 Tsiteeri


Paneks ka raha laagri peale. Tunnused nagu klapivad!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
koit46
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 3.0

postitati 02.05.03 16:47 Tsiteeri


mul oli sama jama oma sajaga 70-80 undas mis kole üle selle vaikus...
vahetasin tagumised laagrid... tibens tobens!!!!


Tõlkis: Luule Zavoronok
Teksti luges: Malle Peedo
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Inz
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 QUATTRO

postitati 08.05.03 14:27 Tsiteeri


päris kindel, et laager. Mul omal quattro ja 1x aastas vahetan tagarattalaagreid. See on täiesti normaalne ja hakkabki undama. Eriti kurvis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.03 14:30 Tsiteeri


Kas mitte kord aastas nagu liiast pole??? miski kala seal sees siis ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 08.05.03 15:06 Tsiteeri


Nii tihti ei saa jahh olla... mis laiusega velg sul seal taga on, 13"? Või on 60mm flansid? Muidu ikka rattalaager kauem vastu peaks pidama!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 08.09.03 11:26 Tsiteeri


kui on veoga seotud, siis on tõenäoline tagadifri häda - enda omal hakkas ka viimasel ajal vaikselt häälitsema just samal kiirusel.

Rattalaagri hääled muutuvad siis, kui pöörad kuhugi või sõidad otse...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR
huviline



Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 TDI Quattro

postitati 08.09.03 11:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Inz
päris kindel, et laager. Mul omal quattro ja 1x aastas vahetan tagarattalaagreid. See on täiesti normaalne ja hakkabki undama. Eriti kurvis.
Täpselt sama peli nende tagaratta laagritega. (kummi mõõt 225/45/17):(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 08.09.03 13:39 Tsiteeri


Kord aastas vahetate laagreid?
Kas aastane läbisõit on tõesti 100k+ km või ostate odavaimaid "pliikuulidega" hiina laagreid? :)
To Anti: proovi tõesti tühjemal maanteel kriitilise kiirusega sõites ja vedu peal hoides rooli kergelt paremale-vasakule keerata. Kui helipildis kuuldavat muutust ei teki, siis on ilmselt kulunud või õlivaba difri viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 08.09.03 15:00 Tsiteeri


mul taga ja ees 240 laiusega kummid ja rattalaagrid kestavad nigu muda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 08.09.03 15:16 Tsiteeri


usun ka et laagri kvaliteedis on asi kinni kui kord aastas vahetada....ise võtaks skf`i ning siis vaevalt seda muret nii suuurt on (a6Q `le 4x600.-)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MarkoC
huviline

Avatar


Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3xx bemuur

postitati 08.09.03 20:09 Tsiteeri


ysna simpel ju kontrollida asja sõidumaneeriga
kunagi ei kulu laagrid yhte moodi
kallutades autot 5-60 peal järsult paremale v vasakule peax undamine tugevnema, kui seda ei juhtu pole tegu ratta laagritega mu arvates ...


www.puhas.ee soodsaim pesula linnas :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 09.09.03 04:54 Tsiteeri


Tõsta autol kodus tagument ülesse nii palju et rattad maast lahti ja siis katsu neid logistada, kui logiseb siis laager tõenäoliselt! Võib ka jalaga loksutada ratta pealt autot küljelt küljele a nii ei pruugi alati laagri lox välja tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Anti
huviline



Registreerunud 01.05.03
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.03 07:02 Tsiteeri


Probleem oli konkreetselt õlivabas tagadifris :(

Keegi hea inimene kaevas 4 kuud vana teema üles ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 09.09.03 07:20 Tsiteeri


Quattrol ratta laagrid kõik ühesugused kaherealine kuul.Kui laager läbi,siis lõtku tunda ei ole,kindlaks saab teha hääle järgi sõites.Laagrite haigus läbipõetud ja likvideeritud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Anti
huviline



Registreerunud 01.05.03
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.03 07:41 Tsiteeri


Hindadest veel niipalju, et difri hammasrattapaar maksab mingi 8 tuhEEK. Terve tagasillareduktori sain Tartust Gefist 1500-ga. Minu 96a A6-le läks alla 100-ja oma. Sellel 100-ja difril oli ka difri lukustuse võimalus mida minu auto ei toeta. Markeeringu järgi tuleb ülekandearv sama valida, audiprogrammis on eri marki difrite hammaste arvud kirjas. Vt ka http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=1524
ja
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=1578


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 09.09.03 08:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Quattrol ratta laagrid kõik ühesugused kaherealine kuul.Kui laager läbi,siis lõtku tunda ei ole,kindlaks saab teha hääle järgi sõites.Laagrite haigus läbipõetud ja likvideeritud.


Ei tea kuda sul a minu masinal kui laager läbi läx siis oli lox sees kui rattad maast lahti tõstsin! Ja seda kõigi nelja rattalaagri puhul. Kolmel oli ka lox siis kui auto maas oli oma nelja rattaga ja jalaga teda ratta pealt kõigutades ilusti lox tunda oli!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 09.09.03 12:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ull Miis
Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Quattrol ratta laagrid kõik ühesugused kaherealine kuul.Kui laager läbi,siis lõtku tunda ei ole,kindlaks saab teha hääle järgi sõites.Laagrite haigus läbipõetud ja likvideeritud.


Ei tea kuda sul a minu masinal kui laager läbi läx siis oli lox sees kui rattad maast lahti tõstsin! Ja seda kõigi nelja rattalaagri puhul. Kolmel oli ka lox siis kui auto maas oli oma nelja rattaga ja jalaga teda ratta pealt kõigutades ilusti lox tunda oli!

Ära pahanda,aga meil laagrid erinevad:D
Minu omale lähevad sellised nagu A6-le,seda ütles ka müüja kataloogi järgi ja paar aastat vanemale väljalaskega masinal olid juba teised laagrid ja hinnalt ka odavamad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 09.09.03 14:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Quattrol ratta laagrid kõik ühesugused kaherealine kuul.Kui laager läbi,siis lõtku tunda ei ole,kindlaks saab teha hääle järgi sõites....


Nii see kaherealise kuuliga ongi - kõigepealt hakkab kisama. Loks tuleb sisse siis, kui juba päris valjusti ja pikalt on röökinud.

Teine teema on muidugi kui rattavõlli otsamutter jääb korralikult kinni tõmbamata ( Revalis korra selle reha otsa astutud - õnneks sai õigel ajal jaole :D ), siis on muidugi kõigepealt hoopis loks.

Rattavõlli välimise otsa mutri pingutusmoment on vähemalt oma aastakäigu sõidukitele antud 280 Nm (ehk paras looma jõud ).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 09.09.03 15:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Anti
Hindadest veel niipalju, et difri hammasrattapaar maksab mingi 8 tuhEEK.
Difris on peale hammasrataste ka laagrid...
Tsitaat:
Terve tagasillareduktori sain Tartust Gefist 1500-ga.
Siis läks sul hästi, kui tõesti toimiva tüki said. Probleem ongi sedasi otsides reduktori korrasolekus veendumise võimalus - niisama võlli tingi ajades ju aru ei saa, et kas häälitseb või ei.

Õnneks on üldjuhul tegu suht töökindla asjaga - kui õli on korralik & seda jagub, ei peaks väga tihti muretsemiseks põhjust olema ( kui mootori pöördemoment just üle 500 Nm ei satu olema :D )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.6% - SQL: 48.4%]