Anti
huviline
Registreerunud 01.05.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.03 15:41
|
|
|
Taga undab teatud kiirusel
Auto on A6 quattro aut. 1996. Tagasillas midagi undab kui gaasi vajutada (vedu taga on). Vabaga lastes ei unda. Kõva undamine on kiirustel 55-60 km/h.
Pärast seda jääb oluliselt vaiksemaks ja suurematel kiirustel ei tugevne. Oskab keegi potensiaalset viga prognoosida?
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.03 16:19
|
|
|
undamist võib põhjustada nt diferentsiaal, äkki on õli otsas?
|
|
|
mulds
huviline
Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audita
|
postitati 01.05.03 18:49
|
|
|
tagaratta laager vo''ib sama teha.
oleneb, kust undamine kostub, u''htlaselt keskelt vo''i u''ehltpoolt
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 02.05.03 08:19
|
|
|
Paneks ka raha laagri peale. Tunnused nagu klapivad!
|
|
|
koit46
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 3.0
|
postitati 02.05.03 16:47
|
|
|
mul oli sama jama oma sajaga 70-80 undas mis kole üle selle vaikus...
vahetasin tagumised laagrid... tibens tobens!!!!
Tõlkis: Luule Zavoronok
Teksti luges: Malle Peedo
|
|
|
|
Inz
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 QUATTRO
|
postitati 08.05.03 14:27
|
|
|
päris kindel, et laager. Mul omal quattro ja 1x aastas vahetan tagarattalaagreid. See on täiesti normaalne ja hakkabki undama. Eriti kurvis.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.03 14:30
|
|
|
Kas mitte kord aastas nagu liiast pole??? miski kala seal sees siis ju.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 08.05.03 15:06
|
|
|
Nii tihti ei saa jahh olla... mis laiusega velg sul seal taga on, 13"? Või on 60mm flansid? Muidu ikka rattalaager kauem vastu peaks pidama!
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 08.09.03 11:26
|
|
|
kui on veoga seotud, siis on tõenäoline tagadifri häda - enda omal hakkas ka viimasel ajal vaikselt häälitsema just samal kiirusel.
Rattalaagri hääled muutuvad siis, kui pöörad kuhugi või sõidad otse...
|
|
|
TiitR
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 TDI Quattro
|
postitati 08.09.03 11:33
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Inz
päris kindel, et laager. Mul omal quattro ja 1x aastas vahetan tagarattalaagreid. See on täiesti normaalne ja hakkabki undama. Eriti kurvis.
| Täpselt sama peli nende tagaratta laagritega. (kummi mõõt 225/45/17)
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 08.09.03 13:39
|
|
|
Kord aastas vahetate laagreid?
Kas aastane läbisõit on tõesti 100k+ km või ostate odavaimaid "pliikuulidega" hiina laagreid?
To Anti: proovi tõesti tühjemal maanteel kriitilise kiirusega sõites ja vedu peal hoides rooli kergelt paremale-vasakule keerata. Kui helipildis
kuuldavat muutust ei teki, siis on ilmselt kulunud või õlivaba difri viga.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 08.09.03 15:00
|
|
|
mul taga ja ees 240 laiusega kummid ja rattalaagrid kestavad nigu muda
|
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 08.09.03 15:16
|
|
|
usun ka et laagri kvaliteedis on asi kinni kui kord aastas vahetada....ise võtaks skf`i ning siis vaevalt seda muret nii suuurt on (a6Q `le 4x600.-)
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 08.09.03 20:09
|
|
|
ysna simpel ju kontrollida asja sõidumaneeriga
kunagi ei kulu laagrid yhte moodi
kallutades autot 5-60 peal järsult paremale v vasakule peax undamine tugevnema, kui seda ei juhtu pole tegu ratta laagritega mu arvates ...
|
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 09.09.03 04:54
|
|
|
Tõsta autol kodus tagument ülesse nii palju et rattad maast lahti ja siis katsu neid logistada, kui logiseb siis laager tõenäoliselt! Võib ka jalaga
loksutada ratta pealt autot küljelt küljele a nii ei pruugi alati laagri lox välja tulla.
|
|
|
Anti
huviline
Registreerunud 01.05.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.09.03 07:02
|
|
|
Probleem oli konkreetselt õlivabas tagadifris
Keegi hea inimene kaevas 4 kuud vana teema üles
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 09.09.03 07:20
|
|
|
Quattrol ratta laagrid kõik ühesugused kaherealine kuul.Kui laager läbi,siis lõtku tunda ei ole,kindlaks saab teha hääle järgi sõites.Laagrite haigus
läbipõetud ja likvideeritud.
|
|
|
|
Anti
huviline
Registreerunud 01.05.03
Kasutaja on eemal
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 09.09.03 08:27
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jan-kos
Quattrol ratta laagrid kõik ühesugused kaherealine kuul.Kui laager läbi,siis lõtku tunda ei ole,kindlaks saab teha hääle järgi sõites.Laagrite haigus
läbipõetud ja likvideeritud. |
Ei tea kuda sul a minu masinal kui laager läbi läx siis oli lox sees kui rattad maast lahti tõstsin! Ja seda kõigi nelja rattalaagri puhul. Kolmel oli
ka lox siis kui auto maas oli oma nelja rattaga ja jalaga teda ratta pealt kõigutades ilusti lox tunda oli!
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 09.09.03 12:36
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ull Miis
Tsitaat: | Esialgne postitaja jan-kos
Quattrol ratta laagrid kõik ühesugused kaherealine kuul.Kui laager läbi,siis lõtku tunda ei ole,kindlaks saab teha hääle järgi sõites.Laagrite haigus
läbipõetud ja likvideeritud. |
Ei tea kuda sul a minu masinal kui laager läbi läx siis oli lox sees kui rattad maast lahti tõstsin! Ja seda kõigi nelja rattalaagri puhul. Kolmel oli
ka lox siis kui auto maas oli oma nelja rattaga ja jalaga teda ratta pealt kõigutades ilusti lox tunda oli! |
Ära pahanda,aga meil laagrid erinevad
Minu omale lähevad sellised nagu A6-le,seda ütles ka müüja kataloogi järgi ja paar aastat vanemale väljalaskega masinal olid juba teised laagrid ja
hinnalt ka odavamad.
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 09.09.03 14:55
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jan-kos
Quattrol ratta laagrid kõik ühesugused kaherealine kuul.Kui laager läbi,siis lõtku tunda ei ole,kindlaks saab teha hääle järgi sõites....
|
Nii see kaherealise kuuliga ongi - kõigepealt hakkab kisama. Loks tuleb sisse siis, kui juba päris valjusti ja pikalt on röökinud.
Teine teema on muidugi kui rattavõlli otsamutter jääb korralikult kinni tõmbamata ( Revalis korra selle reha otsa astutud - õnneks sai õigel ajal
jaole ), siis on muidugi kõigepealt hoopis loks.
Rattavõlli välimise otsa mutri pingutusmoment on vähemalt oma aastakäigu sõidukitele antud 280 Nm (ehk paras looma jõud ).
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 09.09.03 15:00
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Anti
Hindadest veel niipalju, et difri hammasrattapaar maksab mingi 8 tuhEEK. | Difris on peale hammasrataste ka laagrid...Tsitaat: | Terve
tagasillareduktori sain Tartust Gefist 1500-ga. | Siis läks sul hästi, kui tõesti toimiva tüki said. Probleem ongi sedasi otsides
reduktori korrasolekus veendumise võimalus - niisama võlli tingi ajades ju aru ei saa, et kas häälitseb või ei.
Õnneks on üldjuhul tegu suht töökindla asjaga - kui õli on korralik & seda jagub, ei peaks väga tihti muretsemiseks põhjust olema ( kui mootori
pöördemoment just üle 500 Nm ei satu olema )
|
|
|