inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.03 18:36
|
|
|
Audi 100 käigukast vs 200 k.k.(lsd ? )
1) Niisis huvitaks arutelu teemal audi 100 2,2 5 käiguline käigukast vs sama ajastu 200 t käigukast...erinevused
(aasta 1985)
2)Kas mõnel sellisel kastil oli ka LSD?
kui,siis millisel
|
|
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 19.05.03 19:31
|
|
|
Minuteada täpselt samad. Vähemalt 83a 2.1 100 -l oli sama mis 86a 2,2t 200-l . Mootorid olid 100- WC , 200 KG.Ja 87a 100 2.2t MC l oli kah sama
|
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 19.05.03 19:36
|
|
|
Mis see lsd on? Narkots ju
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 20.05.03 06:04
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ur666
Mis see lsd on? Narkots ju |
limited slip diff on autodel alates A100 88a
A80 09.86 ja edasi -uuem kere
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 20.05.03 06:10
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja inc13
1) Niisis huvitaks arutelu teemal audi 100 2,2 5 käiguline käigukast vs sama ajastu 200 t käigukast...erinevused
(aasta 1985)
2)Kas mõnel sellisel kastil oli ka LSD?
kui,siis millisel |
Vahed vôivad olla ülek. arvudes nii peaülek. kui ka käikudel, KK koodi järgi saab neid omavahel vôrrelda
|
|
|
s
huviline
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.03 10:12
|
|
|
Ma ei usu et minu 95 aasta masinal on limited slip? Keegi lükkab selle ümber?
Samas küsimus kas 2,8 mootorile võiks istuda mingisugune 6-k manuaal??
Kust võiks saada palju maksaks?
K6ik arvamused on isiklikud!
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 20.05.03 10:30
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja s
Ma ei usu et minu 95 aasta masinal on limited slip? Keegi lükkab selle ümber?
Samas küsimus kas 2,8 mootorile võiks istuda mingisugune 6-k manuaal??
Kust võiks saada palju maksaks? |
Torsendiffer(kesk) peaks olema limited slip vôi mis ta siis on
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 20.05.03 10:35
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja s
Ma ei usu et minu 95 aasta masinal on limited slip? Keegi lükkab selle ümber?
Samas küsimus kas 2,8 mootorile võiks istuda mingisugune 6-k manuaal??
Kust võiks saada palju maksaks? |
6-Man on 103kw diislil, 4,2L ja 2,2 turbol
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 20.05.03 11:09
|
|
|
jep 6-seid kaste võib ka 2.8 otsa istutada...olen ühte isegi näinud tartus
|
|
|
s
huviline
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.03 11:40
|
|
|
to 80quattro: Torsen on üks ja limited slip teine asi, kui huvi on võin mõlema tööpõhimõttest natukse lähemalt rääkida.
Seda et keskel nn lukk on jah aga taga ei ole miskit... minu arust vähemalt.
6k man kast on rida5 ja V8 mootoril aga mul on ju V6?!! kinnitused?!
K6ik arvamused on isiklikud!
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 20.05.03 11:51
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja s
to 80quattro: Torsen on üks ja limited slip teine asi, kui huvi on võin mõlema tööpõhimõttest natukse lähemalt rääkida.
Seda et keskel nn lukk on jah aga taga ei ole miskit... minu arust vähemalt.
6k man kast on rida5 ja V8 mootoril aga mul on ju V6?!! kinnitused?! |
Selge, siis Audil seda pole, keskel kôigil uuematel torsen ja taga tavaline(kuni 94a lukustatav)
|
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 20.05.03 15:06
|
|
|
vaadake üles mis aasta autost jutt käib
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 21.05.03 03:19
|
|
|
Diffritest veel nii palju, et mingil kujul on torsen ka tagasillale olemas - yks vòru mees pakkus myya V8 alt 3.5k eest. Pidi sòiduomadustele hasti
mòjuma. Valmistatud mingis tuuningettevòttes.
|
|
|
kYbb
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: WRX
|
postitati 21.05.03 06:57
|
|
|
Ma tean, et üks vana hetkel plaanib Q kastist difri võtta ja tavalisse kasti pista. Just selle limiteeritud libistaja pärast.
|
|
|
s
huviline
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.03 07:05
|
|
|
torseniga sarnaseid lukke toodab selline firma nagu Quaife sealt peaks nii esi kui
tagasilla jaoks miskit saama
K6ik arvamused on isiklikud!
|
|
|
|
MadMax
huviline
Registreerunud 14.05.03
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro
|
postitati 21.05.03 08:11
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja s
Torsen on üks ja limited slip teine asi, kui huvi on võin mõlema tööpõhimõttest natukse lähemalt rääkida.
Seda et keskel nn lukk on jah aga taga ei ole miskit... minu arust vähemalt.
|
Äkki siis leiad võimaluse ka avalikkust veidi valgustada.
Endal vahetasin 96a A6-l ära tagasilladiffri 100-ja oma vastu, millega kaasnes diffri lukustuse juhtimise võimalus. Arusaamatuks jäi, kas
orginaaldiffril oli mingi automaatse diffri lukustuse variant (LSD?) või ei olnud üldse midagi. Vähemalt mehaanik kes kasti vahetas väitis et
originaalil oli diffri lukk.
Ja teine küsimus tekkis, et kas väikestel kiirustel rasketes tingimustes 100-ja diffri lukustamine võiks kuidagi halvasti mõjuda auto ülejäänud
veomehhanismile?
http://www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php?tid=1524
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 21.05.03 08:17
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja MadMax
Tsitaat: | Esialgne postitaja s
Torsen on üks ja limited slip teine asi, kui huvi on võin mõlema tööpõhimõttest natukse lähemalt rääkida.
Seda et keskel nn lukk on jah aga taga ei ole miskit... minu arust vähemalt.
|
Äkki siis leiad võimaluse ka avalikkust veidi valgustada.
Endal vahetasin 96a A6-l ära tagasilladiffri 100-ja oma vastu, millega kaasnes diffri lukustuse juhtimise võimalus. Arusaamatuks jäi, kas
orginaaldiffril oli mingi automaatse diffri lukustuse variant (LSD?) või ei olnud üldse midagi. Vähemalt mehaanik kes kasti vahetas väitis et
originaalil oli diffri lukk.
Ja teine küsimus tekkis, et kas väikestel kiirustel rasketes tingimustes 100-ja diffri lukustamine võiks kuidagi halvasti mõjuda auto ülejäänud
veomehhanismile?
http://www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php?tid=1524
|
A6Q ei ole enam difri lukku.
Väikesel kiirusel lukk kasutamiseks ongi môeldud(nt. istud lumehanges kinni)
|
|
|
s
huviline
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.03 09:56
|
|
|
to 80quattro: minuteada A6-l ei ole tagasillas mingit lukku, on ainult keskmine
ehk siis käigukastis Torsen. Lumehanges pole ma täheldanud et mõlemat ratas
korraga veetaks.
100-l on jah tagasillas lülitatav lukk, arusaamatuks on minu jaoks jäänud
selle väljalülitamine, limited slip võiks olla koguaeg taga, autot ta alajuhitavaks
igaljuhul ei muuda. Tõsist abi annab LSD siis kui selle nn raskusvõtmega
(nimi ei meenu ) kuivalt keerates umbes 5-6kg
raskusega läbi libisema hakkab. Rallis kasutatakse isegi 8-9kg juures pidavaid
lukke - võimaldab katkise poolteljega edasi kulgeda aga tapab luku ära.
Torsen töötab põhimõttel et veojõud kantakse sillale/rattale millel on raskem
vedada. LSD veab siis mõlemaid rattaid sünkroonselt ja ratast/silda mida on
raskem vedada "libistatakse" kaasa vastavalt siis nn läbilibisemise protsendile.
LSD puhul soovitatav kasutada selleks spetsiaalselt ette nähtud kastiõli.
K6ik arvamused on isiklikud!
|
|
|
|
MadMax
huviline
Registreerunud 14.05.03
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro
|
postitati 23.05.03 10:04
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja s
100-l on jah tagasillas lülitatav lukk, arusaamatuks on minu jaoks jäänud
selle väljalülitamine, limited slip võiks olla koguaeg taga, autot ta alajuhitavaks
igaljuhul ei muuda. |
Äkki teab mõni 100-ja omanik rääkida selle luku sisse ja välja lülitamisest? On see täiesti käsijuhtimisega või toimub väljalülitamine mingil kiirusel
automaatselt? Kas seda ümberlülimist üldse võib liikuva autoga teha?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 23.05.03 10:54
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja MadMax
Tsitaat: | Esialgne postitaja s
100-l on jah tagasillas lülitatav lukk, arusaamatuks on minu jaoks jäänud
selle väljalülitamine, limited slip võiks olla koguaeg taga, autot ta alajuhitavaks
igaljuhul ei muuda. |
Äkki teab mõni 100-ja omanik rääkida selle luku sisse ja välja lülitamisest? On see täiesti käsijuhtimisega või toimub väljalülitamine mingil kiirusel
automaatselt? Kas seda ümberlülimist üldse võib liikuva autoga teha? |
Käsipid hoova juures on lüliti, millega saab lukku sisse -välja lülitada, lüliti ees on tabloo(vt. ranzi pilti), kus hakkab tagasillas märgulamp
pôlema, kui blokeering on peal, maha käheb autom. kiiruse tôustes üle 25 km/h, seda juhib spets juhtblokk
Toomas
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 23.11.03 01:07
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja s
100-l on jah tagasillas lülitatav lukk, arusaamatuks on minu jaoks jäänud
selle väljalülitamine, limited slip võiks olla koguaeg taga, autot ta alajuhitavaks
igaljuhul ei muuda. | see tagasilla lukustatav differ ei ole LSD, tegu on 100% jäiga lukuga. Kui poolasse & muud lõhkuda ei taha,
on see mõttekas kõva kattega teel lahti hoida.
|
|
|