m8ngel
huviline
Registreerunud 19.03.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.14 14:25
|
|
|
Palun abi ja arvamust Audi A4 Avant 2001 3.0 quattro kohta
Mida peaks üldse jälgima platsilt ostes? isend siis selline http://www.auto24.ee/used/1116024
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 19.03.14 15:14
|
|
|
Et Sind kohe maa peale tagasi tuua, siis ei ole olemas vähemalt 259000 km sõitnud Audit, mis oleks nagu uus.
Kulukoht on sarnase km näiduga bensukatel näiteks heitgaasisüsteem ehk tööiga lõpetavad katid/lambdad.
Mõlemaid on neli ja ükshaaval vahetamine suhteliselt mõttetu tegevus.
Väidetava läbisõidu järgi tuleks tõenäoliselt ka mootoririhma teist korda vahetama hakata.
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 BiT
|
postitati 19.03.14 16:03
|
|
|
Seal on kirjas, et korralised hooldused tehtud, järelikult peaks rihmavahetus tehtud olema 240000km juures.
|
|
|
wilder
huviline
Registreerunud 16.01.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.14 04:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Et Sind kohe maa peale tagasi tuua, siis ei ole olemas vähemalt 259000 km sõitnud Audit, mis oleks nagu uus.
Kulukoht on sarnase km näiduga bensukatel näiteks heitgaasisüsteem ehk tööiga lõpetavad katid/lambdad.
Mõlemaid on neli ja ükshaaval vahetamine suhteliselt mõttetu tegevus.
Väidetava läbisõidu järgi tuleks tõenäoliselt ka mootoririhma teist korda vahetama hakata. |
Vaidlen vastu, olen ka suurema läbisõiduga audit näinud mis on seest ja väljast nagu uus! See on võimalik jah paraku aind sellisel juhul kui tegemist
on näiteks autobahni autoga.
Kulukohaks võib heitgaasisüsteem ju olla, aga väita seda et just 259t km juures - kõik ju sõltub selelst kuidas autot on kasutatud ja kuidas need
260t.km on saavutatud.
Minupoolne soovitus teemaalgatajale: võta sõber või mõni asjatundja kaasa, vaadake kuiva ilmaga auto üle, tehke proovisõitu, raadil ta ju asub, seal
on auto kontrolliks iseenesest ideaalsed tingimused. Ja kuna co'd ninaga ei saa mõõta siis selle vastuse saad ju kohe ülevaatsupunktis, kui auto ära
registreerid oma nimele ja esimesele korralisele lähed.
Kui seal selgub mõni viga siis viid pilli poodi tagasi ja lased korda teha, kuna kliendi jaoks on selline asi peidetud viga
Kuna pildi peal paistab auto tõesti väga kena, siis tasuks eelkõige üle vaadata kere detailid, klaasid, polstrid.
Avariilist autot ei tasu ühelgi juhul autoplatsilt osta.
Long story short, ärge kõvatage netis, minge kohale ja suhelge reaalse müüjaga!
Tänan tähelepanu eest!
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 20.03.14 06:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Seal on kirjas, et korralised hooldused tehtud, järelikult peaks rihmavahetus tehtud olema 240000km juures. |
Arvestades, et autot müüb Raadi lennuväljal asuv plats, siis kindlasti kohe seda ei usaldaks. Hooldusraamatus võib olla mida iganes kirjutatud.
Kindluse mõttes peaks selle rihma koos juurdekuuluvaga ikkagi kohe ära vahetama.
Sellist asja usuks vaid siis, kui on esinduses dokumentaalselt tõendatud (st hooldusajaloost väljavõte olemas).
Konkreetse auto puhul on näiteks minu jaoks väga suur puudus püsikiirusehoidja puudumine. Kõik muu on olemas, aga püsikas puudub...
Wilder, küsiks Su käest, et kuna sa paistad selle Raadi asjandusega tuttav olema, siis kuidas on sellega- võtan auto arvele, oma nimele, maksan pea
200€ arvele võtmise tasu, kindlustused-jutud. Lähen ülevaatuspunkti ja seal avastatakse ühtkomakaht valesti (nt gaasid paigast ära) ja tahan auto
tagastada. Kas siis see müüja hüvitab ka arvelevõtmise kulud? Ma miskipärast kahtleks selles, ilmselt saadetakse pikema jututa puu taha. Mõttekam
oleks (see mõeldud siis nüüd teemaalgatajale): võta treiler, maksa see tasu ja vii auto kuhugi pädevasse kohta ostueelsesse kontrolli. Kui müüja seda
sul ei taha lasta teha, siis jaluta pikema jututa minema sealt platsilt, kuna ilmselgelt on midagi varjata (been there, done that).
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.03.14 08:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Seal on kirjas, et korralised hooldused tehtud, järelikult peaks rihmavahetus tehtud olema 240000km juures. |
Arvestades, et autot müüb Raadi lennuväljal asuv plats, siis kindlasti kohe seda ei usaldaks. Hooldusraamatus võib olla mida iganes kirjutatud.
Kindluse mõttes peaks selle rihma koos juurdekuuluvaga ikkagi kohe ära vahetama.
Sellist asja usuks vaid siis, kui on esinduses dokumentaalselt tõendatud (st hooldusajaloost väljavõte olemas).
Konkreetse auto puhul on näiteks minu jaoks väga suur puudus püsikiirusehoidja puudumine. Kõik muu on olemas, aga püsikas puudub...
Wilder, küsiks Su käest, et kuna sa paistad selle Raadi asjandusega tuttav olema, siis kuidas on sellega- võtan auto arvele, oma nimele, maksan pea
200€ arvele võtmise tasu, kindlustused-jutud. Lähen ülevaatuspunkti ja seal avastatakse ühtkomakaht valesti (nt gaasid paigast ära) ja tahan auto
tagastada. Kas siis see müüja hüvitab ka arvelevõtmise kulud? Ma miskipärast kahtleks selles, ilmselt saadetakse pikema jututa puu taha. Mõttekam
oleks (see mõeldud siis nüüd teemaalgatajale): võta treiler, maksa see tasu ja vii auto kuhugi pädevasse kohta ostueelsesse kontrolli. Kui müüja seda
sul ei taha lasta teha, siis jaluta pikema jututa minema sealt platsilt, kuna ilmselgelt on midagi varjata (been there, done that).
|
Kui palju maksab püsika paigaldus? Seega oleks umbes sama väita, et suur puudus on, et originaal porimatid on puudu Enamasti on see püsika paigaldus neile ju odav.
Treileriga peaks jah minema TÜV-sse, mina läksin TT-d ostes siiski autoga, sest TÜV oli 100m eemal mööda majadevahelist teed (tegelt sai hiljem arvuti
alla mindud ka mingite ajutiste numbritega müüja loal ja koos temaga, aga see vast polnud legaalne?).
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 20.03.14 09:59
|
|
|
Diislitele on selle paigaldus soodsam ja lihtsam, bensukatele kallim ja keerukam. Kui suur see hinnavahe täpselt on ja kui keerukas, ma paraku öelda
ei oska. Siinsamas foorumiski on sellest juttu olnud, et diislile on odavam ja lihtsam paigaldada. Porimattidega võrdlus siiski veidi kohatu. See
selleks. 
Eks omal jalal võib ka minna, nt proovinumbritega (tehakse nt 1 päeva kindlustus peale ja võid veidi sõita- olemas kogemus, kus klient soovis sõita
salongis oleva autoga ostusoovil, kuid kuna vastava varustusega prooviauto puudus, siis sai salongiautole teha peale 3 päeva kindlustus, PROOV numbrid
külge ja sai muretult proovisõitu teha ja hiljem auto maha müüa kah tänu sellele.). Kui aga mingi teise (samasuguse) auto numbrid lihtsalt külge
pannakse ja minnakse, siis see jah legaalne just ei ole.
Aga teemaalgatajale olekski ühene soovitus- mine kohale, vaata auto oma silmaga üle ja vii siis kuhugi kontrolli. Usu, parem maksa see kontroll ja
transport, kui pärast hakka suuri remont kinni taguma.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 20.03.14 10:19
|
|
|
Tee auto tehnilisest passist koopia ja mine audisse. Küsi saksa ajaloo väljavõte.
Mina eile uurisin enda auto kohta, kuna teadsin et Tartu audis rihm vahetatud.
Tahtsin täpsemalt teada, et millal.
Mehed saatsid alguses hoopis terve saksa autoajaloo, mis oli nullist kuni selle hetkeni, kui auto eestisse toodi ja mu tuttav selle ostis. Ühesõnaga
avastasin, et auto oli tagurpidi eestisse sõitnud ja kaotanud 100 tuhat kilti.
Järgmise päringu peale, kui ütlesin et teie esinduses peab olema ka rihma vahetatud, siis alles vastati ja vabandati, et on jah.
Ühesõnaga esimese hooga taheti vist, kohe rihmavahetusele määrata. Millel tegelikult on alles Aasta auto poolt garantii kuni aasta lõpuni.
Aga see selleks, ühesõnaga uurid saksa ajalugu, ning asi selge . Mina sain
asjale meili teel laheduse, kui saatsin auto passist pildi meiliga.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 20.03.14 11:38
|
|
|
Saksa ajalugu ei aita midagi, sest auto on toodud Šveitsist. 
Igatahes, ma nüüd ei tea, kuidas Audiga on, aga nt Honda puhul me näeme ainult garantiiasju, mis on tehtud Euroopas esindustes. Mingeid hoolduseasju
paraku ei näe. Kes Audi süsteemiga rohkem kursis, võiks ehk täpsustada.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.03.14 11:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Diislitele on selle paigaldus soodsam ja lihtsam, bensukatele kallim ja keerukam. Kui suur see hinnavahe täpselt on ja kui keerukas, ma paraku öelda
ei oska. Siinsamas foorumiski on sellest juttu olnud, et diislile on odavam ja lihtsam paigaldada. Porimattidega võrdlus siiski veidi kohatu. See
selleks. 
Eks omal jalal võib ka minna, nt proovinumbritega (tehakse nt 1 päeva kindlustus peale ja võid veidi sõita- olemas kogemus, kus klient soovis sõita
salongis oleva autoga ostusoovil, kuid kuna vastava varustusega prooviauto puudus, siis sai salongiautole teha peale 3 päeva kindlustus, PROOV numbrid
külge ja sai muretult proovisõitu teha ja hiljem auto maha müüa kah tänu sellele.). Kui aga mingi teise (samasuguse) auto numbrid lihtsalt külge
pannakse ja minnakse, siis see jah legaalne just ei ole.
Aga teemaalgatajale olekski ühene soovitus- mine kohale, vaata auto oma silmaga üle ja vii siis kuhugi kontrolli. Usu, parem maksa see kontroll ja
transport, kui pärast hakka suuri remont kinni taguma. |
Vaata masina aasta arvu, elektrooniline gaasipedaal, seega ei tohiks nagu diisliga vahet olla ja peaks enamasti piisama vaid kangi lisamisest hinnaga
nomaeitea 30-70eur (paigaldus lisaks), seega võrdlus originaalmattidega kohane
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 20.03.14 12:45
|
|
|
See kuulutus on üleval juba vist paar aastat ja kui selle aja vältel seisnud masin, siis unusta kuulutusest see rida küll ära, kus väidavad, et auto
nagu uus.
Edit: wilderi jutt roosa unenägu rohkem, kui reaalsus 
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.03.14 12:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rom
See kuulutus on üleval juba vist paar aastat ja kui selle aja vältel seisnud masin, siis unusta kuulutusest see rida küll ära, kus väidavad, et auto
nagu uus. |
Miks seisnud? Äkki ma ei leidnud seda kohta kohe üles, aga äkki see masin ikka Eestis arvel ja äkki keegi ikka sõidab?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 20.03.14 14:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
ja peaks enamasti piisama vaid kangi lisamisest hinnaga nomaeitea 30-70eur (paigaldus lisaks), seega võrdlus originaalmattidega kohane |
Alates B6/C6 ei toimu juhtimine otseselt ja ainult kangiga, vaid rooli sees paikneva targa aju vahendusel. Selle aju vahetamise vajadus lihtsama
varustusega autodel kergitabki oluliselt lõpphinda.
See suhteliselt mitmekülgne aju on jäigalt mudelispetsiifiline.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.03.14 14:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
ja peaks enamasti piisama vaid kangi lisamisest hinnaga nomaeitea 30-70eur (paigaldus lisaks), seega võrdlus originaalmattidega kohane |
Alates B6/C6 ei toimu juhtimine otseselt ja ainult kangiga, vaid rooli sees paikneva targa aju vahendusel. Selle aju vahetamise vajadus lihtsama
varustusega autodel kergitabki oluliselt lõpphinda.
See suhteliselt mitmekülgne aju on jäigalt mudelispetsiifiline. |
Tean, sellepärast kasutasingi sõna "enamasti", sain ka oma autol seda aju vahetada kunagi seoses püsiku lisamisega, paljud ju seda ajuvahetust
siiski tegema ei pea.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 20.03.14 15:01
|
|
|
B6'tega on nii, et pigem peab ka aju vahetama. C6 kui kallima ja paremini varustatud masinaga on nii, et pigem ei pea. Need on samuti üldistused.
|
|
|
|
wilder
huviline
Registreerunud 16.01.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.14 15:43
|
|
|
Okei, sain päris ägedat vastukaja oma "roosale unelmale", aga tegelikult on nii, et kui klient soetab kasutatud auto ametlikult ettevõttest ja
reaalselt on ka ettevõte selle auto müünud, mitte vahendanud eraisiku müüki, siis on olemas selline punkt vastavalt tarbijakaitseseaduses, mis annab
heausksele ostjale võimaluse esitada müüjale 14 päeva jooksul oma pretensioone.
Pikk jutt lühidalt, müügimees räägib et kõik hea ja super korralik, ostad pilli ära, sära silmis, käid tehnoülevaatusel või diagnostis ära, leiad
puudused, mis ei ole "super korralikule" masinale omane, lähed autopoodi tagasi, räägid mure ära. Üldjuhul keegi tagasi ostma autot ei hakka, küll
aga tehakse auto korda. Kui öeldakse, et mine remondi ise oma kärakas ära saad minna tarbijakaitsesse. Nemad võtavad müüjaga ühendust ja 99.9%
juhtudest kõik laabub iseenesest
Seda kõike juhul kui suudad kogu juttu tõestada (salvestad müügikuulutuse, kontrollid et oled auto ostnud firmalt mitte fedjalt metsast, jätad
müügilepingu alles). Rikete kohta pead ka vastava tõendava paberi võtma.
Tänan tähelepanu eest!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.03.14 15:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wilder
Okei, sain päris ägedat vastukaja oma "roosale unelmale", aga tegelikult on nii, et kui klient soetab kasutatud auto ametlikult ettevõttest ja
reaalselt on ka ettevõte selle auto müünud, mitte vahendanud eraisiku müüki, siis on olemas selline punkt vastavalt tarbijakaitseseaduses, mis annab
heausksele ostjale võimaluse esitada müüjale 14 päeva jooksul oma pretensioone.
Pikk jutt lühidalt, müügimees räägib et kõik hea ja super korralik, ostad pilli ära, sära silmis, käid tehnoülevaatusel või diagnostis ära, leiad
puudused, mis ei ole "super korralikule" masinale omane, lähed autopoodi tagasi, räägid mure ära. Üldjuhul keegi tagasi ostma autot ei hakka, küll
aga tehakse auto korda. Kui öeldakse, et mine remondi ise oma kärakas ära saad minna tarbijakaitsesse. Nemad võtavad müüjaga ühendust ja 99.9%
juhtudest kõik laabub iseenesest
Seda kõike juhul kui suudad kogu juttu tõestada (salvestad müügikuulutuse, kontrollid et oled auto ostnud firmalt mitte fedjalt metsast, jätad
müügilepingu alles). Rikete kohta pead ka vastava tõendava paberi võtma. |
Tarbijakaitse peale näiteks ütleb firma, et ei huvita, mis siis teed? Olen ühe teise asjaga seoses seda asja ajanud ja nii ongi, et tarbijakaitsel
pole sunni võimu ja nad võivad ainult lepitada ja soovitada. Lähed ise kohtusse ja nii see jama hakkab.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 20.03.14 15:56
|
|
|
Ma kardan, et sellel midagi viga. See on juba paar aastat müügis olnud, ühed ja samad pildid ja üks ja sama jutt. Kui see nii hea oleks siis oleks ta
ammu läinud.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 20.03.14 16:00
|
|
|
Vin koodi järgi näitab lkf., et auto pole Eestis arvel.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 20.03.14 16:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Ma kardan, et sellel midagi viga. See on juba paar aastat müügis olnud, ühed ja samad pildid ja üks ja sama jutt. Kui see nii hea oleks siis oleks ta
ammu läinud. |
auto hind pole ka just mingi soodukas 
|
|
|
wilder
huviline
Registreerunud 16.01.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.03.14 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wilder
Hinnas võib tõesti asi olla, miks müümata.
Aga tulles tagasi tarbijakaitse teema juurde. Üldjuhul ettevõtted, kes tahavad ja/või on tegutsenud juba pikemat aega, ei taha selliste ametitega
erilisi teravaid kokkupuuteid või siis olen ma taas "lillelaps"
Kõige lihtsam, mine kohale, vaata auto oma silmaga üle, proovi sõita. Kui auto juba nii pikalt müügis, küll saad hea hinna või tehingu välja kaubelda,
nad ju ei kollektsioneeri vaid tahavad müüa oma autosid.
|
No näiteks Euronicsit see maine asi ei huvitanud, miks peaks siis mingit autoaeda huvitama, kellede kohta nagunii iga kohta neist leiab internetis
mõne kliendi, kes pole rahul jne. Aga ma ise olen ka paljude asjade sihtes sihikindlalt sinisilmne, nii on lihtsam ja rõõmsam elada
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 BiT
|
postitati 20.03.14 22:02
|
|
|
Läbisõiduga katsu jah mitte persest saada Raadilt, aastaid tagasi ostsin sealt a6 99a. läbisõiduga alla 200K.
Iseenesest mingi peldik ei olnud, sõitis nagu vaja ja suuremaid kulutusi ka ei pidanud tegema, üllatus tuli siis, kui hakkasin autot müüma paar aastat
hiljem ja ostja esindusest nn taustauuringu tegi, üllatus missugune, viimane kokkupuude esindusega oli 2007 aastal(auto ostsin 2009) ja läbisõit oli
selleks ajaks kirja läinud 490000km, palju võis olla reaalne läbisõit vahetult enne minu müümist, võib ainult oletada, 5-600000km pakuks.
Kui korraliku omaniku kätte sattus, siis miljoni vuristab kenasti ära, ma usun
|
|
|
Timmu
huviline
Registreerunud 06.04.03
Asukoht: Tln.
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Q
|
postitati 21.03.14 06:13
|
|
|
Mine käivita antud autot hommikul e. külma mootoriga ja jälgige ( võta pädev sõber kaasa )mis tuleb sumpsist välja.
Antud mootoritel on esinenud mõrasi silindrites.
Samuti ajage korralikult soojaks + veakoodide lugemine.
Õnne!
|
|
|
|
|