Tere
Sai siis aasta Kaitseväes käidud ja vahepeal ka mõningaid täiustusi tehtud, mida pole veel postitanud.
1. Ostsin uue diisli starteri ja nüüd käivitub auto iga ilmaga, ilma et starter ära sureks.
2. Võtsin kätte ja viskasin c4 kliimaploki kogu juhtmestikuga ja sellega kaasnevaga ümber. Mõningad juhtmed jäid küll ühendamata, aga kliima osa
töötab. Tõenäolislt mingid diagnostikaks vajalikud juhtmed ühendamata, ülejäänud läksid värvide ja asukoha järgi. Samuti sai hiljuti kliimaplokk üle
joodetud, sest ei tahtnud talvel hästi funktsioneerida. Kliima torud veel ühendamata ja c3 alumiiniumkopsikut(peaks olema õhukuivati vms) ei saanud
kliimaahju kõrvale panna. C4 oma oli aga avariiline niiet külma mu auto ei puhu. Samuti võtsin pumba hetkel maha, kuna nkn oli vigane ja pealegi oli
ta osaliselt lahtiselt peal ja tekitas ohtu karterile.
3. Vahetasin lõpuks laeriide kodust leitud musta riide vastu. Ei ole just meistriteos, aga näeb täitsa ok välja ja vähemalt enam ei ripu.
4. Sebisin omale püsikiirusehoidja kangi ning ühendasin valmidusjuhtmega ära. Proovisin ka ar utiga autole ligi saada, aga ei saanud. Kui keegi hea
inimene Tallinnast viitsiks enda töötava diagnostikaga proovida sisse saada ja püsika ära ühendada, oleksin tänulk .
5. Panin v8 juhiistmele c4-ja käetoe külge. Kuna valmidust ei olnud, siis leiutasin ise kinnituse ja on enam vähem normaalne. Võib-olla oleks võinud
nurka rohkem allapoole lasta, aga augud juba puuritud ja pole ta nii häiriv midagi. Kahjuks on käetugi riidest, aga kui viitsimist leian, siis lasen
ära nahatada ja istmed korda teha(ja ressurssi..).
6. Täiustasin natukene ka helisüsteemi. Sai lisatud tagumistele 500w ovaalidele alpine 5 kanaliga võin. Oleks vaja veel juhtmeid paremini vedada ja
sama võimuga ka esimesi kõlareid võimendada... Samuti sai ingi aeg suubwoofer GAS-i oma vastu välja vahetatud ja seda pagasiruumi kuidagigi
kinnitatud.
7. Lõpuks sain ka TDI märgi külge, sest 20V tuli pesemisega maha. Kuna eelmine kiirliim oli värvi ära sulatanud, siis mõtlesin, et värvin tausta üle,
aga ei kukkjnud kõige ühtlasem välja. Kunagi peaks üritama ühtlasemaks poleerida, aga kui auto just ei läigi, ega siiskohe aru ka ei saa .
8. Sai ka üks külgkaldevarras ära vahetatud ja natukene ka plastikdetaile kuumafööniga mustemaks tehtud.
9. Ostsin ja vahetasin ära õhufiltri korpuse, intercooleri(oli isegi mingite labadega mootori pool) ja karteripõhja(eelmine oli mõlkis). Samuti
leiutasin turbo õhuvõtu lõdvikust turbolõdviku(suurused sobisid, aga ei kannata vist suurt rõhku, kui kellegil on korralikku, võib pakkuda). Vahetasin
ära ka roolivõimu pumba, kuna see läks lõhki ja lekkis ohtralt õli vasakule pöörates.
Mõningaid asju on kindlasti veel tehtud, aga kirjutan ka siis, mis lähiajal plaanis.
1. Ostsin Audi A6 c4 lühikese spidoploki ning plaanis enda plokist kaks suurt näidikut mustade vastu välja vahwtada. Sellega saaks omale digitaalse
odomeetrinäidu ja kadislaka tahhomeetri. Kui juba lahtivõtmiseks läheb, siis plaanin ka spidoploki üle joota. Samuti on mõttes olnud omale külm
valgeid spidoploki led-e osta ning taustavalgus valgeks muuta, seierid jääksid ikka punaseks. Proovisin ka 100 c4 spidoblokki ja selgus, et mul vist
ikkagi mingi eriväljalase kellad, sest c4-jalt ma selliseid leidnud ei ole... Kui kellegil selliseid led-e hea hinnaga Tallinna lähedal pakkuda, siis
ootan huviga.
2. Kuna sai natukene salongivalgustust tuunitud, siis tuli üks idee. Tellisin ära RGB ledid, mis nüüdseks ka kohale jõudnud. Plaanis vedada jalgade
alla salongivalgustus ning samuti ka uste alla. Tööle hakkaksid koos tulede põlema panemisega ning ukste alt läheks valgustus põlema vastava ukse
lahti tegemisel(ukseanduri massist). Hea on see, et neid leede saab puldist juhtida ning käituda vastavalt sellele, kuidas tahad. Halb on see, et pean
kõik ühest punktist laiali vedama ning, et pean otsima 4 juhtmega juhtme omale, sest 4 eraldi juhet oleks maru kehva kuhugi paigutada...
3. Samuti võtan hoogu, et esimesed rooliotsad ära vahetada...
4. Kui ressurssi tekib, siis peaks laskma pumba kusagil paika keerata. Kas kellegil on soovitusi(Tallinnas)?
5. Kui kellegil leidub 2.5 tdi 1T mootori aju pinoute või skeemi, siis oleksin tänulik. Samuti kas keegi teab, kas c3-edel on tripcomputer-i juhtmed
ajus samas kohas? Sellisel juhul saaksin need teise skeemi abil(2.2t) ära ühendada...
Kaarel.
Kui mahti leian, siis postitan ka mõne pildi..
|