Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a8 4,2 või 4,0tdi 2003a (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2244)
MarkHt
huviline



Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.14 08:36 Tsiteeri
Audi a8 4,2 või 4,0tdi 2003a



Tere.

Sooviks vähe abi kumba oleks mõtekam osta ja kas on ültse hea valik 2003 aasta oma. Mis on heas ja vead. 4,2 audil põleb esp tuli kas võibolla mingi suurem viga?

Ootan vastuseid tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 12.03.14 08:37 Tsiteeri


Kas võrdlus on sama aastakäigu 4.2 bensiin ja 4.0 TDI ?!?

Hiljem tuli ka 4.2 TDI .


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarkHt
huviline



Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.14 09:00 Tsiteeri


Jep sama aasta 4,2 benz ja 4,0 tdi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.14 09:27 Tsiteeri


2003a masin pole selles osas hea valik nii või teisiti, et tegu esimese aastaga kui antud A8 välja tuli, et lapsehaiguseid on palju.

Kui aga valida nende kahe mootori vahel, siis ma eelistaks pigem 4.2 bensiini, kuna 4.0 diisel pole oma töökindlusega hiilanud.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarkHt
huviline



Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.14 22:12 Tsiteeri


Kus tallinnas tasub audile ostueelne kontroll teha? Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.03.14 22:32 Tsiteeri


Ma võin teha. Kontakt signatuuris.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.14 07:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ma võin teha. Kontakt signatuuris.


Julgen soovitada. Parim ostueelne kontroll seni, mis enda autodele olen saanud.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarkHt
huviline



Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.14 09:47 Tsiteeri


oskab keegi midagi selle auto kota öelda? On äkki vaatamas käinud v6i äkki siin foorumis auto audi a8 4.2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 13.03.14 10:04 Tsiteeri


Proovi sõita nii külma kui ka kuuma mootoriga , nii madalatel kui ka kõrgetel pööretel.
Katid/lambdad (või ka sukad) on need asjad, mis isegi suhteliselt korras V6/V8 bensukal esimesena alla annavad. Tagajärjeks vilkuv või põlev kollane kati/mootorituluke. Muutuva koormusega peaks viga ennast välja näitama.

Ehk annab ka kasti (sujuvast?) tööst pisut parema ülevaate.

Veel parem oleks kõigepealt veakoodid üle vaadata, vajadusel kustutada ja peale natuke pikemat sõitu uuesti vaadata.

PS. Selle auto hiljutine ülevaatuse ajalugu on kuidagi katkendlik. Ehk on auto vähe sõitnud või palju seisnud. Pole üldse ime kui unustad ülevaatusel käimise :cool:


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarkHt
huviline



Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.14 10:08 Tsiteeri


ok, siis ikkagi vast pean peale proovi s6itu kuhugi ostueelsese kontrolli ka minema igaks juhuks :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 13.03.14 10:11 Tsiteeri


Mitte igaksjuhuks, vaid kindlasti ja just tulevaste (remondi)kulutuste paremaks planeerimiseks .


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.14 10:29 Tsiteeri


Kui antud auto aasta tagasi müügis oli peaaegu poole odavamalt, siis käisime Blackiga vaatamas, natukene infot saab siia klikkides. Siis oli pilt päris jube, samas on aasta möödas ja võibolla on kõik nüüd korda tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarkHt
huviline



Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.14 10:53 Tsiteeri


Ok tänud. Käin vaatan homme auto yle. Hetkel pidi ainul esp tuluke põlema ja ilu vigu. Eks siis homme paistab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
titanQ
huviline



Registreerunud 30.11.12
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.14 11:51 Tsiteeri


Mina soovitaks bensukat ja gaasiseade peale panna.
Omal olemas ja rahul. Gaasikulu ca 13,5 sajale ja linnas ca15.
Õige reguleeringu puhul aru ei saa, millega parasjagu sõidad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 13.03.14 14:33 Tsiteeri


Minul on mõlemad olnud ja kui soovitama peaks, siis võta see mis on paremas tehnilises/optilises korras ja rohkemate (töötavate) lisadega. Lihtne.

Need mootorid on päris erinevad tegelikul.
Kui kõrvale jätta tehniline pool, siis üks on võimas madalapöörde mootor, teine kõrgema. Maitse ja sõidueelistuse küsimus rohkem.

Kahju ainult, et ostueelses kontrollis ei tule väiksemad õhkvedrustuse lekked välja.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]