MarkHt
huviline
Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.14 07:36
|
|
|
Audi a8 4,2 või 4,0tdi 2003a
Tere.
Sooviks vähe abi kumba oleks mõtekam osta ja kas on ültse hea valik 2003 aasta oma. Mis on heas ja vead. 4,2 audil põleb esp tuli kas võibolla mingi
suurem viga?
Ootan vastuseid tänud
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 12.03.14 07:37
|
|
|
Kas võrdlus on sama aastakäigu 4.2 bensiin ja 4.0 TDI ?!?
Hiljem tuli ka 4.2 TDI .
|
|
|
|
MarkHt
huviline
Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.14 08:00
|
|
|
Jep sama aasta 4,2 benz ja 4,0 tdi
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.14 08:27
|
|
|
2003a masin pole selles osas hea valik nii või teisiti, et tegu esimese aastaga kui antud A8 välja tuli, et lapsehaiguseid on palju.
Kui aga valida nende kahe mootori vahel, siis ma eelistaks pigem 4.2 bensiini, kuna 4.0 diisel pole oma töökindlusega hiilanud.
|
|
|
|
MarkHt
huviline
Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.14 21:12
|
|
|
Kus tallinnas tasub audile ostueelne kontroll teha? Tänud
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 12.03.14 21:32
|
|
|
Ma võin teha. Kontakt signatuuris.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.14 06:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ma võin teha. Kontakt signatuuris. |
Julgen soovitada. Parim ostueelne kontroll seni, mis enda autodele olen saanud.
|
|
|
|
MarkHt
huviline
Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.14 08:47
|
|
|
oskab keegi midagi selle auto kota öelda? On äkki vaatamas käinud v6i äkki siin foorumis auto audi a8 4.2
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.03.14 09:04
|
|
|
Proovi sõita nii külma kui ka kuuma mootoriga , nii madalatel kui ka kõrgetel pööretel.
Katid/lambdad (või ka sukad) on need asjad, mis isegi suhteliselt korras V6/V8 bensukal esimesena alla annavad. Tagajärjeks vilkuv või põlev kollane
kati/mootorituluke. Muutuva koormusega peaks viga ennast välja näitama.
Ehk annab ka kasti (sujuvast?) tööst pisut parema ülevaate.
Veel parem oleks kõigepealt veakoodid üle vaadata, vajadusel kustutada ja peale natuke pikemat sõitu uuesti vaadata.
PS. Selle auto hiljutine ülevaatuse ajalugu on kuidagi katkendlik. Ehk on auto vähe sõitnud või palju seisnud. Pole üldse ime kui unustad ülevaatusel
käimise 
|
|
|
|
MarkHt
huviline
Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.14 09:08
|
|
|
ok, siis ikkagi vast pean peale proovi s6itu kuhugi ostueelsese kontrolli ka minema igaks juhuks 
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.03.14 09:11
|
|
|
Mitte igaksjuhuks, vaid kindlasti ja just tulevaste (remondi)kulutuste paremaks planeerimiseks .
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.14 09:29
|
|
|
Kui antud auto aasta tagasi müügis oli peaaegu poole odavamalt, siis käisime Blackiga vaatamas, natukene infot saab siia klikkides. Siis
oli pilt päris jube, samas on aasta möödas ja võibolla on kõik nüüd korda tehtud.
|
|
|
MarkHt
huviline
Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.14 09:53
|
|
|
Ok tänud. Käin vaatan homme auto yle. Hetkel pidi ainul esp tuluke põlema ja ilu vigu. Eks siis homme paistab.
|
|
|
titanQ
huviline
Registreerunud 30.11.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.14 10:51
|
|
|
Mina soovitaks bensukat ja gaasiseade peale panna.
Omal olemas ja rahul. Gaasikulu ca 13,5 sajale ja linnas ca15.
Õige reguleeringu puhul aru ei saa, millega parasjagu sõidad.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 13.03.14 13:33
|
|
|
Minul on mõlemad olnud ja kui soovitama peaks, siis võta see mis on paremas tehnilises/optilises korras ja rohkemate (töötavate) lisadega. Lihtne.
Need mootorid on päris erinevad tegelikul.
Kui kõrvale jätta tehniline pool, siis üks on võimas madalapöörde mootor, teine kõrgema. Maitse ja sõidueelistuse küsimus rohkem.
Kahju ainult, et ostueelses kontrollis ei tule väiksemad õhkvedrustuse lekked välja.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|