Korraldajatele aitäh ka minu poolt !
Mõistagi on seos Audi B3q ja lume vahel kõigile üheselt mõistetav, kuid mida pole, seda pole - ega loodusjõudude vastu ei saa ja seoses talve
puudumisega veeresime meiegi kohale rehvidega, millest asfaltil sõites kahju ei hakka. Pagasiruumis ja tagaistmel (lisaks kaasklubilisele Rassile, kes
viibis siiski salongis, kui seda antud mootorsõiduki kontekstis nii võib nimetada) olid meil rehvid, mille tootjanimi ja müratase ei kannata küll
mingit kriitikat, kuid mille pidamise kirjeldamiseks jääl ja lumel jääb väheks isegi idanaabrikeelsetest zooloogiavaldkonnast pärit spetsiifilistest
terminitest ja väljenditest. Seega sai juuresolnud konsiiliumi otsusega otsustatud algselt auto all olnud rattad peale tehnilist ära vahetada. Kuna
auto all ja hiljem ka füüsiliselt minu käes olnud rattad, mis sealjuures koosnesid Ronal R8 velgedest ja Falken Eurowinter-naelrehvidest, otsustati
vahetada autos olnute vastu, sai viimased ladustatud ürituse toimumise piirkonnas asunud teatava asutuse kõrvale. Hiljem sinna piirkonda naastes
tuvastasime, et käes- (pigem kõneaineks-) olevaid (ja ka enne auto küljes olnud) rattaid s*itamaja lähipiirkonnas enam ei leidunud. Otsimistegevust
sai viljeletud ka antud asutuse sees, kuid ka seal polnud sõna otses mõttes mitte s*ttagi näha. Seega, olles pidanud leppima asjaoluga, et meie
emakeelsed roppused hakkavad juba korduma ja ka idakeelsete (kuigi mitte nii pealiskaudsete) väljendite hüüdmine pimeduse suunas ei too meile mingit
tulemust, pidime tõdema, et kõnealuste rataste uut "omanikku" ürituse toimumispiirkonnast leida ei õnnestu. Seega tuleb meil leppida asjaoluga, et
rattad on leidnud koha teise liiklusvahendi all. Küll aga juhime siinkohal tähelepanu sellele, et kodanik, kes on seotud selle konkreetse sündmusega,
peab muuhulgas arvestama asjaoluga, et (siinkõneleja on veendunud, et tegemist on meesterahvaga) tema mehisuse mõõtu lühendatakse varem või hiljem
(kuna tegemist on 14"-läbimõõduga velgedega) 355,6mm jagu, mis omakorda ilmselgelt ületab antud organi pikkuse minimaalselt kahekordselt.
Sõitudest:
Esimene sõit (olin vist äkki 4-ndas paaris) - ei pannud lukku sisse ja kordagi polnud tunnet, et ei lähe üles.
Teine sõit - lukuga, aga parema raja parem serv, mis vähegi kandis, aeg halvem, kuigi endale tundus parem.
Kokkuvõttes jään rahule 85kw auto kohta.
Kaspar
|