pika9
huviline
Registreerunud 16.06.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.14 06:57
|
|
|
Audi A6 Avant Quattro 3.0 Tdi 165kW
Sooviks natuke kommentaare selle isendi kohta - http://www.auto24.ee/used/1674889
Et kas on hinda väärt jne...
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.14 07:05
|
|
|
Esimese asjana kontrolli Audi esindusest, kas läbisõit on korrektne.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 15.02.14 07:06
|
|
|
Muidu ilus, sile, ainult kerimisega hoogu mindud.Vaata mobilest 2010a. autosid, siis näed, palju on sõitnud 5a.uuemad autod.
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 15.02.14 07:49
|
|
|
Poolteist aastat tagasi oli 330000, ehk nüüd võiks 400 täis olla
Toomas
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.02.14 11:49
|
|
|
Muidu tundub suht sile vanker, kui on korralikult hooldatud ja sisselasked ning pingutid vahetatud, võiks täitsa mõelda. Hind on ju paigas suht koht.
Palju lisasid ja ilus sisu. Saksas sõltub auto hind ikka vägagi läbisõidust ja keegi ei müü poolmuidu vähe sõitnud masinat. See maksaks 12K, kui oleks
tegelt nagu kirjutatud. Kunagi jäi silma Saksas 1,2 miljonit km. sõitnud C6. 
PS. Ei ole ise kuidagi seotud selle autoga.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 15.02.14 12:30
|
|
|
Mõni markantsem näide Saksast:
Audi A6 (C6) 2,0 TDI - 2007
LS: 1,320,000 km
Üks 2007 aasta 2,7 C6 on ka müügis, millel kilometraaz pea 2 mln.
|
|
|
111
huviline
Registreerunud 28.12.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 15.02.14 13:40
|
|
|
Minu autoga on tegu, keritud on teda küll ilmselt, mina ostsin auto välimuse ja sisu järgi, tehnika toimib. Xenon pirn ja stab. kondid on teadaolevad
vead. Kett suure tõenäosusega vahetatud, sest külmalt läheb väga vaikselt käima.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 15.02.14 15:02
|
|
|
See on tõenäoliselt lihtsalt näpukas. Omanik kirjutab, et rihmad on vahetatud 120000 km peal.
Ülejäänud kümme korda jättis siis mainimata ? 
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 15.02.14 15:29
|
|
|
Võimalik, et näpukas jah. Ise saksa keelt ei kõnele ja väga ei süvenenud. Aga eks neid milkusid "uusi" ikka leidub nagu siin eespool räägiti.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.14 15:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 111
Minu autoga on tegu, keritud on teda küll ilmselt, mina ostsin auto välimuse ja sisu järgi, tehnika toimib. Xenon pirn ja stab. kondid on teadaolevad
vead. Kett suure tõenäosusega vahetatud, sest külmalt läheb väga vaikselt käima. | Ise kerisid või oli juba enne sinu kätte jõudmist
keritud?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.14 15:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Muidu ilus, sile, ainult kerimisega hoogu mindud.Vaata mobilest 2010a. autosid, siis näed, palju on sõitnud 5a.uuemad autod. |
See konkreetne tõepoolest siis keritud nagu esindusest selgub, aga ei saa võtta selle järgi, et mobiles mõni 200k sõitnud 2010 masin. Inimeste
harjumused on erinevad ja samamoodi ka auto läbisõidud. Mina sõidan 30k aastas, naaber sõidab 10k. 5a peale on ls vahe juba 100k, vahed saavad veel
suuremad olla. Alles sai ühte A8-t vaadatud tuttavale, mis oli 2008 ja 90k läbisõit, esinduse info vastas sellele. Seejuures polnud tegu besnukaga
vaid 4.2 diisliga.
Iga auto puhul tasub alati kontrollida, kuid enne seda ei tasu ennatlikke järeldusi teha.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.02.14 00:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Ise kerisid või oli juba enne sinu kätte jõudmist keritud? |
Oli enne keritud. Saksast võib ka tünga saada.
Selle auto sisu on väga korralik, kulumisjäljed praktiliselt puuduvad. Klaasid ka originaalid.
Ilmselt on temaga pikemaid distantse sõidetud, muud midagi.
Soovitan osta autot, mitte läbisõitu.
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.14 10:58
|
|
|
Kuna oli Tartusse asja, siis käisime eile seda autot ühe klubilisega vaatamas. Panin arvuti ka külge, peale aku mahavõtmisest või selle tühjusest
tingitud vigade kustutamist jäi üks alles:
1 Fault Found:
005489 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1571 - 001 - Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 176447 km
Time Indication: 0
Date: 2014.02.15
Time: 13:53:57
Nagu Prj juba kirjutas, siis on auto seest ja väljast täiesti okei, eriti kui arvestada palju ta reaalselt sõitnud on. Keritud on see auto tõesti juba
ammu, üks vigadest oli nimelt 01.04.2013 kuupäevast ja siis oli läbisõit 172380km. Ise unustasin pihustinäite kontrollida aga väidetavalt pidavat kõik
-60 olema ehk nende vahetusele peaks mõtlema. Kuna endal kodus samasugune auto, siis tegin proovisõidu ise ja minu arust ta nii edasi küll ei liigu
nagu peaks.
Mis läbisõidu ostmist puudutab, siis kõik on õige ja tegelikult on hind varustuse kohta paigas. Mina isiklikult aga maksaks rohkem ja ostaks väiksema
(reaalse) läbisõiduga auto. Mootori/käigukasti seisukohast on läbisõit ikkagi tähtis ja mida suurem see on, seda tõenäolisemalt peab hakkama nendele
sõlmedele tähelepanu pöörama.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 16.02.14 18:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Muidu ilus, sile, ainult kerimisega hoogu mindud.Vaata mobilest 2010a. autosid, siis näed, palju on sõitnud 5a.uuemad autod. |
See konkreetne tõepoolest siis keritud nagu esindusest selgub, aga ei saa võtta selle järgi, et mobiles mõni 200k sõitnud 2010 masin. Inimeste
harjumused on erinevad ja samamoodi ka auto läbisõidud. Mina sõidan 30k aastas, naaber sõidab 10k. 5a peale on ls vahe juba 100k, vahed saavad veel
suuremad olla. Alles sai ühte A8-t vaadatud tuttavale, mis oli 2008 ja 90k läbisõit, esinduse info vastas sellele. Seejuures polnud tegu besnukaga
vaid 4.2 diisliga.
Iga auto puhul tasub alati kontrollida, kuid enne seda ei tasu ennatlikke järeldusi teha. |
Inimene, kelle igapäeva leivaks on Saksa Audi margiesindustest 2009-....aasta autode Eesti toomine, vahendamine, rääkis, et ei ole tema näinud siis
veel 2010a. A6, mis oleks sõitnud vähem, kui 160000km. ja max. oli 34000km. Vaata hindasi, mis maksab 2010a. auto Saksas ja need mis meil Eestis, mis
enamus näinud kerija kätt või Leedut. 100000km. sõitnud ajalooga Audit, milles ka veits varustust, Saksas ikka naljalt alla 25 raha ei saa. Erandid
eranditeks, aga vaadates Eesti autoturgu, siis 80% on 1 omaniku omad, kes olid kirikupapid või naised. Teise-kolmanda ringi 2010a. FL saab kätte juba
alates 8000.- eurot, seda siis Saksas. Meil max hinnad 15000-17000. Edasine läheb juba mõtetuks vaidluseks, iga inimene usub seda, mida tahab. Välimus
võib ju ilus sile olla ja kulumata, aga sõlmed, mis pool milli uhamist saanud, ei paista rahakotile enam nii ilusad, kui väline ilu.
|
|
|
|
pika9
huviline
Registreerunud 16.06.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 16.02.14 18:24
|
|
|
Tsitaat: |
... ma vaataks pigem stock autot, kui chipitud autot. Miks? Kui on chipitud, siis võid enamjaolt kindel olla, et eelmine omanik autole korralikult
pähe andnud. Autot müües ma ka seda ei mainiks.
|
Muretuse koht on samuti kergelt küsitav.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
pika9
huviline
Registreerunud 16.06.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.14 18:34
|
|
|
Mnjah...
Krt mida siis selle raha eest(7-9k) üldse soetada?
C4-ga vist rõõmsalt edasi sõitma 
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.14 18:35
|
|
|
See on sama müüja auto isenesest, sõitis laupäeval sellega ise.
Nagu ikka selliste autode puhul, mõistlik on lasta mõnes pädevas kohas üle vaadata.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.02.14 20:28
|
|
|
Sellel olid pihustid OK, keritud minu teada ei ole ning edasi käimisega pole mingit probleemi.
Sisu oli täitsa okei... Aga autot alt ma uurinud ei ole, seega ei oska ülejäänud seisukorda kommenteerida.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.14 07:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Inimene, kelle igapäeva leivaks on Saksa Audi margiesindustest 2009-....aasta autode Eesti toomine, vahendamine, rääkis, et ei ole tema näinud siis
veel 2010a. A6, mis oleks sõitnud vähem, kui 160000km. ja max. oli 34000km. Vaata hindasi, mis maksab 2010a. auto Saksas ja need mis meil Eestis, mis
enamus näinud kerija kätt või Leedut. 100000km. sõitnud ajalooga Audit, milles ka veits varustust, Saksas ikka naljalt alla 25 raha ei saa. Erandid
eranditeks, aga vaadates Eesti autoturgu, siis 80% on 1 omaniku omad, kes olid kirikupapid või naised. Teise-kolmanda ringi 2010a. FL saab kätte juba
alates 8000.- eurot, seda siis Saksas. Meil max hinnad 15000-17000. Edasine läheb juba mõtetuks vaidluseks, iga inimene usub seda, mida tahab. Välimus
võib ju ilus sile olla ja kulumata, aga sõlmed, mis pool milli uhamist saanud, ei paista rahakotile enam nii ilusad, kui väline ilu.
|
Olen nõus, et Eesti autoturg on enamuses neid täis, aga toon ka ise igapäevaselt neid autosid, seejuures ei tee vahepeatust Leedus ega keri ka ise
neid. Ning nagu üleval mainitud on ka kuhjaga 5a vanuseid autosid, mille läbisõit on 150k või isegi vähem.
Selles osas on Sul õigus, et sellisel juhul teeb hind oma korrektiivid, aga sellegi poolest arvan ma, et enne kui kedagi märki hakkad laskma, siis
kontrolli enne järgi kas konkreetne auto on keritud.
|
|
|
pika9
huviline
Registreerunud 16.06.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.14 14:13
|
|
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.14 14:17
|
|
|
Tundub muidu normaalne ja ARKi päringu järgi pole teda Eestis keritud, esindusest pead ise küsima.
Antud sisu pole nii mugav kui S-line/exclusive sisu. Samuti hakkad külmal talvel nahkistmetega istmesoojendusi igatsema.
Kui S-line velgede all mõtleb neid, mis all on, siis need originaalid ei tundu. Pigem replicad.
Muus osas nagu ikka, et kui meeldib ja kõik klapib, siis on hea auto.
|
|
|
|