Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 S-line Quattro 3.0 V6 176kW (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 5364)
monster12
huviline



Registreerunud 12.02.14
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.14 22:53 Tsiteeri
Audi A4 S-line Quattro 3.0 V6 176kW



Plaanis siis ka endale audi osta hetkel silma jäänud http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=997274 soovikski kellegi targema arvamust kas tasub või tuleb hakata midagi teist otsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.02.14 23:53 Tsiteeri


Võiks esindusest VIN alusel päringu teha, kuid Prantsusmaa auto kohta ei pruugi infot saada (või oli see Itaalia).
Ostueelse kontrolliga võin soovi korral abistada.

Muidu, kui jutt tõele vastab ja pihustinäidud korras, siis võiks täitsa hea olla.

Ainus asi mida soovitaks on automaatkäigukast selle mootori puhul.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.02.14 06:47 Tsiteeri


Proovi istuda s-line istmel ja tavalisel, nagu sellel. Väga suur vahe on, eriti pikkadel sõitudel. Muidu pole viga, hea mootor ja väga hea minekuga auto. Puid saad muidugi saagida selle kepiga seal. Maitseasi. Mis seal üldse S-line on? Märk?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 13.02.14 07:29 Tsiteeri


Isegi märk pole s-line, aga sisu ja muu järgi otsustades ka vist mitte(?)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 13.02.14 07:33 Tsiteeri


Omasin mõned kuut tagasi täpselt sama aasta isendit, sama mootor, manu kast jne.

Selle masina puhul tooksin välja kolm asja.

1) kindlasti automaat kast
2) kindlasti nahk sisu
3) Läbisõit nati suur

Mulle isiklikult meeldib tume sisu :)

Muidu igati hea pill, edasi kerib ikka kenasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
monster12
huviline



Registreerunud 12.02.14
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.14 15:30 Tsiteeri


Ok tänud vaatasin et palju on 2.0 105kw A4 et millist neist võtta ja millist kindlasti vältida samas vaatasin et A3 pole ka midagi viga et oskab keegi midagi nende kohta öelda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madvello
huviline



Registreerunud 27.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.14 15:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: monster12
Ok tänud vaatasin et palju on 2.0 105kw A4 et millist neist võtta ja millist kindlasti vältida samas vaatasin et A3 pole ka midagi viga et oskab keegi midagi nende kohta öelda


Kui sa tahad säästa siis 2.0TDI.
Kui tahad autosõitu nautida siis 3.0TDI Q (mina valiks ka automaat) või 2.0TFSI Q (neid väga vähe liikvel).
Ostuabis on B8 kohta suur teema ka, sealt palju kasulikku infot mida lugeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: ‘07 BMW 335xi E91

postitati 13.02.14 17:45 Tsiteeri


http://www.auto24.ee/used/1637827

See tundub ju väga hea masin olema antud raha eest, kõik see olemas mis "must be" on. Arvestades, kui vähe antud versioon 3.0TDI mootorist juba kütet võtab, siis kindlasti ei hakkaks mingit 2.0TDI mootoriga autot ostma. Sõidurõõmu kohapealt ei saa iial võrdlusi tuua, kuigi pole mingi diislimees siis 2.0 mootori kohta olen ma kõvasti hullemaid lugusid lugenud kui viimaste mudelite 3.0 diisli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.14 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S4BiT
http://www.auto24.ee/used/1637827

See tundub ju väga hea masin olema antud raha eest, kõik see olemas mis "must be" on. Arvestades, kui vähe antud versioon 3.0TDI mootorist juba kütet võtab, siis kindlasti ei hakkaks mingit 2.0TDI mootoriga autot ostma. Sõidurõõmu kohapealt ei saa iial võrdlusi tuua, kuigi pole mingi diislimees siis 2.0 mootori kohta olen ma kõvasti hullemaid lugusid lugenud kui viimaste mudelite 3.0 diisli.


Kõik on hea aga üks põhiline asi nahksisu puhul puudu-istmesoojendused.
Ise selle läbi teinud ja enam nahka ilma soenduseta ei taha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 13.02.14 19:01 Tsiteeri


Manuaalkast 3.0 TDI-l - oled nagu puulõhkumismasina operaator. Lisaks veel need pooltelje laagrite juhtumid.

2.0TDI on hea mootor ja täiesti piisav meie maanteedel lubatud kiirustel kulgemiseks.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
monster12
huviline



Registreerunud 12.02.14
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.14 19:53 Tsiteeri


Ok suured tänud ma arvan et kaldun ikka 2.0 diisli poole ei hakka vast nii palju rahakotile aga millist A3 vaadata, või kas üldse on mõtet A3 kaaluda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 13.02.14 20:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: monster12
Ok suured tänud ma arvan et kaldun ikka 2.0 diisli poole ei hakka vast nii palju rahakotile aga millist A3 vaadata, või kas üldse on mõtet A3 kaaluda?


Võta siis juba vanem S3. Elad ainult üks kord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 14.02.14 07:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: monster12
Ok suured tänud ma arvan et kaldun ikka 2.0 diisli poole ei hakka vast nii palju rahakotile aga millist A3 vaadata, või kas üldse on mõtet A3 kaaluda?

Mina julgeks ikkagi soovitada 3.0 ja kindlasti 176kw.
Oluliselt parem mootor, kui 2.0 ja kütusekulu pole palju suurem, kui 2.0.
Mine proovi korra 3.0 ja usu mind, sa ei taha enam 2.0 näha kah :)
Olen A4 peal selle teema kõik läbi teinud. Kui sa sa oled sellise rahuliku jalaga ja ei meeldi see istmes tunne, siis võta 2.0, kuid kui tahad ikka sellist istmes tunnet, siis kindel valik oleks 3.0 automaat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 14.02.14 08:11 Tsiteeri


Lisaks, kui vaatad 2,0 tdi, siis kindlasti manuaali,+chip, kuna selle aut kastiga jääb liiga uimaseks.Soovitan enda autot, kui sa just hiljaks ei jäe;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.14 08:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: monster12
Ok suured tänud ma arvan et kaldun ikka 2.0 diisli poole ei hakka vast nii palju rahakotile aga millist A3 vaadata, või kas üldse on mõtet A3 kaaluda?


Kui õnnestub leida, siis 2.0 quattro A3 on väga äge putukas võtaks isegi enne S3 selle, kuna kerge chip ja diisel palju alla ei jää, samas on öko. Vana kere peal on kogemus 1.9 quattroga ja see on tõsiselt mõnus auto, olgugi, et väike A3.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.14 08:39 Tsiteeri


http://www.auto24.ee/used/1636773


Näiteks see on üsna hea valik. Varustus ka A3 kohta hea, eelsoojendus, istmesoe jne. Kui millestki puudust tunda, siis võib oll, navist, aga selle saab lisada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 14.02.14 09:13 Tsiteeri


Kas tohib küsida, miks soovitate seda 2.0 mootorit???
Kütuse kulu vs võimsuse suhe on selgelt ju 3.0 kasuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 14.02.14 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Summutaja
Kas tohib küsida, miks soovitate seda 2.0 mootorit???
Kütuse kulu vs võimsuse suhe on selgelt ju 3.0 kasuks.

Ma küll midagi ei soovitanud, tekkisid järgmised mõtted:

1. Me ei ela ameerikas, kus kõik on suur, võimas, läikiv ja rasvane. Meil ei ole kiirteid, kus kõrget testosteroonitaset välja valada kannatab;
2. Kindlustus soodsam;
3. Hooldus soodsam (ntx. mootoriõli kogus on 2sel poole väiksem);
4. Pole kette, pole pinguteid, pole kahte sisselaset plastmasshoobadega;
5. Kaks pihustit vähem, 300k masinal tuleb sellele niikuinii mõelda;
6. Kapotialuse ligipääs;
7. Parem kaalujaotus;
8. Soodsamad piduridetailid.
jne.

Kuna ise eelistan neljarattalisi ja automaatkastiga isendeid, siis mootorivalik B8 puhul on suht kasin.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alfons
huviline

Avatar


Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: s2

postitati 14.02.14 19:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S4BiT
Arvestades, kui vähe antud versioon 3.0TDI mootorist juba kütet võtab, siis kindlasti ei hakkaks mingit 2.0TDI mootoriga autot ostma. Sõidurõõmu kohapealt ei saa iial võrdlusi tuua, kuigi pole mingi diislimees siis 2.0 mootori kohta olen ma kõvasti hullemaid lugusid lugenud kui viimaste mudelite 3.0 diisli.


Jagad äkki hullemaid lugusid 2,0 common rail diislitest!


Tsitaat:
Algselt postitas: monster12
Ok tänud vaatasin et palju on 2.0 105kw A4 et millist neist võtta ja millist kindlasti vältida samas vaatasin et A3 pole ka midagi viga et oskab keegi midagi nende kohta öelda


Miks just 105kw kui on olemas 125kw ka quattrona saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.14 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Summutaja
Kas tohib küsida, miks soovitate seda 2.0 mootorit???
Kütuse kulu vs võimsuse suhe on selgelt ju 3.0 kasuks.



Mõlemad on head. Antud hetkel valib omanik A3 ja A4 vahel. Sellepärast ka need soovitused.

2.0 diisel quattro on kindlasti arvestatav valik. Ülalpidamiskulud on selgelt odavamad, samas minek üsna normaalne.

3.0 eeliseks on väga mõnus dünaamika.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
monster12
huviline



Registreerunud 12.02.14
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.14 19:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Mina julgeks ikkagi soovitada 3.0 ja kindlasti 176kw.
Oluliselt parem mootor, kui 2.0 ja kütusekulu pole palju suurem, kui 2.0.
Mine proovi korra 3.0 ja usu mind, sa ei taha enam 2.0 näha kah :)
Olen A4 peal selle teema kõik läbi teinud. Kui sa sa oled sellise rahuliku jalaga ja ei meeldi see istmes tunne, siis võta 2.0, kuid kui tahad ikka sellist istmes tunnet, siis kindel valik oleks 3.0 automaat.



miks just 176kw? 171kw on ka arvestatav!!? ja miks just automaat, mis manuaalil viga on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 15.02.14 19:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: monster12


miks just 176kw? 171kw on ka arvestatav!!? ja miks just automaat, mis manuaalil viga on?


Alusta siit,http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62785
Ja järgmisena kasuta seda, http://foorum.audiclub.ee/misc.php?action=search


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ever
huviline

Avatar


Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI

postitati 16.02.14 00:50 Tsiteeri


Millistel teedel te sõidate, et 2.0 lahjaks jääb? Mul on 2.0 125kw ja see pole mind mitte kordagi hätta jätnud. Kogu ressurssi saab harva rakendada ja samas kütusekulu toob ainult naeratuse näole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: ‘07 BMW 335xi E91

postitati 16.02.14 08:56 Tsiteeri


Lihtsalt ongi kahte sorti inimesi, kes vaatab esmalt kütusekulu ja kes muud :) Ma oleksin võinud ka 2.0TDI mootoriga CC osta, aga see ei tulnud hetkekski mõttesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 16.02.14 10:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S4BiT
Lihtsalt ongi kahte sorti inimesi, kes vaatab esmalt kütusekulu ja kes muud :) Ma oleksin võinud ka 2.0TDI mootoriga CC osta, aga see ei tulnud hetkekski mõttesse.


Õigus, elu on selleks liiga lühike, et süüa säästuvorsti ja sõita jajevoo ticoga.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.6% - SQL: 50.4%]