Lehekülgi: 1 2 |
Exelerox
huviline
Registreerunud 12.03.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 V8 4.2 S-Line
|
postitati 10.02.14 20:49
|
|
|
Olen lasknud teha Revalis
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 10.02.14 21:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Exelerox
Olen lasknud teha Revalis |
Ja maksab?
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
janarpold
huviline
Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)
|
postitati 10.03.15 11:57
|
|
|
tere
väike küsimus veel õhkvedrustuse kohta.
kui panen mmi-s automatic asendisse õhvedrustuse siis kui sõita näiteks üle 140-150 km/h siis peaks auto ennast ise madalamale laskma kuid ta ei tee
enam seda... ei ma ei sõida tavaliselt nii kiiresti lihtsalt sai proovitud külatee peal. samuti vahepeal parkimis abi ei taha töötada ja piiksub
lihtsalt, kas need kaks asja võivad kuidagi seotud olla omavahel?
|
|
|
Martinkuu
huviline
Registreerunud 20.08.14
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad c7 bit
|
postitati 10.03.15 16:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janarpold
tere
väike küsimus veel õhkvedrustuse kohta.
kui panen mmi-s automatic asendisse õhvedrustuse siis kui sõita näiteks üle 140-150 km/h siis peaks auto ennast ise madalamale laskma kuid ta ei tee
enam seda... ei ma ei sõida tavaliselt nii kiiresti lihtsalt sai proovitud külatee peal. samuti vahepeal parkimis abi ei taha töötada ja piiksub
lihtsalt, kas need kaks asja võivad kuidagi seotud olla omavahel? |
Sa pead seal külateel ca.20- 30 sek. selle kiirusega sõitma, siis saad teada ka laseb vedrustuse alla.
|
|
|
randmeri
huviline
Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: S5 Sportback V6T
|
postitati 12.03.15 09:24
|
|
|
Jah, selleks, et ta end madalamale hakkaks laskma peab vähemalt 30 s sellel kiirusel sõitma. Endal vajus ka kunagi auto taguots vastu maad ööga,
vahetasin tagumised õhkpadjad ära ja mure lahenes. 300 000 km jooksul on minu autol kulunud just ainult need.
|
|
|
erick
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7, MB G55 AMG
|
postitati 13.03.15 01:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: randmeri
Jah, selleks, et ta end madalamale hakkaks laskma peab vähemalt 30 s sellel kiirusel sõitma. Endal vajus ka kunagi auto taguots vastu maad ööga,
vahetasin tagumised õhkpadjad ära ja mure lahenes. 300 000 km jooksul on minu autol kulunud just ainult need. |
Kui palju padjad + vahetus maksis?
|
|
|
Danis
huviline
Registreerunud 30.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI 2006
|
postitati 22.04.16 19:16
|
|
|
Sama vaatepilt tekib hommikuti ainult taga osaga ,huvitav et mõlemad rattad korraga on see võimalik ,et 2 patja korraga läbi või milles probleem?Tööle
pannes hakkab kollane ja roheline tulukesed põlema ja ajab tagasi õige kõrguse peale.
|
|
|
TarmoL
huviline
Registreerunud 26.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia VRS 2015 Black design
|
postitati 14.09.16 06:52
|
|
|
Tundub, et olen sarnase mure otsa sattunud nagu "Danis" ehk ööga vajub just tagaosa vastu maad, kuid seda ainult pehme pinnase(nt. muru) peal
seistes. Asfalti peal ei ole täheldanud, et oleks end alla lasknud. Samuti ei vaju "allroad" asendi peal, ainult kui auto on "comfort" või
"dynamic" asendis.
Kas võib eeldada, et on õhuleke ja on mõistlik kontrollida või oleks mõtekam kohe tagumised padjad välja vahetada? Või läheb auto nö "lolliks" muru
peal seistes ja seetõttu laseb end kõhuli?
Tööle pannes hakkavad kollane ja roheline tulukene vilkuma ning auto ajab end ise uuesti üles.
18.august
14.september
Kui vahetada, siis kus Tallinnas oleks seda kõige mõtekam teha? Hinna ja kvaliteedi suhet arvestades.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 14.09.16 10:35
|
|
|
Padjad katki. www.vagrem.ee
|
|
|
|
TarmoL
huviline
Registreerunud 26.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia VRS 2015 Black design
|
postitati 15.09.16 09:36
|
|
|
Kas see "padjad katki" oli nüüd nö "diagnoos" või "kui padjad katki, siis vii Vagremi" ?
Lisaks see anomaaila, et "allroad" olekus ei ole hommikul kõhuli, aga "comfort" ja "dynamic" asendis on kõhuli, ei või olla mingi
elektoorniline/ajuga seotud mure? Ja lisaks see, et just muru peal end kõhuli laseb ning asfalti peal ei lase...
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
TarmoL
huviline
Registreerunud 26.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia VRS 2015 Black design
|
postitati 15.09.16 12:28
|
|
|
Nendest linkidest kumab läbi klapi probleem...Tundub, et peaks ka laskma kusagil arvuti külge panna ja diagnostika teha.
Kus Tallinnas seda kõige mõtekam teha oleks? Esindus e. Reval Auto või Flameko?
Talv tulemas ja ei tahaks probleemiga külmale hooajale vastu minna...
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 11.01.17 08:16
|
|
|
Nii, probleem enda auto õhkvedrustusega. Hakkasime kalibreerima. Poole peal lõi ette errori ja veateate: 02646- plausibility of level control system.
008- implausible signal- mil on. Enam ei lase midagi teha, lööb pumba sisuliselt kohe järelt ära. Samas kui teha pumbale eraldi test, siis selle teeb
ilusti ära ja kõik oleks nagu korras. Kas viga võib olla relees? Või millest alustada. Pump ei ole kindlasti enam esimeses nooruses, samas enne
kalibreerimist toimetas ilusti, lasi tõsta ja langetada.
|
|
|
siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 15.09.17 12:12
|
|
|
Nüüd siis jõudis ka minu 2006a A6 õhkvedrustuse probleemini. Süsteem lakkas töötamast ja päev päevalt ligineb auto maa poole.
Hetkel kummitavad mind veakoodid:
02646 - Plausibility of Level Control System
008 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 113
Mileage: 399743 km
Time Indication: 0
Date: 2017.09.15
Time: 10:00:38
01437 - Control Position not Learned
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100101
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 113
Mileage: 399743 km
Time Indication: 0
Date: 2017.09.15
Time: 10:02:45
See asendiandurite teema hakkas täna, ei tea millest. Auto iseenesest on 4 päeva puhanud, alustuseks oli ainult 02646 - Plausibility of Level Control
System.... veakood. Ei taha tõsta ega langetada(ega langetada ilmselt ei olekski enam kuskile ilmselt), tuled põlevad armatuuris ja MMIs on valikud
hallid.
Kompressor töötab kui otse vool peale lasta, mingi 15,x bari suutis ära lüüa suht ilma probleemideta, ei hakanud teist väga piinama.
Kui viga tuli ja selle põhjuseid otsisin siis oli mingil põhjusel seal relee juures 40a kaitse läbi põlenud.
Õhkvedrustuse andmeid vaadata siis 6. plokis esimeses lahtris on mingi arvutuslik temperatuuri väärtus, see on 80 iga ilmaga, mis tundub mulle
natukene kahtlane? Reaalne tempi andur (lahter 2) näitab õigeid väärtusi.
Mõtteid ja ideid, mida katsetada või mida vahetada? Ilmselt uue relee võiks ära proovida? Kuigi sisse vaadates ja akul pirniga proovides toimetas see
ka nii nagu peaks.
Lisaks ehk keegi oskab öelda, kas kõrguse andurite kalibreerimiseks on mul vaja süsteem tööle saada või peaks ta neid väärtusi niisama ka sisse sööma.
Mu hiina 12.12.0 VCDS nöögib mind natukene selle teema juures, mõtlen kas asi on kaablis või selles, et auto veits ära vajunud ja ei taha tõsta
ennast.
Nimelt
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.09.17 12:37
|
|
|
Kõigepealt pead ta tõusma saama, enne ei saa mitte midagi teha.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 15.09.17 12:49
|
|
|
Suht koht kindel, et kompressor on kurjajuureks.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 15.09.17 18:15
|
|
|
Kui mina noor veel olin ja arvuteid igaühel ei olnud, siis tehti nii: virutati naise tagant triikimise pihustipudel ja täideti see vee + tilga fairyga
ning pihustati õhkpadjad sellega neljapostitõstukil üle.
Kus mulle hakkas välja ajama, siis oli selge, et padi lekib. Ja vahetati see välja.
Pandi ka ööseks töökotta seisma, nii, et maalrtiteip oli tiiva ja põranda vahel pingul ja kui see hommikuks lõdva oli, siis oli selge, milline padi
lekkis.
Pole ju keeruline.
.
|
|
|
AloL
klubiliige
Registreerunud 13.12.10
Asukoht: Rakvere, Luha 12-1
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TFSI
|
postitati 16.09.17 14:23
|
|
|
Minu enda A6 C6'ga oli niiviisi, et kohapeal seistes käiva mootoriga süttis kollane õhkvedrustuse tuli ja auto läks ise "Jacking mode" resiimi.
Välja sai jacking mode resiimi lülitada ainult auto seisma jättes ja uuesti käivitades, kuna menüü läks nagu halliks ja midagi muuta ei saanud.
Teostasin esisilla remondi (4 ülemist õõtshooba esisillas) ning antud tööga võeti ka amordid/padjad alt ära. Peale remonti auto ei suutnud nina üles
tõsta. Võttis pikalt aega aga lõpuks tõusis ikka üles ja peale remonti läks "jacking mode" resiimi auto ka sõidu aeg ja tihtipeale põles ka
roheline õhkvedrustuse tuli. Menüüs oli auto "Dynamic mode", kuid kui valisid "Comfort mode" või "Lift", siis ta ei tõstnud auto tasapinda
kõrgemale.
Järgmine etapp oli juba see, et vilkus nii kollane kui roheline õhkvedrustuse tuli kohe auto käivitades.
Viga oli õhukompressoris, mis sai vahetatud uue vastu. Kompressor asus eesmise parempoolse ratta ja esistange vahel.
|
|
|
siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 21.09.17 05:32
|
|
|
Minu probleem jõudis ka lahenduseni. Relee oli ikkagi saba andnud. Remonti tuleb alati lihtsamatest ja odavamatest asjadest alustada Positiivne on vähemalt see, et lõpuks ometi sai kompressor maha ja sealsed
graanulid ära kuivatada. Graanulitest ei saanud eriti aru, aga plastiktopsi ja kompressori seina vahel oli küll veidike niiskust.
|
|
|
ott1
klubiliige
Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat
|
postitati 04.08.18 11:07
|
|
|
Tere,
Ei hakanud uut teemat tegema ja postitan oma probleemi ka siia.
Viimaselt Euroopa reisilt naastes avastasin Austrias, et vasak esimene nurk maas. Süüdet välja keerates suudab ennast korraks õigeks ajada aga siis
vajub kohe alla tagasi.
Arvutiga vaadates selline veakood 02646 - Plausibility of Level Control System
008 - Implausible Signal - MIL ON
Rattakoopast kostab visinat ka. Kui ratas alt ära võtta siis amordi tolmukatte allosas olevatest aukudest (tunduvad nagu tuulutusaugud) tuleb õhku.
Kas võib arvata kohe, et padi või on veel midagi mida vaadata?
algaja audihoolik
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |