tyyp1234
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.04.15 17:31
|
|
|
Audi a6 c6 õhkvedrustus jamab.
Täna sai siis viidud auto esisillaga remonti.Vahetati enamvähem kõik(esisillaremondi komplekt).Nagu aru sain kisti ka maha amort,et asju vahetada.Nüüd
siis problem,et amort laseb ennast maha.Mis nad seal said p..sse keerata või valesti tegid?Aega võtab mõned minutid ennem,kui sisisema hakkab ja
vajuma.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.04.15 03:17
|
|
|
Tee kindlaks, kas leke on välijapoole. Padi, torud jne. Fairy vesi abiks koos piserduspudeliga.
Kas süsteem ikka "lukku" pandi enne remonti? Kui ei, siis tuleb kalibreerida uuesti.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
tyyp1234
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.15 05:11
|
|
|
Hommikul vaadates on auto mõlemad esimesed padjad maha lasknud.Midagi on totaalselt valesti tehtud.?Kuidas seda leket otsida,kui mõlemad laseb
maha?Juhipoolset hakkab laskma mõne mituti pärast ja sisinaga,teine läks siis ööga
Tervitades
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 25.04.15 06:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tee kindlaks, kas leke on välijapoole. Padi, torud jne. Fairy vesi abiks koos piserduspudeliga.
Kas süsteem ikka "lukku" pandi enne remonti? Kui ei, siis tuleb kalibreerida uuesti. |
Huvipärast küsin.
Miks peaks hiljem uuesti kalibreerima?
Ma nüüd puusalt tulistan, kuid kas kõrguse hoidmine ei käi vastavalt etteantud/kalibreeritud näidule (rõhule)? Kui raud on sama, siis ei tohiks
kõrguses suurt vahet olla. Kui uus padi või amort oleks alla läinud, siis näeks vast vajadust.
Mul oli talvel õhkvedrustusega probleeme ja lasin arvutiga terve süsteemi tühjaks (viga oli taga ja see ei läinud). Hiljem ka ühe tagumise füüsiliselt
lahti keeramise näol. Tänase päevani ei näe vajadust üle kalibreerida, kuna auto on silma järele samas asendis, kus sügisel sai madaldatud.
Kuid asjast.
Kui eest ikka susiseb, siis peaks koha suht lihtsalt ülesse leidma.
Nagu minu katsetused näitavad, kui üks pool lekib, siis lõpuks vajub terve sild ära.
P.S> Ma ei tea kui suur leke on, kuid hetkel saab kompressor rohkem koormust. Suurema lekke korral võid varsti ka selle eelarvesse kirjutada.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
tyyp1234
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.15 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tee kindlaks, kas leke on välijapoole. Padi, torud jne. Fairy vesi abiks koos piserduspudeliga.
Kas süsteem ikka "lukku" pandi enne remonti? Kui ei, siis tuleb kalibreerida uuesti. |
Huvipärast küsin.
Miks peaks hiljem uuesti kalibreerima?
Ma nüüd puusalt tulistan, kuid kas kõrguse hoidmine ei käi vastavalt etteantud/kalibreeritud näidule (rõhule)? Kui raud on sama, siis ei tohiks
kõrguses suurt vahet olla. Kui uus padi või amort oleks alla läinud, siis näeks vast vajadust.
Mul oli talvel õhkvedrustusega probleeme ja lasin arvutiga terve süsteemi tühjaks (viga oli taga ja see ei läinud). Hiljem ka ühe tagumise füüsiliselt
lahti keeramise näol. Tänase päevani ei näe vajadust üle kalibreerida, kuna auto on silma järele samas asendis, kus sügisel sai madaldatud.
Kuid asjast.
Kui eest ikka susiseb, siis peaks koha suht lihtsalt ülesse leidma.
Nagu minu katsetused näitavad, kui üks pool lekib, siis lõpuks vajub terve sild ära.
P.S> Ma ei tea kui suur leke on, kuid hetkel saab kompressor rohkem koormust. Suurema lekke korral võid varsti ka selle eelarvesse kirjutada.
|
Tänud.
Ma üritan mitte sõita.Tahaks kompressori säilitadaAga küsimus selline,et
kui ratta ära võtan.Kas hakkab amort ikka ennast tühjaks laskma kuna koormust ei ole enam amordile?Kuna kanalit ei ole ja tungiga tegema seda.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 25.04.15 06:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tyyp1234
Tänud.
Ma üritan mitte sõita.Tahaks kompressori säilitadaAga küsimus selline,et
kui ratta ära võtan.Kas hakkab amort ikka ennast tühjaks laskma kuna koormust ei ole enam amordile?Kuna kanalit ei ole ja tungiga tegema seda.
|
Mina sinu asemel prooviks nii.
Tõstaks auto lift asendisse, kuna siis on süsteemis (amordis/padjas) kõige suurem rõhk.
Pane vedrustus lukku, muidu ratta maast lahti tõstmisel hakkab ta seda allapoole suruma.
Ratas alt ja hakka uurima kust susin tuleb. Nagu Jann soovitas, võta ka seebivahu pudel valmis.
Ma ei tea kuidas a6 on, kuid arvesta ka võimalusega, et pead logari eemaldama.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
tyyp1234
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.15 06:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Tsitaat: | Algselt postitas: tyyp1234
Tänud.
Ma üritan mitte sõita.Tahaks kompressori säilitadaAga küsimus selline,et
kui ratta ära võtan.Kas hakkab amort ikka ennast tühjaks laskma kuna koormust ei ole enam amordile?Kuna kanalit ei ole ja tungiga tegema seda.
|
Mina sinu asemel prooviks nii.
Tõstaks auto lift asendisse, kuna siis on süsteemis (amordis/padjas) kõige suurem rõhk.
Pane vedrustus lukku, muidu ratta maast lahti tõstmisel hakkab ta seda allapoole suruma.
Ratas alt ja hakka uurima kust susin tuleb. Nagu Jann soovitas, võta ka seebivahu pudel valmis.
Ma ei tea kuidas a6 on, kuid arvesta ka võimalusega, et pead logari eemaldama. |
Selged pildid Lähen proovin ja vaatan mis välja tuleb.
|
|
|
tyyp1234
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.15 07:08
|
|
|
Käisin siis proovimas.Kahjuks enam ei tõsta ka autot Alguses põleb roheline
tuli mingi 1min ja siis hakkab põlema ka punane.Ma ei saa aru,et kuidas nii metsa sai kõik minna selle asjade vahetusega?Esmaspäev läheb masin tagasi
sinna kus tööd tehti ja ennem ära ei vii,kui asjad korras.Peaks ju olema nende jama?Asutuse nime veel ei avaldaSuht suur ja korralik koht.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.04.15 10:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tee kindlaks, kas leke on välijapoole. Padi, torud jne. Fairy vesi abiks koos piserduspudeliga.
Kas süsteem ikka "lukku" pandi enne remonti? Kui ei, siis tuleb kalibreerida uuesti. |
Huvipärast küsin.
Miks peaks hiljem uuesti kalibreerima?
Ma nüüd puusalt tulistan, kuid kas kõrguse hoidmine ei käi vastavalt etteantud/kalibreeritud näidule (rõhule)? Kui raud on sama, siis ei tohiks
kõrguses suurt vahet olla. Kui uus padi või amort oleks alla läinud, siis näeks vast vajadust.
Mul oli talvel õhkvedrustusega probleeme ja lasin arvutiga terve süsteemi tühjaks (viga oli taga ja see ei läinud). Hiljem ka ühe tagumise füüsiliselt
lahti keeramise näol. Tänase päevani ei näe vajadust üle kalibreerida, kuna auto on silma järele samas asendis, kus sügisel sai madaldatud.
Kuid asjast.
Kui eest ikka susiseb, siis peaks koha suht lihtsalt ülesse leidma.
Nagu minu katsetused näitavad, kui üks pool lekib, siis lõpuks vajub terve sild ära.
P.S> Ma ei tea kui suur leke on, kuid hetkel saab kompressor rohkem koormust. Suurema lekke korral võid varsti ka selle eelarvesse kirjutada.
|
Oled mõõtnud ka, kas on ikka asi paigas? Test asend A6, ees 386, taga 384mm. Ma pole veel ühtegi näind, mis paigas oleks. Korra aastas eiteeks paha
üle teha.
Iga ratta juures on kõrgusandur, rõhu järgi ei seata kõrgust.
Teemaomanikule soovitus, (nüüd vist enam ei aita), tõsta auto üles, ratas alt, mingi kindel asi õigel kõrgusel alumiste välimiste õõtsade munakate
alla ja auto alla tungilt. peaks olema väga hea leket tuvastada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 25.04.15 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Oled mõõtnud ka, kas on ikka asi paigas? Test asend A6, ees 386, taga 384mm. Ma pole veel ühtegi näind, mis paigas oleks. Korra aastas eiteeks paha
üle teha.
|
Tegelikult ei ole ja ausalt ei näe selleks ka põhjust.
Esiteks sellepärast, et tegelikult on kalibreerimisel väike tolerants lubatud.
Teiseks on mul auto täpselt niipalju madalamaks lastud, et suuremad hälbed hakkaksid kohe silma ja väiksemate pärast ei näe mõtet oma pead vaevata.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 26.04.15 05:27
|
|
|
Ok, siis hästi. Lihtsalt teistele infoks, et tihti võib tekkida nelja jalaga tooli effekt, kui üks jalg on lühem või pikem. Mingile rattale langeb
suurem koormus, või siis väiksem, väänatakse kere ja juhitavus on halb tihti. Väliselt vaadates ei pruugi sellest igakord arugi saada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
tyyp1234
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.04.15 18:23
|
|
|
Täna sai siis auto tõstukile aetud ja tulemus selline,et kui esiots üles sai tõstetud kais susin ja padi tühi.Autot enam üles jälle ei lase tõsta ja
veateade on seotud mingi klapiga?Sellest küsimus,et kas seal amordi sees või küljes on mingi klapp ja kas seda saab ka vahetada???Või mingeid paremaid
mõtteidHomme laseb veel kompressoriga õhu sisse ja siis peaks mingi parema
ülevaate saama vist.
Tervitades
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 29.04.15 04:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tyyp1234
Täna sai siis auto tõstukile aetud ja tulemus selline,et kui esiots üles sai tõstetud kais susin ja padi tühi.Autot enam üles jälle ei lase tõsta ja
veateade on seotud mingi klapiga?Sellest küsimus,et kas seal amordi sees või küljes on mingi klapp ja kas seda saab ka vahetada???Või mingeid paremaid
mõtteidHomme laseb veel kompressoriga õhu sisse ja siis peaks mingi parema
ülevaate saama vist.
Tervitades |
Alusta ikka sellest veakoodist. Miks ja millest see pärineb.
Alguse sai ju sellest, et amort võeti küljest, eks? Viga peaks kusagil seal peituma.
Amordi külge tuleb peenike toru, mis kinnitub selle avarii klapi (mis pole elektrooniline) külge. Sealt see lahti ka keerati.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
tyyp1234
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.15 05:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Tsitaat: | Algselt postitas: tyyp1234
Täna sai siis auto tõstukile aetud ja tulemus selline,et kui esiots üles sai tõstetud kais susin ja padi tühi.Autot enam üles jälle ei lase tõsta ja
veateade on seotud mingi klapiga?Sellest küsimus,et kas seal amordi sees või küljes on mingi klapp ja kas seda saab ka vahetada???Või mingeid paremaid
mõtteidHomme laseb veel kompressoriga õhu sisse ja siis peaks mingi parema
ülevaate saama vist.
Tervitades |
Alusta ikka sellest veakoodist. Miks ja millest see pärineb.
Alguse sai ju sellest, et amort võeti küljest, eks? Viga peaks kusagil seal peituma.
Amordi külge tuleb peenike toru, mis kinnitub selle avarii klapi (mis pole elektrooniline) külge. Sealt see lahti ka keerati. |
Just sellest see jama alguse sai jah,et amort küljest käisJa jutust sain
aru ,et sealt see lahti keerati.Millisest august see amort saab ennast pahinal tühjaks lasta,kui ratas sai üles tõstetud? see veateade on ka sees
vahelduva eduga?Kas on võimalik,et amort ise andis saba ja lekib täiega? küsimus veel,et kelle süü see on?Kas nende kes seda tööd tegid või siis mina
pean selle oma kuludesse kirjutama.
Oi kui palju küsimusi tuli
|
|
|
Alksu
huviline
Registreerunud 20.11.14
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.15 09:45
|
|
|
Mul endal olid samad sümtomid. Korra pumpas ülesse ja siis susinaga lasi alla. Viisin siis audi servisesse ja öeldi et amort vaga...auk sees kuskil.
|
|
|
|