Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: tdi 103 kw salongi soendus (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2198)
vamps
huviline



Registreerunud 23.01.14
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c4 2,5 tdi quattro

postitati 23.01.14 17:49 Tsiteeri
tdi 103 kw salongi soendus



Tere.
Oman esimest talve 103 kw dti quattrot avant 1996 aasta (kliimaautomaatik).
Küsimus järgmine, salongi soendus puhub keskmistest avadest (need mida saab salongi suunata) jahedat õhku. Kas neist keskmistest avadest peabki puhuma vaid jahedat õhku ja kui soojaks üldse peaks minema sellise auto salong talvel praeguste ilmadega?
Esiklaasile ja jalgadele puhub sooja. Kui vajutada nuppusid, mis suunavad õhu klaasile, salongi või jalgadele, siis tundub, et mootorid mingisuguseid siibreid seal avavad ja sulgevad. Kuigi jalgadele ja esiklaasile võiks tulla õhk tunduvalt suurema survega. Ventilaator iseenesest töötab normaalselt. Väljas -20 kraadi, sõidetud ca 35 minutit maanteekiirusel ja jahutusvedelik läheb 70 kraadini näidiku järgi. Jahutusradikas kinni kaetud, põhjakatet all ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 23.01.14 17:54 Tsiteeri


Kõikidest avadest peab sooja tulema, ka tagaistujatele.
Endal oli eelmine talv sama isend, küll atm ja esivedu.
Maanteekiirusega sõites saavutas 90 kraadi ca 15 km läbimisega. Linnas fooridetaga seistes langes aga sinna 75 kraadini ja kohapeal töösoojaks ei tiksunud -20 juures.
Kuid maanteel pikemaid otsi lastes sai ilusti T särgiväel olla ja ei kurda, et külm auto oleks olnud. Enne külma vahetasin termostaadi ja salongiradiaatori ka ära, seega oli mul suht kindlapeale minek ;)

Mingit pappi radiaatoriette ei pannud ja põhjakate ka autol puudus.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 23.01.14 20:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Tere.Küsimus järgmine,
Oman esimest talve 103 kw dti quattrot avant 1996 aasta (kliimaautomaatik). salongi soendus puhub keskmistest avadest jahedat õhku.
Jahutusradikas kinni kaetud.

Normaalselt on nendel autodel topelt , see tähendab elektri soendus spiraal 12V (sama nagu kodu sooja puhur)
Käivitad auto jahutus vedelik miinus -20'C aga kohe hakkab kuuma puhuma klaasile.
Asub kolme juhtmega ümara pesaga salongis kliimanduse küljes. ja pistik on keskel.
Muidugi esineb et juht mootorid jäävad kinni ja kuhugi sooja ei ava.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 24.01.14 06:29 Tsiteeri


Minul parandas õhusurvet oluliselt salongifiltri vahetus. Ja mul hakkab keskelt puhuma alles siis, kui salong juba soojem ja puhuri kiirus umbes 5 ruuduni langenud - seda siis "auto" asendis. Pakun, et sul miski klapp ikka kinni.


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vamps
huviline



Registreerunud 23.01.14
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c4 2,5 tdi quattro

postitati 24.01.14 17:23 Tsiteeri


Tänud nöuannete eest. Vötsin salongi filtri ära ja asi läks tsipa paremaks. Ilmselt pean siiski ka termostaadi ära vahetama ja midagi ette vötma nende klappide mootoritega.Tundub,et nad siiski ei toimeta nii nagu peab. Siit ka järgmised küsimused. Kus need klappide mootorid asuvad ja kuidas neile ligi saab ja kas nendega saab ka ise midagi teha, või tuleb uued soetada? Veel- kas termostaati vahetades ja pärast jahutusvedelikku lisades võib tekkida ka probleeme jahutussärgi õhutusega? Näiteks ei saa süsteemist õhku välja või midagi sarnast! Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
imruz112
huviline



Registreerunud 02.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.14 18:07 Tsiteeri


Tere.
Enda masinal oli ka selline probleem ,et tuli üsna pikalt sõita ,et sooja tulema hakkaks. Mõtlesin ka kohe termostaati vahetama hakata, aga lugesin tiba foorumis ja sain targemaks ,et nendel masinatel ongi miskit 87 see kraad millega termostaat toimetab. ja vahetasin hoopis salongi radiaatori ära ja uueks (muidugi HELLA) radiaator. Siis lammutasin vana laiali ja oh sa ime kõik torud olid kinni (umbes). Nüüd toimib asi vägevalt läheb soojaks ja see elektriline lisa radiaator annab ka kõvasti juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 24.01.14 18:44 Tsiteeri


87 termostaat vaheta julgelt 92 vastu ja annab seegi kõvasti juurde.
Endal a8 arvutiga vaadates näitab tempiks 91.5 kraadi ja sooja tuleb nagu saunas.
103kw C4 sai ka mul 92 termostaat sisse ja polnud miskit häda.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.9% - SQL: 72.1%]