Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Pultvõti A6/S6 C4-le (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 9285)
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 17.01.14 12:01 Tsiteeri
Pultvõti A6/S6 C4-le



https://lh3.googleusercontent.com/-cl7OkJ4QMwY/UkxlMFq-I9I/AAAAAAAABJg/6IIjX10Q3yE/s400/2013-10-02%252020.57.26.jpg https://lh5.googleusercontent.com/-H4QzpBivg3o/UkxlK-oVCVI/AAAAAAAABJg/yLfWBi9CoZ8/s400/2013-10-02%252020.55.59.jpg

1. Keskluku vaakumpump
Enne kui midagi ostma hakata, tasuks vaadata missugune on keskluku vaakumpump tagaistme all paremas servas(vahtkummi sees).
Halval juhul on teil seal pump, mis algab koodiga 4A0 näiteks: selline, mis on tavaliselt vanematel C4-del ja "valede" pistikute aukudega sellel juhul leidub üleminek uuematele pumpadele(rocket-l on üleminek pakkuda), aga endal oli õnneks juba 8L0 pump peal.
Heal juhul(mida uuem auto seda kindlam on, et on 8L0 algusega) on seal 8L0 algusega pump näiteks
selline, mis on without rf control ja without alarm
Parimal juhul on seal samuti 8L0 algusega näiteks: selline pump, mis on with rf control ja with alarm system
rf = remote function
Sellel lehel saab tutvuda sobivate pumpadega: http://www.digakom.com/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=100/A6
Soovitatavad pumbad, mis kindlasti töötavad on: 8L0 862 257; 8L0 862 257 B; 8L0 862 257 K; 8L0 862 257 G; 8L0 862 257 D.
Minu autol on see ilma täheta pump. Toimib ka kiirusega lukustumine ja ise uste lahti lukustamine kui süütelukust võti eemaldada.

2. Antenn pumbale
Koos pumbaga oleks kindlasti vaja hankida ka antenn, mis istub SIIN näidatud mustas pistikus pinnide 1 ja 7 all. Korralik 8L0 pumba pinout. Kui võtta mingi doonori juhtmestikust, siis on kasulik teada, et antenn on ainult kuni meetri pikkune juhe ning lihtne kätte saada.
Siin ka mõni pilt antennist.

https://lh6.googleusercontent.com/-Py5JkXLLRLs/UsP_8NKOMAI/AAAAAAAABSo/lv-jWfPCIRQ/s144/2013-09-23%252020.43.25.jpg https://lh5.googleusercontent.com/-36W5a-lCOB8/UsP_2_gmDAI/AAAAAAAABSo/rGOcSl7in4o/s144/2013-09-23%252020.43.33.jpg https://lh6.googleusercontent.com/-Y-T7Ntwn1XE/UsQAGkl3-mI/AAAAAAAABSo/0qtiLM-bckY/s144/2013-09-28%252013.10.22.jpg https://lh4.googleusercontent.com/-jJ7fkUibUTo/UsQAPa-ymnI/AAAAAAAABSo/fu5GPrajTBA/s144/2013-09-28%252013.10.37.jpg

3. Pult
Kui pump ja antenn olemas, siis võib puldi peale mõtlema hakata. Mina ostsin sellise puldi: 4D0 837 231 A
Kui võtme sain kätte, siis võtsin ta pulkadeks ning panin sinna sisse immo kivi ühest varuvõtmest ning lasin varuvõtme järgi võtme tera õigeks lõigata.
Puldi ja pumba juures peaks silmas pidama, et nad töötaksid ikka samal sagedusel.
Puldi tootekoodid ja nende sagedused
Pumpade sagedused

4. VCDS-ga pumba coding
Viimaseks tuleb teha pumba coding, et ta üldse pulti nägema hakkaks: http://www.digakom.com/template/downloads/Codierung_STG_ZV.pdf
Siin veel pumba kohta infot: http://www.wak-tt.com/tt/tt_docs/cabrioletvag155101-96-11.pdf

5. Puldi sõbrustamine autoga
Seejärel sai hakata pulti ja autot sõbrustama. Mingi channeli alt sai Vcds-s proovida kas auto näeb pulti kui nuppu vajutada, aga hetkel ei tule meelde mis channeli alt see oli. (Näiteks 2012 aasta Golfi 433Mhz-ga töötavat pulti Vag-comiga vaadates mu auto ei näinud.) Siin õpetus: http://www.digakom.com/template/downloads/Anleitung_FFB_eng.pdf


Siin on ka saksakeelne pultvõtme retrofitti õpetus B4-le


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 12.02.14 19:10 Tsiteeri


See adapter näeb iseenesest välja selline (tegemist tehase orig. tootega):

https://www.upload.ee/image/6115510/adapter.jpg

Kahelt autopoolselt pistikult toimub siis üleminek kolme pistikuga pumbale.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 27.03.14 08:05 Tsiteeri


Tegin sama asja 98a B5-le. Originaalis oli autos pump koodiga 8L0 862 257 L. Asendasin selle 8L0 862 257 G koodiga pumbaga, lisasin originaal antenni ja pult on koodiga 4D0 837 231 A. Puldi tutvustamine 2 võtme abil (ühega süüde sisse ja teisega väljaspoolt uks lukku jne) oli edukas.
Küsimus aga tekkis sellest, et uksi puldist avades/lukustades ei vilgu suunatuled, kuigi peaks? Kas ehk on vaja pumba pistikus mingid kontaktid ringi tõsta? Või ei olegi tehasest ilma puldita välja tulnud autodel neid juhtmeid pumba juures olemas? Teab ehk keegi täpsustada, enne kui hakkan erinevaid elektriskeeme otsima ja võrdlema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 27.03.14 17:04 Tsiteeri


Selle peaks tööle saama pumba codingut muutes. Mis su pumba coding on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 27.03.14 18:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Petu
Selle peaks tööle saama pumba codingut muutes. Mis su pumba coding on?


Kahjuks ei ole endal kaablit, et seda vaadata.

EDIT: Tegelt tahaks tähelepanu juhtida ühele detailile. Nimelt siin kirjas, et pump koodiga 8L0 862 257 B on 315MHz ja ülejäänud väljatoodud on 433MHz. 315MHz pulte on tõenäoliselt üsna keeruline leida, sest olen aru saanud, et need olid Jaapani ja USA turule mõeldud ainult.

Tsitaat:
Algselt postitas: Petu
Soovitatavad pumbad, mis kindlasti töötavad on: 8L0 862 257; 8L0 862 257 B; 8L0 862 257 K; 8L0 862 257 G; 8L0 862 257 D.



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 30.05.14 17:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tegin sama asja 98a B5-le. Originaalis oli autos pump koodiga 8L0 862 257 L. Asendasin selle 8L0 862 257 G koodiga pumbaga, lisasin originaal antenni ja pult on koodiga 4D0 837 231 A. Puldi tutvustamine 2 võtme abil (ühega süüde sisse ja teisega väljaspoolt uks lukku jne) oli edukas.
Küsimus aga tekkis sellest, et uksi puldist avades/lukustades ei vilgu suunatuled, kuigi peaks? Kas ehk on vaja pumba pistikus mingid kontaktid ringi tõsta? Või ei olegi tehasest ilma puldita välja tulnud autodel neid juhtmeid pumba juures olemas? Teab ehk keegi täpsustada, enne kui hakkan erinevaid elektriskeeme otsima ja võrdlema.


Nii mingi hetk sai kodeering vaadatud ja see on 13130. Selle järgi nagu on sisse lülitatud lukustades ja avades suunatuledega märguanne. Sai siis multimeetriga pumba pistikus üle vaadatud (must pistik, mille sees ka toide), seal klemmid 2 ja 3 on suunatuledesse minevad. Mul ilusti juhtmed olemas must-valge ja must-roheline. ElsaWin-i uurides selgus, et kõigil jooksevad need juhtmed ette parema A-piilari alla ja ilma puldita verioonidel sealt edasi ei lähegi. Ega midagi siis, sai parempoolne seal samas ühte kõrvalolevasse pistikusse ühendatud ja vasakpoolne armatuuri alt vasaku A-piilari alla ja seal ära ühendatud ja kõik toimib nüüd. :cool:
Nüüd oleks vaja veel pasun ja mahuandurid (koos selle mooduliga) hankida ja järgi ühendada ja saaks väga pro. :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 30.05.14 18:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Petu
https://lh3.googleusercontent.com/-cl7OkJ4QMwY/UkxlMFq-I9I/AAAAAAAABJg/6IIjX10Q3yE/s400/2013-10-02%252020.57.26.jpg https://lh5.googleusercontent.com/-H4QzpBivg3o/UkxlK-oVCVI/AAAAAAAABJg/yLfWBi9CoZ8/s400/2013-10-02%252020.55.59.jpg
Minu diisel S6-el sama võti tehtud aga palju lihtsamalt
OStsin uue võtme
Ostsin uue progetava immo kivi sisse
Freesisin võtme korpuse sees kivi augu sobivaks , kuhu istutasin progetud uue immo kivi ja õpetasin võtmed kesklukundusega kokku.

Minu autol lõpetas töö see uuetüübiline kehva vaakumpump, mis undas 20 sek.
asendasin ainult vaakumpumba osa palju korralikuma tehnikaga ,võttes selle 1983,a, audi 4 juhtmega keskluku mootori ja vaakum pumba ja pannes selle 96/97 korpuse sisse
Väliselt kõik sama ainult elektroonikat on aastatega lisandunud,
Ja vanaaegne pump tõmbab uksed kinni umbes 3 sek.

copi->postitati 31.08.13 http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=116337&page=4

Juhtuski nii, et üks neljast asjast milega ma ise täitsa rahul polnud, autot komplekteerides läks katki .
Tükkideks lendas keskluku vaakum pump.
http://album.ee/node/28278797/50323727
Võtsin maha oma 1996.a mustal S-il aga seal oli erinev, vanem ja lihtsam versioon mis ei sobi otse pista asemele.
http://album.ee/node/28278799/50323727
Pildil S6 -te vaakum pumbad 1996 ja 1997

Võtsin riiulist 85 aasta audi oma ja vahetasin sealt võttes mootori koos vaakum pumbaga
Vaatasin ka vanema versiooni sisse seal korpus ümar = vaikne.

Tinutus kolviga kaks juhet ümber visata ja korras. Tulemusega väga rahul
Auto sulgub ja avaneb ja pump vaikib juba ~5 sek-iga
Originaal keskluku vaakum pumbad undasid mõlemal minu S audil vähemalt paarkümmend+ sek.
enne kui saavutas vaakumi ja vaikis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 02.06.14 19:17 Tsiteeri


Ma ei näe mis sinu toodud lahenduses nii palju lihtsamat on. :P Põhiline asjade käik siiski sama, lihtsalt sul oli õnneks õige vaakumpump juba olemas - seega ei pidanud seda vahetama ja antenni talle vedama. Immo progemise jätsin ise üldse vahele, sest sain varuvõtmest selle võtta ning kohe sisse panna uude võtmesse ilma midagi lõikamata. :)

Pumba koha pealt, et minul enne olnud pump lukustas ja avas täpselt samamoodi nagu "uus" pump ja seda samuti ~5 sekundiga. Vaevalt, et keegi nendesse mõlemasse mingi "vanaaegse" sisu pannud on. Aga eks see üks lahendus ole kui vana pump peaks ära väsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürgen
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.11.04
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.14 09:04 Tsiteeri


Küsimus küll D11 osas, aga keskluku osa on juba vana C4'ga sama.
Kui praegu IR'ga pulti kasutada, siis on puldi põhiselt seotud ka mäluseaded (juhiiste, peeglid). Kui eeltoodud combole üle minna, kas on võimalik ka jätkuvalt iga võti unikaalsena tuvastada ja seega ka igale puldile oma mälupesa omistada?
Kui jah, siis kuidas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alan2
huviline



Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8

postitati 28.12.14 18:38 Tsiteeri


Kui originaalis on 4A0 algusega pump, ning sinna adapteriga 8LO pump paigaldada siis kahjuks VCDS-ga ei saa Central Lock. sisse. Ning tänu sellele ei saa pumba koodingut muuta. Mina ostsin kõik asjad ära ja nüüd jäi paigaldamata. Lihtsalt teadmiseks teistele. Minu auto 95a. ning infrapuna puldiga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 47.1% - SQL: 52.9%]