Petu
|
postitati 17.01.14 12:01
|
|
|
Pultvõti A6/S6 C4-le
1. Keskluku vaakumpump
Enne kui midagi ostma hakata, tasuks vaadata missugune on keskluku vaakumpump tagaistme all paremas servas(vahtkummi sees).
Halval juhul on teil seal pump, mis algab koodiga 4A0 näiteks: selline, mis on tavaliselt vanematel C4-del ja "valede" pistikute aukudega sellel juhul leidub üleminek uuematele
pumpadele(rocket-l on üleminek pakkuda), aga endal oli õnneks juba 8L0 pump peal.
Heal juhul(mida uuem auto seda kindlam on, et on 8L0 algusega) on seal 8L0 algusega pump näiteks
selline, mis on without rf control ja
without alarm
Parimal juhul on seal samuti 8L0 algusega näiteks: selline pump, mis on with rf control ja with alarm system
rf = remote function
Sellel lehel saab tutvuda sobivate pumpadega: http://www.digakom.com/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=100/A6
Soovitatavad pumbad, mis kindlasti töötavad on: 8L0 862 257; 8L0 862 257 B; 8L0 862 257 K; 8L0 862 257 G; 8L0 862 257 D.
Minu autol on see ilma täheta pump. Toimib ka kiirusega lukustumine ja ise uste lahti lukustamine kui süütelukust võti eemaldada.
2. Antenn pumbale
Koos pumbaga oleks kindlasti vaja hankida ka antenn, mis istub SIIN näidatud mustas pistikus pinnide 1 ja 7 all. Korralik 8L0 pumba pinout. Kui võtta mingi doonori
juhtmestikust, siis on kasulik teada, et antenn on ainult kuni meetri pikkune juhe ning lihtne kätte saada.
Siin ka mõni pilt antennist.
3. Pult
Kui pump ja antenn olemas, siis võib puldi peale mõtlema hakata. Mina ostsin sellise puldi: 4D0 837 231 A
Kui võtme sain kätte, siis võtsin ta pulkadeks ning panin sinna sisse immo kivi ühest varuvõtmest ning lasin varuvõtme järgi võtme tera õigeks
lõigata.
Puldi ja pumba juures peaks silmas pidama, et nad töötaksid ikka samal sagedusel.
Puldi tootekoodid ja nende
sagedused
Pumpade sagedused
4. VCDS-ga pumba coding
Viimaseks tuleb teha pumba coding, et ta üldse pulti nägema hakkaks: http://www.digakom.com/template/downloads/Codierung_STG_ZV.pdf
Siin veel pumba kohta infot: http://www.wak-tt.com/tt/tt_docs/cabrioletvag155101-96-11.pdf
5. Puldi sõbrustamine autoga
Seejärel sai hakata pulti ja autot sõbrustama. Mingi channeli alt sai Vcds-s proovida kas auto näeb pulti kui nuppu vajutada, aga hetkel ei tule
meelde mis channeli alt see oli. (Näiteks 2012 aasta Golfi 433Mhz-ga töötavat pulti Vag-comiga vaadates mu auto ei näinud.) Siin õpetus: http://www.digakom.com/template/downloads/Anleitung_FFB_eng.pdf
Siin on ka saksakeelne pultvõtme retrofitti õpetus
B4-le
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 12.02.14 19:10
|
|
|
See adapter näeb iseenesest välja selline (tegemist tehase orig. tootega):
Kahelt autopoolselt pistikult toimub siis üleminek kolme pistikuga pumbale.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 27.03.14 08:05
|
|
|
Tegin sama asja 98a B5-le. Originaalis oli autos pump koodiga 8L0 862 257 L. Asendasin selle 8L0 862 257 G koodiga pumbaga, lisasin originaal antenni
ja pult on koodiga 4D0 837 231 A. Puldi tutvustamine 2 võtme abil (ühega süüde sisse ja teisega väljaspoolt uks lukku jne) oli edukas.
Küsimus aga tekkis sellest, et uksi puldist avades/lukustades ei vilgu suunatuled, kuigi peaks? Kas ehk on vaja pumba pistikus mingid kontaktid ringi
tõsta? Või ei olegi tehasest ilma puldita välja tulnud autodel neid juhtmeid pumba juures olemas? Teab ehk keegi täpsustada, enne kui hakkan erinevaid
elektriskeeme otsima ja võrdlema.
|
|
|
|
Petu
|
postitati 27.03.14 17:04
|
|
|
Selle peaks tööle saama pumba codingut muutes. Mis su pumba coding on?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 27.03.14 18:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Petu
Selle peaks tööle saama pumba codingut muutes. Mis su pumba coding on? |
Kahjuks ei ole endal kaablit, et seda vaadata.
EDIT: Tegelt tahaks tähelepanu juhtida ühele detailile. Nimelt siin kirjas, et pump koodiga
8L0 862 257 B on 315MHz ja ülejäänud väljatoodud on 433MHz. 315MHz pulte on tõenäoliselt üsna keeruline leida, sest olen aru saanud,
et need olid Jaapani ja USA turule mõeldud ainult.
Tsitaat: | Algselt postitas: Petu
Soovitatavad pumbad, mis kindlasti töötavad on: 8L0 862 257; 8L0 862 257 B; 8L0 862 257 K; 8L0 862 257 G; 8L0 862 257
D. |
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 30.05.14 17:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tegin sama asja 98a B5-le. Originaalis oli autos pump koodiga 8L0 862 257 L. Asendasin selle 8L0 862 257 G koodiga pumbaga, lisasin originaal antenni
ja pult on koodiga 4D0 837 231 A. Puldi tutvustamine 2 võtme abil (ühega süüde sisse ja teisega väljaspoolt uks lukku jne) oli edukas.
Küsimus aga tekkis sellest, et uksi puldist avades/lukustades ei vilgu suunatuled, kuigi peaks? Kas ehk on vaja pumba pistikus mingid kontaktid ringi
tõsta? Või ei olegi tehasest ilma puldita välja tulnud autodel neid juhtmeid pumba juures olemas? Teab ehk keegi täpsustada, enne kui hakkan erinevaid
elektriskeeme otsima ja võrdlema. |
Nii mingi hetk sai kodeering vaadatud ja see on 13130. Selle järgi nagu on sisse lülitatud lukustades ja avades suunatuledega märguanne. Sai siis
multimeetriga pumba pistikus üle vaadatud (must pistik, mille sees ka toide), seal klemmid 2 ja 3 on suunatuledesse minevad. Mul ilusti juhtmed olemas
must-valge ja must-roheline. ElsaWin-i uurides selgus, et kõigil jooksevad need juhtmed ette parema A-piilari alla ja ilma puldita verioonidel sealt
edasi ei lähegi. Ega midagi siis, sai parempoolne seal samas ühte kõrvalolevasse pistikusse ühendatud ja vasakpoolne armatuuri alt vasaku A-piilari
alla ja seal ära ühendatud ja kõik toimib nüüd.
Nüüd oleks vaja veel pasun ja mahuandurid (koos selle mooduliga) hankida ja järgi ühendada ja saaks väga pro.
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 30.05.14 18:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Petu
| Minu diisel S6-el sama võti tehtud aga palju lihtsamalt
OStsin uue võtme
Ostsin uue progetava immo kivi sisse
Freesisin võtme korpuse sees kivi augu sobivaks , kuhu istutasin progetud uue immo kivi ja õpetasin võtmed kesklukundusega kokku.
Minu autol lõpetas töö see uuetüübiline kehva vaakumpump, mis undas 20 sek.
asendasin ainult vaakumpumba osa palju korralikuma tehnikaga ,võttes selle 1983,a, audi 4 juhtmega keskluku mootori ja vaakum pumba ja pannes selle
96/97 korpuse sisse
Väliselt kõik sama ainult elektroonikat on aastatega lisandunud,
Ja vanaaegne pump tõmbab uksed kinni umbes 3 sek.
copi->postitati 31.08.13 http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=116337&page=4
Juhtuski nii, et üks neljast asjast milega ma ise täitsa rahul polnud, autot komplekteerides läks katki .
Tükkideks lendas keskluku vaakum pump.
http://album.ee/node/28278797/50323727
Võtsin maha oma 1996.a mustal S-il aga seal oli erinev, vanem ja lihtsam versioon mis ei sobi otse pista asemele.
http://album.ee/node/28278799/50323727
Pildil S6 -te vaakum pumbad 1996 ja 1997
Võtsin riiulist 85 aasta audi oma ja vahetasin sealt võttes mootori koos vaakum pumbaga
Vaatasin ka vanema versiooni sisse seal korpus ümar = vaikne.
Tinutus kolviga kaks juhet ümber visata ja korras. Tulemusega väga rahul
Auto sulgub ja avaneb ja pump vaikib juba ~5 sek-iga
Originaal keskluku vaakum pumbad undasid mõlemal minu S audil vähemalt paarkümmend+ sek.
enne kui saavutas vaakumi ja vaikis.
|
|
|
Petu
|
postitati 02.06.14 19:17
|
|
|
Ma ei näe mis sinu toodud lahenduses nii palju lihtsamat on. Põhiline
asjade käik siiski sama, lihtsalt sul oli õnneks õige vaakumpump juba olemas - seega ei pidanud seda vahetama ja antenni talle vedama. Immo progemise
jätsin ise üldse vahele, sest sain varuvõtmest selle võtta ning kohe sisse panna uude võtmesse ilma midagi lõikamata.
Pumba koha pealt, et minul enne olnud pump lukustas ja avas täpselt samamoodi nagu "uus" pump ja seda samuti ~5 sekundiga. Vaevalt, et keegi
nendesse mõlemasse mingi "vanaaegse" sisu pannud on. Aga eks see üks lahendus ole kui vana pump peaks ära väsima.
|
|
|
Jürgen
klubiliige
Registreerunud 11.11.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.14 09:04
|
|
|
Küsimus küll D11 osas, aga keskluku osa on juba vana C4'ga sama.
Kui praegu IR'ga pulti kasutada, siis on puldi põhiselt seotud ka mäluseaded (juhiiste, peeglid). Kui eeltoodud combole üle minna, kas on võimalik ka
jätkuvalt iga võti unikaalsena tuvastada ja seega ka igale puldile oma mälupesa omistada?
Kui jah, siis kuidas?
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 28.12.14 18:38
|
|
|
Kui originaalis on 4A0 algusega pump, ning sinna adapteriga 8LO pump paigaldada siis kahjuks VCDS-ga ei saa Central Lock. sisse. Ning tänu sellele ei
saa pumba koodingut muuta. Mina ostsin kõik asjad ära ja nüüd jäi paigaldamata. Lihtsalt teadmiseks teistele. Minu auto 95a. ning infrapuna puldiga
|
|
|