Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kojamehed streigivad (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2041)
Siim_k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 Q

postitati 15.01.14 08:14 Tsiteeri
Kojamehed streigivad



Autoks Audi A4 B6. Tekkis nüüd külmaga selline mure, et kojamehed hakkasid "aegluubis" käima. Kust ja kuidas peaks selle hoovastiku maha lõhkuma ja milliseid osasid määrima?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 15.01.14 09:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim_k
Autoks Audi A4 B6. Tekkis nüüd külmaga selline mure, et kojamehed hakkasid "aegluubis" käima. Kust ja kuidas peaks selle hoovastiku maha lõhkuma ja milliseid osasid määrima?

Hea kui määrimisest piisab. Endal teise autoga olnud sama asi ja aitas kojamehe releeploki vahetus. Asja nimes kindel pole, kuna eesti k. tõlkimises pole väga osav ja enam täpset nimetust ei mäleta.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 15.01.14 09:32 Tsiteeri


Uuematel neljarõngalistel (alates B6 ja C6) ei ole enam spetsiaalseid/eraldiseisvaid kojamehe releeplokke.

Relee on integreeritud ühte suuremasse ajusse.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku90
huviline



Registreerunud 06.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 quattro

postitati 06.02.14 17:45 Tsiteeri


VAJUTA SIIA

Sama lugu ka B5 mudelitel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim_k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 Q

postitati 19.02.14 08:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku90
VAJUTA SIIA

Sama lugu ka B5 mudelitel.


Tänud, super post!!!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
iguaan
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05

postitati 19.02.14 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim_k
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku90
VAJUTA SIIA

Sama lugu ka B5 mudelitel.


Tänud, super post!!!

Ise ei hakanud kogu süsteemi maha kiskuma ja ujutasin wd40'ga kõik hoovastiku liikuvad ühendused üle. Lisaks ühel pildil oli näha kus ta rääkis sellest kummilutist (samm 21), mis peaks kaitsma igasugu sodi eest, mis on mu autol olemas ja millest kasu ei ole.
Eks kevad/suvel tuleb ikka maha kiskuda ja korralikku määret anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 19.02.14 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: iguaan
Ise ei hakanud kogu süsteemi maha kiskuma ja ujutasin wd40'ga kõik hoovastiku liikuvad ühendused üle.
See ei aita - usu mind. Täiesti mõtetu hea aine raiskamine, kuna võllil olevate seibide tõttu ei lähe seda õigesse kohta mitte ühte tilkagi. Kui see peaks aitama, siis läheb vesi sama hästi vahele, kui ka see WD40, mis juba näitab selle protsessi mõttetust. Vaata mu B6-e teemat ja saad ka aimu natuke.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
iguaan
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05

postitati 20.02.14 16:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat:
Algselt postitas: iguaan
Ise ei hakanud kogu süsteemi maha kiskuma ja ujutasin wd40'ga kõik hoovastiku liikuvad ühendused üle.
See ei aita - usu mind. Täiesti mõtetu hea aine raiskamine, kuna võllil olevate seibide tõttu ei lähe seda õigesse kohta mitte ühte tilkagi. Kui see peaks aitama, siis läheb vesi sama hästi vahele, kui ka see WD40, mis juba näitab selle protsessi mõttetust. Vaata mu B6-e teemat ja saad ka aimu natuke.

Ju siis hakkasid kojamehed korralikult tööle järelikult mispärast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
macdiversant
huviline



Registreerunud 10.12.03
Asukoht: Tartu - Peedu - Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: A5Q

postitati 20.02.14 17:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat:
Algselt postitas: iguaan
Ise ei hakanud kogu süsteemi maha kiskuma ja ujutasin wd40'ga kõik hoovastiku liikuvad ühendused üle.
See ei aita - usu mind. Täiesti mõtetu hea aine raiskamine, kuna võllil olevate seibide tõttu ei lähe seda õigesse kohta mitte ühte tilkagi. Kui see peaks aitama, siis läheb vesi sama hästi vahele, kui ka see WD40, mis juba näitab selle protsessi mõttetust. Vaata mu B6-e teemat ja saad ka aimu natuke.


+1
Läbi käidud ka kasutaja iguaani etapp (lihtsalt tee peal oli kõige kiirem lahendus), töötas lühiajaliselt. Just nimelt - võllid ja seibid (sai siis töökojas ise ka tutvutud selle süsteemi hingeeluga).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.1% - SQL: 59.9%]