jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 28.12.13 11:46
|
|
|
V8 4.2 Lambda
Tere,
Selline lihtne küsimus, mis juhtub, kui B1 S1 ja B1 S2 pistikud omavahel vastupidi ühendada? Et S2 läheb S1 omasse näiteks?
Tegemist V8 4.2 mootoriga 2002.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.12.13 14:45
|
|
|
See pole esiteks füüsiliselt võimalik, kuna pistikud ja juhtmete arv on erinevad.
Esimesed ehk ülemised on tavaliselt lairiba lambdad ja alumised ehk tagumised on juba puhtalt (katalüsaatorite) kontroll-lambdad.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 28.12.13 15:30
|
|
|
Enne katti S1:

Ja peale katti S2:

Tundub, et võib segi minna küll.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 28.12.13 15:39
|
|
|
Hei,
Tänud vastuste eest, jah saab segamini minna, pistikud ühesugused, kõrvuti vasakul kapoti all mul ilusti, kakkusin neid järelt ära, et tuvastada, mis
on mis ja kuna otsad kõigil lambdadel mustad, siis igaksjuhuks küsin, et kui varem keegi äkki valesti pannud, juhtmed jooksevad kokku ja raske
tuvastada, mis kuhu jookseb. Antud hetkel siis "Response too slow" viga sees B1S1 lambdal (maanteel 16.5L/sajale/3-me paagi tulemus), et hetkel
otsustasin üldse lambda juhtme järelt võtta ja vaadata, kas siis on ka 16.5 või midagi muud, kuniks vahetus tehtud saab.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.12.13 15:51
|
|
|
Lisaks erinevale värvile, on pistikutel ka pisut erinev kuju. Nad on n-ö füüsilise võtmega kodeeritud.
Seda juhul, kui tegemist on tehases paigaldatud originaalidega.
Varuosa originaalidel võivad kaasas olla sarnased kuid kodeerimata pistikud (nii isane kui ka emane). B-osade kohta ei hakkaks sõna võtma.
Ülaltoodud pildil kujutatud pruun ja väikse soone ja nagaga pistik ei sobi sellisesse pesasse.

Küll aga sobib sinna ilma modifitseerimata ülaltoodud pildil kujutatud must pistik.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.12.13 15:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
, et hetkel otsustasin üldse lambda juhtme järelt võtta ja vaadata, kas siis on ka 16.5 või midagi muud, kuniks vahetus tehtud saab.
|
Tagumise lambda lahtiühendamine segu regulatsiooni katkestada ei tohiks.
|
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 28.12.13 17:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
, et hetkel otsustasin üldse lambda juhtme järelt võtta ja vaadata, kas siis on ka 16.5 või midagi muud, kuniks vahetus tehtud saab.
|
Tagumise lambda lahtiühendamine segu regulatsiooni katkestada ei tohiks. |
Unustasin mainida võtsin ära juhtme B1S1 lambdal.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.12.13 18:07
|
|
|
See ehk esimene lambda mõjutab kindlasti ka mootori tööd.
Kumma lahti võtsid, peaks põhimõtteliselt ka ju veakoodide (ja nende täpsustavate kirjelduste) järgi näha olema.
|
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 28.12.13 18:34
|
|
|
Hei,
Just ongi näha,et b1s1 lahti nüüd.
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
See ehk esimene lambda mõjutab kindlasti ka mootori tööd.
Kumma lahti võtsid, peaks põhimõtteliselt ka ju veakoodide (ja nende täpsustavate kirjelduste) järgi näha olema. |
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.13 16:42
|
|
|
Originaalis kannavad need detailid sama lähtekoodi 35 ja (35), mis lubab järeldada, et ka originaalis on need pistikud sama kujuga. Samuti mõjutavad
need mõlemad kütuse segu ehk seega ka mootori tööd.
Varuosa kataloog detail 35.

|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 06.01.14 16:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Originaalis kannavad need detailid sama lähtekoodi 35 ja (35), mis lubab järeldada, et ka originaalis on need pistikud sama kujuga. Samuti mõjutavad
need mõlemad kütuse segu ehk seega ka mootori tööd.
Varuosa kataloog detail 35.
|
Kuna endal sarnane mure. Aga mul vigane B2 S1 resistance to high, siis vaatasin su postitatud tabelit erilise huviga.
Mulle tundub küll, et need andurid on erinevad. Kui võtta 8 sil. siis enne kati. kood: 077906265J ning pärast :
077906265AA
Küsin enda küsimuse ka ära.
Kas resistance to high tähendab, et lambda hakkab otsa saama? Takitus on olemas, mõõtsin ära. Ükspäev testides kustutasin vead ära ning ca. 20-30 km
sõiduga tagasi ei tulnud. Päev hiljem pikemal sõidul (ca. 180km) oli viga tagasi.
Ning kui vahetada, kas tasub korraga mõlemad vahetada või ainult see mis viga annab?
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.14 16:31
|
|
|
1. Tootekood ei tähenda välimuselt identsusele mittevastavat komponenti, mis tähendab seda, et andurite pistik võib olla täiesti identne.
2. Mida tähendab, kui takistus on lõpmata suur? Füüsika keelest tõlgituna maakeeli tähendab see eelkõige katkestust ahelas. Seega anduri sisetakistuse
mõõtmisega ei tuvasta midagi.
Andur(id) võivad täiesti elus olla ja viga näiteks kuskil juhtmestikus.
|
|
|
|