Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kui ostan endale Coupe typ89, siis........ (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 4423)
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.13 20:15 Tsiteeri
Kui ostan endale Coupe typ89, siis........



mis mind ees ootab? :D
Kunagi üks esivedune on olnud ja see auto mulle meeldib, isegi väga :)
Paraku on aeg edasi läinud ja olud keerulisemaks.
Miks keerulisemaks? Typ85 kogesin seda, et isegi tüübleid pole enam saada.
Nüüd tahakski teada kupee meeste elu, et kas kisub pea halliks?
Masin mida ma siin kipitan juba paar päeva, millega ka proovisõit tehtud, on quattro ja 2.6 V6.
Probleemsed kohad neil on teadupärast uste alumised liistud. Konkreetsel autol mul täitsa ununes seda vaadata, aga siiski.....kas neid on saada? Kas nad maksavad poolt auto hinda?
Tulede, klaaside, plekkide jne. jne. asjade saadavus huvitab mind. Tegemist ikkagi quattroga, millega tahaks meie "lumisel talvel" vallatusi teha, aga kui see vallatus lõpeb mõne katkise tule või stangega, siis ei tahaks väga tikutulega asju taga hakata ajama ja kuupalkasid nende eest välja käima.
Ja mis sellest 2.6 arvata? Mis ta reaalne küttekulu on? Kuidas on töökindlus?


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.13 11:30 Tsiteeri


Juppide kohapealt ei oska hetkel rääkida aga 2.8 on vähe kindlam kui see 2.6, kütusekulu on neil põhimõtteliselt sama. Ei tasu ära unustada ka seda nagu V mootorile kohane on õli lekked ja teadagi et 2.6-el on kaane õlitus avad plokikaane poldi kõrval pisikesed kanalid ja hästi läheb siis nad ka ummistuvad ja ise ka sellist situatsiooni reaalselt näinud kus see kanal ummistub ja siis hakkab mehiselt larisema kuna nukkvõllid ja plunserid jävad kuivale. Neid nüansse on veel aga need kõik on teostavad asjad ja ega sellepärast ei tasu ostmata jätta.
Ise rohkem eelistaks 2.8-t.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mnjah
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A6 2,5tdi(juppeks)

postitati 22.12.13 11:43 Tsiteeri


Eks leiab ikka juppe, mõnda neist lihtsalt peab kauem otsima ja rohkem välja käima :D
Liisturing, kui ma nüüd tšekilt õieti välja lugesin, siis oli 209 juurot - seal siis kõik liistude jupid + tüüblid.
Aga pea täieliku vastuse saad kui Kiku auto teema esimesena + teisi Coupe teemasid sirvid - edu otsustamisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ulmefm
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2,8Q

postitati 22.12.13 20:58 Tsiteeri


Tagumised reguleervardad olid vist kallid/probleemsed. Stanget saab ka replicat, iluvõredega keerulisem ja kallim. Vist oli midagi üle 100ja. komplekt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuubakas
bännitud topeltkonto



Registreerunud 24.11.13
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.13 21:49 Tsiteeri


2.6 110 kw mootoril ei ole häda mitte midagi.Endal olnud 4 masinat 2.6 110kw mootoriga.Õlitaset tuleb teatud aja tagant neil vaadata nii 2.6 kui 2.8 mootoritel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 22.12.13 22:27 Tsiteeri


Ära põe midagi, osta ja naudi. Selle masinaga ikka väga lihtne. B2 ehk keerulisem, aga minuarust see on seda väärt ka.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 23.12.13 06:35 Tsiteeri


Minul on pigem küsimus. Kui tahad seda masinat talveks lihtsalt vallatlemiseks soetada ja konkreetne isend hetkel mingit suuremat viga üle vaatamisel välja ei näidanud ning toimis korralikult, siis kas tõesti jätad ostmata teadmisel, et stanget/tulekest on võibolla ehk keerulisem saada? Millised on alternatiivid valikul (eeldan, et polegi)?
Teades, et oled eelnevalt omanud 2.3 esivedu ja automaati b3 kerel, siis oled võrdlusmomendina niikuinii juba "või sees", sest neid isendeid pole enam vabalt turult võtta stiilis "2.6 on lahja ja pigem 2.8". Kui ulmet ei taha maksta toomisele ja registreerimisele kaugemalt jnejne. siis kas on varianti?
Mis nüüd ratsionaalsust puudutab: Kui isendil on mootor või käigukast omadega sooda, siis oled muidugi parajas pigis. Käigukasti leidmisega võib minna keeruliseks, mootorit ehk isegi leiad veel mingis seisus. Vaevalt on sul tuju enne lume saabumist ja siis kui lumi maas hakata mootoriremondi/vahetusega tegelema. Kütusekulus korruta oma hetke liikuri kulu minimaalselt 2x'ga! Sel juhul saad ka vallatleda. Ökosõitu sellega niikuinii ei tee ;).
Kokkuvõte: Võta nüüd mõned rahakupüürid tagataskusse igaks juhuks kaasa, mine vaata masin uuesti üle ja tee diil ära, kui asjal ressurssi kui sellist veel on ja sinu jaoks tundub kah selleks talveks jätkuvat. Kui tekib vähimgi kahtlus iseendas, siis neela see quattro nälg alla ja sõida rahulikult olemasolevaga edasi :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.13 21:14 Tsiteeri


Selle masinaga tegu.


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 23.12.13 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Selle masinaga tegu.


Me like! Kauple ja too ära.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
commodore
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp

postitati 23.12.13 21:32 Tsiteeri


Mul identne masin aga 2,8. Viimase paagiga sain sõita ca 450 km(pool maanteed ja pool lumes hullamine). Varuosad on odavad. Liistud on kallid, aga ei midagi ületamatut. Kui mootor ei leemenda ja käigukast kahtlasi hääli ei tee on ok. Endal hakkab just kast saba andma:( . Kindlasti tasuks tagumist poolraami kontrollida, kipub suht ära mädanema. Muidu auto on täpselt selline, et igakord kui vaatad hakkab rohkem meeldima:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.13 21:38 Tsiteeri


Otsustamine oleks palju lihtsam, kui oleks otsene vajadus, aga praegune vajadus - lihtsalt meeldib kuramus ja quattro ka takkaotsa. :)

No aga juhul, kui peaks mootor või käigukast laiali käima, siis alternatiive peaks ikka olema ju? 2.6 paneks tagasi viimases hädas.


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
commodore
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp

postitati 23.12.13 21:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Otsustamine oleks palju lihtsam, kui oleks otsene vajadus, aga praegune vajadus - lihtsalt meeldib kuramus ja quattro ka takkaotsa. :)

No aga juhul, kui peaks mootor või käigukast laiali käima, siis alternatiive peaks ikka olema ju? 2.6 paneks tagasi viimases hädas.

Ma juba ootangi kuna mul midagi laiali lendab, saaks kaks silindrit juurde lisada;) . See muidugi ei tähenda, et seal midagi laiali lendab. Endal korralised hooldused alla 10 000km juures. Aga vana auto on ikka vana auto. Mootoris on tõukurite tiks sees ja käigukastis hakkavad sünkrod alla andma. Aga emotsiooni pakub see auto piisavalt. Lisaks tundub sinu poolt näidatud väga hea kerega olevat, see on juba suur pluss.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 23.12.13 22:07 Tsiteeri


Sa mõtled ikka sillatala mitte poolraami- Poolraam auto kandev osa kerest vms


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 23.12.13 22:14 Tsiteeri


Ega eriti vahet pole mis mootoriga isendi ostad, kui on hooldatud siis on see v6 sama korralikult toimiv kui r5. Ainuke miinus mis tulevikus tekib auto mitte maha müümisel ja sinna sisse investeerimisel, et miks ma S2'te ei ostnud.
Kui võtta coupe(q) siis peamised asjad on mida vaadata:
*Seisukord on kapoti all, kas mingid plastikud on jalutama läinud jne .
*Millises seisukorras esimeste ja tagumiste tiibade kokku jooksu kohad stangedega on(rooste).
*Sillatalad/poolraamid, kui hullus seisukorras.
*Salong ning pagasiruum, kuna korraliku salongi on raske hiljem leida, kui mingid asjad on katki, rapitud või lihtsalt puudu. Kui on varjant olemas siis isiklikult valiks ma uuema sisuga(2x airbag) masina, kuna see on natuke praktilisem ja silmale kõvasti parem.

Ülejäänud muu on nagu kõigil muudel masinatel. Pidurid, mootor jne.

2.8 ainuke miinus on see, et differ ja käigukast on nendel nn isiklik, ehk kui midagi pekki läheb peab võtma 2.6/2.3/20v käimari ja difri. Ja 2.8 enda omi on väga vähe liikvel. Aga selle võimalus on ka väike, et midagi juhtunud on.

Kummist liistude hinna pärast ma nii ei põeks, kui sa 1x selle investeerigu ära teed siis ei pea seda tegema järgmised 5-10a. kindlasti.

Kallid on uste,taga-/esitiibade liistud. Nende ülevärvimine värvi koorumisel võib aidata aga tõenäosus on väike, muidugi nüüd on Forsist saada mingit plastikust varjanti ka - ei tea kas nakkekrunt ja värv selga püsib seal kaua...


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaažiseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
commodore
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp

postitati 23.12.13 22:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Sa mõtled ikka sillatala mitte poolraami- Poolraam auto kandev osa kerest vms


Hmmm, kui poolraam siis ikka poolraam. Kui põhja alt vaadata siis on ju: esimene poolraam(kuhu kõik esisilla mudru kinnitub) ja tagumine(kuhu tagasilla mudru kinnitub). Sillatala peaks monakate pärusmaale jääma? Või olen mina millesti valesti aru saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 23.12.13 22:19 Tsiteeri


Lihtsalt ühe coupe teemas tuli välja et sillatala tahab ära mädaneda. Ehk siiis pildil olev jubalakas. Kas tõesti audi põhjaalt roostetab?

http://static4.album.ee/files/1121/6/large_28026505_Gkjd.jpg


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
commodore
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp

postitati 23.12.13 22:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Lihtsalt ühe coupe teemas tuli välja et sillatala tahab ära mädaneda. Ehk siiis pildil olev jubalakas. Kas tõesti audi põhjaalt roostetab?

http://static4.album.ee/files/1121/6/large_28026505_Gkjd.jpg

Jep täpsel see. Endal tegin "uue" tagumise esimesest raamist :). Ega enne polekski aru saanud, et see läbi on , kui poleks roostet hakanud maha taguma. Järgi jäid tikutopsist suuremad augud. Vana taastamine oli mõttetu.
Edit: ehk siis ongi , kuidas keegi seda nimetab. Panen ühe pildi ka. Raam on liivapritsiga puhtaks lastud. Augud on väga hästi näha, tagant poolt oli veel koledam.


[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1470867_611483882221182_1499728782_n.jpg?oh=1ce7a0c0276031f669310bba9c0c7e66&oe=52BA C84F&__gda__=1387996827_5cfc465b2867631c9e0dc3cfbe77603b[/img]


[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/1527953_611483815554522_7444311_n.jpg?oh=fed8896ea2c124a723e73b3776c13f62&oe=52BA9C8 9&__gda__=1388012284_268beaf1ab93624b5a6b1cfba7726bd7[/img]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 23.12.13 23:05 Tsiteeri


Eks see sillatala seisukord sõltub sellest, kust maalt masin algselt pärit. Kas seal on rohkelt lumised talved, kui siis kas kasutatakse soola tänavatel ja teedel jne. Kui panna kõrvuti Inglismaa ja Eesti vanade audide sillatalad siis meie omad on isegi talutavad, enamus kordades.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaažiseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
commodore
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp

postitati 23.12.13 23:25 Tsiteeri


Antud raam on Saksamaalt tulnud auto alt. Ehk siis, kellel seda probleemi pole soovitaks korralikult see raam üle käia ja ära "konserveerida". Tuleb endal tulevikus odavam. Samas, kui pöidlad täitsa p*****t välja ei kasva siis pole ka uut raske teha. Tuleb leida korralik ja sirge esisilla tala ja sellest teha tagumine. 15 euri esimene raam, paar õhtut mõõtmist, keevitamist ja kõik valulikud kohad said tehtud paksemast metallist kui originaalis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 24.12.13 09:34 Tsiteeri


Hehee, minu masina sillatala ka teemasse ilmunud:) See sillatala sai trelli otsas traatharjaga puhtaks tõmmatud ja aukudest üle keevitatud uued plekid, siis roostesurm, uuesti kerge puhastus ja siis Hammerite paksu-paksu kihina. Üldiselt minu coupe teemas on enamus coupe+quattro+2,6 v6 probleeme mainitud või lahatud ja lahendatud.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 02.01.14 22:14 Tsiteeri


Kui coupe quattro veel ostmata, siis äsja on müüki ilmunud ka minu eelmine masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1640351 sellest saad hea ülevaate minu teemas ja loomulikult võid ka minult küsida. Hooldusraamat (vähemalt lõpuni täidetuna) puudub kindlasti, kelle kuradi jaoks on olnud vajalik läbisõitu kerida (ja seda teeb veel vangla töötaja!! loodan, et see on mingi eksitus), veljed ei ole kindlasti "audi s-line", rooli reguleerida tegelt ei saa, taga käetoe laegast pole, kütusekulu on ka selline "huvitav" kirja pandud ning pildid on ka minu vanad "pätsatud", aga muidu peaks täitsa ok asi olema. Õiged andmed ja info siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1304683&rhash=731a

EDIT 06.01.2014 9:12: Info mõttes siis, et ls uues kuulutuses oli varem kirjas ca 250 000 km, nüüd on sellest alles jäänud ainult sõna hooldusraamat, millel puudub ka oluline sisu.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lkallas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.6 V6 110kw 1995

postitati 04.01.14 12:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kui coupe quattro veel ostmata, siis äsja on müüki ilmunud ka minu eelmine masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1640351 sellest saad hea ülevaate minu teemas ja loomulikult võid ka minult küsida. Hooldusraamat (vähemalt lõpuni täidetuna) puudub kindlasti, kelle kuradi jaoks on olnud vajalik läbisõitu kerida (ja seda teeb veel vangla töötaja!! loodan, et see on mingi eksitus), veljed ei ole kindlasti "audi s-line", rooli reguleerida tegelt ei saa, taga käetoe laegast pole, kütusekulu on ka selline "huvitav" kirja pandud ning pildid on ka minu vanad "pätsatud", aga muidu peaks täitsa ok asi olema. Õiged andmed ja info siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1304683&rhash=731a


Oh imet - auto on aasta uuemaks ka muutunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 04.01.14 20:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lkallas
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kui coupe quattro veel ostmata, siis äsja on müüki ilmunud ka minu eelmine masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1640351 sellest saad hea ülevaate minu teemas ja loomulikult võid ka minult küsida. Hooldusraamat (vähemalt lõpuni täidetuna) puudub kindlasti, kelle kuradi jaoks on olnud vajalik läbisõitu kerida (ja seda teeb veel vangla töötaja!! loodan, et see on mingi eksitus), veljed ei ole kindlasti "audi s-line", rooli reguleerida tegelt ei saa, taga käetoe laegast pole, kütusekulu on ka selline "huvitav" kirja pandud ning pildid on ka minu vanad "pätsatud", aga muidu peaks täitsa ok asi olema. Õiged andmed ja info siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1304683&rhash=731a


Oh imet - auto on aasta uuemaks ka muutunud.
'
Oi kurja, seda ma tähele ei pannudki:)


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39

postitati 08.01.14 21:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kui coupe quattro veel ostmata, siis äsja on müüki ilmunud ka minu eelmine masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1640351 sellest saad hea ülevaate minu teemas ja loomulikult võid ka minult küsida. Hooldusraamat (vähemalt lõpuni täidetuna) puudub kindlasti, kelle kuradi jaoks on olnud vajalik läbisõitu kerida (ja seda teeb veel vangla töötaja!! loodan, et see on mingi eksitus), veljed ei ole kindlasti "audi s-line", rooli reguleerida tegelt ei saa, taga käetoe laegast pole, kütusekulu on ka selline "huvitav" kirja pandud ning pildid on ka minu vanad "pätsatud", aga muidu peaks täitsa ok asi olema. Õiged andmed ja info siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1304683&rhash=731a

EDIT 06.01.2014 9:12: Info mõttes siis, et ls uues kuulutuses oli varem kirjas ca 250 000 km, nüüd on sellest alles jäänud ainult sõna hooldusraamat, millel puudub ka oluline sisu.


Auto nüüd kiirelt omanikku vahetanud ja 1,5K ilusti juurde kruvitud.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1642430


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 08.01.14 21:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ehanurm
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kui coupe quattro veel ostmata, siis äsja on müüki ilmunud ka minu eelmine masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1640351 sellest saad hea ülevaate minu teemas ja loomulikult võid ka minult küsida. Hooldusraamat (vähemalt lõpuni täidetuna) puudub kindlasti, kelle kuradi jaoks on olnud vajalik läbisõitu kerida (ja seda teeb veel vangla töötaja!! loodan, et see on mingi eksitus), veljed ei ole kindlasti "audi s-line", rooli reguleerida tegelt ei saa, taga käetoe laegast pole, kütusekulu on ka selline "huvitav" kirja pandud ning pildid on ka minu vanad "pätsatud", aga muidu peaks täitsa ok asi olema. Õiged andmed ja info siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1304683&rhash=731a

EDIT 06.01.2014 9:12: Info mõttes siis, et ls uues kuulutuses oli varem kirjas ca 250 000 km, nüüd on sellest alles jäänud ainult sõna hooldusraamat, millel puudub ka oluline sisu.


Auto nüüd kiirelt omanikku vahetanud ja 1,5K ilusti juurde kruvitud.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1642430

No las äritsevad:) Ega neid coupe quattroid just palju pole ja masin on tõesti heas korras, ma muidugi ei kasutaks sõna IDEAALSES korras, aga võibolla on vead (kolksuv esimene p.-poolne ratas ja tühikäik) kõrvaldatud ning kardaani vilin kadus ka siis kardaani vahetusega:P


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.8% - SQL: 42.2%]