Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: VCDS i näidud (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3068)
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 19.11.13 18:44 Tsiteeri
VCDS i näidud



Mind huvitaks mis oleks VCDS is 2000 aasta audi S6 AQJ õiged näidud. Eriti huvitaks mis on GROUP 2-3 tühikäigul ja sooja mootoriga. Mul on tunne, et mul on mõned asjad valesti ja tahaks asjast selgust saada.

Lisan ühe pildi ka siia, tegin selle peale peenekslaskmist. Laadimise asja ma tean, see on ok, vahepeal kui auto käima panen ei hakka kohe laadima vaid tahab natuke pööret saada ja peale seda laadimine 13,7. Muret teeb temperatuur, see on arvatavasti liiga kõrge. Sõites on see kuskil 91-93 ja kui seisma jätan siis tõuseb kuni 99 kraadini.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/420/114/0105057229ed20b.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.13 22:01 Tsiteeri


Genekal ilmselt ergutusahelas katkestus / halb kontakt.
Kas radika elektriline sundjahutus toimib?


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 20.11.13 08:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Genekal ilmselt ergutusahelas katkestus / halb kontakt.
Kas radika elektriline sundjahutus toimib?


Pean selle ergutuse ülevaatama jah. Elektriline sundjahutus toimib. Hetkel on mul üks ventikas ees. Tundub, et sellest ei piisa ja mingit lisa radikat ka veel vaja või on ringvooluga midagi. Olen mõelnud, et peaks paigaldama elektrilise tsirkulatsioonipumba, mis ajab jahutusvedeliku ringi kui mootor seismajääb ja temp üleval on.
Üks tähelepanek veel. Arvutiga näitab tempi 99 kraadi aga kellaplokis on temp täpselt 90. Pean igaksjuhuks temp anduri ka üle kontrollima, vb ei olegi asi nii hull :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 20.11.13 08:37 Tsiteeri


Temperatuuri andurite takistusi mõõtes saad ka teada, kumb valetab. Õiget andurile mõjuvat temperatuuri vaja teada ainult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 20.11.13 08:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Temperatuuri andurite takistusi mõõtes saad ka teada, kumb valetab. Õiget andurile mõjuvat temperatuuri vaja teada ainult.


Kui Sa tead reaalselt andurile mõjuvat temperatuuri, siis on juba teada kumb termotakisti valetab.

Tihti on nad ühes korpuses, seega tuleb lihtsalt üks andur ilma pead vaevamata ära vahetada.

Tegelikult on nii, et kõrgem temp. võimaldab madalal koormusel efektiivsemat mootori tööd, vähendades kütusekulu ja saasta.
Suurel koormusel hakkab aga kõrgem temp. piirama täisvõimsuse saavutamist- jahedamat õhku mahuks silindrisse rohkem.
Survestatud (1-1.5 bari) jahutusvedelik keeb temperatuuril 115 kuni 130 kraadi C. Üle 110 kraadi C hakkab seega ohtlikuks muutuma.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 20.11.13 23:07 Tsiteeri


Kontrollisin, täna tempandurit mootori ja kellade alt eraldi ja mõlemad näitavad täpselt sama temperatuuri. Tuli meelde ka see, et temp andur sai pandud täiesti uus ja see töötab. Kellaplokis seisab 99 kraadiga seier täpselt keskel 90 kraadipeal. Kas võib siis öelda, et see 90-99 kraadi ei ole midagi hullu? Kas mõni S6 e mees saaks vaadata mis neil vcds sooja mootoriga temperatuuri näitab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.11.13 23:16 Tsiteeri


Kuni 100 kraadi pole kindlasti midagi hullu. Jahutusvent läheb ka alles sel 95 või isegi rohkem juures tööle. Kui üle 100 ei lähe temp ja kõik toimib korralikult siis pole probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.13 23:18 Tsiteeri


Salong soojeneb hästi?
Ainus asi, mille pärast murelik olla on veepumba tootlikus aga siis on reeglina ka muud anomaaliad kohe kaasatud. Julgen väita, et antud temp. ei ole otseselt viga.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.11.13 23:23 Tsiteeri


Temp on OK, ma ei näe midagi erilist, kui just seal 110 peal ei käi.

Õhulugeja näit on täiesti vale. Suure tõenäosusega ka segu paigast.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 20.11.13 23:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Salong soojeneb hästi?
Ainus asi, mille pärast murelik olla on veepumba tootlikus aga siis on reeglina ka muud anomaaliad kohe kaasatud. Julgen väita, et antud temp. ei ole otseselt viga.


Salong läheb soojaks hästi ja palju kiiremini kui varem. Esimene radiaator läheb ka soojaks alles siis kui temp on 90 peal. Aga on selline asi, et originaal S6 el läheb lõdvik paisupaagist mootori taha metall toru sisse aga mul on tehtud nii nagu 2,0 mootoril, et paisupaagist alumine toru läheb radiaatorisse. Nüüd nagu natuke kripeldabki, et äkki oleks pidanud selle tegema nii nagu S6 el või ei ole sellel erilist vahet? Ülejäänud torud peaks olema nagu on S6 el.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.13 23:37 Tsiteeri


Olid selle pildi tegemisel tuled peal, kont sees? Tühipöörete kõikumist on?
Ülalpool vihjatakse sulle, et lambdaga võib küsitav olla.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 20.11.13 23:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Olid selle pildi tegemisel tuled peal, kont sees? Tühipöörete kõikumist on?


Pildi tegemiseajal, põlesid ainult pargid ja soojendus ei töötanud. Pöörded lähevad sooja mootoriga tühikäigul aegajalt kuni 1500rpm ja siis langevad alla 1000 ja rohkem kõikumist ei ole. See juhtub tavaliselt siis kui sõidad autoga ja jääd näiteks foori taga seisma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.13 23:58 Tsiteeri


Tee laadimine kõigepealt korda ja siis uuri ka lambda soojendust. CO võib paha olla.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 21.11.13 11:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Temp on OK, ma ei näe midagi erilist, kui just seal 110 peal ei käi.

Õhulugeja näit on täiesti vale. Suure tõenäosusega ka segu paigast.


Kas õhulugeja näit peaks jääma vahemikku 3,5....7,0 g/s?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 61.8% - SQL: 38.2%]