Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: AdBlue (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 4209)
kuzmits
huviline



Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION

postitati 03.11.13 18:25 Tsiteeri
AdBlue



Kes teeks rumalale inimesele selgeks.
Kas saan õieti aru, et see on mingi vedelik vist nendele autodele millel on DPF filter ja see aitab seda põlemisprotsessi seal kui DPF-i puhastatakse või ma eksin? Kui on, kas siis minu 2,0 TDI CR mootoriga autol on ka kuskil mingi selline paak kus hoolduste ajal tuleb seda mingi aja tagant lisada või on see ainult teatud tüüpi autodel nii. (rekkatel vist näiteks) Või olen ma täiesti valel teel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 03.11.13 18:38 Tsiteeri


Sinu autol ei tohiks seda olla. Kui vedelik otsas siis auto hoiatab, et vaja lisada. Tahmafiltrit ta ei aita vaid vähenab nox ühendeid ve midagi. Kui see peal siis pole EGR klappi vist ka peal.
Hea video: http://www.youtube.com/watch?v=bgusjGRP3XQ


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 03.11.13 18:57 Tsiteeri


Sinu autol AdBlue paaki pole.

AdBlue'd kutsutakse ka DEF-iks (Diesel Exhaust Fluid). Vedelikku kasutatakse siis teatud SCR (selective catalytic reduction) katalüsaator süsteemides. Vedelikku pihustatakse väljalaskesse, mille tulemusel katalüsaator vähendab NOx ühendeid heitgaasides. Reeglina kasutusel bussidel, raskeveokitel, traktoritel jne. Minu andmetel ka uuemad Audi Q5, Q7. DPF-ga pole midagi pistmist va juhul kui SCR-kat ja DPF ühes kestas ei paikne. Nagu eelpool öeldi, siis AdBlue masinatel reeglina puudub EGR.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuzmits
huviline



Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION

postitati 04.11.13 04:35 Tsiteeri


Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-karla-
huviline



Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B9 2,0 TDI

postitati 04.11.13 05:54 Tsiteeri


Egr'i pole sellepärast, et ei tarvitse üleliia "roheliseks" ka minna, seda siis EURO5 normini (adbule on suhteliselt efektiivne katalusaator). Seevastu EURO6'l on egr, DPF, adbule kohustuslikud, vähemalt rasketehnika maailmas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 04.11.13 07:31 Tsiteeri


Samas ju Euro5 normile vastavates Euroopa Audides AdBlue süsteemi ei kasutata.
See on Ameerika turule toodetud 3.0TDI mootoriga Q7'tel näiteks ja seda ka alates 2009. aastast.


Kuidas rasketehnika puhul külmumist välditakse? Audi on sellega päris palju vaeva näinud- suurem (läbikülmuv) passiivpaak ja väiksem eelsoojendusega aktiivpaak, elektrisoojendusega torud ja pumbad jms.

Kui AdBlue on otsakorral, degradeerunud, kristalliseerunud või lekib, siis auto mootor Ameerika maal vastavalt regulatsioonidele käivituda ei tohi. Kujutan ette missugune peavalu on see sealsetele juristidele- Sul on isiklik auto, kuid isegi hädaolukorras ei pruugi olla võimalik seda kasutada.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.13 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Samas ju Euro5 normile vastavates Euroopa Audides AdBlue süsteemi ei kasutata.
See on Ameerika turule toodetud 3.0TDI mootoriga Q7'tel näiteks ja seda ka alates 2009. aastast.


Kuidas rasketehnika puhul külmumist välditakse? Audi on sellega päris palju vaeva näinud- suurem (läbikülmuv) passiivpaak ja väiksem eelsoojendusega aktiivpaak, elektrisoojendusega torud ja pumbad jms.

Kui AdBlue on otsakorral, degradeerunud, kristalliseerunud või lekib, siis auto mootor Ameerika maal vastavalt regulatsioonidele käivituda ei tohi. Kujutan ette missugune peavalu on see sealsetele juristidele- Sul on isiklik auto, kuid isegi hädaolukorras ei pruugi olla võimalik seda kasutada.


Ju siis saadakse vgt+egr see euro5 kätte, aga järgmine aste võimalik, et egr+scr+vgt.

Rasketehnikal tosool soojendab, adblue külmub -11 juures ja süsteem peab suutma tööle hakata 75 minuti jooksul peale käivitust.
Seega lühikesi otsi sõites võib see 75 min täis saada ja on masinal võimsuse piirang peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.3% - SQL: 64.7%]