Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a4 b6 1.9 tdi 96kw (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2079)
Sndr.
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.11
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.13 13:32 Tsiteeri
Audi a4 b6 1.9 tdi 96kw



Tere!

Soetasin endale hiljuti siis b6, millega tekkis koheselt paar küsimust.

1. Milles võib probleem olla, kui piduripedaal läheb pehmeks alles peale tuuritamist või pisikest ringi? Vaakumpump toimib ning samuti ühtegi leket vaakumvoolikus ei tuvastanud. Kas vigane võib olla pidurijõuvõimendi?

2. Lähituled näitavad üsna kehvasti. Kogu valgus on suunatud paari meetri kaugusele ninaette, nagu sõidaks udutuledega. Tuled on õigel kõrgusel, kuid valgusvihu joon joonistub üsna nõrgalt välja. Pirnid on head ning tuled VALEO omad. Kas b6 ongi kehvad lähituled või on luubid ära tahmatud?

3. 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
Millise anduriga täpsemalt tegu on? Ladu24.ee järgi on kaks erinevat andurit, üks kahe klemmiga ning teine 4 klemmiga.

4. Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.LBL
Controller: 8E0 953 549 F
Component: Lenksįulenmodul 0308
Coding: 00002
Shop #: WSC 63351
1 Fault Found:
00576 - Terminal 15
57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent
Antud veakoodile põhjust ning lahendust internetist ei leidnud, on kellelgil kogemusi?

5. Auto seisis mõnda aega kallaku peal. Uuesti käivitamisel tekkis üllatus, et ligikaudu 10 liitrit kütust ning 200km sõiduarvesti järgi oli kadunud. Näidik algsele tasemele tagasi ei läinud ning läbitud kilomtraa˛i järgi oleks taoline kulu ebanormaalne.

Kahjuks ajanappuse tõttu ei ole jõudnud põhjalikult probleemidele tähelepanu pöörata. Igasugune abi on teretulnud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 28.10.13 13:39 Tsiteeri


3. Mootori temp. andur peaks B6'l olema nelja klemmiga.
4. Süütelukupõhja viga või millegi (alarm/makk/immo vms.) paigaldamisel rikutud juhtmestik.
5. Võib-olla ennem seisis teistpidi kallakul!? Arvutiga võimalik anduri täpset näitu jälgida, kui samaaegselt keegi ka autot/andurit/kütust üles-alla liigutaks.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 28.10.13 13:40 Tsiteeri


1. Pidurivõimendis võib olla vesi, kondentsiga läinud, talvel jäätub ära ja asi veel hullem. Minu arust neil tüüpviga (ka teistel mis seda kasutavad).
2. Valeo ongi originaal, ei mäleta, et nõrgad oleks olnud, kas sul ksenoon või halogeen?
5. Ei ole vast põhjust muretsemiseks, need seierid annavadki kaudset infot, võimalik muidugi on mingi leke, aga ma ei usu.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sndr.
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.11
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.13 16:46 Tsiteeri


Eks lasen järgmine kord paagi täis, siis näeb täpsemalt.
Tekkis veel kahtuls, et äkki vaakumpump ei tööta enam piisavalt intensiivselt? Eks järgminekord kakun võimendi maha.
Lähituledeks muidu halogeenid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 28.10.13 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sndr.
Eks lasen järgmine kord paagi täis, siis näeb täpsemalt.
Tekkis veel kahtuls, et äkki vaakumpump ei tööta enam piisavalt intensiivselt? Eks järgminekord kakun võimendi maha.
Lähituledeks muidu halogeenid.

Ah õigus, sul diisel, seega võib ikka olla vaakumpumba probleem, bensukal on ka lisavaakumpump, aga selle rike või üldine mõju pidurdusele on minu jaoks märkamatu.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 28.10.13 20:01 Tsiteeri


Bensukate puhul on elektriline lisavaakumpump üldiselt ainult koos automaatkastiga.
Mis selle põlvkonna autosid puudutab.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sndr.
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.13 16:53 Tsiteeri


Kallasin 20 liitrit peale ning kummalisel kombel sai sõiduarvesti järelejäänud 50km hoobilt 550km. Järelikult jäi kallaku peal taseme andur kuskile kinni.

Vahetasin temp anduri ka ära. Tekkis uus üllatus: mootor oli 30 kraadi ning peale anduri splindi eemaldamist lendas viimane pauguga minema. Panin uue anduri, kallasin jahutusvedelikku juurde ning sõitsin mootori töösoojaks. Järgnevalt eemaldasin paisupaagi korgi ning viimane tuli korraliku susinaga maha. Samas lõdvikud eelnevalt päris kivikõvad ei olnud, kuid siiski kaldun arvama, et kerge surve sees. Paisupaagi kork, ummistus ?
Või 1.9 tdi peabki jahutussüsteemis kerge surve olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 01.11.13 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sndr.
Kallasin 20 liitrit peale ning kummalisel kombel sai sõiduarvesti järelejäänud 50km hoobilt 550km. Järelikult jäi kallaku peal taseme andur kuskile kinni.

Vahetasin temp anduri ka ära. Tekkis uus üllatus: mootor oli 30 kraadi ning peale anduri splindi eemaldamist lendas viimane pauguga minema. Panin uue anduri, kallasin jahutusvedelikku juurde ning sõitsin mootori töösoojaks. Järgnevalt eemaldasin paisupaagi korgi ning viimane tuli korraliku susinaga maha. Samas lõdvikud eelnevalt päris kivikõvad ei olnud, kuid siiski kaldun arvama, et kerge surve sees. Paisupaagi kork, ummistus ?
Või 1.9 tdi peabki jahutussüsteemis kerge surve olema?

Nii palju kui mina tean, on ikka mingi surve sees jah kõigil, kork tuleb ikka susinaga maha:)


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 01.11.13 17:13 Tsiteeri


Audidel on paisupaak jahutusringi üks osa ja rõhk peab sees olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.6% - SQL: 64.4%]