IJF
huviline
Registreerunud 11.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c6 2.0 120kw
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 11.09.13 09:55
|
|
|
Antud auto tuled ei olegi loodud lahti käima. On küll võimalik lahti saada väikse lõhkumisega ja asja lihtsustab:
|
|
|
|
IJF
huviline
Registreerunud 11.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c6 2.0 120kw
|
postitati 11.09.13 09:58
|
|
|
Järelikult suur tõenäosus üldse ära lõhkuda... ? Kaua ja mis kraadide juures siis küpsetama peaks ? Kas millegile liiga ei tee ?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 11.09.13 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: IJF
Järelikult suur tõenäosus üldse ära lõhkuda... ? Kaua ja mis kraadide juures siis küpsetama peaks ? Kas millegile liiga ei tee ? |
Ei ole kahjuks/õnneks ise küpsetama pidanud. Googlist otsida, siis kindlasti leiab infot. Vahet väga ei ole millise auto esituledega tegu, kõigi puhul
enamvähem sama. Kuumutamine muudab selle silikoni/liimi seal klaasi ja korpuse vahel pehmemaks ja siis võimalik see klaas lahti kangutada. Võib ka
kuumapuhuriga, aga sellega on keeruline kogu äärt ühtlaselt soendada.
|
|
|
|
IJF
huviline
Registreerunud 11.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c6 2.0 120kw
|
postitati 11.09.13 10:26
|
|
|
Tänud.. Eks katsetan ühe üleliigse tulega esialgu ...
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 11.09.13 10:26
|
|
|
Ahi kuumaks, algatuseks 200 kraadi ehk? Siis nii 3-4 minutiks maksimumiks ahju latern. Järgneva iga mõne minuti tagant noaotsaga proovida klaasi
liitekohtadest liimi viskoossust. Kindlasti klaas ülespidi ahju astedada! Jälgi kindlasti, et plast ise liiga kuuma ei saa! Nii must tagumine potsiku
pool kui "klaas" ise.
Omal vastutusel! Väga kergelt võib tuled nahka keerata. Loomulikult kasuta küpsetamisel pajakindaid.
Mina võtsin nii kunagi 99a A4 B5 ühe esilaterna (Valeo) nii lahti, seest puhastamiseks.
Üldse, tasub see mängimine end ikka sellisel eesmärgil end ära?
Edit: Ahjaa, lõpuosa viimaseid kohti lahti kangutades kasutasingi puhurit, aga sellega tuleb samuti väga ettevaatlik olema, et plast ise
kuumakahjustuse ei saaks!
Minule oli see tagasi liimimine veel suurem katsumus kui lahti võtt.
|
|
|
|
IJF
huviline
Registreerunud 11.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c6 2.0 120kw
|
postitati 11.09.13 10:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Ahi kuumaks, algatuseks 200 kraadi ehk? Siis nii 3-4 minutiks maksimumiks ahju latern. Järgneva iga mõne minuti tagant noaotsaga proovida klaasi
liitekohtadest liimi viskoossust. Kindlasti klaas ülespidi ahju astedada! Jälgi kindlasti, et plast ise liiga kuuma ei saa! Nii must tagumine potsiku
pool kui "klaas" ise.
Omal vastutusel! Väga kergelt võib tuled nahka keerata. Loomulikult kasuta küpsetamisel pajakindaid.
Mina võtsin nii kunagi 99a A4 B5 ühe esilaterna nii lahti, seest puhastamiseks.
Üldse, tasub see mängimine end ikka sellisel eesmärgil end ära?
Edit: Ahjaa, lõpuosa viimaseid kohti lahti kangutades kasutasingi puhurit, aga sellega tuleb samuti väga ettevaatlik olema, et plast ise
kuumakahjustuse ei saaks! |
Selge.. Kui asi väga keeruliseks ei kisu ja saavutan sama efekti nagu sel pildil siis tasub ikka ära. Selle raha eest saab midagi muud teha
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 11.09.13 10:38
|
|
|
Tuld ärge LAHTISELT ahju pange, kuna inimene ei suuda silmaga temperatuuri erinevusi hinnata.
Kuskilt kuumendab õhuvool ehk konvektsioon, kuskilt jällegi infrapunakiirgus ja ongi korpus lokki läinud.
Kasutusel ju ka erinevad plastiku liigid.
|
|
|
|
IJF
huviline
Registreerunud 11.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c6 2.0 120kw
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 11.09.13 10:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tuld ärge LAHTISELT ahju pange, kuna inimene ei suuda silmaga temperatuuri erinevusi hinnata.
Kuskilt kuumendab õhuvool ehk konvektsioon, kuskilt jällegi infrapunakiirgus ja ongi korpus lokki läinud.
Kasutusel ju ka erinevad plastiku liigid. |
Kah õige, vähemalt minu vanale Valeo mingile plastile kurja ei teinud - tui-tui-tui.
Eks see olegi riskantne tegevus, teistkorda seda enam ise ette küll ei võtaks.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.09.13 11:35
|
|
|
BTW: 200F mitte 200C, 4-5min.
200F = 93C
|
|
|
|
IJF
huviline
Registreerunud 11.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c6 2.0 120kw
|
postitati 11.09.13 12:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
BTW: 200F mitte 200C, 4-5min.
200F = 93C
|
Väga õige tähelepanek. Märkasin isegi seda
|
|
|