Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A8 95a 4.2 (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1802)
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.13 10:11 Tsiteeri
Audi A8 95a 4.2



Tervist !
Vahendan siis sõbra soove ja küsiks kas keegi sellist isendit on vaatamas käinud või oskab selle kohta midagi lausuda ?
Keskkonsool on natukene imelik, et tal tulede regulaatori nupp seal on ja üks miinus on minu silmis veel see et on tegu 4-jase kastiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sena92
huviline



Registreerunud 28.09.12
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.13 08:34 Tsiteeri


Keskkonsoolil pole häda midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 25.08.13 08:50 Tsiteeri


Lkf-st vaadates on Gallardoga kerge kontakt olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 25.08.13 10:57 Tsiteeri


Ise ostsin just 4.2Q 95a. ja neljase kastiga. Pole tal häda midagi, maanteel kulged 2000 pöördega 90-100 sõites ja ilma möödasõitudetta tuli mul maantee keskmine ( Tartu-Viljandi ) 8.8 liitrit, linn 15 ja linna lühikesed otsad 30. Kõik see on rahulikult sõites, kui vajutad, siis korruta need kõik numbrid ilusti kahega.

Nagu ka eelnevalt igalpool on öeldud, et kütusekulu pole tähtis, kui seda autot omad. Loomulikult on ka öko mudel 3.3td näol, mis liigub ka hästi edasi, kuid 4.2 on igati pommikindlam mootor ja 3.3 on juba kõvasti kallima hinnaga ka.

Seega kui on rahalised piirangud ja ise seda autot ei remondi, siis tasuks kõvasti järgi mõelda, enne kui ostuks läheb. Kindlasti diagnostika järgi enne ostu!
Varuosade hinnad on täiesti normaalsed, kuid ikka kõvasti kallimad, kui hakata seda c4 või b4 kerega võrdlema, aga eks need ole teise klassi autod ka.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.13 20:33 Tsiteeri


Sena92: 97a masinal on tulede reguleerimis nupp hoopis mujal sp ka tundus imelik vaadata.

Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Ise ostsin just 4.2Q 95a. ja neljase kastiga. Pole tal häda midagi, maanteel kulged 2000 pöördega 90-100 sõites ja ilma möödasõitudetta tuli mul maantee keskmine ( Tartu-Viljandi ) 8.8 liitrit, linn 15 ja linna lühikesed otsad 30. Kõik see on rahulikult sõites, kui vajutad, siis korruta need kõik numbrid ilusti kahega.

Nagu ka eelnevalt igalpool on öeldud, et kütusekulu pole tähtis, kui seda autot omad. Loomulikult on ka öko mudel 3.3td näol, mis liigub ka hästi edasi, kuid 4.2 on igati pommikindlam mootor ja 3.3 on juba kõvasti kallima hinnaga ka.

Seega kui on rahalised piirangud ja ise seda autot ei remondi, siis tasuks kõvasti järgi mõelda, enne kui ostuks läheb. Kindlasti diagnostika järgi enne ostu!
Varuosade hinnad on täiesti normaalsed, kuid ikka kõvasti kallimad, kui hakata seda c4 või b4 kerega võrdlema, aga eks need ole teise klassi autod ka.


Seda on jah ammu teada et neljane kast on janusem kui viiene. Ja mina kui ka sõber oleme mõlemad kursis selle A8 ülal pidamise ja kütuse kuluga. Ta võib rohkem kütust võtta aga mugavus ja minek teevad selle 2 kordselt tasa.
Ega see 3.3td ei tõmba eriti, diisel on ikka diisel. Hoiad diisli remondi raha kokku ja kallad bensuka paaki ja sõidad rõõmsalt.

No ma usun et kui inimesel puuduvad võimalused autot ülal pidada siis on targem see mitte ostagi ! Mõned tõsti ostavad ja läheb kaua läheb ja hädalised asjad tehakse ära aga eesmärk on auto ikka ideaal seisundis hoida ! Sellepärast ka tegin selle postituse et kas keegi oskab midagi antud isendi kohta midagi öelda sest kui satud ikka õnnetu masina otsa siis tuleb lihtsalt suuremad kulutused teha ja samas paned rohkem rõhku autot ostes ja ostad korralikuma masina ning sõidad rõõmsalt mitte ei veere kohe töökotta parandama.
A8-sa sillad on pm samas hinnas mis on C5 A6 nii et vahet ei ole kas remondid veermiku poolest kaheksat või kuute aga auto vahe on meeletu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 25.08.13 20:45 Tsiteeri


Tehas annab 4 ja 5 kasti kütusekulu vaheks 300-500ml olenevalt kas on maanteesõit või linnasõit. Mina seda eriti millegiks ei loe ja põhiline, et kast ja diffrid on korras. Täiesti savi palju sellel autol käike on, oleks kütusekulu vahe liitrites, siis võib-olla paneks mõtlema.
Aga edu ja loodan, et leiab õige auto, sest A8 on tõesti midagi muud kui A6. Selle pärast ostsin isegi A8, et sillad on suhteliselt samas hinnaklassis, kuid auto mugavust ja muud ei anna võrreldagi. C5 on ikka pigem keskklass, isegi oma 4.2 liitrise mootoriga. A8 on puhas luksus, eriti just Comfort sisuga, S sisu jääb minujaoks kõvaks, kuigi silmale on teda ilusam vaadata.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.13 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Tehas annab 4 ja 5 kasti kütusekulu vaheks 300-500ml olenevalt kas on maanteesõit või linnasõit. Mina seda eriti millegiks ei loe ja põhiline, et kast ja diffrid on korras. Täiesti savi palju sellel autol käike on, oleks kütusekulu vahe liitrites, siis võib-olla paneks mõtlema.
Aga edu ja loodan, et leiab õige auto, sest A8 on tõesti midagi muud kui A6. Selle pärast ostsin isegi A8, et sillad on suhteliselt samas hinnaklassis, kuid auto mugavust ja muud ei anna võrreldagi. C5 on ikka pigem keskklass, isegi oma 4.2 liitrise mootoriga. A8 on puhas luksus, eriti just Comfort sisuga, S sisu jääb minujaoks kõvaks, kuigi silmale on teda ilusam vaadata.


Kuidas kunagi, oleneb ka kasti ja auto seisukorrast aga kps äkki millalgi rääkis et oli 4-jase kastiga ikka tuntav kütusekulu vahe kui viiesega.
A8-sas on juba ruumi ikka märgatavalt rohkem kui A6-es ja no üldiselt võiksgi jääda neid asju ette lugema aga eks igal asjal on omad miinused ja plussid.
Silla poolest sobib paljud asjad A6-e omad, tuttaval on 3.7 küll ainult esivedu aga ütles et tal sobivad A6-e ratta laagrid ka külge.
Comfort on tõesti parem, enda omal on ja riidest, mõtlesin vahepeal nahaks vahetada aga siis on jälle suvel palav ja talvel külm. Aga no eks nahk oleks natukeme mugavam ehk...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sena92
huviline



Registreerunud 28.09.12
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.13 08:25 Tsiteeri


Eks igaüks teab mida ostab.Kui auto sobib ja meeldib siis tuleb osta.Peaasi et korralik ja korras.
Mu esimene Audi oli 4,2 95a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.13 18:38 Tsiteeri


Ei ole küll kindel aga meelde jäänd et sama tähtedega kaheksa korduvalt müügis olnud. Kunagi oli isegi foorumis müügis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sena92
huviline



Registreerunud 28.09.12
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.13 20:20 Tsiteeri


Ei tea mis pärast mind saanud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.7% - SQL: 65.3%]