rihonet
huviline
Registreerunud 26.06.12
Kasutaja on eemal
Auto: Hilux 2012, superb combi 2016
|
postitati 15.08.13 14:47
|
|
|
Audi a4 b7 temp. andurid
Teab keegi kus asuvad audi b7 2.0 tdi 103kw mootori temp. andurid? Ühte tean see asub mootori salongipoolses osas aga teist ei leia. Probleem selles,
et hommikul autol külma mootoriga vendikas undas.
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 16.08.13 04:42
|
|
|
Peaks ikka asuma sisselaske kollektori all. Suht selle all keskel.
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 16.08.13 06:23
|
|
|
2.0TDI mootoril ongi ainult üks temperatuuri monoandur, mis annab infot mootoriajule ja sealt edasi kelladele ning kliimaplokile.
Ventilaatorite kontroller on samuti ühendatud mootoriajuga.
|
|
|
|
rihonet
huviline
Registreerunud 26.06.12
Kasutaja on eemal
Auto: Hilux 2012, superb combi 2016
|
postitati 16.08.13 06:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
2.0TDI mootoril ongi ainult üks temperatuuri monoandur, mis annab infot mootoriajule ja sealt edasi kelladele ning kliimaplokile.
Ventilaatorite kontroller on samuti ühendatud mootoriajuga. |
Eile sai siis temp. anduri tagant juhe ära võetud, kuid armatuuris näitas ikkagi temperatuuri. Isegi juhtme otsad sai kokku pandud ja ikkagi ei
muutunud midagi.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 16.08.13 07:00
|
|
|
Lihtsalt lahti võttes ja kokku ühendades on raske diagnostikat teha.
Vooluring lahti või lühises ei ole kumbki mootoriaju jaoks pädev mõõteväärtus.
Kellad tõlgendavad mootoriajult saadud infot veel oma algoritmi järgi.
Ise kasutaks arvuti abi.
PS. Samuti veendu, et tegemist ikka jahutusvedeliku temp. anduriga. Pigem ta ikka selle mootori küljel, kui päris taga või vastu salongi nagu mõnedel.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 16.08.13 10:04
|
|
|
Jahutusvedelikus on reeglina kaks temp andurit - G62 (peaks asuma mootori otsas salongi pool) ja G83 radiator outlet. Viimane asub sõltuvalt mootorist
alumise lõdviku mootoripoolses otsas või radika juures.
Arvutiga on ju näha, kelle palvel "Radiator Fan Control Unit" venti töös hoiab.
Lülita kliima OFF või ECON ja suure tõenäosusega jääb sul vent külma mootoriga seisma.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
rihonet
huviline
Registreerunud 26.06.12
Kasutaja on eemal
Auto: Hilux 2012, superb combi 2016
|
postitati 16.08.13 11:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Jahutusvedelikus on reeglina kaks temp andurit - G62 (peaks asuma mootori otsas salongi pool) ja G83 radiator outlet. Viimane asub sõltuvalt mootorist
alumise lõdviku mootoripoolses otsas või radika juures.
Arvutiga on ju näha, kelle palvel "Radiator Fan Control Unit" venti töös hoiab.
Lülita kliima OFF või ECON ja suure tõenäosusega jääb sul vent külma mootoriga seisma. |
Ise panin nüüd tähele seda, et vent hakkas külma mootoriga tööle siis kui sai aku ära vahetatud. Uue akuga undas vent ka hommikul ja nii kaua kui oli
akus voolu. Nüüd siis sai vana aku tagasi pandud ja vent ka vait. Aga teist andurit ikka pole leidnud, radika alumise lõdviku juures pole ja radika
küljest samuti pole leidnud. Kas siis tõesti uue aku panekul peab olema pidev vool järel, et andurid lolliks ei läheks?
|
|
|