Lehekülgi: 1 2 3 4 |
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 29.06.14 18:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Tegelikkuses on rõhk 1,56 bar, mis aju poolt ära piiratakse. Kuidas turbo spoolib on kõige parem teha 3 käik ja 1250 kuni 3000-3500p/min.
|
Mul tzipitud mootor ja mõõtsin Vagiga 011 grupi alt, turbo boost oli alagrupi nimetus ja näitas 2560 ja mingi mõõtühik oli järel.Järsku vaatasin vale
koha pealt,proovisin kella panna aga ei leidnud kohta kuskohalt mõõta.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 29.06.14 19:19
|
|
|
Vagiga vaadates näed alati absoluutrõhku ehk siis 0,98 tuleb maha lahutada.
|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 22.07.14 11:09
|
|
|
Kuu aega tagasi leidsin, et velg oli seest poolt määrdene, sai uus kaitsekumm pandud kuna ots tundus olevat korralik.Nüüd tekkis roolikeerates ragin
ja sai uus ots toodud,millel peale pandud Löbra kaitsekumm.
http://www.upload.ee/image/4168820/CAM00041.jpg
Vana ots pidas siis umbes 10000 km vastu, siit moraal vaheta ikka kohe uue vastu kui kaitsekumm lõhkine.
|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 07.09.15 13:46
|
|
|
|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 06.01.17 03:27
|
|
|
Polegi nagu midagi kirjutada rohkem,et peale paari päevast seismist hakkasin käivitama ja aku oli tühi ja ukselukk oli ära külmunud,ei tea kas peab
uue aku peale hakkama mõtlema.Akul vanust 2 aastat.(millist firmaakut soovitate)
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 06.01.17 07:01
|
|
|
Varta või Moll
|
|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 28.06.17 16:35
|
|
|
Palun liigutada endiste autode hulka.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |