Lehekülgi: 1 2 3 |
mihkelmihkel
huviline
Registreerunud 04.03.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.04.14 14:10
|
|
|
Sain püsikiirushoidja ka peale. Suur tänu kasutajale rocket, kes komplekteeris mulle kõik vajaliku koos kinnitusaluste ja isegi sobiva pikkusega keermelatiga (tõmmitsaks). Kõik
juhtmed olid originaalpistikutega õigesti ühendatud ja üleliigsed otsad olid sildikestega ära märgistatud (kiirusesignaal, mass, süütevool jne). Kõik
väga lihtsaks tehtud, aga minul kulus kogu paigaldamiseks ikka mingi 9 tundi. Kogu see nikerdamine ja kõige paremate lahenduste otsimine juhtmete ja
voolikute jaoks võttis ikka aega.
Samuti ka tänu kasutajale OnuJack, kes on
kunagi võtnud vaevaks ja kirjutanud DIY õpetuse püsika
paigaldamiseks. See oli samuti suureks abiks.
Süsteem läks kohe esimese katsetamise peale ilusti käima ja sai testitud ka Rakvere-Tartu mägimaanteel ning mina olen väga positiivselt üllatunud.
Kiiruse hoidmine mägedes toimub väga täpselt ja sujuvalt. Nii mõnegi süsteemiga olen kogenud kas rapsimisi või uimerdamisi, aga see Audi originaal
töötab laitmatult.
Panen üles ka natuke pildimaterjali ja kindlasti tuleb kasuks info, et kuidas just 2,3 98kw mootoril need pumba ja vaakumelemendi kinnitused välja
näevad.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.04.14 14:44
|
|
|
Tubli! Omalgi see tee läbi käidud, tõsi 2,6 mootoriga coupel, aga siiski süsteem sama sisuliselt. Süsteem toimib tõepoolest väga hästi. Rocketiga on
olnud sama kogemus (nüüd uuema püsikuga), et paigaldamine on viimse detailina läbimõeldud ja kirjeldatud, mees on hingega asja juures, kui komplekte
ettevalmistab ja 100% usaldusväärne IMO.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
mihkelmihkel
huviline
Registreerunud 04.03.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.14 17:18
|
|
|
Mõned uuemad pildid:
|
|
|
mihkelmihkel
huviline
Registreerunud 04.03.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.05.15 11:03
|
|
|
Uus hooaeg on alanud ja aeg värskemaid pilte jagada.
|
|
|
mihkelmihkel
huviline
Registreerunud 04.03.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 25.05.15 18:01
|
|
|
See on kuulutuses muidugi selline asi, mis võtab paljud muigama:
Tsitaat: |
2.3 5-silindriline mootor on sellele autole kõige parem valik. Liigutab autot jõudsalt edasi, teeb mõnusat mahedat häält ja kütust võtab mõistlikult.
R4 mootor on lahja ja emotsioonitu, V6 mootorid aga probleemsed, suure küttekuluga ja ei anna väga tuntavat jõulisa.
|
Olen neid probleeme just pigem R5 mootorite puhul kuulnud. Ja selle jõu kohta ütleks nii palju, et ... kergelt BS jutt ka selle koha pealt - oled
sõitnud V6-tega?
Katuse vahetasid ära?
|
|
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 25.05.15 18:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
See on kuulutuses muidugi selline asi, mis võtab paljud muigama:
|
Kas sa arvad, et sinu Cabrio eelmise omaniku müügikuulutuses sarnane tekst V6 (just ABC) kohta ei sundinud paljusi suunurki irve moodustamiseks
ülespoole kõverduma? ;-) Iga L kiidab oma V-d.
värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi,
ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll
(mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor,
sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
|
|
|
|
mihkelmihkel
huviline
Registreerunud 04.03.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.15 18:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
See on kuulutuses muidugi selline asi, mis võtab paljud muigama:
|
Olen sõitnud nende V6'tega, nii 2.6 kui ka 2.8ga. Eks see on iga auto mootoriskaalas, et alati saab natuke võimsamat mootorit, mis liigubki natuke
paremini. Aga kas see ka seda väärt on, seda otsustab igaüks ise. Minu seisukoht on, et 2.3 on kõige optimaalsem variant. Loomulikult ei keela keegi
sul ka enda 2.6 kiita, aga seda siis enda müügiteemas
Katuse vahetuseks veel vajadust ei näe.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
mihkelmihkel
huviline
Registreerunud 04.03.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.05.15 05:17
|
|
|
Suht juhuslik põige. Käisime vaatamas, kuidas selle maha põlenud tuuliku detaile minema viidi. Asukoht on muidu Rakvere, nii et mitte kaugel
Viru-Nigulast.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 26.05.15 19:58
|
|
|
Kekkama?
|
|
|
|
mihkelmihkel
huviline
Registreerunud 04.03.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.05.15 07:50
|
|
|
Väga tore, et oma auto ilusti müüdud said. Ma ei tea, kas see on muidugi õige teema, kus selle üle arutada, aga las ta olla.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 27.05.15 18:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mihkelmihkel
Väga tore, et oma auto ilusti müüdud said. Ma ei tea, kas see on muidugi õige teema, kus selle üle arutada, aga las ta olla. |
Ise Sa väljakutse esitasid ja kus ma sellele vastama oleks pidanud, kui mitte siin samas?
Fakt on see, et minu oma osteti just nimme V6-e tõttu ära ja ostja konsultandid siit samast klubist käskisid R5-st eemale hoida just oma suurte
probleemide tõttu - V6-ed lekivad, kui on käest lastud, aga sellega ka nimekiri suures pildis piirdub. Lisati, et 2.6 V6 ei ole parim ja 2.8 oleks
parem, aga võrreldes ülejäänud mootorivalikuga sellel kerel, on see V6 siiski parem, kui kõik muu ning sellise auto ostja jaoks on kütusekulu üks
viimaseid asju, mida ta vaatab.
Igaüks teeb, mis tahab, aga jään endale kindlaks, et see R5 2.3 on BS mootor ja see kuulutuse "mahe hääl", ostjaid küll juurde ei too.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 27.05.15 20:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Igaüks teeb, mis tahab, aga jään endale kindlaks, et see R5 2.3 on BS mootor ja see kuulutuse "mahe hääl", ostjaid küll juurde ei
too. | 10V mootor on oluliselt ägedam leiutis kui see 12v V6. Lihtsalt neid lolle, kes viitsiksid selle KE-Jetronicu tekkinud
probleemidest läbi kaevata on võrdlemisi vähe. Kellele ema, kellele tütar või tänapäeval isegi naabrimees kui huvi pakub
Et oleks raskem!
|
|
|
|
mihkelmihkel
huviline
Registreerunud 04.03.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.15 15:04
|
|
|
Vahepeal ka natuke kroonikat.
Tehtud õlivahetus ja läbitud tehnoülevaatus.
|
|
|
mihkelmihkel
huviline
Registreerunud 04.03.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.15 07:12
|
|
|
Ja müüdud ta ongi. Natukene jäi hinge kripeldama, aga küll kunagi jälle mõne avaauto soetan.
Võib teema tõsta sinna endiste autode alla ja ma loodan, et minu kirjutatud ehitustest (woofer ja püsikas nt) on kellelegi ka tulevikus veel kasu.
Ja kui veel korraks seda mootorivaliku teemat tõstatada, siis konkreetsele ostjale olid ka mingisugused tuttavad just seda 2.3 mootorit soovitanud,
sest pidi olema väga töökindel asi.
Aga mootorite teemal võibki jääda vaidlema. Igal ühel omad plussid ja miinused.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|