Chris.S
huviline
Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.13 17:57
|
|
|
audi a8 3.3
nagu nimelkirjas mainitud, siis siukesel AUDIL on probleem, just soojamootoriga. Ntks käivitamine on raskendatud, pikemalt läheb käima, peale
pihustite remonti asi muutus paremuse poole ( Olen uurinud, et pakutud on kõrgsurvepumba andur ).
Aga viimasel nädalal ajal on ikka vähe raskem teema, soojamootoriga, kui kelleski mõõdasõitu teha. Pöörded mingi 2.5-4 juurde läheb sureb sõidupealt
välja. Nii juhtunud 3 korda juba ja enam ei julgegi sõita eriti. Ühekorra isegi sõiduajal kui välja suri, ning uuesti käivitasin läks raskelt tööle.
Ning siukest kahtlast suitsu tuli tagant välja, hall/sinine.
Endal juba mõtet otsas, äkki keegi oskab midagi pakkuda välja.
Chris.
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
postitati 14.05.13 20:35
|
|
|
Aga mis arvuti näitab?
|
|
|
Chris.S
huviline
Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.13 05:53
|
|
|
Tsitaat: | arvuti ei näita pmst mitte kui midagi, selles ongi müsteerium. |
Arvuti ei näita pmst mitte kui midagi, selles ongi müsteerium.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
postitati 15.05.13 13:45
|
|
|
Ma pakkukuks kõrgsurve regulaator on otsad andnud.Täna konsulteerisin ühe inimesega ja ta pakkus sama.JA ta teab mida ta räägib.Nii et soovitan
kontrollida.
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
postitati 15.05.13 13:46
|
|
|
Kus auto asub?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.05.13 15:58
|
|
|
Latis olevat survet saab sõidu pealt reaalajas jälgida...
Kui ühtegi veakoodi ei ole, ei tähenda see veel, et asi sellega piirdub - tuleks selle puterdamise ajal parameetreid vaadata mootoriajust.
Ma logiks kütuserõhku ning vaataks, mis seal toimub.
Üldiselt on muidu diislil just nimelt soojalt halva käima minemise ja anomaaliate põhjal diagnoosiks kõrgsurvepump - aga kuna tegemist üsna suure
väljaminekuga, siis võiks ikkagi pädeva diagnostika teha, mitte ainult veakoode lugeda.
Probleem võib olla ka madalsurve etteande poolel, aga ma ei mäleta kas 3.3 TDI-l kütusefiltri peal andur on või mitte.
|
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
postitati 15.05.13 18:37
|
|
|
Filtri peal pole andurid.
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 15.05.13 18:59
|
|
|
Olid samad sümptomid, et suri kiirendades välja ja sooja mootoriga läks väga pikalt käima. Kurjajuureks oli see andur, mis kontrollib kütuserõhku.
Asetseb mootori eespool otsas. Audi originaal maksis ca 300, panin MB oma, mis oli täpselt sama Bosch'i tootekoodiga. Maksis nõks üle saja. Pärast
esimest käivitamist oli asi korras.
|
|
|
Chris.S
huviline
Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.13 19:49
|
|
|
Peab ikka korraliku diagnosti inimese juurde minema ja vaatama, mis näidud näitavad.
Kuna praegu on siis pakutud välja kaks varjanti.
- kütuserõhk ( Üks asi jäi mainimata, et pole originaal kütusepump, on a6'e oma. Täpsemalt praegu ei oska õelda, homme saaks ka pumba koodi
õelda.
-kõrgsurve regulaator. Kuidas ma saan seda üldse kontrollida ? Kas arvutiga või saab ka inim abiga hakkama.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Chris.S
huviline
Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.13 21:00
|
|
|
Eiei, etteandepump, mis paagis on, mitte kõrgsurvepump. See ikka originaal.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.05.13 21:23
|
|
|
No siis ei midagi muud, kui kütuserõhku vaatama. Kui mingigi korrapärasus on rõhul ja/või selle ära langemisel, siis järgmisena võiks enne
kõrgsurvepumpa manomeetri panna ja vaadata, ega seal ära ei lange rõhk. Kui langeb, siis etteandepumba viga, kui ei lange võib juba kahjuks hakata
kõrgsurvepumpa kahtlustama.
Kui korrapärasust pole (näit tõmbleb), siis on andur õhtal...
|
|
|
|
Chris.S
huviline
Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.13 22:16
|
|
|
Aga miks polnud seda teemat talvel siis, tuli just siis, kui ilmad läksid soojemaks ja sõidud pikemaks.
Just sooja mootoriga on see probleem. Külmast peast sõites toimib kõik nii, nagu peab.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 16.05.13 04:36
|
|
|
Soovitan ka sellele teemale pilk peale heita.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.05.13 15:23
|
|
|
Muide seal teemast on ilusti näha logist, et latis rõhk kõigub täiega.
Vahepeal üle 1300, siis 1200, siis 1400jne.
Tegelikult peaks logima tegelikku vs. küsitavat, mitte ainult tegelikku ja pööret.
Kui niimoodi kõigub, siis ei saa anduri viga kindlasti olla ning ei ole ka toite probleemi (rõhu ära kukkumine), seega ongi regulaator ainuõige
diagnoos...
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Chris.S
huviline
Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.13 18:36
|
|
|
Tänud teile, nädalavahetusel läheb suuremaks uurimiseks-puurimiseks diagnostiga.
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
postitati 22.05.13 19:38
|
|
|
Kas said auto tööle?
|
|
|
Chris.S
huviline
Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.13 20:37
|
|
|
Kahjuks nädalavahetusel diagnosti ei saanud. Loodan see nädalavahetus saada, kui midagi muutub kirjutan kohe ka siia. Vähemalt tulevikus kellegil hea
lugeda ja näha mis probleem oli.
|
|
|
Chris.S
huviline
Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.13 19:14
|
|
|
Väljasuremise probleemi sain kätte, kütte filtri juurest voolik katki ja tõmbas õhku vahele, ning tänu sellele suri sõiduajal välja.
Selle avastasin nii, et tundsin küttehaisu parklas seistes. Järgmisepäeva hommikul tuhnisin kapoti all ja kätte saingi.
Muidugi, pole veel lahendust leidnud soojamootoriga pikalt käimaminemisega.
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
postitati 12.06.13 20:38
|
|
|
MA võin rõõmustada,selle probleemi nimi on pihustid.Mingi pihusti või mittu ajab kütted tagasivoolu.Soovitan kiiremas korras tagasivool kontrollida ja
pihustid ära remondida.Ei pea kohe uusi ostma.
|
|
|
Chris.S
huviline
Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.13 21:24
|
|
|
Pihustid kõik kevadel remonditud, nendega probleemi pole. 2 Tükki olid siuksed kesised ja said uued sisud sisse ja mis tilulilusi sinna läks.
|
|
|
Chris.S
huviline
Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.13 12:48
|
|
|
Nüüd uus probleem, auto ei lähe soojamootoriga käima. Võimatu, küte tuleb igalepoole ja tööle lihtsalt ei lähe.
Kui mootor külm, tahab max 5sek ketramist ja pill töötab. Sõidab niikaua kui mootor külm, kui temp jõuab 90 kraadi juurde sureb välja ja kõik. Ennem
tööle ei saa kui mootor maha jahtunud. Arvuti ei näita mitte kui midagi.
|
|
|