wauzzz
huviline
Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0 ABK
|
postitati 16.01.05 16:15
|
|
|
Mure "mootori" tulega ...
... mure siis selle kollase mootori kujutisega tulega .. noh nimetagem siis asju õigete nimedega .. tules endas polegi probleeme .. põleb tema kenasti
hele kollaselt mul seal armatuuris .. probleem siis selles et tahaks teda hoopis kustu saada ..
asjalugu siis nii et auto sõidab kenasti ja koha peal käib kenasti kuni tahomeetri seier pole 2000 pööret ületanud .. peale seda läheb se tuluke
põlema ja mootor hakkab (mitte väga tuntavalt ) jukerdama .. nagu ühtlase gaasiga ei taha ühtlaselt sõita ja tühipööre kukub üks saja pöörde jagu
..
lugesin ka teiste poste sarnase murega, aga vastust ma asjale ei saanudki nigu , et kas siis asi on miskis konkreetses relees või tuleb ikka hakata
stendide vahet nühkima ..
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 16.01.05 21:17
|
|
|
alustada tuleks lambda anduri kontrollist.
|
|
|
Sermon
huviline
Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330xd
|
|
wauzzz
huviline
Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0 ABK
|
postitati 17.01.05 10:55
|
|
|
Mootoriks on 2,3 - R5 - 100 kw (ng moto nf plokipea )
Nagu pealiku antud posti lingist välja lugesin Võib asi olla detonatsioon anduris ... kus se asub ja milline välja näeb üldse ?
Terv
|
|
|
Miiz-U
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 1,9 87a. 83kw
|
postitati 17.01.05 16:04
|
|
|
minu audi 80-el mootor 1,9 83kw oli sama probleem, et käivitus normaalselt ja kui pöörded läksid üle 2,5 tuhhi siis läks kollane tuli armatuuris
põlema...käisin diagnostikas ja väideti, et detonatsiooni andur läbi, ostsin uue ja siis kui uus sai peale pandud selgus, et viga oli hoopis
juhtmestikus, et midagi kuskilt valesti ühendatud, ehk siis detonatsiooni anduri ja juhtploki vaheline varjestatud juhe...skeemi alusel pandi asi
paika ja nüüd kõik jälle ok 
seega kui kellelgi on huvi, siis pakun täiesti töökorras audi 80-ne bossi detonatsiooni andurit sümboolse hinnaga...kui kellelgi on huvi, siis võin
ka anduri tüübi koodi anda
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 17.01.05 16:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wauzzz
Mootoriks on 2,3 - R5 - 100 kw (ng moto nf plokipea )
Nagu pealiku antud posti lingist välja lugesin Võib asi olla detonatsioon anduris ... kus se asub ja milline välja näeb üldse ?
Terv |
Võib olla detonatsiooni anduris, võib olla lambda anduris võib olla ... Point on see, et kõigepealt tuleb veakood teada saada, selle järgi saab öelda,
mis autole ei meeldi. Niisama pole mõtet katsetada ja veakoodi leidmisest erinevatel mudelitel on siin mitmeid kordi pikki jutte kirjutatud.
Ulvar
|
|
|
wauzzz
huviline
Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0 ABK
|
postitati 17.01.05 17:00
|
|
|
Nuh siis on asi enamjaolt selge ---> ikka stendide vahet nühkima ... Niipalju kui ma teiste kogemustest olen lugenud nende digistendidega siis
enamjaolt ei anna se veakood mittemidagi ... sest viga võib olla jah relees või nagu eespool kirjeldatud ka juhtmetes ... arvasin et ehk keegi annaks
ka infi et kus se detonatsiooni andur end peidab üldse, sama lambist võib mul seal ka mingi juhe lihtsalt lahti olla ... eks omme teen siis esimese
ringi teenindusse --> vaatame mis sealt siis välja kukub 
Tänud seniks kõigile muljetajatele ... eks homme annan siis teada kas samuti viga detonatsiooni anduris ... võibolla siis järgmisele sama probleemi
uurijale saab juba kindla tüüpvea kätte juhatada 
Terv.
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 17.01.05 19:19
|
|
|
mine viljandisse see mees ütleb kohe ära milles viga aga vaata jaha oma det andur üle ja det anduri pistik.
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 20.01.05 05:22
|
|
|
kotrolli üle pritseepa ja sisselaske kollektori vaheline kummilutt...kui see on katki siis läheb segu lahjaks, mootor hakkab detoneerima ja sul hakkab
armatuuris pirn põlema.
see miks ta seda koguaeg ei tee võib peituda selles et madalal pöördel ja üuhtalselt sõites on to pragu kinni ga kiirendades liigub mootor veits
rohkem ja pragu liigub suuremaks.
(enda 2,2t olid näiteks kaks turbo lõdvikut mõradega ja selleslt tingitud analoogne probleem)
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
wauzzz
huviline
Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0 ABK
|
postitati 21.01.05 11:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
see miks ta seda koguaeg ei tee võib peituda selles et madalal pöördel ja ühtlaselt sõites on to pragu kinni ga kiirendades liigub mootor veits rohkem
ja pragu liigub suuremaks.
|
Ta nigu koha peal teeb sama asja ... siis koha peal gaasi vaikselt lisades kuni 2000 pöördeni ...
Samas nüüd seoses starteri parandusega sai vahepeal aku juhtmed maha võetud .. peale miski 2h-d panin aku juhtme tagasi ja miski 5 km lasi nii sõita
et ei hakanud enam põlema .. pole veel õnnestunud ka aega leida et teeninduses ära käia .. pean veel mõnda aega anomaaliat kannatama 
Terv
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 21.01.05 12:01
|
|
|
Niisiis ka minul nüüd mootori tuli alates 3000 pöördest ees. krt ei tea milles asi eile õhtul kontrolli mõttes panin käima auto ja
mõõtsin voolusid ja hakkasin sooja mootoriga pöördeid vajutama krt nii 3000 pöörde pealt viskab ette ja kui nii näiteks 4k pöörete
pealt kaas maha lasta hetkeks kuni 3k pöördeni siis kustub hetkeks. kas võib ka õhufiltri umbesolemine seda tingida?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
geenius78
huviline
Registreerunud 17.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.05 13:40
|
|
|
Omasin kunagi Audi 80 (89.a.) ja sama jamaga pöördusin teenindusse. Pärast ajukoodide lugemist selgus, et vahetamist vajab mingisugune knock andur
vms. See loeb tõepoolest pöördeid ja kui ületab teatud piiri, siis annab veamärguande.
|
|
|
Miiz-U
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 1,9 87a. 83kw
|
postitati 22.01.05 15:07
|
|
|
"knock sensor" ongi ju detonatsiooni andur
|
|
|
Miiz-U
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 1,9 87a. 83kw
|
postitati 22.01.05 15:13
|
|
|
mul Audi 80 1,9 83 kw ja oli nagu eelpoolgi mainitud, et sama jama, et 2,5k pöörete juures läks mootori tuli põlema....diagnostikas auto aju oli sisse
lugenud vea koodi, et tegu on detonatsiooni anduriga...seega pidin selle välja vahetama, nagu ka eelpool mainitud, aga pärast vahetamist ei juhtunud
midagi.....tuli välja , et detonatsiooni anduri juhtmestik, mis juhtplokki läks oli valesti kokku pandud...ma ei tea kuidas....see pandi skeemi järgi
paika! algul oli kõik ok...tegid autoga mida iganes ja ei läinud enam tuli põlema..aga siis selgus, et tuli hakkas põlema minema väga
kaootiliselt....nagu sellesmõttes, et suretasid auto välja ja panid uuesti käima ja tegid jälle autoga mida iganes ja jälle väga suvalisel hetkel
hakkas põlema mõne aja möödudes...........kui keegi teab, et kust nüüd siis viga otsida, et kas tegemist on tõesti juhtploki veaga???? ja kui on ,
siis kust sellisele isendile sellist saada on üldse ja kui palju see maksta võib???
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 22.01.05 15:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Miiz-U
mul Audi 80 1,9 83 kw ja oli nagu eelpoolgi mainitud, et sama jama, et 2,5k pöörete juures läks mootori tuli põlema....diagnostikas auto aju oli sisse
lugenud vea koodi, et tegu on detonatsiooni anduriga...seega pidin selle välja vahetama, nagu ka eelpool mainitud, aga pärast vahetamist ei juhtunud
midagi.....tuli välja , et detonatsiooni anduri juhtmestik, mis juhtplokki läks oli valesti kokku pandud...ma ei tea kuidas....see pandi skeemi järgi
paika! algul oli kõik ok...tegid autoga mida iganes ja ei läinud enam tuli põlema..aga siis selgus, et tuli hakkas põlema minema väga
kaootiliselt....nagu sellesmõttes, et suretasid auto välja ja panid uuesti käima ja tegid jälle autoga mida iganes ja jälle väga suvalisel hetkel
hakkas põlema mõne aja möödudes...........kui keegi teab, et kust nüüd siis viga otsida, et kas tegemist on tõesti juhtploki veaga???? ja kui on ,
siis kust sellisele isendile sellist saada on üldse ja kui palju see maksta võib??? |
Kas sa käisid diagnostis oma murega? Kus? Võin sulle soovitada kui tahad! Mind aitas igatahes. (Varsti pean vist selle viljandi mehe käest raha küsima
et talle reklaami teen )
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 22.01.05 15:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JohnDoe2200T
Niisiis ka minul nüüd mootori tuli alates 3000 pöördest ees. krt ei tea milles asi eile õhtul kontrolli mõttes panin käima auto ja
mõõtsin voolusid ja hakkasin sooja mootoriga pöördeid vajutama krt nii 3000 pöörde pealt viskab ette ja kui nii näiteks 4k pöörete
pealt kaas maha lasta hetkeks kuni 3k pöördeni siis kustub hetkeks. kas võib ka õhufiltri umbesolemine seda tingida? |
Nii nii sama asi mis mulgi oli.
Pealt 3000 pööret tekib mootoris detonatsioon ja see andur siis kontrollib seda kõikke aga kui ta ei tööta siis panebki seele tulukese kui täpne olla
siis mitte põlema vaid hõõguma.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=10063&page=1
Loe ka see läbi see abiks.
|
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 02.02.05 17:05
|
|
|
Minu audi 80 -l läheb see tuluke siis põlema, kui tooreklapp peale tõmmata! Äkki kellelgi abi! 
|
|
|