Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Leedust auto??? (Vastuseid: 49 | Vaatamisi: 13900)
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 04.05.13 10:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vilumaa
Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
2.5TDI C4 masinaid on mobile.de andmetel Saksamaal müügil 14. Räimed maksavad €3000 kanti, korralikumad €5000 kuni €7000 piires. Eestis on neid müügil kaks, mõlemad hinnas €4000 kanti.
Ma ütleks, et tegemist on suhteliselt haruldase ja selgelt üle hinnatud masinaga. Selle ostmisega kaasnevad ilmselt kõik haruldase masina ostu riskid - valikut pole, hind ülemõistuse kõrge jne.

Samas, kunagi pole ma hästi aru saanud, miks neid 2.5TDI C4Q'sid niiväga peaks ihalema.

Kujutame ette, et ostetakse üks selline, Leedust, Eestist või Saksamaalt, vahet pole. Alla €3500 ilmselt ei saa, tõenäoliselt läheb €4000-€5000.
Mis siis selle raha eest siis saadi? C4 kere, mis on küll suur aga selle eest mitte väga mugav ja suhteliselt vanamoodne, diiselmootor, mis on küll tõesti üsna öko aga selle eest samuti vanamoodne, mitte eriti ergas ning lisaks lärmakas. Hea on, kui on kliimaseade ja see töötab istmed ei ole lootusetult katki. Tõenäoliselt ei lähe see masin talvel soojaks...
Kütust võtab see asi autoweek.nl andmetel linnas 9.4, maanteel 5.6, keskmine 7.0, mis on tõesti väga öko aga kammoon, kõige uuem C4 on 16 aastat vana, tõenäoliselt on need aparaadid selle 16 aastaga 300000km kuni 500000km läbi sõitnud, üsna suure tõenäosusega on selle aja jooksul juhtunud vähemalt üks avarii.
Kas 16 kuni 18 aastat vana, mitte väga mugava ja nii suure läbisõiduga masina eest on ikka €4000 normaalne hind?

Mida €4000 eest veel saaks? 2003 aasta 1.8T C5Q, hulgaliselt 2.5TDI V6 mootoriga C5Q'sid (mida ehk ei ostaks), 2.8 bensukaga C5Q'sid (aastaarvudega nii 2001 - 2003) valikut on. Lisaks kõiksugu A4'd jms. kraam.

2.8 bensukaga C4Q maksab mitte rohkem kui €2000, mis on nii vana auto kohta üsna õiglane hind.

Seega, minu soovitus oleks, et unustage need 2.5TDI'ga C4'd ja ostke mõni selline auto, mille hind, vanus ja sõiduomadused on enam-vähem proportsioonis.


Sa oled vist lihtsalt põrutada saanud


Äkki hoopis oled ise põrutada saanud?
Üks siinse foorumi "rõõmusid" - adekvaatne ja põhjendustega jutt ning mingi "tarkpea" hakkab "meditsiinilisi" diagnoose panema.
Pikk jutt sellest, et 16 aastat vana autot ei maksa osta 4000€ eest. Mis sellel väitel viga on? Ära põhjendatud ju ka, et 6-7 aastat uuema sõiduvahendi saab sama hinna eest.
Argumenteeritud väide + põhjendus - akadeemiline.
Täiesti loogiline, äkki vajad sina jahutavat kompressi? (NB! Pane tähele, et need on küsimused omakeskis arutamiseks.)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.05.13 16:29 Tsiteeri


C4 diisel-quattro ostetakse selleks, et saada tsingitud kerega, võrdlemisi lihtsa ehitusega, töökindel, ökonoomne ja ikka veel võrdlemisi esindusliku välimusega nelikveoline auto. Mõnel on diiselkütus "tasuta" või poole hinnaga käes ja ükski sarnase kuluga bensukas ei ole alternatiiviks. Rääkimata kapriissemast ja vähem ökonoomsest V6 diislist. Mingi rinkapill ta tõesti ei ole, aga tavaliste teede peal saab teda rooliga õigesse suunda minema mõjutada küll.

Väiksemad B5 1.9TDI quattrod on samal põhjusel kallid (B4 kerega ühtki diiselquattrot paraku ei toodetud). Kuigi sama raha eest saaks mingi palju uuema nissanmikra.

Inimese loomuses on juba kord tahta oma piiratud ressursside eest võimalikult palju. Keegi ei ostaks diiselautot, kui piiramatult krediiti oleks. Kõik sõidaks nelikveoliste V8 või V12 bensukatega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.05.13 21:48 Tsiteeri


Mina olen ka kõvasti põrutada saanud. :D Ma küll saan täiesti aru sellest mis ahvatleb C4 audit hankima, selleks ongi just auto primitiivsus, seetõttu ka odavad ülalpidamiskulud. Kuid ma üldse ei mõista mis sunnib sellist autot ostma absurdselt ülepaisutatud hinna eest?:o Ka ise nillisin neid C4 diisleid mingi aeg, kuid 2000 või rohkema eest tõepoolest ei kutsu ostma, kui sama raha eest või odavamalt on saadaval täiesti normaalses korras neljaveolised C5'ed. Ka E-mercedesed või 525 v isegi 530 Bmw'd on ju arvestatavad konkurendid, ehkki nende neljaveolised versioonid on oluliselt kallimad.

Kui nüüd natuke kalkuleerida: rahuldavas korras neljaveolise C4 saab kätte u 3000-4000 eest (kusjuures C4 ei ole olemas minu eelistust-automaatkastiga versiooni), sama raha eest saab paljukirutud C5 uuema, rullnookuritega, üsna heas korras auto, odavamad C5'te hinnad algavad 1500-2000.-. Nukakomplekt maksab 500-700.-, kõrgsurvepump 1000.-
Lisaks saab C4'ga suure tõenäosusega kaasa kõverad ja mädanevad ukseliistud (kui mitte kohe siis paari aasta jooksul kindlasti), tiksuva vaakumpumba mis purustab varsti ka nukkvõlli ning valesti tehtud rihmavahetusest peetis vändaotsa.

Mina küll ei oska leida ühtegi eelist vananenud tehnika ja kesise dünaamikaga masina ostmiseks totaalselt ülepaisutatud hinna eest.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.05.13 14:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Ka E-mercedesed või 525 v isegi 530 Bmw'd on ju arvestatavad konkurendid, ehkki nende neljaveolised versioonid on oluliselt kallimad.

Eksole. ;)

See 103Kw/290Nm diisel pole muide sugugi kesise dünaamikaga.

Tuleb arvestada ka seda, et keegi meist ei kavatse vast autot lõpuni ära kasutada. Sellise auto hind on ka mõne aasta pärast müües ikka veel kallim ja auto on harulduse tõttu otsitum ja likviidsem, nii et algul käid küll rohkem raha välja, kuid pärast saad ka rohkem tagasi. Vahepeal lihtsalt kasutad head asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vilumaa
huviline

Avatar


Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66

postitati 05.05.13 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Sellise auto hind on ka mõne aasta pärast müües ikka veel kallim ja auto on harulduse tõttu otsitum ja likviidsem, nii et algul käid küll rohkem raha välja, kuid pärast saad ka rohkem tagasi. Vahepeal lihtsalt kasutad head asja.


Jagan su arvamust!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
transporter
huviline



Registreerunud 11.09.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5TDI Q

postitati 14.05.13 09:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat:
Algselt postitas: Vilumaa
Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
2.5TDI C4 masinaid on mobile.de andmetel Saksamaal müügil 14. Räimed maksavad €3000 kanti, korralikumad €5000 kuni €7000 piires. Eestis on neid müügil kaks, mõlemad hinnas €4000 kanti.
Ma ütleks, et tegemist on suhteliselt haruldase ja selgelt üle hinnatud masinaga. Selle ostmisega kaasnevad ilmselt kõik haruldase masina ostu riskid - valikut pole, hind ülemõistuse kõrge jne.

Samas, kunagi pole ma hästi aru saanud, miks neid 2.5TDI C4Q'sid niiväga peaks ihalema.

Kujutame ette, et ostetakse üks selline, Leedust, Eestist või Saksamaalt, vahet pole. Alla €3500 ilmselt ei saa, tõenäoliselt läheb €4000-€5000.
Mis siis selle raha eest siis saadi? C4 kere, mis on küll suur aga selle eest mitte väga mugav ja suhteliselt vanamoodne, diiselmootor, mis on küll tõesti üsna öko aga selle eest samuti vanamoodne, mitte eriti ergas ning lisaks lärmakas. Hea on, kui on kliimaseade ja see töötab istmed ei ole lootusetult katki. Tõenäoliselt ei lähe see masin talvel soojaks...
Kütust võtab see asi autoweek.nl andmetel linnas 9.4, maanteel 5.6, keskmine 7.0, mis on tõesti väga öko aga kammoon, kõige uuem C4 on 16 aastat vana, tõenäoliselt on need aparaadid selle 16 aastaga 300000km kuni 500000km läbi sõitnud, üsna suure tõenäosusega on selle aja jooksul juhtunud vähemalt üks avarii.
Kas 16 kuni 18 aastat vana, mitte väga mugava ja nii suure läbisõiduga masina eest on ikka €4000 normaalne hind?

Mida €4000 eest veel saaks? 2003 aasta 1.8T C5Q, hulgaliselt 2.5TDI V6 mootoriga C5Q'sid (mida ehk ei ostaks), 2.8 bensukaga C5Q'sid (aastaarvudega nii 2001 - 2003) valikut on. Lisaks kõiksugu A4'd jms. kraam.

2.8 bensukaga C4Q maksab mitte rohkem kui €2000, mis on nii vana auto kohta üsna õiglane hind.

Seega, minu soovitus oleks, et unustage need 2.5TDI'ga C4'd ja ostke mõni selline auto, mille hind, vanus ja sõiduomadused on enam-vähem proportsioonis.


Sa oled vist lihtsalt põrutada saanud


Äkki hoopis oled ise põrutada saanud?
Üks siinse foorumi "rõõmusid" - adekvaatne ja põhjendustega jutt ning mingi "tarkpea" hakkab "meditsiinilisi" diagnoose panema.
Pikk jutt sellest, et 16 aastat vana autot ei maksa osta 4000€ eest. Mis sellel väitel viga on? Ära põhjendatud ju ka, et 6-7 aastat uuema sõiduvahendi saab sama hinna eest.
Argumenteeritud väide + põhjendus - akadeemiline.
Täiesti loogiline, äkki vajad sina jahutavat kompressi? (NB! Pane tähele, et need on küsimused omakeskis arutamiseks.)


Sõna adekvaatne... antud isik ei ole kirjatüki järgi otsustades C4 2.5TDI Q omanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altsu00
huviline



Registreerunud 31.07.08
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 2013 3.0 TDI

postitati 14.05.13 11:31 Tsiteeri


Olin ise ka eelmise aasta suvel raske otsuse ees. Kas minna Leetu või vaadata Eestist mõni C4 TDI Q. Lõpuks otsustasin siiski Eestis veidi üle maksta, kuid vähemalt jääb ära Leedust toomise korral kaasnev närvikulu. Õnneks oli ka Eestis just üks S kere peal C4 TDI Q müügis, mis on veel eriti suur haruldus ;) .
Vaadates hetkeseisu auto24-s siis pigem kaaluksin samuti Leetu kiigata :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
transporter
huviline



Registreerunud 11.09.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5TDI Q

postitati 14.05.13 12:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altsu00
Olin ise ka eelmise aasta suvel raske otsuse ees. Kas minna Leetu või vaadata Eestist mõni C4 TDI Q. Lõpuks otsustasin siiski Eestis veidi üle maksta, kuid vähemalt jääb ära Leedust toomise korral kaasnev närvikulu. Õnneks oli ka Eestis just üks S kere peal C4 TDI Q müügis, mis on veel eriti suur haruldus ;) .
Vaadates hetkeseisu auto24-s siis pigem kaaluksin samuti Leetu kiigata :)


Korraliku hooldatud isendi eest, mis nii tehniliselt, kui ka välimuselt viisakas ja lisavarustust ka peal- kuni ca 5000 euri maksta ei ole patt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.05.13 12:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: transporter
Sõna adekvaatne... antud isik ei ole kirjatüki järgi otsustades C4 2.5TDI Q omanud.


Loetelu oli täiesti adekvaatne. Ärika reaktsioon, kes neid toob ja müüb aga mitte.
Ei näe ka mina mitte midagi erilist selles C4 diislis. Edasi ta eriti ei käi, omab üsna märgatavad turbolagi võrreldes VNT-ga masinatega ning üldjoontes on need autod juba väga vanad ning reeglina mitte kuigi heas korras. Sinna hinnaklassi lähedale hakkavad B6 Quattrod 1.9 TDI PD mootoriga jõudma, mis on ikkagi oluliselt värskemad autod ning PD mootor pakub ka paremat dünaamikat, just nimelt turbo lagi puudumise tõttu ning chippides tuleb suurem jõulisa.

Enne, kui hakkad haukuma a la "ei ole omanud, ei ole sõitnud", siis C4 kere peal olen omanud S6-t ning kolmel sõbral on C4 2.5TDi Q.
Kui C4 kere vaadata, siis 2.2T kõrval on 2.5TDi loogiline järgnev valik, aga siiski on see kere üsna vananenud. Muidugi C5 hitlerit selle asemel kindlasti ei soovitaks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
transporter
huviline



Registreerunud 11.09.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5TDI Q

postitati 14.05.13 12:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: transporter
Sõna adekvaatne... antud isik ei ole kirjatüki järgi otsustades C4 2.5TDI Q omanud.


Loetelu oli täiesti adekvaatne. Ärika reaktsioon, kes neid toob ja müüb aga mitte.
Ei näe ka mina mitte midagi erilist selles C4 diislis. Edasi ta eriti ei käi, omab üsna märgatavad turbolagi võrreldes VNT-ga masinatega ning üldjoontes on need autod juba väga vanad ning reeglina mitte kuigi heas korras.

Enne, kui hakkad haukuma a la "ei ole omanud, ei ole sõitnud", siis C4 kere peal olen omanud S6-t ning kolmel sõbral on C4 2.5TDi Q.
Kui C4 kere vaadata, siis 2.2T kõrval on 2.5TDi loogiline järgnev valik, aga siiski on see kere üsna vananenud. Muidugi C5 hitlerit selle asemel kindlasti ei soovitaks.



Aga mida sa soovitad sõiduvahendiks isikule kellel eelarve kuni 5000 eur ja sõiduki kütusekulu jääks alla 10l/100km kohta- lisaks võimaldaks autoga "muretult" veereda? C4 on vana ja väsinud, turbo ei vea korralikult. C5 langes ka ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.05.13 13:26 Tsiteeri


C4 kuskilt otsast muretu ei ole.
Esineb probleeme sisuliselt kõikide sõlmedega auto vanuse tõttu. Kliima süsteem, salongi radikas, roolivõim, latt, salongi kulumine, käigukasti sünkrod, sidur, hooratas, rohkem sõitnud isendite puhul mootori raampoldid, mootoripadjad, hammasrihm koos juurdekuuluvaga, pidurid, kasti ja kardaani padjad, veermik, jne. Rääkimata juba keretöödest, mida suure tõenäosusega siit-sealt teha vaja on. See ei tähenda, et kõik see korraga läheb, aga fakt on see, et "muretust kulgemisest" on 18a vana auto puhul asi küll väga kaugel, ehk siis peab lisaks ostuhinnale olema kopsakas remontfond. Samuti väheneb juppide saadavus järjest ning juppide hinnad lähevad järjest suuremaks auto vananedes. Midagi natuke eksootilisemat tahad, siis on hind kas mega kirves või saadavus üldse puudub ning peab midagi aretama. Näiteks maksab õhulugeja 344 EUR... samas kui uuematel autodel piirdub asi "pulga" vahetusega ja hind 50-100 EUR.

C4 2.5 TDIq keskmine kütusekulu tehasest on 7.0L/100km.
B6 1.9 TDIq maksavad täpselt sinna 5000 EUR ringi, mõned vähem, mõned rohkem (Riias paar tk näiteks). Keskmine kulu 6.1L/100km.

Ehk siis ma võtaks ilmselgelt B6-e sellises olukorras. Võrreldes kuidas nende kahe autoga sõita on, siis on vahe ka öö ja päev nii juhitavuse, müra kui ka mugavuse poolest. C4-l taga ehk 5cm rohkem jalaruumi ja mõnevõrra suurem pagasiruum, muud ei oska midagi öelda tema kasuks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
transporter
huviline



Registreerunud 11.09.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5TDI Q

postitati 14.05.13 14:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
C4 kuskilt otsast muretu ei ole.
Esineb probleeme sisuliselt kõikide sõlmedega auto vanuse tõttu. Kliima süsteem, salongi radikas, roolivõim, latt, salongi kulumine, käigukasti sünkrod, sidur, hooratas, rohkem sõitnud isendite puhul mootori raampoldid, mootoripadjad, hammasrihm koos juurdekuuluvaga, pidurid, kasti ja kardaani padjad, veermik, jne. Rääkimata juba keretöödest, mida suure tõenäosusega siit-sealt teha vaja on. See ei tähenda, et kõik see korraga läheb, aga fakt on see, et "muretust kulgemisest" on 18a vana auto puhul asi küll väga kaugel, ehk siis peab lisaks ostuhinnale olema kopsakas remontfond. Samuti väheneb juppide saadavus järjest ning juppide hinnad lähevad järjest suuremaks auto vananedes. Midagi natuke eksootilisemat tahad, siis on hind kas mega kirves või saadavus üldse puudub ning peab midagi aretama. Näiteks maksab õhulugeja 344 EUR... samas kui uuematel autodel piirdub asi "pulga" vahetusega ja hind 50-100 EUR.

C4 2.5 TDIq keskmine kütusekulu tehasest on 7.0L/100km.
B6 1.9 TDIq maksavad täpselt sinna 5000 EUR ringi, mõned vähem, mõned rohkem (Riias paar tk näiteks). Keskmine kulu 6.1L/100km.

Ehk siis ma võtaks ilmselgelt B6-e sellises olukorras. Võrreldes kuidas nende kahe autoga sõita on, siis on vahe ka öö ja päev nii juhitavuse, müra kui ka mugavuse poolest. C4-l taga ehk 5cm rohkem jalaruumi ja mõnevõrra suurem pagasiruum, muud ei oska midagi öelda tema kasuks.


Väga hea, arenes välja mõistlik arutelu- C4 hinnad algavad 2000 EUR mille eest saad sõiduki, mis väga suure tõenäosusega vajab sinu poolt loetelus olevate detailide vahetamist ja kere on ilmselt otsas. Kui me räägime hooldatud sõidukist, kus paljudele loetelus olevatele detailidele on juba tähelepanu pööratud ehk ring on peale käidud- hinnad ca 4-5 k EUR. B6 hinnad algavad 5-6 k EUR ja kas selle hinna juures pakutavate sõidukite seisukord kriitikat kannatab jääb küsimärgiks (siinkohal võiks foorumlastest mõni B6 1.9TDI Q omanik sõna võtta). Ise ei ole omanud B6 1.9 TDI sõidukit (pumppihustid, longlife õlide kasutamine ja mõningased elektroonika mured, muidu peaks olema arvestatav alternatiiv).
B6-s ruumi salongis ja pakiruumis on ikkagi oluliselt vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.05.13 14:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: transporter
Väga hea, arenes välja mõistlik arutelu- C4 hinnad algavad 2000 EUR mille eest saad sõiduki, mis väga suure tõenäosusega vajab sinu poolt loetelus olevate detailide vahetamist ja kere on ilmselt otsas.

2000 EUR-ga ei saa sa kindlasti 2.5TDIQ.
Nende hinnad on alates 4000 EUR. Ma justkui lugesin välja, et sa tahad võrdluseks kindlasti diislit ja nelivedu? Kui sa hakkad pooleveolisi ka vaatama, siis selle hinna sisse mahuvad ilusti ka BMW-d, kus on väga head diiselmootorid.
Tsitaat:
Kui me räägime hooldatud sõidukist, kus paljudele loetelus olevatele detailidele on juba tähelepanu pööratud ehk ring on peale käidud- hinnad ca 4-5 k EUR. B6 hinnad algavad 5-6 k EUR ja kas selle hinna juures pakutavate sõidukite seisukord kriitikat kannatab jääb küsimärgiks (siinkohal võiks foorumlastest mõni B6 1.9TDI Q omanik sõna võtta).

Kannatab ilusti. 1.9 TDiQ passat on ka täiesti alternatiiv, ei pea kindlasti Audi olema ning nende hinnad algavad 3000 EUR-st. Samuti 2002a autod.
Tsitaat:
Ise ei ole omanud B6 1.9 TDI sõidukit (pumppihustid, longlife õlide kasutamine ja mõningased elektroonika mured, muidu peaks olema arvestatav alternatiiv).
B6-s ruumi salongis ja pakiruumis on ikkagi oluliselt vähem.

Elektroonika mured, nagu näiteks? Ning kui me räägime elektroonika muredest, siis tuletaks meelde äkki, kuidas C4-l ABS-i ajudega asjad on, samuti luugi sees olevate juhtmede ja tuledega?
Pumppihustid on väga head ning kuni see auto 500-600000 läbi vurab tavaliselt ei valmista probleeme. Probleemid on 2.0 mootori piezo pihustitega, aga B6-lt seda ei leia.
Salongis ei ole "oluliselt vähem" ruumi. Ainult taga on mõnevõrra vähem.
Juhi kohal C4 pealt B5 või B6 peale istudes ei märka kuskilt otsast, et ruumi vähem on. Vastupidi on mugavam sõita.
Ei ole see longlife ka midagi nii hullu soojemas kliimas - väga palju õudusjutte räägitakse, aga faktuaalselt on enamus uuemaid Audisid saanud longlife oma algusaastatel ning ei ole neil mingeid mootoriprobleeme selle tõttu. Küll aga väldiks longlife meie kliimas, kus külmkäivitused oluliselt karmimad kui näiteks Itaalias.

Aga noh, kui sa B6 omanud ei ole, siis sa vist väga ei saa kaasa rääkida. :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 14.05.13 14:17 Tsiteeri


Tänud prj, B6 on juba meeletut reklaami saanud !

Müügiportaalid lüüakse üle Eesti uuesti lahti ja lõpuks läheb näiteks ka Jann'i 1.9q kaubaks :cool:


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 14.05.13 14:28 Tsiteeri


Lihtsalt infoks, et tehaseandmete järgi on avantide puhul vähemalt b6 pagasiruum suurem, kui c4-l, aga olles ise mõlemat omanud, järeldan nendest numbritest, et tehas mõõdab seda ruumi pakiruumirulooni ja c4-l on veel ka see nn teine kiht pagassis, mida vast ka arvesse ei võeta? Kokkuvõttes tundus kasutajana c4 avandil see ruum ikka natuke suurem, aga ei midagi olulist.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.05.13 15:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kui sa hakkad pooleveolisi ka vaatama, siis selle hinna sisse mahuvad ilusti ka BMW-d, kus on väga head diiselmootorid.

Pooleveoline bemm konkureerib pooleveolise Audiga (kumb ots veab, on juba maitseasi). Siin teemas on aga luubi all just nimelt neliveoline. Ma usun, et sulle pole erinevust vaja selgitada. 530XD-d algavad kuskilt 8-9k kandist.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
1.9 TDiQ passat on ka täiesti alternatiiv, ei pea kindlasti Audi olema ning nende hinnad algavad 3000 EUR-st. Samuti 2002a autod.

Passat on igati mõistlik ja praktiline valik, aga ta ei ole siiski Audi/BMW/Mersu klassi auto. :) Sama nagu üldplaanis Omegaga (B), mis on oma hinna kohta väga ok auto. Suur, tagaveoline, suht kaasaegne välimusega (eriti võrreldes E34-ga), tihti bemmi diisliga. Aga siiski Opel. :) Sellest ka hea hind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xpander
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 20vt

postitati 14.05.13 16:15 Tsiteeri


Kui siin juba aruteluks läks, et kummas rohkem ruumi on, kas b6-s või c4-s ja kuna ise istun põhimõtteliselt iga päev mõlemas autos, siis julgen väita, et c4-s on tiba rohkem ruumi. Istunud mõlemas autos nii ees kui taga, läinud otse b6-e roolist c4 rooli ja peale kangema siduripedaali (2.2T) rääkis kõik c4 kasuks. ülidselt c4-l ei pea esimest istet nihutama kui taga istun, b6-l aga küll. Ma ei võrdle siin midagi muud kui ainult ruumikust, mõlemal autol omad head ja vead.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.05.13 16:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Pooleveoline bemm konkureerib pooleveolise Audiga (kumb ots veab, on juba maitseasi). Siin teemas on aga luubi all just nimelt neliveoline. Ma usun, et sulle pole erinevust vaja selgitada. 530XD-d algavad kuskilt 8-9k kandist.

Algselt oli jutt 2.5 TDiQ'st ning seejärel mainiti mingit 2000 euroga saadavust? 2000 euroga saad C4 2.5 tdi ainult esiveolise. Loe ka seda, millele ma selle vastuseks kirjutasin... Esiveolisena ei valiks ma elu sees selles hinnasegmendis Audit. Kasvõi facelift E39 on mõnusam sõita, kui A6 IMO ning diiselmootorid (Common rail 2.5D ja 3.0D) on ka hulga paremini õnnestunud. Omega ei puutu üldse asjasse, mulle sattus kätte lihtsalt olude kokku sattumisel ning liiga hea hinnaga, et võtmata jätta.

Tsitaat:
Passat on igati mõistlik ja praktiline valik, aga ta ei ole siiski Audi/BMW/Mersu klassi auto. :) Sama nagu üldplaanis Omegaga (B), mis on oma hinna kohta väga ok auto. Suur, tagaveoline, suht kaasaegne välimusega (eriti võrreldes E34-ga), tihti bemmi diisliga. Aga siiski Opel. :) Sellest ka hea hind.

Passat on ainult sisematerjalide poolest ehk natuke odavam, platvorm nii ehk naa sama, kui Audil.
Ning aus olla siis näeb B5.5 passat ikkagi kordades sees modernsem välja kui C4. Lihtsalt hea varustusega on seda raskem leida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
transporter
huviline



Registreerunud 11.09.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5TDI Q

postitati 14.05.13 17:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Pooleveoline bemm konkureerib pooleveolise Audiga (kumb ots veab, on juba maitseasi). Siin teemas on aga luubi all just nimelt neliveoline. Ma usun, et sulle pole erinevust vaja selgitada. 530XD-d algavad kuskilt 8-9k kandist.

Algselt oli jutt 2.5 TDiQ'st ning seejärel mainiti mingit 2000 euroga saadavust? 2000 euroga saad C4 2.5 tdi ainult esiveolise. Loe ka seda, millele ma selle vastuseks kirjutasin... Esiveolisena ei valiks ma elu sees selles hinnasegmendis Audit. Kasvõi facelift E39 on mõnusam sõita, kui A6 IMO ning diiselmootorid (Common rail 2.5D ja 3.0D) on ka hulga paremini õnnestunud. Omega ei puutu üldse asjasse, mulle sattus kätte lihtsalt olude kokku sattumisel ning liiga hea hinnaga, et võtmata jätta.

Tsitaat:
Passat on igati mõistlik ja praktiline valik, aga ta ei ole siiski Audi/BMW/Mersu klassi auto. :) Sama nagu üldplaanis Omegaga (B), mis on oma hinna kohta väga ok auto. Suur, tagaveoline, suht kaasaegne välimusega (eriti võrreldes E34-ga), tihti bemmi diisliga. Aga siiski Opel. :) Sellest ka hea hind.

Passat on ainult sisematerjalide poolest ehk natuke odavam, platvorm nii ehk naa sama, kui Audil.
Ning aus olla siis näeb B5.5 passat ikkagi kordades sees modernsem välja kui C4. Lihtsalt hea varustusega on seda raskem leida.


Ei ole kordagi pidanud silmas esiveolist sõidukit.
2000 EUR tuli enda viimaste aastate kogemusele tuginedes keskmine nn. käest lastud C4 2.5TDI Q turuhind. See, et täna on turuhinnad 4k EUR ringis ei peegelda veel pikema perioodi statistikat- võimalik, et hetkel pakkumises olevad isendid on suurepärases korras.
Passateid olen erinevaid omanud ja võrdlus Audiga on võrdlemisi kohatu, inerjööri kohapealt ei ole passatile midagi ette heita. Opeleid mainida Audi foorumis...:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 14.05.13 19:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Passat on ainult sisematerjalide poolest ehk natuke odavam, platvorm nii ehk naa sama, kui Audil.
Ning aus olla siis näeb B5.5 passat ikkagi kordades sees modernsem välja kui C4. Lihtsalt hea varustusega on seda raskem leida.


Sekundeerin. Oman B5.5 4Motion Highline Passatit 2.8 mootoriga. Eks ta üks suureks venitatud B5 ole. Ilusam kui C4 ja B5 näeb välja, kaalujaotus on veidi pekkis (nina on üsna raske) aga muidu väga hea kooslus.

Passati suurim erinevus C4 ja C5 ees on minu jaoks see, et sinna mahun ma (198cm pikkust) lahedalt sisse, C4 ega C5 sisse ei mahu juhikohale kuidagi, samuti ei mahu ma ka vanemate kui B7 ja B8 A4'de sisse.

Kusjuures, ma pean tunnistama, et B5.5 Passati sisse mahun ma VAG'idest vaat et kõige paremini. D2's ja ka C6/C7's on kasulikku jalaruumi vähem, D3's siiski rohkem, B8 on kah hea... Uuemad volkarid on aga kõik jalaruumi osas väärakad, samuti Škodad...

B5.5 Passatite suur häda ongi see, et nad on 90% ulatuses kõik viimseni ära hooratud....

Aga meil on siiski Audi foorum siin :-)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 14.05.13 21:46 Tsiteeri


Mina olen 190cm ja mahun vabalt B7-sse, aga see pole antud teemas oluline. Kui juba B6 TdiQ teemasse tuuakse, siis võiks selle paar kilo € juurde panna ja C4 paugust ära unustada, sest peale paari cm3 õhu pole seal midagi. C4 paadunud fänn peaks vaatama 2.2T mootori poole, sest see kompenseerib oluliselt seda omataolist kompotti.

Leedust toomine on iseküsimus, mind näiteks ei kisu sinna turule see "lai valik ja odav hind".


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 14.05.13 21:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Mina olen 190cm ja mahun vabalt B7-sse, aga see pole antud teemas oluline. Kui juba B6 TdiQ teemasse tuuakse, siis võiks selle paar kilo € juurde panna ja C4 paugust ära unustada, sest peale paari cm3 õhu pole seal midagi. C4 paadunud fänn peaks vaatama 2.2T mootori poole, sest see kompenseerib oluliselt seda omataolist kompotti.

Leedust toomine on iseküsimus, mind näiteks ei kisu sinna turule see "lai valik ja odav hind".


Ise 187cm ja ei ole ka probleemi C5 või B7 -sse mahtumisega...eks inimesed on erinevad. Isiklikult ütleksin, et olgu see C4 nii hea, kui tahes, aga moraalselt on ta vananenud ja 2.5TDIq-d ON ülehinnatud IMO.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.05.13 00:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: transporter
2000 EUR tuli enda viimaste aastate kogemusele tuginedes keskmine nn. käest lastud C4 2.5TDI Q turuhind.


Vaata natuke ringi...
2000 maksab täiesti plank ja ära hooratud C4Q diisel Saksamaal. See vaja veel siia tulla, mille peale läheb ka omajagu raha.
Talutavate masinate hinnad algavad sealgi 3000-st ning selleks hetkeks kui ta siia on toodud on tema soetushind juba 3600-3700 EUR-i.
Mis Passatisse puutub, siis omades kogemust mõlemaga võtaks ma igal juhul sama raha eest pigem 2002a Passati kui 1995-1997 A6 C4Q.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.05.13 04:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tänud prj, B6 on juba meeletut reklaami saanud !

Müügiportaalid lüüakse üle Eesti uuesti lahti ja lõpuks läheb näiteks ka Jann'i 1.9q kaubaks :cool:


Ära kutsu kurja kaela, mõni veel ostabki ära :D. Millega ma siis kalal käin, C6-ga või?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 15.05.13 05:44 Tsiteeri


Eelmine suvi oli eestiski 2000ga käestlastud c4 tdiq müüa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.1% - SQL: 45.9%]