lkallas
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 10.04.13 17:39
|
|
|
Kui eelnevalt proovinud pole selliseid kooslusi, siis mine ja sõida mõlemaga - nii v6 kui ka r4'ga. Mina eelistan sellest valikust nii väiksel kerel
100% 1.9't rääkimata tehnilisest lihtsusest kapoti all r4 vs v6. Müügiplatsil selliste isendite "kontrollimine" on tegelikult selline kergelt
kaheldav tegevus, sest enamus tüüpvigasid tulevad alles pikemal sõidul esile ja sel juhul saab need alles kõrvaldada. Sillad ja muu on juba lihtsam ja
ei ole seal midagi pead vaja murda kui kõik toimib.
PS! Mind ajas sellise kompoti juures närvi v6 puhul käikude pikkus. 1.9'ga pole see vääne nii tappev ja käikude vahetus ei ajanud vasakut jalga
musklisse . Ehk siis kui v6 siis pigem tiptronic, kui 1,9 siis manual.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.04.13 13:24
|
|
|
Minu poolt ka kindel pluss 1,9TDiQ-le. Mul olnud igasugu Audisid, kuid see on kuidagi lemmikuks saanud. Odav pidada, hea juhitavus, öko, kuuene kast
jne. Teed vajalikud toimingud ja lihtsalt sõidad.
Ainult head sõnad. Rondi otsa ei soovita sattuda, pean silmas just mootorit. Kahepoolestel on küll ahvatlevad lisad, kuid minu pärast pangu sinna või
elav ettekandja, ikka ei taha.
Arvatavasti lasen alates teisipäevast enda B6-e hinda ka veidi paremaks. Sõltub asjaoludest.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 11.04.13 13:33
|
|
|
Mina jälle vastupidi eelistan 132kW. See 96kW on ikka suhteliselt lahja (võibolla maitse asi, aga naisel on 1,9TDI ja no ei lähe edasi) 132kW ikka oluliselt äkilisem.
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.13 13:41
|
|
|
Kirjutaks ka oma kogemusest, et kui osta uuema tüübi 132kw (rullnookuritega) mootoriga A4, siis on tegemist väga hea autoga. Loomulikult on tema
hoolduskulud suuremad kui R4-l aga samas on ka sõidumõnu hoopis teisest puust, jutt siis manuaalkastiga isendist. Kui ma leiaks mõistliku läbisõidu ja
hinnaga 2004 aasta S-line paketiga auto, siis tõsiselt kaaluksin uuesti sellise ostmist.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.04.13 13:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Mina jälle vastupidi eelistan 132kW. See 96kW on ikka suhteliselt lahja (võibolla maitse asi, aga naisel on 1,9TDI ja no ei lähe edasi) 132kW ikka oluliselt äkilisem. |
Järelikult on katki 
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.13 13:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Järelikult on katki |
Kui mul endal A4 (132kw) oli, siis proovisin nii B6 (96kw) kui B7 (103kw) ja tõesti ei liigu kumbki neist suurt edasi. Kõige rohkem häirib mind
isiklikult R4 puhul mootorihääl, V6 on ka diislina selle kõrval lust kuulata. Samas saab nende R4 mootoritega ka oma sõidud kõik edukalt tehtud ja eks
valiku paneb paika mida on turul saada ja mis hinnaga.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.04.13 14:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Järelikult on katki |
Kui mul endal A4 (132kw) oli, siis proovisin nii B6 (96kw) kui B7 (103kw) ja tõesti ei liigu kumbki neist suurt edasi. Kõige rohkem häirib mind
isiklikult R4 puhul mootorihääl, V6 on ka diislina selle kõrval lust kuulata. Samas saab nende R4 mootoritega ka oma sõidud kõik edukalt tehtud ja eks
valiku paneb paika mida on turul saada ja mis hinnaga. |
Järelikult olid need ka katki, nagu enamus eestlaste autosid. Ja ma pole neid vähe näind. 
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
lkallas
|
postitati 11.04.13 14:14
|
|
|
Lähen vaatan nädalavahetusel reaalselt üle ja eks paistab, mis on edasised emotsioonid.
http://www.auto24.ee/used/1116024
See on ka valikus. Kes teab sellise aparaadi kohta midagi rääkida?
|
|
|
R.U
huviline
Registreerunud 29.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.13 14:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lkallas
Lähen vaatan nädalavahetusel reaalselt üle ja eks paistab, mis on edasised emotsioonid.
http://www.auto24.ee/used/1116024
See on ka valikus. Kes teab sellise aparaadi kohta midagi rääkida? |
See auto on seal Raadil seisnud juba vähemalt septembrist 2012, kui õigesti mäletan vahetati minu külastuse ajal sellel autol parajasti küünlaid. Sisu
oli üldiselt väga korralik, aga eks on seisma jäänud väljalaske aasta ja hinna suhte tõttu.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 11.04.13 15:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R.U
Tsitaat: | Algselt postitas: lkallas
Lähen vaatan nädalavahetusel reaalselt üle ja eks paistab, mis on edasised emotsioonid.
http://www.auto24.ee/used/1116024
See on ka valikus. Kes teab sellise aparaadi kohta midagi rääkida? |
See auto on seal Raadil seisnud juba vähemalt septembrist 2012, kui õigesti mäletan vahetati minu külastuse ajal sellel autol parajasti küünlaid. Sisu
oli üldiselt väga korralik, aga eks on seisma jäänud väljalaske aasta ja hinna suhte tõttu. |
2012 september pole mingi näitaja, see oli ju alles Mõni masin on seal aga
juba kaks aastat seisnud ja pildidki samad, nendel juba ilmselt tegelikkus hoopis teine, kui oli kaks aastat tagasi.
Aga muidu olles ise b6-te täitsa pikalt omanud, siis kiidaks lkallase valikuid ses mõttes, Coupest on ikka palju mõnusamad masinad, tõsi igavamad, aga
autona ikka sõita teine tera
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.04.13 18:00
|
|
|
Sõitsin ka kunagi natuke maad selle Indro autoga ja mulle meeldis see ka väga. Mootor sobis manuaalkastiga kenasti kokku ja minek oli reibas.
Vaatamata lumistel teedel pisut vallatlemisele jäi pikema otsa keskmine kulu 6L kanti.
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.13 19:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Järelikult olid need ka katki, nagu enamus eestlaste autosid. Ja ma pole neid vähe näind. |
Ei olnud neist autodest kumbki katki, tehaseandmeid vaadates ei saagi nad eriti liikuda. Arusaam liikumisest on muidugi individuaalne, ühele piisab B6
kerel 96, teisel on ka 253kw vähe
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.04.13 12:41
|
|
|
Aastaid tagasi oli ka minu käes nädal aega üks 96 kW-ne B6 TDIq. Kui me jätame miili ja 400m kõrvale, siis meie liiklustingimustes käib see masin
selle kubatuuri kohta täiesti arvestatavalt edasi. 2.5 V6 TDI on äge küll, muidugi selle hetkeni, kui kapoti all peaks tekkima mõni suurem
investeeringuvajadus. Eks seda R4-ja ole odavam ja lihtsam remontida. Iseasi muidugi see, millises seisukorras isendi otsa satutakse.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Laurent
huviline
Registreerunud 25.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.13 08:07
|
|
|
Tere!
See mootor juba valgele inimesele mõeldud. Kui korras siis käib nagu siidi,liigub parasjagu,saab juttu ka ajada auto kõrval kui mootor töötab ja
kütusekulu pole ka just teab mis ameeriklasel!
Tsitaat: | Algselt postitas: lkallas
Lähen vaatan nädalavahetusel reaalselt üle ja eks paistab, mis on edasised emotsioonid.
http://www.auto24.ee/used/1116024
See on ka valikus. Kes teab sellise aparaadi kohta midagi rääkida? |
|
|
|
lkallas
|
postitati 16.04.13 09:29
|
|
|
1.
http://www.auto24.ee/used/1297597
See masin välimuselt kui sisult üldiselt ilus. Istmed korras. Kulumisjäljed tuledelülitil, sigaretisüütaja nupul, Elektriakende nuppudelt värv maha
kulunud. Ja esimeste uste sisemistel käepidemetel pehme kummjas värv kulunud. Väljas väiksemaid kriipse kraapse - peaaegu pole nähagi. Sisu on omane
S-linele. Esiklaas nagu uus. Toonkile korralik. Kõik lisad töötasid ja veakoode(väidetavalt) ei olnud. Tagaluugi alumine sisemine plastik kriibitud.
Esitiibade koopaääred tahaks tegemist - pleki servad kobrutavad ja aastake meie soolas sõitmist on tulemuseks rooste. Juhiukse alumine liist väikse
täkkega. Mootor käis ühtlaselt ja läks hästi käima. Vahetatud rihmad, rullikud. Nukkvõllide ja nookurite kohta ei teatud midagi - ilmselt vahetamata
ja ootab uut omanikku ja tema ca. 2000€ investeerimist. Veljed pea uued. Rehvidel ca. 5mm mustrit(suvekad). Hinna sees lubati ülevaatus ja
registreerimine teha. Liikus reipalt ja probleemideta. Üldmulje hea.
2.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1167328
Piltidelt küll efektne aga reaalselt kehvake. Esitiibadel värv koopa äärest kobrutab. Kapotil oli ühes kohas värv maas ja rooste. Taga oli ise
paigaldatud konks ja seetõttu ka stanget lõigatud. Salongis tavapärased kulumisjäljed. Mootor käivitus normaalsest kauem. Tahab pumba remonti.
Mootoriremondi kohta olid paberid olemas ja sõit oli reibas. Sillad ei kolisenud. Esiklaas OK. Rool kulunud. Üldmulje rahuldav, kuid mitte nii hea kui
eelmine.
3.
http://www.auto24.ee/used/1116024
Välimus väga hea. Kerel midagi viga ei näinud. Veljed kohati kriibitud. Sisul tüüpilised kulumisjäljed. Rool kulunud. Juhiistmel tagumine plaat
lahti. Mootoril rihmad, rullikud jms vahetamata - ootab ca. 1000€ investeeringut. Lisaks oli mingi kiuks mootoris, kostus nagu roolivõimupumba
juurest. Kõrgematel pööretel kadus. Näha oli, et süütepoole oli vahetatud, kuid mingite kasutatute vastu. Üldmulje hea kuid hind meeletult kõrge. Ise
pakuks max. 4500€ selle eest.
4.
http://www.auto24.ee/used/1274446
See oli Välimusel, sisemuselt täitsa OK. Mootorit ei kuulnud, proovida ei saanud. Piduriklotsid tahavad vahetust. Registreeringut ka ei olnud.
Välimuselt kõige parem vaadatud autodest.
Rohkem nagu meelde ei tulegi.
Mina oma pirtsakusega ei ostaks ühtegi(vähemalt selliste hindadega).
Kuigi ringi kolamine valmistas paljus pettumust leidsin ühe väga kena auto:
http://www.auto24.ee/used/1308644
Ei leidnud midagi, mille kallal nuriseda. Kugi võiks olla manuaal. ABT tuuningpakett teeb selle masina väga kenaks.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.04.13 20:29
|
|
|
Krt nad ei võinud tehases 1,9tdi autodele panna veidigi paremat varustust(võrreldes 2,5tdi-ega).
Aga selle teisega olen kaasreisjana sõitnud,siis oli küll väljast ja sees korralik. Väidetavalt chipitud ka.
Siis oli veaks kiirendamisel värin ja suitses ka minuarust omajagu.
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 23.04.13 09:51
|
|
|
Kordame siis faktid igaksjuhuks veel korra üle, 96kw esivedu kiirendunumber on sama mis 132kw automaat ja quattro, e 9,9 sek. Kas on veel küsimusi?
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Aastaid tagasi oli ka minu käes nädal aega üks 96 kW-ne B6 TDIq. Kui me jätame miili ja 400m kõrvale, siis meie liiklustingimustes käib see masin
selle kubatuuri kohta täiesti arvestatavalt edasi. 2.5 V6 TDI on äge küll, muidugi selle hetkeni, kui kapoti all peaks tekkima mõni suurem
investeeringuvajadus. Eks seda R4-ja ole odavam ja lihtsam remontida. Iseasi muidugi see, millises seisukorras isendi otsa satutakse.
|

|
|
|
|