Lehekülgi: 1 2 3 |
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 06.09.16 13:32
|
|
|
Kui suudad aksepteerida tõsiasja, et viis aastat puudub hooldusajalugu.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.09.16 14:26
|
|
|
https://vs.lkf.ee/pls/xlk/!sysadm.ic_vehicle_history_pkt.show_form
Sõiduk (AUDI A8 QUATTRO, WAUZZZ4E66N023086) on osalenud kindlustusjuhtumis.
Teave kindlustusjuhtumite kohta on allolevas tabelis.
Aeg
05.12.2010 Koht
Harjumaa Sõiduk: VOLKSWAGEN MULTIVAN, 2007 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot
Sõiduk: AUDI A8 QUATTRO, 2006 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: If P&C Insurance AS
Aeg
10.11.2010 Koht
Tallinn, Harjumaa Sõiduk: AUDI A8 QUATTRO, 2006 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot
Sõiduk: MERCEDES-BENZ C 270 CDI, 2003 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: Seesam Insurance AS
Aeg
10.10.2010 Koht
Harjumaa Sõiduk: AUDI A8 QUATTRO, 2006 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: üle 2000 euro
Sõiduk: NISSAN 350 Z, 2002 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: If P&C Insurance AS
https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukDetailvaadeAvalik.jsf
SÕIDUKIGA TEHTUD TOIMINGUD
Kuupäev Toiming
10.08.2016 Omanikuvahetus
01.08.2016 Registreerimistunnistuse väljastamine
30.07.2016 Omanikuvahetus
21.07.2011 Registrimärgi väljastamine, Omanikuvahetus, Reg.märk tagastatud
13.09.2010 Registreerimine Eestis, Registrimärgi väljastamine
10.09.2010 Registreerimiseelne nõuete kontroll
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 11.09.16 16:00
|
|
|
Selle info leiab iga inimene. Need avariid 500-2000 on arvatavasti mingid stange kriipimised sellise auto puhul. Huvitav on see et need 3 avariid on
koik järjest tehtud.
See viimane omaniku vahetus tundub kahtlane. Et just ostnud ja juba müüb.
|
|
|
damc
huviline
Registreerunud 13.11.05
Asukoht: valga
Kasutaja on eemal
Auto: C6,Q7
|
postitati 13.10.17 09:31
|
|
|
Tere.
Keegi sellest autost teab midagi täpsemalt?
http://www.auto24.ee/used/2515135
See on selge, et mõned tuhanded naguinii kohe vaja investeerida. Ma rohkem seda meelt, et kindlam on ise lasta ketid rihmad vahetada kui uskuda
kuulutustes seda, et just on tehtud 2000 euro eest remonti ja siis müüakse maasikas 1000 euroga ära.
Imelikud tunduvad need omanikuvahetused.
Kuidagi liiga palju ja liiga tihti.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 13.10.17 13:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: damc
Tere.
Keegi sellest autost teab midagi täpsemalt?
http://www.auto24.ee/used/2515135
See on selge, et mõned tuhanded naguinii kohe vaja investeerida. Ma rohkem seda meelt, et kindlam on ise lasta ketid rihmad vahetada kui uskuda
kuulutustes seda, et just on tehtud 2000 euro eest remonti ja siis müüakse maasikas 1000 euroga ära.
Imelikud tunduvad need omanikuvahetused.
Kuidagi liiga palju ja liiga tihti. |
Kui sa loodad, et ainult 2000€ pääsed, siis on läinud hästi.
Arvesta sellega, et tegu on ikkagi 14a. vana ja üle 300 000km läbinud diiselautoga.
Ükspäev lisanduvad sinna veel pihustid ja turbod ning muud diisli hädad.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
damc
huviline
Registreerunud 13.11.05
Asukoht: valga
Kasutaja on eemal
Auto: C6,Q7
|
postitati 13.10.17 13:42
|
|
|
See 2000 oli lihtsalt näide.
Kogemus olemas c6ga. Ostsin ühe odavama mis netist saada oli 7000.- ja vahetasin kohe pihustid, õlid ja ketiliini ära. Läks veits üle 3000 euri.
Samas tean kus osteti "heas korras" 3.0 c6 ja peale natukest sõitu pihustid vahetusse ja lisaks veel kütte pump.
Vahe oli selles, et seal oli ostuhind kõvasti suurem kui 10 000.-
Selge on see, et see auto pole tutikas ja tuleb investeerida.
Ma ei näe pointi osta 15 000.- eest samat a8 millel on ilus jutt all ja mõned sajad tuhanded maha keritud.
Sellel 15000.- sel tuleb samamoodi suht kohe hakata samu asju vahetama.
Tänapäeval auto24 müügikuulutustes sõltub kõik sellest, et kellel on suuremad munad ja kes julgeb sama prahi eest rohkem raha küsida.
Nende autodega mis ongi reaalselt heas korras sõidetakse enamjaolt ise mitte ei müüda head asja maha.
Konkreetse auto puhul huvitabki, et võibolla keegi teab midagi lähemalt rääkida või on ise kokku puutunud selle masinaga. Miks neid omanikevahetusi
niipalju suht lühikese aja jooksul tehtud on.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 13.10.17 18:59
|
|
|
OT: 15000€ leiab kindlasti juba vähesõitnud (kontrollitava ajalooga) 4.2tdi, millega sõidad aastaid muretult.
Lihtsalt mida aeg edasi, seda raskemaks läheb korraliku isendi leidmine.
Ühel päeval on need samamoodi 15a+ vanad ja hakkavad kõik diislile iseloomulikud hädad kummitama.
Ise meenutan oma 4a. kogemust 4.2tdiga ainult positiivselt.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
dasiil
huviline
Registreerunud 22.10.11
Kasutaja on eemal
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 31.01.18 00:40
|
|
|
Oskab keegi rääkida D4-jast? 4,2tdi ja 3,0tdi.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 01.02.18 19:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MEEMEES
Oskab keegi rääkida D4-jast? 4,2tdi ja 3,0tdi. |
Tundub, et kellegil pole sellist autot või ei oska kaasa rääkida!
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 02.02.18 20:36
|
|
|
Infoks, et see 222 numbriga elab minu kandis ja sõidame pea iga hommik koos tööle, seega liigub igapäevaliselt, mis on positiivne
|
|
|
GerhaldK
huviline
Registreerunud 16.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.18 02:15
|
|
|
Kas tumesinine värv on taotluslik?
Kardan, et A8 puhul võib see kunagi müües komistuskivis saada.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 06.02.18 18:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: GerhaldK
Kas tumesinine värv on taotluslik?
Kardan, et A8 puhul võib see kunagi müües komistuskivis saada. |
Hetkel vaatasin rohkem varustusastet, kui see on juba korralik, on hiljem kergem autot müüa.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 06.02.18 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MEEMEES
Hetkel vaatasin rohkem varustusastet, kui see on juba korralik, on hiljem kergem autot müüa. |
Kui sa varustusele rohkem rõhku paned (mis on ka ainuõige), siis pole ju tegelikult valikut.
Kui see tumesinine on korralikult poleeritud ja vahatatud (klaasitud), siis päikese käes on see väga ilus värv. Muidu meenutab enamasti musta.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 09.02.18 17:27
|
|
|
|
|
|
ssld
huviline
Registreerunud 20.02.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.02.18 20:13
|
|
|
Olen kuu-kahe pärast esimest autot ostmas. Kaldun Audi poole aga olen suht võhik.. Eelarveks on c.a. 20.000 +-2.000 euri. Ei osanud kuskile teemasse
sekkuda ja otsustasin siia kirjutada.
Otsin nelikveoga sedaani, automaat kastiga. Mulle meeldivad nii C6/7 A6'ed ning D4 kerega A8'd. Plaanis on sõita enamjaolt töölt-koju ning kuus
korra või kaks Tallinn-Riia vahelt.
Olen natukene lugenud ja saan aru, et 3.0 diislitega on probleeme ja võib-olla ma sõidan liiga vähe diisli jaoks. Kütusekulu ei ole otsustav faktor
kuid hetkel viie liitrine ennast ilmselt ei õigusta.
Kas ma olen õigest aru saamas, et korralik D4 A8 sellesse eelarvesse hästi ei mahu? Iseenesest ei ole oluline kas ta on C6/7 või D4 (kuigi see on
kõige sümpaatsem), peaasi et oleks hästi hooldatud ja kaasaegsete lisadega. Milline võiks olla hea Audi, arvestades minu eelarvet ning kilomeeterid
kuus?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.02.18 20:20
|
|
|
Kui su kodunt-tööle vähemalt 10-15km ei ole, siis jäta diisel välja valikust.
Linnas sõites saad nautida külma autot (kui ei ole peal webastot), üsnagi suurt kütusekulu, sest mootor on kogu aeg külm ja DPF-i probleeme.
Kõige mõistlikum diislite hulgas igapäevaautoks on 3.0 TDI, sest pea ükskõik mis seal katki läheb saab selle ühe päevaga korda.
Igasugused topeltturbodega autod, millel peab enamuse asjade jaoks mootori eemaldama on oluliselt kehvem pidada.
Bensukatest on suuresti edevuse küsimus - 2.8 FSI või 3.0 TFSI. Bensukat OLULISELT lihtsam leida väiksema läbisõiduga.
A8-t natuke raske leida selle raha eest.
C7 küll. Kui diisel, siis kõige mõistlikum on ilmselt 230kw 3.0 TDI, kui leiad selle rahaga, jäävad käigukasti mured olemata.
Või siis katsu leida 16-17k ning jäta ülejäänud raha remontfondi, et ei oleks ahastust, kui mehhatroonikaplokk vaja vahetada
C6 jäta ostmata. Väga vananenud on see võrreldes C7-ga.
|
|
|
|
hundux
huviline
Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.19 14:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiTeam
See numbritule liist tõesti alumiiniumist ja nendel isenditel hakkab vist kujunema tüüpveaks - miski pärast oksudeeruvad seal need numbritule kruvid
nii kinni, et kui pirn läbi läheb siis reeglina lahtipuurimata ei saa. Enda isendil oli sama lugu oma aasta tagasi puuriti lahti ja nüüd kobrutab
ilusti. Ja reeglina sellist väikest detaili ei viitsi ükski maaler kopika eest püstolit määrima hakata. |
Alumiiniumist detailide puhul on minu järeldus see, oksüdeeruma hakkavad need just siis, kui puutuvad kokku roostetava musta metalliga. Ehk siis tasub
igasuguseid polte / kruvisid / seibe nii palju kui vähegi võimalik happekindlate vastu vahetada. Vähemalt siis, kui on vajadus midagi lahti võtta.
Veel parem ennetavalt.
|
|
|
GerhaldK
huviline
Registreerunud 16.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.20 01:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: GerhaldK
Kas tumesinine värv on taotluslik?
Kardan, et A8 puhul võib see kunagi müües komistuskivis saada. |
Sirvisin ajaviiteks Audi foorumit ning nähes enda 2 aastat vana postitust hakkasin naerma ja otsustasin parooli meeldetuletuse teha ja jagada
naljaviluks enda saatust.
Arvasin ennem, et kõik luksusautod maailmas peavad eranditult olema ainult musta või valget värvi ja punkt (Cayenne "gts punane" värvi tooniga oli
ainukene erand minu maitsemeelele)!
Vahepeal on aga aastad möödunud ja iroonilisel kombel olen ma ise nüüd sama tumesinise Audi A8 rahulolev omanik. Nähes platsil kõrvuti seismas musta
D4 A8 ja keraamikaga kaetud sügava läikega tumesinist A8 tundus viimane palju erilisem ning sellest värvist sai miinuse asemel hoopis pluss minu
silmis ja ära ma ta ostsin
|
|
|
bobipats
huviline
Registreerunud 21.04.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.20 07:35
|
|
|
Tundub maasikas, https://www.auto24.ee/used/3357475 Kindlustusjuhtumeid on natuke
palju, aga ei tundu midagi suurt olevat.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise!
Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
AllanA
huviline
Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |