sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 21.02.13 12:49
|
|
|
Jahutusradika vahetus 100 c4 ?? (vahetatud)
Nii mõned päevad tagasi panin tähele, et jahutusvedelik kaob ära. Natukene uurides tuli välja, et jahutusradikas on puruks. (plastik korpuses on
pikalt pragu sees). Nii ja küsimus nüüd selles, et kui keeruline on seda radikat vahetada? Stange ja ventikas tuleb eest ära kiskuda?
Tegemist on siis 100 c4 2.3 98kw 91a
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 21.02.13 12:55
|
|
|
Võta kõigepealt ära kapotilukustuse tala. Sellest peaks piisama edasiste toimetuste jaoks. Stanget ei ole kindlasti vaja eemaldada, va. kui pole
mingit isearetust tehtud.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 21.02.13 13:07
|
|
|
Tsitaat: | K: Jahutusradikas 100 c4 |
Mis kuradi komme see neid "K:"-sid pealkirja ette toppida on? Kui on küsimis, siis sõnastage see vastavalt ja pange lõppu küsimärk, sellest piisab.
Need "K:"-d ma korjan kõik maha, et nõme komme ei leviks.
|
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 23.02.13 14:53
|
|
|
veel soovitusi või nõuandeid ?
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 23.02.13 15:04
|
|
|
Teen panuse, et kui ilma kliimata variant siis üle tunni aja selle vahetuseks ei kulu.
Lisaaja võtab uue jahutusvedeliku panek, millekäigus vahetaksin mina ka termostaadi juba välja. Samuti paneksin uue radiaatoriküljes oleva anduri.
*Juhul kui on kasutusel mõnda muud värvi jahutusvedelik, kui punane siis soovitaksin selle kindlasti välja vahetada ja kasvõi veega kogu süsteem
korralikult läbi loputada enne punasele üleminekut. Ise kõikidel omatud Audidel punast kasutanud, sest roheline on andurite pindadele vastiku limase
kihi tekitanud, mida punane ei tee.
Tuledevaheline tala ära ja siis on edaspidine töökäik selge, nagu ka kasutaja QUATTRO mainis. Alati on võimalik auto spetsialisti juurde viia, kui
endal julgust või pealehakkamist pole, sest ennemgi juttu olnud sellest, et salongiradiaatorit vahetades ühest torust mingit gaasi tulema oli hakanud
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 23.02.13 15:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Teen panuse, et kui ilma kliimata variant siis üle tunni aja selle vahetuseks ei kulu.
Lisaaja võtab uue jahutusvedeliku panek, millekäigus vahetaksin mina ka termostaadi juba välja. Samuti paneksin uue radiaatoriküljes oleva anduri.
*Juhul kui on kasutusel mõnda muud värvi jahutusvedelik, kui punane siis soovitaksin selle kindlasti välja vahetada ja kasvõi veega kogu süsteem
korralikult läbi loputada enne punasele üleminekut. Ise kõikidel omatud Audidel punast kasutanud, sest roheline on andurite pindadele vastiku limase
kihi tekitanud, mida punane ei tee.
Tuledevaheline tala ära ja siis on edaspidine töökäik selge, nagu ka kasutaja QUATTRO mainis. Alati on võimalik auto spetsialisti juurde viia, kui
endal julgust või pealehakkamist pole, sest ennemgi juttu olnud sellest, et salongiradiaatorit vahetades ühest torust mingit gaasi tulema oli hakanud
|
Hiljuti vahetasin jahutusvedeliku punase vastu +termostaat (ca kuuaega tagasi). Ainuke, mis vahetatud pole on see andur.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 23.02.13 15:36
|
|
|
Siis vaheta ka see andur, sest see ei maksa midagi. Kindlasti vaata ka seda, et uue anduriga oleks kaasas uus vaskseib, vastasel juhul ei jää see
jahutusvedelikku pidama. Vana radiaatori küljest vanat andurit ei ole mõtet panna, sest keegi ei tea kaua see veel kestab.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|