Lehekülgi: 1 2 3 |
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 26.01.13 10:21
|
|
|
Tehtud pisike katse ja nüüd on rahval totaalne paanika, kukkus kogemata välja sitt mootor (vabandust väljenduse eest), egas midagi,
paneme Audi vöi samas testis osalenud teine mark häbiposti loopimiseks.
Mina panin igatahes peale seda uudist masina müüki, sest rontidega ma ei tegele.
Vigu tuleb ikka ette, sinna pole midagi parata, kasvöi Ferrari, kes hädas mahapölemisega vms.
Quattro mainis muidugi ka köike öigesti, kus kompunnitakse kokku plasti ja metalli, millel on enamasti üllatavad tulemused, kas siis positiivselt vöi
negatiivselt.
Mina ütleks, et tösisem häda on see, kui oled ropu raha eest üritanud soetada asjaliku pilli, kuid kere hakkab juba esimese talve möödudes ära
mädanema, pole ka kerekaitsmise kvaliteet just väga töhus nüüdisaegsetel söidukitel.
Eks mootorite hädad vöivad olla tingitud sellest, et muutuvas Euro tingimustes püsida/eespool olla.
Ökonoomsus/heitmed + väljapressitav vöimsus madalas kubatuuris ei peagi kvaliteeti/vastupidavust tähendama.
Ei kujuta ettegi, kuidas Fordi 1 lidrane ja 3 silkune EcoBoost nt. 150-250 tuhandele peaks vastupidama vördluseks kasvöi Superb ja 1.2 TSI.
Suurema kubatuurilised mootorid tehakse aga vöimalikult kerged, samas ka vöimsad.
Saate möttest aru nagunii, et ei ole vaja pikemalt seletada .
Isiklikult näen uute autode juures suurimaks mureks kasutatavat elektroonikat, millel on suurem potensiaal pekki minna, kui mingil mootoril näiteks.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 26.01.13 10:27
|
|
|
Uuring ja teema on autode MOOTORITE kestvusest, aga ikka räägite siin teemas auto kerede kestvusest. Kui oleks viidud läbi uuring kerede kohta siis
oleks Audi olnud kindlasti seal üks esimesi.
Kui on korras mootor ja nõrk kere, siis vähemalt saab sõita. Aga ilma mootorita ei sõida ka roostevabast terasest autod
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 26.01.13 10:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rulamees
Uuring ja teema on autode MOOTORITE kestvusest, aga ikka räägite siin teemas auto kerede kestvusest. Kui oleks viidud läbi uuring kerede kohta siis
oleks Audi olnud kindlasti seal üks esimesi.
Kui on korras mootor ja nõrk kere, siis vähemalt saab sõita. Aga ilma mootorita ei sõida ka roostevabast terasest autod |
Mul oli toodud kere jutt ühe lausena näiteks ja ilma mootorita kere söidab vägagi eduliselt ... seda kas treilal, puksiiritaval kujul köiega, vöi
siis mäest/künkast alla veeredes.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 26.01.13 12:21
|
|
|
Millegipärast käib kvaliteedi üle vaieldes arutelu ainult mootori vastupidavuse üle. Kui kõrvale jätte V6 diisel ja uuemate masinate ainult
hädapärastest hooldustest tulenevad vead, siis peale selle on sakslasel veel hulgaliselt probleeme, mille ettetulemist omaniku rahakoti paksus ja
hooldusala külastatavuse tihedus suurt rolli ei mängi. Elektroonika. Ja see mädaneb - ja enda kogemuste kohaselt just sealt, kust ei tohiks (ehk siis
teoreetiliselt hermeetselt suletud blokid). Need ussitavad ja nende asendamine lööb augu rahakotti.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 26.01.13 14:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
Millegipärast käib kvaliteedi üle vaieldes arutelu ainult mootori vastupidavuse üle. Kui kõrvale jätte V6 diisel ja uuemate masinate ainult
hädapärastest hooldustest tulenevad vead, siis peale selle on sakslasel veel hulgaliselt probleeme, mille ettetulemist omaniku rahakoti paksus ja
hooldusala külastatavuse tihedus suurt rolli ei mängi. Elektroonika. Ja see mädaneb - ja enda kogemuste kohaselt just sealt, kust ei tohiks (ehk siis
teoreetiliselt hermeetselt suletud blokid). Need ussitavad ja nende asendamine lööb augu rahakotti. |
Teema on mootori kohta, selleks muud probleemid tagaplaanil...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 26.01.13 14:45
|
|
|
Aga asja positiivne pool on selles, et 10 aasta pärast on selles tabelis viimasel kohal Peugeot. Kuna toodab hetkel diisel mootoreid, millel on
pihusti ja eelsüüteküünal koos. Ning eelsüüteküünalt saab vahetada ainult koos pihustiga. Ja hinnaks hetkel ca 475 Eur tk.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 26.01.13 15:39
|
|
|
Vähemalt ei tohiks kunagi kuulda nendel pihustiprobleemidest
12.301@181km/h
|
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.13 10:21
|
|
|
Väga huvitav arutelu teil siin. Siiani olen (nagu väga paljud teisedki)
arvanud Audi omanikest, et must-valge maailmavaatega inimesed kelle jaoks Audi on Auto ja muust ei tea ega tahagi teada aga see teema siin muutis
veidike minu arvamust Audi omanikest
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|