ats909
huviline
Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI
|
postitati 21.01.13 17:03
|
|
|
Audi 100 2.4D
Tere! Kas keegi ida või lääne virumaal oleks antud mootoriga autol võimeline süüdet paika sättida?Peale pumba tihendite vahetust,mootor suitseb ja
edasi ei lähe nii nagu enne pumba näppimist ja gaasi vajutamisel(sõites) tekib hirmus klõbin,mis võib teha seda klõbinat just gaasi vajutamisel,kas
pihustid äkki? igasugused mõtted teretulnud.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 21.01.13 17:05
|
|
|
Tühikäigul pole klõbinat? Klapid võivad näiteks klõbiseda.
|
|
|
|
ats909
huviline
Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI
|
postitati 21.01.13 17:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Tühikäigul pole klõbinat? Klapid võivad näiteks klõbiseda. |
Hüdrotõukurid ikka klõbisevad,nagu vanemal diislil kombeks,aga just gaasi andmisel sõites muutub hääl väga valjuks.
|
|
|
A-Johannes
huviline
Registreerunud 08.01.13
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5 tdi quattro
|
postitati 21.01.13 17:18
|
|
|
Klõbinat võib teha ka klapp mis käib vastu kolbi. Nukkvõll natuke paigast.
|
|
|
ats909
huviline
Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI
|
postitati 21.01.13 17:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A-Johannes
Klõbinat võib teha ka klapp mis käib vastu kolbi. Nukkvõll natuke paigast. |
See klõbin tekis peale pumba tihendite vahetust,sõidan nii sügisest saati,hullemaks pole läinud.ehk siis tarvis käia märgid üle...
|
|
|
ats909
huviline
Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI
|
postitati 09.04.13 05:54
|
|
|
Mingi aeg tagasi sai kontrollitud ja märgid on paigas,klõbin ikka alles,kui mootor soojeneb 90 kraadini,klõbin praktiliselt kaob,kuid eile suri mootor
sõidupealt välja ja enam käima ei läinud,rihmad terved,kuid tundub et viskas rihma üle,starteriga veab vaevaliselt ringi ja käima eilähe.Veel selline
küsimus,kas audi 80 1.9 TD läheb minu kasti otsa,või peab koos kastiga panema peale,kuskil lugesin et pidi sobima 2.4D asemele,kuid eiole 100%
kindel,oskab keegi täpsemalt rääkida sellest? Tänud ette.
|
|
|
ats909
huviline
Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI
|
postitati 10.04.13 16:44
|
|
|
Võtsin mootori lahti ja selgus et esimese silindri eelpõlemis kamber kukkus silindrisse,3,4 mõralised,kolb ja klapikaas vahetusse.Mis teha edasi,kas
taastada mootor või paigaldada teine,palun abi?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 10.04.13 16:54
|
|
|
Isiklikult, võimalusel taastaks mootori, kui kulud normi piiresse jäävad. Kasutatud mootoriga ei või kunagi kindel olla, et see paremas seisu kui su
enda mootor.
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 10.04.13 16:58
|
|
|
Miks üritada sinna Audi 80 1.9td r4 peale sokutada, kui ilusti saaks 2.5td 85kw mootori peale panna, kui juba mootori vahetus teemaks tuli.
Isiklikult lükkaksin auto varuosadeks ja ostaks siis meelejärgi uue, kui just kere ja muu ideaalkorras pole, sest mootorivahetuse, kui ka vana remondi
alla läheb omajagu raha ning ei tasu lihtsalt ära. Lisadest vist väga rääkida ei saa, sest 2.4d oli küllaltki lisadevaene.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
ats909
huviline
Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI
|
postitati 10.04.13 17:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Miks üritada sinna Audi 80 1.9td r4 peale sokutada, kui ilusti saaks 2.5td 85kw mootori peale panna, kui juba mootori vahetus teemaks tuli.
Isiklikult lükkaksin auto varuosadeks ja ostaks siis meelejärgi uue, kui just kere ja muu ideaalkorras pole, sest mootorivahetuse kui ka vana remondi
alla läheb omajahgu raha ning ei tasu lihtsalt ära. Lisadest vist väga rääkida ei saa, sest 2.4d oli küllaltki lisadevaene. |
2.5 TD minu arust pole olemas,on 2.5 TDI mis on ajuga ja on 85 kw,keegi venemaal paigaldas 2.4D asemel,koos 2.4 pumbaga,peab uurima,ja auto on
praktiliselt ideaalses korras,väljaarvata mootor.Tänud vastamast
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 10.04.13 17:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ats909
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Miks üritada sinna Audi 80 1.9td r4 peale sokutada, kui ilusti saaks 2.5td 85kw mootori peale panna, kui juba mootori vahetus teemaks tuli.
Isiklikult lükkaksin auto varuosadeks ja ostaks siis meelejärgi uue, kui just kere ja muu ideaalkorras pole, sest mootorivahetuse kui ka vana remondi
alla läheb omajahgu raha ning ei tasu lihtsalt ära. Lisadest vist väga rääkida ei saa, sest 2.4d oli küllaltki lisadevaene. |
2.5 TD minu arust pole olemas,on 2.5 TDI mis on ajuga ja on 85 kw,keegi venemaal paigaldas 2.4D asemel,koos 2.4 pumbaga,peab uurima,ja auto on
praktiliselt ideaalses korras,väljaarvata mootor.Tänud vastamast
|
2.5 TD mootoreid on nii 85kw, 88kw ( sigar ) ja 103kw ( a6 ), kõik nad on ajuga, samamoodi ka 1.9TD Audi 80mootor on ajuga. Ega ka sinu 2.4D on
juhtaju samamoodi olemas, seega mootorivahetuse käigus ei pääse sa niikuinii aju ja juhtmestiku vahetamisest. Teine asi on see, kas pump ise on
elektroonilise peaga või täis mehaaniline.
Sul on 2 varianti:
1) Olemasolev mootor korda teha ( kulutada suhteliselt palju raha ja kasutada autot vähemalt 2a. et ära tasuks )
2) Paigaldada ise teine 2.4d mootor ning loota, et doonor teenib sind aastaid mureta.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
ats909
huviline
Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI
|
postitati 10.04.13 17:25
|
|
|
2.5TDga pole hästi kursis,aga 1.6D,1.6TD,1.9D,1.9TD minu arvates kõik mehhanilise pumbaga,mingist aastast muidugi hakkati juba elektroonilise
kõrgsurvepumbapeaga laskma välja,aga kui 1.6TD panna peale see oleks päris normaalne,jaksaks paremini vedadada võrreldes teistega 1.9tega kuna ta 59
kw,60 on 2,4D ehk minu mootor.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 10.04.13 18:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ats909
2.5TDga pole hästi kursis,aga 1.6D,1.6TD,1.9D,1.9TD minu arvates kõik mehhanilise pumbaga,mingist aastast muidugi hakkati juba elektroonilise
kõrgsurvepumbapeaga laskma välja,aga kui 1.6TD panna peale see oleks päris normaalne,jaksaks paremini vedadada võrreldes teistega 1.9tega kuna ta 59
kw,60 on 2,4D ehk minu mootor. |
Kw pole ju siinkohal määravad.
Kindlasti jääb 1.6 diisel siinkohal sellele kerele lahjaks, möödasõidud võid kohe unustada ning ka kütusekulu suureneb, sest c4 kere kaalub lähemale 2
tonni.
80 b3 kerel:
1.6d 40kw 100nM 2700 pöörde juures
1.6td 59kw 155nM 2600 pöörde juures
1.9d 50kw 127nM 2200 pöörde juures
80 b4 kerel:
1.9td 55kw 150nM 2400 pöörde juures
1.9tdi 66kw 202nM 1900 pöörde juures ( parem kui su praegune ja täitsa arvestavav, kasutatakse ka a6 peal )
Sigari kerel:
2.0d 51kw 123nM 2800 pöörde juures
2.0td 74kw 192nM 2200 pöörde juures ( juba sobiks )
2.4d 60kw 164nM 2400 pöörde juures
2.5tdi 88kw 265nM 2250 pöörde juures ( päris hea juba )
100 c4 kerel:
2.4d 60kw 164nM 2400 pöörde juures ( sigari mootor )
2.5tdi 85kw 265nM 2250 pöörde juures ( sama, mis sigari 88kw )
a6 c4 kerel:
1.9tdi 66kw 202nM 1900 pöörde juures
2.5tdi 85kw 265nM 1900 pöörde juures
2.5tdi 103kw 290nM 1900 pöörde juures ( parim valik, kuid kõige rohkem tööd )
Kõik andmed on pärit www.autopass.ee , e vastuta 100% andmete õigsuse eest!
NB! Kuid arvestama pead sellega, et mistahes teise mootori sa sinna peale istutad, kas r4 turboga, r5 turboga või r4 ilma turbota, pead ka väljalaske
ümber tegema ning seal tuleb ka keevitus appi võtta, kuna pole päris polt on! Kuid edu projektiga ning ootan töökäigust pilte ja kommentaare. Pole
kunagi projektide vastu, vastupidi - pigem nende poolt, kuid mainin ära siinkohal probeemsemad kohad ja asjad, millele tähelepanu pöörata, enne kui
suur töö käsile võtta.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.13 19:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Ega ka sinu 2.4D on juhtaju samamoodi olemas, seega mootorivahetuse käigus ei pääse sa niikuinii aju ja juhtmestiku vahetamisest. Teine asi on see,
kas pump ise on elektroonilise peaga või täis mehaaniline.
|
Mismis? Juhtaju? Ainus asi, mida sel pumbal juhitakse on külmkäivitus ja suretuseks el. magnetklapp. Ajust, kui sellisest on asi ikka väga kaugel.
Ja istub ka meh. pump 2,5 TDi peale, vaja vaid turbodiisli pumpa või ehitada meh. pumbast ja TDi pumbast hübriid.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 10.04.13 20:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
..., sest c4 kere kaalub lähemale 2 tonni.
|
Vanasti olid autod kerged, mina vaatan andmebaasist kõnealuse auto tühimassiks 1350kg. Vaadates selle 2,4D dünaamikat ja kütusekulu sellel kerel siis
on hämmastav, mida 90ndate alguses audi veel tootis, samal ajal toodetud 2,5 on täiesti teine maailm, seega tasuks ümberehitusele mõelda küll või siis
masin juppideks ja müüki ning õige mootoriga c4 asemele
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.13 09:14
|
|
|
Samas see 2,4 kestab võrreldes tänapäevaste digimon diislitega ikka ulmeliselt.
Kas tollel 55kW 1,9 TDl on üldse vahejahuti?
|
|
|
|
|