ottokarl
huviline
Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.13 23:32
|
|
|
C6-e Salongiventilaator ei tööta (töötab siis kui ise tahab)
Tere!
Täna siis sattusin üpris imeliku probleemi otsa. Nimelt A6-e (C6) salongiventikas töötab siis kui ise tahab. Asi hakkas pihta, kui tegin pärast pikka
sõitu pausi ning uuesti käivitades ja sõitma hakates läks jube kiiresti külmaks. Selgus, et ventikas üldse ei töötagi. Sai siis kinni peetud ning esimese asjana üle kontrollitud kaitsmed, mis võisid kuidagi kliima või ventikaga
seotud olla. Kõik olid korras. Pärast nuppe näppides hakkas jälle järsku tööle ning töötas kogu ülejäänud teekonna vältel. Koju jõudes ja süüte
välja-sisse keeramisel jälle ei töödanud. Tegemist on siis 2006 aasta c6-ga
ning kliimapaneeliks on nn "pliidinuppudega" konsool. (kliimaautomatik).
On kellelgi olnud sama probleemi ning kus selle kiiresti lahendada saaks?
Tänud ette!
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 20.01.13 06:38
|
|
|
Kui muid veakoode ei näita, siis võivad ventika mootori harjad juba (ära) kulunud olla. Mootori korpus on kulumisest tekkinud grafiidi ja vasetolmu
samuti täis.
Kui kergelt koputades ventikamootori pöörded muutuvad, siis on veaallikas ehk leitud.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.01.13 09:19
|
|
|
Oleks mingi skeem, siis saaks teoreetiliselt kliima taha minevast autopoolsest pistikust mõõta läbi harjade ankru takistust. Nii saaks kontrollida,
kas harjad puutuvad vastu või ei. Ideaalne oleks moment, kui vent ei taha pöörelda.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 20.01.13 09:39
|
|
|
Mootori välimises plastkorpuses paikneb kiiruse elektrooniline regulaator.
Pruun pistik on sisend ja väike kahe kontaktiga must pistik ongi el. mootor.
Kui see lahti päästa, siis sealt on võimalik isegi midagi testriga mõõta või lihtsalt pinge peale lasta.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.01.13 13:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Mootori välimises plastkorpuses paikneb kiiruse elektrooniline regulaator.
Pruun pistik on sisend ja väike kahe kontaktiga must pistik ongi el. mootor.
Kui see lahti päästa, siis sealt on võimalik isegi midagi testriga mõõta või lihtsalt pinge peale lasta. |
Ühesõnaga staatori mähis puudub? Ainult rootori mähis ja magnetid?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 20.01.13 14:29
|
|
|
Ikka klassikaline harjadega alalisvoolumootor.
FYI:
Kliima klappide ploki küljes on pisike harjadeta elektrooniliselt kommuteeritud sünkroonmootor:
|
|
|
|
ottokarl
huviline
Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.13 18:10
|
|
|
Tänud!
Homme siis sealt katsun alustadagi. Annan teada mis seis jääb
|
|
|
ottokarl
huviline
Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.13 00:34
|
|
|
Ventilaatori mootor nüüd vahetatud. Kõik toimib nagu vanasti
|
|
|
Rumsa
huviline
Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q
|
postitati 23.01.13 05:35
|
|
|
Vaata salongiõhu filter ka üle. Umbes filter koormab korralikult ventikat.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 23.01.13 06:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ottokarl
Ventilaatori mootor nüüd vahetatud. Kõik toimib nagu vanasti
|
Mis asi täpselt asemele läks ?!? Kas on uut B-osa või kasutatud juppe saadaval, ma mõtlen Eesti pinnal !
Või vahetasid ainult mootori mingi Boschi vastu ?
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 04.12.18 17:03
|
|
|
Järgmine probleem A6 C6 salongiventilaatoriga:
Auto omanik ei osanud päris täpselt seletada probleemi, et kas ei puhu üldse õhku vahel või puhub liiga vähe. Lõpuks siis ütles, et viimsed kiirused
ei töötanud või ei saanud neid valida, kas see võib olla üldse mingi "voolu" säästmise teema? Igal juhul minu käes nagu kõik toimis ja iga kiirusega
puhuri hääl muutus. Mootor sai ka välja ja lahti võetud, harjad olid küll üle poole kulunud kuid rootor oli ilus ja puhas, halba kontaki või
sädelemist ei tundunud seal olevat. Arvutiga vaadates oli puhuri V2 veakood sees mingist ajast (katkestus või lühis massiga), seega siis vist on
ikkagi kunagi jamanud see puhur. Õhku tuli nagu liiga vähe max kiirusel (omanik ka kurtis seda), samas olid ka salongifiltrid väga mustad. Kas on
mingi variant, et puhur on ikkagi vigane ja ei saavuta max pöördeid ja kuidas testida seda?
|
|
|
|