MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.13 19:00
|
|
|
A3 2.0 TDI ei käivitu
Tere,
Ehk kellegil on mõtteid, mis võiks viga olla.
Olukord järgmine:
Auto sõitis ilusti, mingeid probleeme ei esinenud. Jätsin töösooja auto seisma ning üritasin 25min pärast uuesti autot käivitada, kuid tulutult. Võtit
keerates ei võta starterit järgi. Kuulda on, et mingid releed plõksuvad võtit keerates, kuid mootor ringi ei käi. Kapoti alt pole midagi kuulda, et
starter häält teeks. Arvuti ühtegi viga ei näita.
Kas kellegil tekib mõtteid?
|
|
|
kalda
huviline
Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: E60 3,0 D
|
postitati 17.01.13 19:02
|
|
|
Starteri tõmberelee äkki, või mõni oksüdeerinud ühendus starteri juures, süüteluku põhi jne
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.13 19:10
|
|
|
Tõmberelee võiks ju kümnest korrast ühe korra tõmmata?
Süütelukupõhja viga arvuti näitaks?
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 17.01.13 19:12
|
|
|
Ega aku surnud pole? Akudel esineb äkk surmasid. Aku klemmid võiks ka enne üle vaadata kui suuremaks lammutamiseks läheb.
|
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.13 19:20
|
|
|
Aku on kuu aega vana, kõik ülejäänud tarbijad töötavad ilusti.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 17.01.13 19:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MarttiH
Tõmberelee võiks ju kümnest korrast ühe korra tõmmata?
Süütelukupõhja viga arvuti näitaks? |
Ise ikka usud, mida räägid?
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.13 19:38
|
|
|
Selle pärast olidki küsimärgid lausetel taga.
Kuidas neid vigu diagnoosida ?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 17.01.13 19:42
|
|
|
Hädapärast saad starteri tõmbereleed sillata korraks, et veenduda mis seisus on.
Süüteluku põhi, auto vist mingi 6-8 aastat vana, natuke varavõitu, et sureks süütelukk.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 17.01.13 19:55
|
|
|
Pane multimeeter akuotstele ja las teine annab sees võtit. Kirjuta mis number multimeetrile ette tuleb.
|
|
|
Urmo14
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q
|
postitati 17.01.13 21:03
|
|
|
Liiguta starteri massijuhet. Enamasti see levinud viga kõikidel autodel. Tutaval just oli sama mure. Relee tegi plõksu aga sarter ei midagi. Ja enne
seda käivitus ilusti.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 17.01.13 21:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Urmo14
Liiguta starteri massijuhet. |
Mis asi see on?
|
|
|
Urmo14
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q
|
postitati 17.01.13 22:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: Urmo14
Liiguta starteri massijuhet. |
Mis asi see on? |
Vat ei ütle. Kui tahad nokkida siis parim asi on nina
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 17.01.13 22:05
|
|
|
Ma tahaks ka teada.
Ja kusjuures ei taha nokkida. Inimene õpib kogu elu onju.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 18.01.13 06:46
|
|
|
Paras aeg vist foorumisse teha teema kuhu saaks kokku viia parimad kommentaarid/soovitused/vastused
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 18.01.13 09:10
|
|
|
Diagnostika on võimeline kontrollima releed, mis annab voolu tõmbereleele.
Nende kahe relee vahel on veel 40 amprine kaitse.
Sellisel A3'l jookseb süütelükk juba läbi rooli- ja keskelektriaju, kuid starter (klemm 50) on tõenäoliselt puhas "pass through."
|
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 18.01.13 10:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Sellisel A3'l jookseb süütelükk juba läbi rooli- ja keskelektriaju, kuid starter (klemm 50) on tõenäolisellt puhas "pass through."
|
Elsa järgi jookseb jah läbi rooli- ja keskelektriaju ning starteri releed käitab siiski keskelektriaju.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 18.01.13 10:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Elsa järgi jookseb jah läbi rooli- ja keskelektriaju ning starteri releed käitab siiski keskelektriaju. |
Loogiline tunduks, et keskelektriaju plokib siis valekäivitust nii mootori kui automaadi interlock'i käsul pluss siis nimetatud diagnostika.
|
|
|
|
rendoqoz
huviline
Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.13 16:24
|
|
|
Täitsa võimalik, et aku. Üks juhtum: Eelmine talv õde tuli külla, auto töötas ilusti. Ära minnes ei teinud mitte midagi (ainult paar plõksu). Ei
tahtnud uskuda, et aku viga. Kuna teisi vahendeid käepärast polnud, panin enda aku taha ja oh imet, töötas. Äkksurm...
|
|
|