Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: a6 1,9 TDI 81 kw klapid pähe? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2413)
Ahhunn
huviline



Registreerunud 30.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.13 08:34 Tsiteeri
a6 1,9 TDI 81 kw klapid pähe?



Tervitus!

Lõpuks ka siis diisli omanik ja tekkis üks küsimus- kasutasin otsingut ka aga vastust järgnevale küsimusele ei leidnud. Nimelt siis seda, et kas antud isedil A6 1,9 TDI , 81 KW , 1999.a. n hammasrihma purunemisel ka klapid "pähe " lööb? Kuna lähiajal rihmavahetus nagu nii ees siis kindluse mõttes oleks hea teada sest eelnev omanik ei osanud rihma vahetusest midagi rääkida.

Tänud neile kes viitsivad vastata!


Lauri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 14.01.13 08:53 Tsiteeri


Üldjuhul ikka lööb. Aga alati võib olla erandeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.01.13 10:27 Tsiteeri


Lisaks vahetamistele on üks hooldusprotseduuridest ka kontroll. Eks vaata sinna kaane alla, kas julged sõita või ei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ahhunn
huviline



Registreerunud 30.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.13 10:47 Tsiteeri


Nuh see visuaalne kontroll alati ei garanteeri, et ilus väljanägemine = kestvusega. Muidugi üldise pildi võib anda-kui ikke kulumisjäljed on peal või juba lasua narmendab-siis ei ole enam pikalt vaja mõelda:D
Tuttaval lendas hammasrihm eismese paarisaja kilomeetri pärast-olgugi ,et vahetati kogu komplekt (rihm+ rullid, pingutid).
Kahtlustati rihma defekti- võta sa tagantjärele enam kinni....
Küsimus sai postitatud eesmärgiga teada saada kui kriitilise "pommiga" tegu on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 14.01.13 11:00 Tsiteeri


Diisli põlemiskamber on üsna väike, plokikaane alumine pind on sile, tõenäosus, et klapid kolvidega kokku saavad on väga väga suur, võib isegi öelda, et kohe kindlasti saavad kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 14.01.13 20:18 Tsiteeri


Ise olen kokku puutunud ühe juhtumiga, kus läks hammasrihm pooleks ja lahti võtmisel selgus, et üks klapp pähe käinud. Kõver nagu polnudki, kõigest 5mm lühem kui teised:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 15.01.13 16:56 Tsiteeri


Neid 81kw mootori klappe olen pähekäimise tõttu mitmel autol vahetanud, nii, et kui on kahtlus või välp üle või rihm vilets, siis vaheta.

Ja mitte hirmutamiseks, aga faktiks ka see, et viimase paari aasta jooksul meenub ka kaks geneka siduri laialilendamist ja lamerihma pinguti viltuvajumist, mille tagajärjel sattus lamerihm ikkagi läbi plastikkatte hammasrihma vahele ja viimane puruks. Seda siis samuti 81/66kw(1,9tdi) mootoritel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 15.01.13 20:42 Tsiteeri


Diiselmootoriga ei tasu ikka väga jamada, tõenäosus klappide pähe jooksmisele on väga suur. Vaheta rihm ära ja teema unustatud.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ahhunn
huviline



Registreerunud 30.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.13 15:04 Tsiteeri


Tänud vaevanägijaile!
Vahetus kindlasti plaanis- rihma jooks on odavam kui hilisem mootori remont ja see pole see koht kus kokku hoida:D
Lihtsalt huvitas , et kui peaks "plõks " käima siis milline vaatepilt mootorist avaneks :D
Hinnapakkumine võetud ja rihm+ rullid (v.a veepum = 75-85 euri kanti. Pidi olema korralik kaup..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 16.01.13 16:51 Tsiteeri


Veepump vaheta ka ära, vähemalt Graf, SKF või originaal. Samuti termostaat (Wahler või Behr).
Tegelikult vaheta kõik asjad, mis seal pöörlevad/ringlevad ja vähegi kahtlased (või vahetamata) tunduvad.
Iga euro, mis Sa seal täna juppide pealt optimeerid, maksad varem või hiljem töörahana uuesti.

Kõik see jutt siis juhul, kui pikemat aega plaanis ühe autoga kulgeda.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ahhunn
huviline



Registreerunud 30.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.13 06:16 Tsiteeri


OK- kuida see kõik termostaadiga seotud on? Vanasti termostat ei pöörelnud ega ringelnud? Või on ta nii anaalses kohas ,et hiljem selle vahetus tähendab samuti esiosa lahti kakkumist?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.7% - SQL: 69.3%]