Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1.8T 136,4kw@337,6Nm - 1999 AUTO MÜÜDUD! (Vastuseid: 99 | Vaatamisi: 18403)
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.13 11:02 Tsiteeri


Tänase seisuga on siis asi nii kaugel, et turborõhk kadus, kuna oli ära murdunud kuumakoja küljes olev rõhuklapp, mille saaks iseenesest kokku neetida, sest see K03 mis seal peal on, on täiesti töökorras turbo, aga kuna turbo on juba pmst maha võetud, siis sai vastu võetud otsus et sinna ei lähe enam K03 vaid K04, mis on siis vähe suurema ja parema tootlikusega, mis siis lõppkokkuvõttes tähendab seda, et K04 jõuab boosti hoida kauem ja süües kasvab isu:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 12.08.13 11:31 Tsiteeri


Pihustid ja kütusepump ka uued olemas siis juba, et k04 maksimum välja pigistada? :)


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.13 14:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Pihustid ja kütusepump ka uued olemas siis juba, et k04 maksimum välja pigistada? :)


Esialgu tuleb turbo. Eks järgmise hoolde käigus selgub :D Igakord, kui ma auto Tartsi juurde "hooldusesse" viin, siis saab seal natukene rohkem kui hooldus tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.13 14:31 Tsiteeri


http://www.upload.ee/image/3529913/1000595_10151535031112821_843994665_n.jpg

K03 vs K04.
Kolossaalset vahet neil siiski ei ole, kuid terevamaks ta usa foorumite põhjal muutub, muidugi pole seal täpsustatud kas pump ja pihustid on ka vahetatud.Siinkohal peab ka hakkama väljalaset kohendama, kuid kui aus olla, siis mulle üldse ei meeldi ala otseläbi väljalaskega 1,8T hääled, seega peabki midagi välja mõtlema.
Oli plaan minna ka OMC-le osalema, kuid kuna Tarts on hetkel saksas ja laekub kunagi täna ja täna on regamise viimane päev, siis kahjuks pean seekord jälle pealtvaatajaks minema, aga uus hooaeg on ka tulemas ja kui auto võimaldab siis saab ka seal ära käidud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.08.13 15:05 Tsiteeri


K04 peale keerata stock pihustitele ja väljalaskele on idiootsus kuubis.
Eriti veel, kui auto mõnusalt nii chipitud on, et kõik laaderõhu piirajad eemaldatud.

Niimoodi miilile minnes võid suht kindel olla, et miili lõpus enam mootor ringi ei käi.
Kõigil K03-dega Audidel on stock pihustitega ja Stage 1 chipiga pihustite duty cycle 95% ja üles.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.13 15:12 Tsiteeri


Seoses sellega tahangi ma teada mis pihusteid ja pumpa oleks õige kasutada ja kui sa leiad mulle väljalaske, mis on vaikne, võtan kahel käel vastu. Seleta mulle natukene oma mõiste mootori mitte ringikäimise osas lahti. Ja peale selle ei teagi ma enam keda siin maailmas kuulata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.08.13 15:26 Tsiteeri


Ringi ei käi ta selle pärast, et kas kolb sulab mootorisse ära või on sul plokis auk pärast.
Kuigi noh, siis võiks ju vaielda, et käib veel.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.13 17:45 Tsiteeri


See on see kui hõiskad enne hommikut. Homme selgub, mis saama hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mr.E
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro

postitati 22.08.13 17:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tamar
Seoses sellega tahangi ma teada mis pihusteid ja pumpa oleks õige kasutada.


Pihustid Bosch Green Giant 440cc@3bar ja Bosch 044 pump. :D
Mõlema tellimisega saan aidata ja Bosch 044 pumbale saab ka pakkuda pmst Bolt-On lahendust.


Hea ruudus = parim |
B5 Avant 1.8Tq - OMC2017 - 282km/h | 11.0@217km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.08.13 10:27 Tsiteeri


Praegu läheb auto tööle K04 turboga. Jätame esialgu pumba originaali, kuna Mati Põld oma algusaastatel tõestas, ei ole sellise jõu juures vaja vahetada seda pumpa, muidugi ei jää see nii olema. Samuti teeb uue downpipe-i ilma katita ja vana süsteemi jätab alles, et vajadusel kohe alla panna. Kindlasti tuleb ka uus kollektor ja cooler aga täna tuleb meeles pidada tõsiasja, et selle autoga on vaja liikuda igapäevaselt.

On veel asju, mida võib mulle pakkuda:
Madaldusvedrud/coilover
S4 esistange
FL tagatuled
S4 lõpupütt

Kuulmiseni


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mikkk
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 + A6 C7

postitati 23.08.13 11:37 Tsiteeri


Hmm... muhe lahendus K04 osas. Nagu näen, siis tegemist originaal tükiga - ega ei ole väga suur saladus, kuskohast ostsid ja mis hinnaklassis?
S4 stange osas on kasutajal Imres pakkuda üks stange, mis tahab vähe kohendamist.
Väljalaske osas uurisin Aftermarketi Siimult 2,5" Simonsi cat-back süsteemi, mille hinnaklass oli quattrole sinna 500 euriku kanti.
Edu ja kui uue fööniga käima saad, siis tahaks kindlasti ka proovisõitu saada ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 23.08.13 13:48 Tsiteeri


Pakkuda remonti vajav s4 stange ja s4 summuti jooks.

Minu masinal on all turbost otse taha toru ja lõpus s4 lõpu pütt. Lärmakuse üle ei kurda.

Edit: Kuidas sa mõtled esivedusele s4 (quattro) lõpupüti alla panna?


Best ET 13,414@A4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.13 18:03 Tsiteeri


Mis seal siis nii teistmoodi on? Lõigata saab, samuti ka keevitada.

Vahepeal on siis niipalju et esmaspäeval jõuavad bosch green giant pihustid, seadistus ja saab jälle sõita.

Edit: kuidas sa üv-d läbid ilma katita


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.13 14:53 Tsiteeri


Vahepeal nii palju, et auto sõidab ja K04 teeb ikka hoopis teistsugust häält, kui K03. Mineku kohta ei oska öelda, sest pihustid ei ole veel jõudnud ja boosti taha ei julge lasta. Samuti sai 110% kinnitust tõsiasi, et Boosti solenoid oli vigane ja ei hoidnud boosti, mistõttu leidis ka see vahetust. Täna käisin RS Autos ja tuleb 3" roostevaba Downpipe, koos lairiba lambdaga ja pihustitega PEAKS homme korda saama, peale mida saan ma öelda, mis muutunud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 29.08.13 15:29 Tsiteeri


Kui selle kõik kenasti jooksma saad, siis võtaks isegi kõrvalistmel koha sisse :)


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 29.08.13 16:32 Tsiteeri


Kui valmis saab siis võiks järgmine aasta sellega miiliüritusel käia, huvitaks tulemus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mikkk
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 + A6 C7

postitati 30.08.13 11:56 Tsiteeri


RS Autos keevitatakse siis kogu roostevaba 3" DP valmis? Mis väljalaske teema sukast edasi jooksma hakkab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.13 18:58 Tsiteeri


V:see oli jüri algne idee keevitada kati asemele 3" aga see ei ole reaalne.

Pihustid peal, valituks osutus Bosch 315@3bar. Olen pikalt proovinud segu ja boosti kellast kõrvale hiilida aga täna seda enam teha ei saa ja järgmine nädal tuleb see investeering ära teha, et auto korralikult seadesse saada, sest praegu ta hakkab 3. Käiguga boosti piirama. Tõenäoliselt on seda natukene palju, mida tuleb korrigeerida. Aga noh esmamulje on vinge :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mr.E
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro

postitati 30.08.13 19:05 Tsiteeri


Kui juba sumpa tegemiseks läheb, siis tee juba otsast lõpuni 3". :D
Endal hetkel sama asi käsil, aga tuleb ikka 3" kat vahele ja viimane pütt jääb originaal, ülejäänud kõik 3".
Mul jäi 4m toru üle ja päris palju põlvi kah, kui huvitatud. :D


Hea ruudus = parim |
B5 Avant 1.8Tq - OMC2017 - 282km/h | 11.0@217km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.13 07:43 Tsiteeri


Ma arvan et asi tuleb selline nagu BSR tuning pakub, ehk siis turbost väljuv tuleb 3", mis edasi läheb originaal toru paksusesse ja alla jääb ainult viimane pütt. Mulle jätkuvalt ei meeldi otse läbi väljalaskega 1.8t hääled, seepärast tuleb seal ehitada kuidagi nii et mulle meeldiks. Eesmärk ei ole tagant leeki ja lörinat saada, pigem selline sleeper.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.13 17:40 Tsiteeri


Olen autot katsetanud juba pikalt sellise seadega, et K04, pihustiteks said hoopis 320cc Volvo Green pihustid@3bar mille tootekood on 1:1-e, tartsi poolt tehtud stage2 soft ja ülejäänud stock ja auto töötab väga ilusti ja midagi ei ole kuskile ära sulanud ja laiali lennanud. Kahjuks ei ole me üle saanud sellest et vahest boostib nii mis hirmus ja vahest ei ole sellist laksu taga, mis peaks olema, olenemata sellest, et sai tõestatud N75-e defektset töötamist, mis sai vahetatud. Veakoodiks oli ta sisse lugenud N75 solenoidi, mis sai vahetatud, peale mida ei ole auto juhet näinud. Aaa, veel olen täheldanud nagu auto lööks jällegi vahest harva fuel cut-i, näiteks: 2. käik lõpuni ja vahetades kolmandale (ainult 2. ja 3. käik on teinud nii) poob korraks kinni (hetkeks) ja siis ei oleks nagu midagi juhtunud.

NB!!! Dimitri aka prj, kuna sul tasuta infoks aega ei jätku, siis ma loodan et sul ka tasuta teema pasa*damiseks aega ei jätku, sest hea oleks saada sõbralikult kasuliku infot, mitte ülbitsevate ja üleolevate alatoonidega värsiridu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.13 08:36 Tsiteeri


Teema võib Lukku panna!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AudiA4Avant
huviline



Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi RS3, Cabrio B4

postitati 27.11.13 11:50 Tsiteeri


Müüsid maha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tamar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.16 13:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AudiA4Avant
Müüsid maha?

vaatan et teema ei olegi lukku pandud aga jah, müüsin ta Tallinna maha, kus uus omanik sõitis sellega aasta otsa, seal hulgas käis ära ka kuskil eurotripil sellega, 4 inimest autos….. Kui ta selle minult ostis siis ei meeldinud talle turbo räige vilin ja pahhimine. Minult sai ta originaal õhuvõtu kaasa, mille ta ka peale oli monteerinud. Pärast aastat Tallinnas olekut, ostis 1 tuttav selle tagasi Tartusse, sõitis mõned nädalad ja seejärel läks uuesti Tallinna. Mina müüsin 2300€, tuttav ostis selle tagasi Tartu 1500€ eest ja müüs paari nädala pärast uuesti 2200€. Mis temast tänaseks saanud on, ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madoc
huviline



Registreerunud 22.04.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 1.8T

postitati 08.01.17 23:14 Tsiteeri


Auto oli 2014-2015 minu käes ca 30000km. Käis tõesti Eurotripil 6800km (ja paraku ilma mingi boosti kontrollita nagu hiljem selgus), kuid seadistus + 98 kütus hoidsid auto elus.
Viimati nägin ise seda autot sõitmas 2016 suvel Tallinnas ja silma midagi halba ei hakanud.
Vana kuulutus:
http://www.okidoki.ee/item/4187035/
Hinnajutt õige va see, et Tallinnast läks ära ilma talverehvideta. Üldiselt teist nii siledat tavalist A4 pole pärast seda ise näinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 64.8% - SQL: 35.2%]