Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 Avant B8 1.8TFSI - 2009 - Mikk_P (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 11555)
kuzmits
huviline



Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION

postitati 23.09.13 12:20 Tsiteeri


1,8 TSi on 1:1 sama kõigil vw grupi autodel. Nüüd kõige uuematel audidel on ainult see erinevus, et see on 125 kw. 118 asemel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mikk_P
huviline



Registreerunud 03.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 Avant

postitati 23.09.13 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuzmits
1,8 TSi on 1:1 sama kõigil vw grupi autodel. Nüüd kõige uuematel audidel on ainult see erinevus, et see on 125 kw. 118 asemel.


Seda arvasin ise ka. Aga olen koguaeg mõelnud, et mis vahe on siis TSI ja TFSI mootoril? Kas ainult tähistus või F seal vahel tähendab ka midagi?

Tänud

Mikk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuzmits
huviline



Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION

postitati 23.09.13 18:06 Tsiteeri


Ilmselt pole mingit vahet. Fsi on pikalt öeldes fuel stratified injection ehk kütuse otsesissepritse ja t tähendab turbot. Ajalugu meenutades tulid koigepealt ilma turbota otsesissepritse mootorid 2.0 fsi jne. hiljem lisandusid turboga otsesissepritse mootorid ehk tfsi. Mingi hetk ilmselt turundusinimesed vaatasid et võtaks f tähe vahelt ära. Või on see audi eripära natuke teistmoodi ennast positsioneerida teiste grupi markide suhtes. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mikk_P
huviline



Registreerunud 03.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 Avant

postitati 19.12.13 18:50 Tsiteeri


Tere

Ei ole pikalt jälle kirjutanud. Teen kokkuvõtte jaanuari alguses, kui auto saab minu käest aastaseks! Talverehvide allapanekust ei ole mõtet ju teemat arendada!

Tegelikult kirjutan siia hetkel seoses teise teemaga. Läbi foorumi muretsesin endale LED numbrituled, mis peaks nagu originaal asjad olema. Nüüd on pime aeg ja natuke on häirima hakanud see, et nad valgustavad (minu arvates) väga tugevalt. Olen näinud kordades hullemaid juhtumeid aga siiski tekkis küsimus, et kas on võimalik kuidagi seda valgustusvõimsust vähemaks keerata? Pean silmas, et arvuti järgi panna ja sealt midagi timmida? Või on kellelgi mingi muu lahendus asjale?

Terv
Mikk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 20.12.13 08:47 Tsiteeri


Usun, et saaks nendel LED'idel heledust maha keerata küll. Jutt siis konkreetsest mudelist ja autost.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audisell
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion

postitati 20.12.13 17:57 Tsiteeri


Oma autol katsin 2/3 teibiga kinni.Lihtsam ja kiirem lahendus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Mikk_P
huviline



Registreerunud 03.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 Avant

postitati 05.01.14 19:03 Tsiteeri


Tere

Auto olnud minu käest aasta ja 5 päeva. Läbisõit selle aja jooksul 24600 km. Keskmine kütusekulu kompu järgi 9.2 l/100km, seejuures keskmine kiirus 42 km/h. Sõidan koguaeg paak tühjaks-paak täis meetodil ja ainult linnasõidul tuleb sellel meetodil arvutades ca 10,5 l/100km.

Teen väikese vahekokkuvõtte kuludest aasta jooksul (arveid ei ole hetkel käepärast, seega kirjutan mälu järgi):
- 2 x hooldus ca 350.-
- esimene juhipoolne rattalaager 150.-
- esitulede automaatne kõrguseregulaator 200.-
- veepump 400.-
- katuseluugi asendi paika sättimine 100.-
- kojamehed 50.-

Kokku 1250.-

Kuna liikluskindlustuse ja kasko kulud on igaühel individuaalsed, siis ei hakka neid kulutusi lisama arvutusse. Samuti sai ostetud sama ajajärgu A4 originaal 17" veljed, millele peale läksid GoodYear Ice Arctic naelad. Eelmise aasta lamellrehviga ei anna võrreldagi. Naela müra on muidugi kuulda aga sellepärast kulubki ära hea muusikasüsteem ;)

Katuseluugi kohapealt peab kevade poole siiski asja põhjalikumalt ette võtma, kuna suve lõpus ta enam vabatahtlikult kinni ei läinud ja aitas ainult väljas puldist nuppu hoida ja niimoodi kinni lasta.

Numbritulede osas ei ole midagi teinud. Teipimist ei pea päris sobilikuks lahenduseks. Tegelikult võiks arvutiga veel mitu asja korda ajada - kõige häirivam on tagumine kojamees, kui lülitada sisse tagurpidi käik. Ehk keegi viitsib sümboolse tasu eest minuga kokku saada ja arvutiga natuke häkkida?

Üldiselt siiani autoga väga rahul ja hätta ta mind jätnud ei ole.

Head uut ka. Veel võib soovida :)

Terv, Mikk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mikk_P
huviline



Registreerunud 03.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 Avant

postitati 20.01.14 20:50 Tsiteeri


Tere

Tankides tegin paar klõpsu talveseades olevast autost! Nimelt on näha ka ebayst tellitud udutulede katted, millel kroomrõngad ning kroomitud summutiotsad!

Tänud ka kasutaja Rocket'ile, kes käis auto kallal arvutiga ning saime numbrituled tuhmimaks, rehvirõhu süsteemi aktiveeritud ning automaatne tagumine kojamees välja lülitatud.

http://www.estraalia.ee/kool/talv.jpg


http://www.estraalia.ee/kool/talv1.jpg

Terv,
Mikk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RAIMUS20
huviline



Registreerunud 17.12.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 Quattro 3,0TDI 176 kw

postitati 21.01.14 07:25 Tsiteeri


Kroomrõngastega udutulede katted sobivad hästi masinale. Kas tegu originaalosadega? Kas paigaldus kulges ilma probleemideta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ever
huviline

Avatar


Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI

postitati 21.01.14 07:49 Tsiteeri


Väga kena! Kui ma ei eksi, siis udutulede võred on ebay'st. Sooviks isegi teada, kuidas nad originaalvõrede asemele istusid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mikk_P
huviline



Registreerunud 03.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 Avant

postitati 21.01.14 19:44 Tsiteeri


Tegu jah ebayst tellitud Hiinast pärineva kaubaga. Hind vist oli ca 15€ udutulede võredel ja teine sama palju umbes sumpaotste eest. Saatmine oli juba hinna sees ;)

Udutulede võredest kõrvaistuja poolne istus nagu valatult - klõps ja kinni. Juhipoolne aga nii lihtsalt ei läinud. Originaalil oli kolmnurkne vist see ülemine sisemine äär, mis stangesse kinni võtab kuid hiina kaubal oli see lihtsalt nö nelinurkne. Seepärast sai ta alt kinnitustest küll kinni aga jäi väga õrnalt. Siinkohal aitas väikese käiaga see üks nurk maha lasta ja paigas ta oligi. Eks see oleneb, kuidas tehases on asi välja kukkunud! Kindlale kvaliteedile ei saa lootma jääda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.9% - SQL: 68.1%]