Lehekülgi: 1 2 |
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 23.09.13 12:20
|
|
|
1,8 TSi on 1:1 sama kõigil vw grupi autodel. Nüüd kõige uuematel audidel on ainult see erinevus, et see on 125 kw. 118 asemel.
|
|
|
Mikk_P
huviline
Registreerunud 03.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 Avant
|
postitati 23.09.13 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuzmits
1,8 TSi on 1:1 sama kõigil vw grupi autodel. Nüüd kõige uuematel audidel on ainult see erinevus, et see on 125 kw. 118 asemel. |
Seda arvasin ise ka. Aga olen koguaeg mõelnud, et mis vahe on siis TSI ja TFSI mootoril? Kas ainult tähistus või F seal vahel tähendab ka midagi?
Tänud
Mikk
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 23.09.13 18:06
|
|
|
Ilmselt pole mingit vahet. Fsi on pikalt öeldes fuel stratified injection ehk kütuse otsesissepritse ja t tähendab turbot. Ajalugu meenutades tulid
koigepealt ilma turbota otsesissepritse mootorid 2.0 fsi jne. hiljem lisandusid turboga otsesissepritse mootorid ehk tfsi. Mingi hetk ilmselt
turundusinimesed vaatasid et võtaks f tähe vahelt ära. Või on see audi eripära natuke teistmoodi ennast positsioneerida teiste grupi markide suhtes.
|
|
|
Mikk_P
huviline
Registreerunud 03.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 Avant
|
postitati 19.12.13 18:50
|
|
|
Tere
Ei ole pikalt jälle kirjutanud. Teen kokkuvõtte jaanuari alguses, kui auto saab minu käest aastaseks! Talverehvide allapanekust ei ole mõtet ju teemat
arendada!
Tegelikult kirjutan siia hetkel seoses teise teemaga. Läbi foorumi muretsesin endale LED numbrituled, mis peaks nagu originaal asjad olema. Nüüd on
pime aeg ja natuke on häirima hakanud see, et nad valgustavad (minu arvates) väga tugevalt. Olen näinud kordades hullemaid juhtumeid aga siiski tekkis
küsimus, et kas on võimalik kuidagi seda valgustusvõimsust vähemaks keerata? Pean silmas, et arvuti järgi panna ja sealt midagi timmida? Või on
kellelgi mingi muu lahendus asjale?
Terv
Mikk
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 20.12.13 08:47
|
|
|
Usun, et saaks nendel LED'idel heledust maha keerata küll. Jutt siis konkreetsest mudelist ja autost.
|
|
|
|
audisell
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion
|
postitati 20.12.13 17:57
|
|
|
Oma autol katsin 2/3 teibiga kinni.Lihtsam ja kiirem lahendus.
|
|
|
Mikk_P
huviline
Registreerunud 03.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 Avant
|
postitati 05.01.14 19:03
|
|
|
Tere
Auto olnud minu käest aasta ja 5 päeva. Läbisõit selle aja jooksul 24600 km. Keskmine kütusekulu kompu järgi 9.2 l/100km, seejuures keskmine kiirus 42
km/h. Sõidan koguaeg paak tühjaks-paak täis meetodil ja ainult linnasõidul tuleb sellel meetodil arvutades ca 10,5 l/100km.
Teen väikese vahekokkuvõtte kuludest aasta jooksul (arveid ei ole hetkel käepärast, seega kirjutan mälu järgi):
- 2 x hooldus ca 350.-
- esimene juhipoolne rattalaager 150.-
- esitulede automaatne kõrguseregulaator 200.-
- veepump 400.-
- katuseluugi asendi paika sättimine 100.-
- kojamehed 50.-
Kokku 1250.-
Kuna liikluskindlustuse ja kasko kulud on igaühel individuaalsed, siis ei hakka neid kulutusi lisama arvutusse. Samuti sai ostetud sama ajajärgu A4
originaal 17" veljed, millele peale läksid GoodYear Ice Arctic naelad. Eelmise aasta lamellrehviga ei anna võrreldagi. Naela müra on muidugi kuulda
aga sellepärast kulubki ära hea muusikasüsteem
Katuseluugi kohapealt peab kevade poole siiski asja põhjalikumalt ette võtma, kuna suve lõpus ta enam vabatahtlikult kinni ei läinud ja aitas ainult
väljas puldist nuppu hoida ja niimoodi kinni lasta.
Numbritulede osas ei ole midagi teinud. Teipimist ei pea päris sobilikuks lahenduseks. Tegelikult võiks arvutiga veel mitu asja korda ajada - kõige
häirivam on tagumine kojamees, kui lülitada sisse tagurpidi käik. Ehk keegi viitsib sümboolse tasu eest minuga kokku saada ja arvutiga natuke
häkkida?
Üldiselt siiani autoga väga rahul ja hätta ta mind jätnud ei ole.
Head uut ka. Veel võib soovida
Terv, Mikk
|
|
|
Mikk_P
huviline
Registreerunud 03.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 Avant
|
postitati 20.01.14 20:50
|
|
|
Tere
Tankides tegin paar klõpsu talveseades olevast autost! Nimelt on näha ka ebayst tellitud udutulede katted, millel kroomrõngad ning kroomitud
summutiotsad!
Tänud ka kasutaja Rocket'ile, kes käis auto kallal arvutiga ning saime numbrituled tuhmimaks, rehvirõhu süsteemi aktiveeritud ning automaatne
tagumine kojamees välja lülitatud.
Terv,
Mikk
|
|
|
RAIMUS20
huviline
Registreerunud 17.12.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 Quattro 3,0TDI 176 kw
|
postitati 21.01.14 07:25
|
|
|
Kroomrõngastega udutulede katted sobivad hästi masinale. Kas tegu originaalosadega? Kas paigaldus kulges ilma probleemideta?
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 21.01.14 07:49
|
|
|
Väga kena! Kui ma ei eksi, siis udutulede võred on ebay'st. Sooviks isegi teada, kuidas nad originaalvõrede asemele istusid?
|
|
|
Mikk_P
huviline
Registreerunud 03.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 Avant
|
postitati 21.01.14 19:44
|
|
|
Tegu jah ebayst tellitud Hiinast pärineva kaubaga. Hind vist oli ca 15€ udutulede võredel ja teine sama palju umbes sumpaotste eest. Saatmine oli juba
hinna sees
Udutulede võredest kõrvaistuja poolne istus nagu valatult - klõps ja kinni. Juhipoolne aga nii lihtsalt ei läinud. Originaalil oli kolmnurkne vist see
ülemine sisemine äär, mis stangesse kinni võtab kuid hiina kaubal oli see lihtsalt nö nelinurkne. Seepärast sai ta alt kinnitustest küll kinni aga jäi
väga õrnalt. Siinkohal aitas väikese käiaga see üks nurk maha lasta ja paigas ta oligi. Eks see oleneb, kuidas tehases on asi välja kukkunud! Kindlale
kvaliteedile ei saa lootma jääda
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |