cookylover
huviline
Registreerunud 28.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 02.01.13 21:25
|
|
|
Audi A4 B8 Avant 2.0TDI - 2008 - cookylover
Minu esimene AUDI. Olles varasemalt erinevate markidega kokku puutunud sai endale paar kuud tagasi soetatud A4 B8 "kahene" diisel automaat ja
kokkuvõttes võin öelda, et olen päris rõõmus, et just selle auto valisin. Mugavam kui mu varasemad sõidukid, oluliselt ökonoomsem ja kindlasti ka
kõige ilusam minu seniomatud sõidukitest.
Esmane registreerimine Saksas 2008 Detsember
Tartust TAUF auto platsilt ostsin 2012 September - eestis varem sõitnud ei olnud.
Ostuhetkel oli läbisõit 177600 - praeguseks 186000 - selle pisut rohkem kui 8000 km keskmine kütusekulu 7,0
Varustuse kohta ei oska erilist midagi öelda, xenonid ja vihmasensor olid minu jaoks kohustuslikud, muud vidinad pealekauba: navi, cd box jne. Sisu
harilik tekstiil, veljed pisikesed 16". Teen tulevikus puhtast autost päevavalgel mõne ilusama pildi ka.
Eelnevat korrektset hooldusajalugu jätkates sattus mulle esimeseks hoolduseks 180 000 km - rihmavahetus koos vajalikuga ja kõik vedelikud ning filtrid
- lisaks diagnoositi ka surev hooratas ja mõned puksid, mille vahetus lähipäevil ette võetakse.
Kokkuvõtvalt - auto on ilus ja mugav ning meeldib mulle väga - ülalpidamiskulud... need niiväga ei meeldi.
|
|
|
Keio000
huviline
Registreerunud 26.03.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Otsin
|
postitati 03.01.13 07:52
|
|
|
Eks alati müüakse sellised masinad ennem hooldust maha, eeldatavasti pärast seda ei tohiks miskit kulukat ees oodata kui muidu autot ilusti hoitud.
Muretuid kilomeetrid!
|
|
|
cookylover
huviline
Registreerunud 28.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 04.01.13 14:09
|
|
|
Olen seda foorumit ja ka teisi foorumeid kamminud edasi ja tagasi viimastel päevadel ent siiski mõned küsimused, millele vastust ei ole leidnud - ehk
keegi kasutajatest teab
Roolil on olemas telefoni nupp, keskkonsoolis olemas tel nupp - telefoniga bluetooth seadmeid otsides ei tuvasta paraku midagi - kas mu autol puudub
hands-free süsteem või puudub mul piisav teadmine kuidas seda kasutada?
Kas selleks, et peidetud menüüle ligi pääseda peab kõigepealt kaabliga selle lubama? Kas on keegi valmis seda Tallinnas 6paki eest tegema? Tahaks
samuti tagurdades kojamehe välja lülitada ja kurvituled aktiveerida.
Eelsüüteküünalde tule vilkumine armatuuris - keset maanteed, mootor soe, tunnike juba sõidetud hakkas vilkuma eelsüüteküünalde tuli ja ka jõudlust
hakkas piirama. Jäin seisma suretasin välja - panin käima - kõik toimib ja peale seda pole enam teinud. Anomaalia?
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.13 14:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cookylover
Olen seda foorumit ja ka teisi foorumeid kamminud edasi ja tagasi viimastel päevadel ent siiski mõned küsimused, millele vastust ei ole leidnud - ehk
keegi kasutajatest teab
Roolil on olemas telefoni nupp, keskkonsoolis olemas tel nupp - telefoniga bluetooth seadmeid otsides ei tuvasta paraku midagi - kas mu autol puudub
hands-free süsteem või puudub mul piisav teadmine kuidas seda kasutada?
Kas selleks, et peidetud menüüle ligi pääseda peab kõigepealt kaabliga selle lubama? Kas on keegi valmis seda Tallinnas 6paki eest tegema? Tahaks
samuti tagurdades kojamehe välja lülitada ja kurvituled aktiveerida.
Eelsüüteküünalde tule vilkumine armatuuris - keset maanteed, mootor soe, tunnike juba sõidetud hakkas vilkuma eelsüüteküünalde tuli ja ka jõudlust
hakkas piirama. Jäin seisma suretasin välja - panin käima - kõik toimib ja peale seda pole enam teinud. Anomaalia? |
Mõned vastused: kui see ei mõika(when pressing CAR and SETUP you get in the hidden menu) tuleb esmalt juhtmega aktiveerida.
Roolil on SDS nupp mitte telefoni oma.
Kurvitulede all mõtled, et udukas lülituks lähituledega sisse rooli keerates?
Vaata datastickerit kui on 9ZF Mobile phone preparation with hands-free
speaking system, arvestades su lisavarustust peaks sul handsfree kindlasti olema, mul isegi standardis.
|
|
|
cookylover
huviline
Registreerunud 28.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 04.01.13 14:50
|
|
|
Suurim tänu vastamast
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Mõned vastused: kui see ei mõika(when pressing CAR and SETUP you get in the hidden menu) tuleb esmalt juhtmega aktiveerida. |
OK, kuna selle nupukomboga ei tööta siis otsin juhet edasi
Tsitaat: | Roolil on SDS nupp mitte telefoni oma. |
Selge, tutkin siis edasi mis sellega teha saab
Tsitaat: | Kurvitulede all mõtled, et udukas lülituks lähituledega sisse rooli keerates? |
Jah, just seda pidasin silmas
Tsitaat: | Vaata datastickerit kui on 9ZF Mobile phone preparation with hands-free
speaking system, arvestades su lisavarustust peaks sul handsfree kindlasti olema, mul isegi standardis. |
Viskan silma peale, kui sellist koodi pole - siis pole ka bluetoothi?
|
|
|
Urmo14
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q
|
postitati 04.01.13 15:22
|
|
|
Tsitaat: | Kurvitulede all mõtled, et udukas lülituks lähituledega sisse rooli keerates? |
Jah, just seda pidasin silmas
Tsitaat: |
Kas 2006 audi a6 sline saab ka selle aktiveerida?
Mul sõidusuunas pöörlevad tuled olemas.
Edu autoga! |
|
|
|
Urmo14
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q
|
postitati 04.01.13 15:36
|
|
|
Tsitaat: | Kurvitulede all mõtled, et udukas lülituks lähituledega sisse rooli keerates? |
Jah, just seda pidasin silmas
Tsitaat: |
Kas 2006 audi a6 sline saab ka selle aktiveerida?
Mul sõidusuunas pöörlevad tuled olemas.
Edu autoga! |
|
|
|
cookylover
huviline
Registreerunud 28.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 07.01.13 12:07
|
|
|
Tänan abivalmis kaasfoorumlast, kes juhtmega aitas. käigukangi R asendisse seades, ei kraabi kojamees enam tagaklaasi omavoliliselt, udukas läheb koos
rooli keeramisega põlema ja seierid hüppavad ka lõppu ära kui võtit näitan. Samuti veendusin, et bluetooth käed vabad süsteemi minu autol ei ole -
kas on kellgil kogemust äkki selle eraldi lisamisega?
Kasutaja Urmo14 küsimusele, kas ka tema autol saab panna udutule automaatselt koos roolikeeramisega süttima ei ole ma paraku pädev vastama - julgen
vaid arvata, et saab küll.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 07.01.13 12:13
|
|
|
Nothing personal, kuid see udukas põlema on linnaliikluses ja kaasliiklejate poolt vaadatuna kõige idiootsem lisa. Sõidan kesklinnas ja uuematel VW,
Mersudel ja nüüd juba ka prantslastel tuled ees "vilguvad."
Lülitusloogika võib margiti muidugi ka erineda.
Üks autotootja pani selle lisa peale ja teised riburada pidi järgi. Saan aru, et arenduskulu oli tänapäevase elektroonika taseme juures nullilähedane.
Kas ka väärtus, on küsitav !
Võib-olla peaks ta olema seotud ka valgussensoriga või tuledelüliti asendiga ...
|
|
|
|
cookylover
huviline
Registreerunud 28.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 07.01.13 12:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Nothing personal, kuid see udukas põlema on linnaliikluses ja kaasliiklejate poolt vaadatuna kõige idiootsem lisa. Sõidan kesklinnas ja uuematel VW,
Mersudel ja nüüd juba ka prantslastel tuled ees "vilguvad."
Üks autotootja pani selle lisa peale ja teised riburada pidi järgi. Saan aru, et arenduskulu oli tänapäevase elektroonika taseme juures nullilähedane.
Kas ka väärtus, on küsitav !
Võib-olla peaks ta olema seotud valgussensoriga või tuledelüliti asendiga ... |
Ukerdades tihti pimeda, kitsa ja konarliku hoovi peal, pean seda isegi mugavaks, kui lisavalgus otse auto nina ees pimedakas jäävat ala valgustab.
Linna- ja maanteliikluses tõesti pointless - seda ma ei oska öelda, et kas ta ka päeval neid vilgutab kui valgussensor ülejäänd valgusallikate tööd
reguleerib.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.13 13:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cookylover
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Nothing personal, kuid see udukas põlema on linnaliikluses ja kaasliiklejate poolt vaadatuna kõige idiootsem lisa. Sõidan kesklinnas ja uuematel VW,
Mersudel ja nüüd juba ka prantslastel tuled ees "vilguvad."
Üks autotootja pani selle lisa peale ja teised riburada pidi järgi. Saan aru, et arenduskulu oli tänapäevase elektroonika taseme juures nullilähedane.
Kas ka väärtus, on küsitav !
Võib-olla peaks ta olema seotud valgussensoriga või tuledelüliti asendiga ... |
Ukerdades tihti pimeda, kitsa ja konarliku hoovi peal, pean seda isegi mugavaks, kui lisavalgus otse auto nina ees pimedakas jäävat ala valgustab.
Linna- ja maanteliikluses tõesti pointless - seda ma ei oska öelda, et kas ta ka päeval neid vilgutab kui valgussensor ülejäänd valgusallikate tööd
reguleerib. |
Asi toimib vaid kui tuledelüliti lähitulede asendis ja peaks töötama ka vaid väiksel kiirusel.
|
|
|
lauriL90
huviline
Registreerunud 15.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2005 A4q 3.0tdi
|
postitati 07.01.13 16:08
|
|
|
See eelsüüteküünla vilkumine võis tähendada seda, et auto hakkas kübemefiltrit tühjaks põletama. Kõik uuemad diislid teevad seda.
|
|
|
cookylover
huviline
Registreerunud 28.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 29.01.13 12:21
|
|
|
Nüüd siis vahetatud ka hooratas, tagumiste amortide läbilöögipuksid, sarniirid. Mootor tiksub kenasti, veermik korras.
Eelsüüteküünalde tule viskas veel korra vilkuma sarnastes tingimustes. Maantel - 100 km ca sõidetud püsikaga ja lampi hakkab vilkuma. Jõud tagant
läind ja enne kui seisma ei jäta, viga ära ei kao - peale uuesti käivitust poleks nagu midagi olnud. Ehk mingi viga turbol, aga eks uurin edasi.
|
|
|