Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi Allroad 2,5TDI 132KW - 2005 - Ianton (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2813)
Ianton
huviline



Registreerunud 20.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2,5TDI 2005

postitati 30.12.12 09:09 Tsiteeri
Audi Allroad 2,5TDI 132KW - 2005 - Ianton



Sai siis enne jõule soetatud Audi Allroad ostetud sai uuema tüübiga mootoriga, mis võiks olla natuke vastupidavam. Hind oli soodne ja sellest tulenevalt ka mõningad vead, mis plaanis ära likvideerida. Enne Audit on olnud Saab 9-3 ja Skoda Octavia 4x4, mõlemad diislid. Audit olen siis ihaldanud algusest peale, kuid kaine mõistus on tavaliselt vahele tulnud ja Allroadist loobuma sundinud, sest lugedes tundub Allroadi omamine = raha vihkamisena. Kuid sai see risk võetud ja eelarvesse kirjutatud ka suur remondikulu lähikuudel.
Masin siiamaile tulnud Itaaliast. Läbisõit hetkel ~220000. Lisad Allroadile kohased, puudu vaid istmesoojendused, mida ma üldiselt kasutanud pole ka eelnevate autode puhul.
Masinast lisan pildid lähiajal.

Hetke muljed:
Salong on vaikne ja mugav ja väga ei saa arugi, et tegu diisliga. Automaatkäigukast vahetab käike sujuvalt ja auto üldiselt ekonoomsem kui arvasin(linnas keskmine alla 10ne). Sai ka põllupeal käidud ja auto läbivus ikka hea ja tõi naeratuse näole.

Vigadest:
Auto seest väga räpane ja vajab keemilist pesu(universaali suurust ikka ära kasutatud ja puitu ja mulda veetud).
Tagumine kõrgusandur vigane.
Loodetavasti sellest tulenevalt vajuvad esimese leveli pealt tagumised rattad koopasse. teiste levelite pealt hoiavd õhkpadjad ilusti õhku sees.
Komressor uriseb vahel kurjasti ja annab aegajalt errorit(kui temp on alla -14, siis eriti), selle vastu loodan, et aitab kompressori paranduskomplekt.
Üks pihusti on läbi.
RNS-e ei anna plaati välja ja telefoni installeerimise juures ütleb memory full.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.12 09:57 Tsiteeri


Tervitused ja õnnitlused.
Olles olnud ise ka Allroadi omanik siis sulle natukene lugemisvara:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=87844
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=105676

Kõrgusandurisse ma ei usu, pigem on ühe padjaga nutused lood. Lase üle kontrollida. Kuna täpselt nii see padja leke hakkabki, et 1 astmes vajub ära ja siis teises jne. Lõpuks istubki kõhu peal. Patju soovitaks vahetada paaris (tagumised Eestis ca 250€ tk, esimesed kallimad). On võimalik tellida Anroti analooge näiteks Saksast (tuleb soodsam kui Eestist osta).

Kompressor on ka arvatavasti sul veidikene õhtal kui ta juba korralikult uriseb suurema külma peale (kui õhk on külmem läheb tal rohkem jõudu vaja külma õhu patjadesse sisse puhumiseks + lumi mis teeb auto raskemaks). Kompressorile on saadaval küll mingeid remontkomplekte aga kui tulutoov see remont on on hea küsimus. Foorumist Fugitive ehk oskab öelda. Kompressori hind oli ca 400€ vist mersu analoogil (ps. termonlülitiga võivad pärast probleemid olla kuna see ei kuulu analoogkomplekti).

Ei tahtnud kurvastada kohe aga olles samasugust autot ületalve pidanud ja seda kõike näinud siis asjad umbes nii peaksid sul olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ianton
huviline



Registreerunud 20.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2,5TDI 2005

postitati 30.12.12 11:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Tervitused ja õnnitlused.
Olles olnud ise ka Allroadi omanik siis sulle natukene lugemisvara:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=87844
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=105676

Kõrgusandurisse ma ei usu, pigem on ühe padjaga nutused lood. Lase üle kontrollida. Kuna täpselt nii see padja leke hakkabki, et 1 astmes vajub ära ja siis teises jne. Lõpuks istubki kõhu peal. Patju soovitaks vahetada paaris (tagumised Eestis ca 250€ tk, esimesed kallimad). On võimalik tellida Anroti analooge näiteks Saksast (tuleb soodsam kui Eestist osta).

Kompressor on ka arvatavasti sul veidikene õhtal kui ta juba korralikult uriseb suurema külma peale (kui õhk on külmem läheb tal rohkem jõudu vaja külma õhu patjadesse sisse puhumiseks + lumi mis teeb auto raskemaks). Kompressorile on saadaval küll mingeid remontkomplekte aga kui tulutoov see remont on on hea küsimus. Foorumist Fugitive ehk oskab öelda. Kompressori hind oli ca 400€ vist mersu analoogil (ps. termonlülitiga võivad pärast probleemid olla kuna see ei kuulu analoogkomplekti).

Ei tahtnud kurvastada kohe aga olles samasugust autot ületalve pidanud ja seda kõike näinud siis asjad umbes nii peaksid sul olema.
Mõlemad teemad juba enne ostu kenasti läbi töötatud ja algus saigi arvestatud nende kuludega. Hetkel pühadeajal auto seisma jäänud kuues päev ja auto endiselt 3nda leveli peal, mis annab ehk lootust, et äkki padjad ei leki. Remondikomplekti osas lugesin positiivset tagasisidet välismaa foorumitest (kasutatud siis 40-50 EUR-i maksvat komplekti). Küsin Fugitive käest ka nõu, mis ta asjast arvab. Patjade poolelt olen vaatan ka Androti toodangu poole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.12 17:53 Tsiteeri


Patjadel on ka eraldi olemas ming simmeri komplekt ka veel. Mingi vanas rahas oli 500 eeku vms. Minul see ei aidanud. Aga edu ja hea, et oled teinud omajagu eeltööd. Siis ma ei rikkunud vähemalt päeva ära :).

Edu ja jõudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 30.12.12 18:19 Tsiteeri


Kas padjad lekkivad või mitte saab lihtsa vaevaga teada. Kui on kõrguseandur katki siis võib auto ka seistes ennast üles-alla liigutada. Kuid kui 1'se pealt kukkub alla ja 2-3-4 pealt ei kukku siis on ilmselt padi/padjad läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.12 18:46 Tsiteeri


Õhkpadjad on meil kohapeal olemas ja erinevaid variante erinevate hindadega ja odavam kui ise USA'st tellida.

Valik Allroadi esimesi patju

http://www.autohooldus.ee/online/search.html?query=10201210

Ja kui varuosakoode teate siis leiate ka kõike muud ja kui ei leia siis tuleb kontakteeruda.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 30.12.12 19:30 Tsiteeri


Tagumise padja sai tõesti hea hinnaga.
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Õhkpadjad on meil kohapeal olemas ja erinevaid variante erinevate hindadega ja odavam kui ise USA'st tellida.

Valik Allroadi esimesi patju

http://www.autohooldus.ee/online/search.html?query=10201210

Ja kui varuosakoode teate siis leiate ka kõike muud ja kui ei leia siis tuleb kontakteeruda.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ianton
huviline



Registreerunud 20.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2,5TDI 2005

postitati 02.01.13 10:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Kas padjad lekkivad või mitte saab lihtsa vaevaga teada. Kui on kõrguseandur katki siis võib auto ka seistes ennast üles-alla liigutada. Kuid kui 1'se pealt kukkub alla ja 2-3-4 pealt ei kukku siis on ilmselt padi/padjad läbi.
Antud testi ei õnnestunud teha. Nimelt auto ei tõsta ennast niisama lihtsalt ülesse. Nüüd aastavahetuse paiku sai sõidetud ca 100km linnas. Alustasin sõitu 3ndalt levelilt, siis langes 2-le natukese aja pärast 1sele. Jätsin maja ette seisma esimesel levelil, võtsin süüte välja ja kohe nägin, et auto lasi ennast madalamale. Visuaalse pildi järgi ütleks, et isegi pärast õhu laskmist oli auto kõrgemal reaalsest 1st levelist. Järgmine päev läksin auto juurde, auto ööga vajunud polnud ja oh imet käima pannes näitab teist levelit. Aga tõsta näiteks kolmandale ei lase, viskab errori. Kompressor töötab nüüd soojadega nii, et vaevu kuuleb salongi. Tõsta on auto lubanud ainult kui rattad koobastes(seda kaks korda juhtunud). Palgapäev tulekul, nii et saab ilmselt Flamenkos rahakotti tuulutatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 03.01.13 19:21 Tsiteeri


Ennem kui patju või kompressorit lähed ostma lahendaks selle tagumise kõrgusanduri probleemi ära?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.6% - SQL: 61.4%]