Lehekülgi: 1 2 |
jussbar
huviline
Registreerunud 10.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Allroad
|
postitati 10.01.12 18:42
|
|
|
a6 v allroad
jutt käib siis 2000-2005 aasta ALLROADI ja sama aasta käigu A6 kohta. Palun seletage ära kas nende autode vahe on selles, et allroadil õhkvedustus
parem varustu, teine silla ehitus ja keretetailid. Kas muus osas on ta a6-ga sarnane tehnika poolelt näiteks??
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 10.01.12 18:55
|
|
|
Üldjoontes oled õigesti asjast aru saanud. Aga kere peaks olema sama, mis A6 Avant Varustus ei pruugi olla parem. Mootorid on identsed. Teistsugused stanged ja plastist tiivakaared on lisatud Allroadile.
Loe näiteks siit.
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.01.12 14:14
|
|
|
Ja selle ajastu õhkvedrustus teeb Su meie kliimas vaeseks. Paljud on sellest üldse loobunud ja tavavedrustusele ümber teinud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 11.01.12 16:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Paljud on sellest üldse loobunud ja tavavedrustusele ümber teinud. |
Millega kaob ühtlasi ka igasugune allroad'i mõte.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
jussbar
huviline
Registreerunud 10.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Allroad
|
postitati 11.01.12 19:27
|
|
|
nii nüüd natuke targemaks saadud. kas need õhkpadjad siis tõesti nii nii kehvad, loetud nende kohta palju, enamus ikka negatiivne aga on ka natuke
positiivset. Oskate öelda kas nad lähevad siis suhte kergelt puru või meie kliima, niiskus ei sobi kokku talvega?
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.12 19:47
|
|
|
Pigem ei sobi meie kliima neile+see mis teedele pannakse maha ja mu säärane. Samas, kui täis sett ära vahetada ostes (padjad, kompressor, termolüliti)
siis võiks oma 70-80 000 km asi kesta ju. Aga jah.. Paras pain in the ass on see teema. Kord kotib ajusid kompressor, kord padjad. Samas kui kõik ühe
korraga ära teha võiks värk kesta. Lisaks on veel probleemiks ka oskamatud autoremontijad, kes suudavad näiteks plasttorud, mis patjadesse lähevad ära
rikkuda.
|
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 11.01.12 20:01
|
|
|
Ei tahaks targutada, kuid mul on 2004 aasta isend, mis on Eestist uuena ostetud ja ajalooga.
Padjad on vahetatud + kompressor (kõiki 1x). Läbisõit 194 000. Vahetatud jubinad 160 000 peal umbes täpselt.
Natuke rohkem ikka kestavad, kui 70-80 tuh. kilomeetrit. Loodan siiralt.
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 11.01.12 20:32
|
|
|
Peab ka vist midagi allroadi kaitseks ütlema. Mul ka 2004 aasta auto. Esimesed padjad vahetasin 175k pealt nii nagu arnotti lehel kirjas on.
Kompressor läks omast lollusest. Lekkis kuskil aasta ja kompressor sai päris head vatti. Oleks kohe padjad vahetanud kestaks kindlalt siiamaani. Auto
kuskil 5 aastat eestis läbisõit vähe üle 200k ja nüüd tundub ,et üks tagumine hakkab väsima. Padja ja kompressori hinnad on juba täitsa inimsõbralikud
võrreldes sellega mis nad enne olid. Sellepärast ma arvan ei ole vaja karta nende pärast.
|
|
|
jussbar
huviline
Registreerunud 10.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Allroad
|
postitati 11.01.12 22:32
|
|
|
Ütleme näiteks ,et üks esimene padi läheb puru kas siis vajub aind see pool alla mis puru, terve esiots või kogu auto??
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 12.01.12 05:02
|
|
|
Vastav nurk jah.
Reeglina vast nö. pauguga lõhki ei lähe, hakkab lihtsalt vaikselt lekkima. Kompressor suudab veel teda üleval hoida, ohverdades lõpuks ennast. Sina
ohverdad, nagu eelpool mainiti, lõpuks padjaga koos ka kompressori. Selline jada, kui õigel ajal ei reageeri.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.12 15:17
|
|
|
Üldjuhul kui padi lekib siis on jah nii, et nurk on all (seistes vajub ära). Kui padi juba korralikult lekib siis ühel hetkel enam auto näiteks üle 2
astme ei lähe ja üldjuhul on ta esimeses. Viimases seisus ongi nii, et auto on nö enne 1 astet ja üldse ei tõsta. Sel hetkel on tunne nagu sõidaksid
puuvankriga. Kompressor lülitatakse ühel hetkel tagant ära kui ta kuumaks läheb (termolüliti). Kui pauguga lõhki läheb siis on nina vastu maad kohe
ja auto vajub kolksti kõige alumisse asendisse (ehk siis täiesti põhja, mitte indikaatori järgi alumisse).
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.12 15:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsu
Kui pauguga lõhki läheb siis on nina vastu maad kohe ja auto vajub kolksti kõige alumisse asendisse (ehk siis täiesti põhja, mitte indikaatori järgi
alumisse). |
Nii, nagu Rain-i avataril näha 
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 13.01.12 11:46
|
|
|
Kui isegi pead korra patju vahetama siis see sõidumõnu mida allroad pakub kompenseerib küllaga su kulutusi patjatele. Ja hästi otsides ja mujalt
tellides saab patju tunduvalt soodsama hinnaga kui eestist osta Mina olen
ülirahul antud autoga ja midagi muud hetkel ei oska soovida.
|
|
|
|
jussbar
huviline
Registreerunud 10.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Allroad
|
postitati 20.01.12 17:31
|
|
|
nii nüüd on ka natuke positiivset tulnud allroadi kohta. aga küsiks mis selle automaat käigukasti parkinguga juhtuda võib?. (Et ennem käsipidur ja
siis kang P peale, muidagi sellist lugesin), et olevat nõrk koht. lugesin kuskilt seda aga enam ei leida
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 21.01.12 07:50
|
|
|
?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.01.12 07:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jussbar
nii nüüd on ka natuke positiivset tulnud allroadi kohta. aga küsiks mis selle automaat käigukasti parkinguga juhtuda võib?. (Et ennem käsipidur ja
siis kang P peale, muidagi sellist lugesin), et olevat nõrk koht. lugesin kuskilt seda aga enam ei leida |
Ilmselt on siin silmas peetud asjaolu, et mitte jätta kast/sisemised detailid pingesse.
Enne park asendisse lülitust hoomad käsipiduri peale ja siis teed P lülituse.
Sama olukorda kasutan isiklikult isegi manuaalkastiga isendil.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.12 10:05
|
|
|
Ma ei saa quattro puhul sellisest lahendist nüüd päris hästi aru. Milleks peaks veel kässari peale tõmbama kui oled juba "Parking" asendisse
käigukasti pannud või siis enne "P" asendisse käigukasti lülitamist? Ja kui sellist lahendit kasutada siis võiks siiski olla järjestus nii, et
käigukast "Parkingu" peale ja siis käsipidur.
Ideeliselt saan ma aru, et kui automaatkastiga kässarit kasutada väga vähe siis ta tõesti jääb kinni ja suhteliselt kiirelt see käsipiduri osa tahab
hoolt saada. Samamoodi ei ole hea automaatkastiga teha umbes ca 5-10km/h kiiruse juures lülitust "P" asendisse.
|
|
|
|
DT85
huviline
Registreerunud 26.06.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.12 12:09
|
|
|
Miks peaks keegi liikuva auto puhul hakkama käigukangi P asendisse lükkama??
Küll on soovitatud kallaku peal parkides Parkingule lisaks kässar peale tõmmata, eriti käivitus momendil, kuid kas see sama välja ei tee, hoida jalaga
pidurit või tõmmata käsipidur peale??
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 22.01.12 12:33
|
|
|
Jalgpiduriga masin seisma, käsipidur peale, kast P asendisse. Liiga keeruline?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 22.01.12 12:35
|
|
|
Kallakule parkides on mõistlik kõigepealt auto käsipiduriga fikseerida ja alles siis parkingu peale lükata.
Nüüd uuesti käivitades ja valits draivi peale tõmmates ei teki takistust (kast on vaba -mitte pinges) ja ei käi seda "raksakat" valitsa
tõmbamisel
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 22.01.12 15:06
|
|
|
Viimaseid postitusi lugedes tekib enesel juba kahtlus, et kas kirjutasin enda mötte korrektselt?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
jussbar
huviline
Registreerunud 10.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Allroad
|
postitati 23.01.12 20:21
|
|
|
oky taas jälle targem. Aga küsiks veel ,et kas on ka mingeid tavapärasid mida peaks teadma Allroad omanik ,näiteks kui rehvi vahetusel tungiga auto
üks ratas maast lahti tõsta või autot ülestõstes teeninduses vms. Kuskilt ma midagi taas mõniaeg tagasi lugesin midagi õhkvedrustuse lukustamise kohta
ja jälle ei leia ülesse
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.12 21:40
|
|
|
Kui allroadi tahad üles tõsta siis on soovitav auto panna nö tungraua asendisse. Hoidad üles-alla nuppu 10 seki all ja ta fikseerib sul kõrguse ära.
Muidu teeb ta ühe poole üles tõstes seda, et hakkab kas autot langetama või tõstma vastavalt oma suvale ja nurgale.
PS. kehtib ka tõstukile tõstes. Muidu laseb rattad sorakile või tõstab kõhu alla.
|
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 24.01.12 05:01
|
|
|
No kui juba teema on, siis küsin ka.
Kas neljandat, ehk kõige kõrgemat, astet saab kuidagi ka lukustada? Hetkel hakkab ca. 35km/h kiirust ületades alla laskma. Mul nädalavahetustel
selline safari tee paar km, et kiirus kuni 35km/h on liiga aeglane, samas tahaks, et auto oleks maast igaks juhuks võimalikult kõrgel.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |