Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 2.0 - 1991 - unduC4 (Vastuseid: 82 | Vaatamisi: 15534)
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 12.06.13 16:37 Tsiteeri


Kui sul kont töötab, siis blank 1.9 diisli peale üleminek ei ole ju hull, isegi b3 kerega diisliga kannatab ringi vuhada, kuid jah c4 pealt b4 ümber istumine on masendav. a4 b4 peale minnes pole asi nii hull, aga kui oled c4 mugavusega harjunud, siis b4 on siiski imelik, kuid pole ka midagi hullu, sest ise läksin ka kunagi c4 comfort pealt b4 üle. Põhiasi on siiski juhitavus ja suure auto tunne.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
unduC4
huviline



Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4

postitati 12.06.13 17:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Kui sul kont töötab, siis blank 1.9 diisli peale üleminek ei ole ju hull, isegi b3 kerega diisliga kannatab ringi vuhada, kuid jah c4 pealt b4 ümber istumine on masendav. a4 b4 peale minnes pole asi nii hull, aga kui oled c4 mugavusega harjunud, siis b4 on siiski imelik, kuid pole ka midagi hullu, sest ise läksin ka kunagi c4 comfort pealt b4 üle. Põhiasi on siiski juhitavus ja suure auto tunne.


Kont sel autol kahjuks külma ei puhu, talvel soojaks läheb küll hästi, isegi palav hakkab talvel, aga suvel peab aknaid lahti hoidma :D. B3 oleks ka idee jah, aga veidral kombel neid ka väga vähe praegu müügis, õieti polegi. Suure autoga mugavam muidugi, aga hakata nüüd sellele samale diislit vahele sokutama oleks ka liiga kulukas ja mahukas töö praegu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
unduC4
huviline



Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4

postitati 23.11.13 21:30 Tsiteeri


Ammu pole siia midagi kirjutanud. Juhtunud siis vahepeal niipalju et UNO on koguaeg sõidus olnud ja rõõmsalt kõiki vedelikke tarvitanud mis ma talle lisanud olen. Nüüd hetkel seisis viis nädalat sest olin välisriigis praktikal. Aga suvega olen vahetanud ära kundepoolse veovõlli otsa ja ilmselt veel nipet-näpet mis hetkel kõik ei meenugi.

Vahepeal on ka läbisõitu tublist lisandunud ja pildile jäid ühel suvehommikul ka sellised numbrid:
http://www.upload.ee/image/3723694/IMG_20130812_090337.jpg
Praegu on 403 tuhat ees.

Praegu vajaks vahetust tagumine pidurdusjõu regulaator, kui kellegil selline toimiv vidin üle siis ootaks pakkumisi. Samuti on lisandunud tagumisele aknale ovaalkõlarid. Praegu piilun ja mõtlen vaikselt uute amortide peale, muid tegevusi on nii palju lihtsalt olnud et ei jõua autoga tegeleda, suvel sai audi lisaks tavasõidule ka proovida üle katuse keeratud VW Golfi metsast välja pukseerimist, katkist Nissan Almerat pukseerida ja lisaks ka ehitusmaterjale ja mööblit käruga veetud. Kõigest sellest hoolimata on auto väga hästi vastu pidanud ja kahju oleks nagu loobuda, järgmiseks suveks tahaksin kindlasti elektriaknaid lisada, sest no ikka väga tüütu on neid kerida juba nagu segane :D. Probleeme on olnud summutiga, mis korra teedeehitusel haiget sai ja plärisema hakkas hullusti aga nüüd on asi vaiksem.

Aga jahm, varsti talvekad alla ja naastudega krõbistama :D.

(Soovin osta tagumise piduriregulaatori, vajadusel lisan pildi lähipäevil)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
unduC4
huviline



Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4

postitati 28.06.14 14:10 Tsiteeri


Teemas väga pikk vaikus olnud. Vahepealsel perioodil sai vahetatud veel termostaat ja mootoripadjad, udutuled on küljes ja töötavad, üks tagumine pidurisilinder ja veel nipet näpet.
Praegu aga auto seisab kuna mootori ei tööta korralikult (kahtlustuseks nii pritse kui ka kütusepump). Samas lugedes teiste teemasid siin foorumis olen hakanud vaikselt mõtteid mõlgutama mootorivahetuse peale ja mõtlen siis vahetusest 1.9 diisli vastu. Muidugi tekib osadel kahtlus selle mõttel, sest tegu üsna plankude lisadega vana autoga ja mis on ka üsna päevinäinud, samas enda jaoks oleks see vahetus esimene suurem projekt ja kuna hetkel autoga ei sõida, siis plaaniks nokitsemiseks ette võtta. On kellegil kogemusi/ideid jagada või tasuks selline mõte ikkagi maha matta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
skl
huviline

Avatar


Registreerunud 25.07.13
Asukoht: Mustamäe Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100

postitati 24.09.14 10:04 Tsiteeri


Kuidas mootor töötab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
unduC4
huviline



Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4

postitati 24.09.14 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: skl
Kuidas mootor töötab?


Selle kohta olen ka vastavas alafoorumis küsinud ja ka Wolf123-l lasnud veakoode proovida lugeda, sellest aga midagi välja ei tulnud, kuna tegu pole ABK vaid AAD mootoriga (kui ma nüüd mälu järgi pange ei pane), ning kõige ebaloogilisem oli muidugi see, et nii kui leppisin kokku, et veakoode lugeda hakkas mootor kohale jõudes järsku enamvähem normaalselt tööle. Pmst töötab ja käivitub praegu ka, aga soojemaks töötades poole gaasiga on jõudu ja minekut, täisgaasil ja järsemal vajutusel aga jõud kaob ja hakkab paukuma ja puterdama. Praegu UNO seisab ja ootab oma aega mõne huvitava projektina vast kui kooli ära lõpetan (pool aastat veel) ja asjaolud ehk veidi soodsamaks muutuvad, sest endiselt on tagasillapuksid üks šarniir ja veel mõned osad väsinud ja vajavad vahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 24.09.14 19:20 Tsiteeri


Sellel autol paraku veakoode arvutiga lugeda kahjuks ei saagi, kuna tal on must ja pruun pistik - ehk siis vilkkoodid annavad mingi seletuse, kuid arvatavasti ka nemad ei suuda mehaanilist viga tuvastada.
Kahjuks ise pole nende mehaaniliste pritsetega sinapeal ja ega neid pädevaid tegijaid jääb järjest vähemaks.
Viljandikandis ehk Särg ja Ligur saavad aidata, Tallinnas Speedsteri Hannes. Rohkem ei tule hetkel pähe kes nendega tegeleda võivad.

Kuid nagu igalpool mujalgi mainitud, siis odavam nii rahakotile kui ka oma närvidele tuleb lõpuks ikkagi olemasolev maha müüa ja siis sobiv isend osta ( nagu ma aru saan siis 1.9 c4 on liistul ) - ka neid liigub juba üsna mõistliku hinnaga ja saadki vähe uuema välimusega a6 peale üle minna, mis sildade ja muu poolest sama lihtsa ehitusega ning ka mugavuse puhul sama või isegi parem ( olenevalt varutusest )


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
skl
huviline

Avatar


Registreerunud 25.07.13
Asukoht: Mustamäe Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100

postitati 30.09.14 07:41 Tsiteeri


Puhtalt huvi pärast küsisin. Mul enda omal sai ka mootor vahetatud. Pärast seda auto korralikult küll ei töötanud. Puterdas, turtsus ja jõuetu täielikult. Alguses sai vaadatud küünlad, siis juhtmed ja lõpuks jagajani jõudes, saime vea teada. Jagaja tuli ära vahetada ja pärast seda töötas täiesti korralikult.

Siis ilmnes uus viga. Tühikäigul pöörded kõiguvad tiba. Vahepeal tuleb pikalt käivitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.1% - SQL: 69.9%]