Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant 2.5TDi Quattro - 1996 - must1.9tdb4audi (Vastuseid: 76 | Vaatamisi: 24721)
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.10.16 17:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Proovi esmalt see paisupaagi kork uus panna ehk aitab päris mitmel audil on see jama olnud.

Segan siia juttu end natuke vahele. Kuidas tuvastada kui korki vaja vahetada? Tuulutusavad umbes? Töötava mootoriga maha keerates? Mul küll teine mootor aga vana Audi siiski, kahtlus ka et surve liigne sees.

See on hea küsimus eks tehas on andnud neile mingi elu aja millal tuleks kork välja vahetada. Näiteks valtra traktoril oli see 2000 töötundi. Kasutada tuleks originaal juppi sest need B osad on samuti sellised ,et kas töötavad või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
must1.9tdb4audi
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5tdi Q

postitati 11.01.20 19:29 Tsiteeri


Nonii. Tervist audirahvas. Teen vąikse update siia teemasse ka.
Aega pikalt mööda läinud ja vett palju merre voolanud.
Mõtteid palju olnud ja tehtud ka omajagu palju. Alustaks siis sealt kus pooleli jäi. Mootori jahutus süsteemi tekkis surve sisse... okei. Ilmselt plokikaane tihend. Mõeldud tehtud, auto garaa˛i ja mootor pealt paljaks. Uued tihendid paika ja tuld. Tolku mitte midagi. Olgu uus kork. Minek forssi ja kork käes, panen peale, ikka mitte midagi. Jätsin auto seisma ja mõtlesin kuu vb rohkem konsulteerisin spetsialistidega, mitte midagi tarka. No selge mis ikka mootor maha ja viisin remonti kõik ilusti pulkadeks laiali uued jupid kõik tellitud/ostetud. Saabub hetk kui vätvõll vaja peale poleerimist paigaldada uute saaledega. No mis ringi ei kąi on väntvõll plokisees. Selge, otsin uue väntvõlli. Möödus 2 nädalat vist, sain “uue väntvõlli. Ennem poleerimist prooviks kas käib ringi?! Vänt sisse paar raami pukki kinni ja vänt kinni, no selge plokil raamijooks pekkis. Hakkasin Ael mootorit otsima... kuuaega otsin otsin, ja siis käisin sugulase juures sünnipäeval, jutujätkuks, et kas sa selle audi 100’ga enam ei sõida? Ei sellel kere läbi. Okei mõtlesin et krt sellele müüsin ju mootori mis oli väga hea. Mõeldud tehtud ostsin mootori hinnaeest terve auto omale. Oli küll aat, aga liikuma oli vaja saada. Kiskusin mootori laiali ja saatsin mootori meestele ploki. Kõik timm lõpuls sai mootori kokku laduda. Kõik uued tihendid saaled kolvirõngad ja mida kõike veel. Kokku 1.5kilo € ostetud autolt läks külge ühemassiline hooratas ja poolaastat sõitnud siduri komplekt. Vägev kõik töötab ja ülevaatus tehtud peale pikka seismist.
Siis hakkas jälle kütusepaak lekkima mis kunagi sai lastud paides remonditud. Siis otsisin paaki... vągev jumala korralik S4 paak olemas, ląksin järgi, vaatan tagaluuk ka jumala kobe, tiivaga ja Quattro kirjaga. Sai see ka kaasa rebitud. Paagi tegin ilusti puhtaks möksisin igast uhkete ainetega üle ja tellisin kogu tagasilla puksi jooksu poolast kuna lekkiv paak oli puksid nahka pannud. Kõik ilus kena, nüüd võiks edasi mõelda.... aastad möödusid, vahepeal ostsin chip aju. Panen peale, justkui on ja ei ole ka. See oli aasta tagasi. Ja tąna juhtus see kui lõpuks jõudsin Priidu juurde, et kuule mul see pill ikka ei liigu nagu vaja jne. Võttis mu masina ette ja kontrollib vaatab jne, ütles et asi pole õige. Olgu pump maha ja juppideks. Pump metalli puru täis ja paar lekkivat tihendit oli ka. Mis isegi hästi vastu pidanud 24 aastat. Pump peale ja kąima. Ikka asi õige pole. Õnneks mõtlesin ette ja võtsin kodunt varamust 2 aju kaasa mis mootoritega kaasa tulnud jne näppu jäąnud. Olgu ütlesin kuule see peaks chip aju olema. Panime peale ja ütles jaaaa see on prj kividega aju. Asjad paika tööle ja katsetama. Krt see astus niimoodi edasi et esimese asjana oleks gaasitankla maha sõitnud :D sest remondikäigus juhtus väike äpardus ja pidurid kadusid ära kuna polnud piisavalt vaakumi. Nautisin seda sõitu ja mootor sai soojaks aetud ja viimane häälestamine sai tehtud ja ütleme nii, et midagi sellist poleks eales uskunud et juhtub. Kiirendus võime on ikka üleprahi. Koju sõites mingi e65 üritas ka taset nąidata, aga lõpuks loobus ikka. muige tõmbas näole ausaltöeldes ja lisas motti asjaga edasi tegeleda. Programmis on tagaluugi ja S6+ luugi tiiva vąrvimine ja vahetus. Kardaani tugilaager ja käsipidur jälle korda seada.

Üle pikaaja üks pikk ja sitt jutt, aga varsti täitub 8 aastat kui ma selle vanakesega olen tegelenud. Paneks mõne värskema pildi ka, aga olen paroolid ära unustanud kuhu muidu neid pilte laadinud olen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.7% - SQL: 46.3%]