Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi a6 1,9 pikk käivitus (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2732)
mauno17
huviline



Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.12 19:42 Tsiteeri
audi a6 1,9 pikk käivitus



autoks siis audi a6 2001a 1,9 85kw.Mure siis selline auto käivitus on nii soojalt kui ka külmalt jube pikk.Mõnikord isegi kuni 40s.Aga jui auto käima läheb siis pärast seda käivitub poolest pöördest.Autol vahetatud siis pihustid ja pihustitihendid,tänu sellele minek paranes märgatavalt kuni 20%isegi ja kütusekulu ka nüüd normaalne.Eelsüüte küünlaid ei ole veel jõudnud kondrollida ,kuid neid ka eriti ei usu .On kellelgi kogemusi et kus asub sellel mootoril kütuse tagasilaske klappml endal kütusefiltri peal lisaks veel kütuse jahuti ning pole nagu enamus diislitel seda musta klappi seal peal.Paagis on lisaks veel ka elektriline etteande pump.Oskab keegi ehk aidata selle teemaga.Ja kui täna vaatama hoolikalt hakkasin siis märkasin et tandempumpa minev toru on veits küttene.Igasugune abi teretulnud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.12.12 20:09 Tsiteeri


Võimalik et paagisisese pumba tagasivoolu klapp lekib ja trass jookseb paagini tühjaks.
Proovi mitu korda järjest hästi korraks starterit anda hetkeks ja siis jäta süüde sisse ca 5 sekundiks, et paagisisene pump rakenduks. Kui käivitub lihtsamini siis paagipumbas viga.
Võid ka proovida otse pumbale voolu peale lasta ja hoida pumpa töös sunniviisiliselt ca 20 sekundit, ja alles siis starterit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mauno17
huviline



Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.12 21:57 Tsiteeri


nii proovisin siis õhtul kütet üles pumbata nii et lülitasin süüte sisse ja siis uuest välja ja senikauua kuni pumba undamist paagis kuulsin ja nii umbes 15korda ja pool pööret ja auto käivitus.Ei taha veel hõisata aga eks homme hommikul teen sama protsessi läbi.Ei kujuta ette kus ta nüüd selle kütte maha laseb.Ja suured tänud kasutajale QUATTRO igati mõistliku lahenduse eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.12.12 23:56 Tsiteeri


Kui nüüd hommikul ka selle meetodiga poolest pöördest käivitub, oled võitnud endale paagisisese pumba vahetuse. Tagasivoolu klapp on pumpa sisse ehitatud ja ei kuulu remontimisele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mauno17
huviline



Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.12 12:33 Tsiteeri


täna siis võtsin kütusetoru lahti ja panin süüte sisse ja lasin pudelisse voolata .Küte surve põhimõtteliselt puudus nirises ainult õrnalt.Oskab keegi öelda milline see surve seal olema peab.Varem kui kõttefiltrit vahetasin siis krdisin filtri lihtsalt külge ja kütet täis ei valanud ja korraks süüdet ja ja auto käivitus poolest pöördest.Kuid sellise survega nagu praegu kulub selle kõttefiltri täitmiseks kl jube kauua aega.olek igasugune abi teretulnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.12.12 18:49 Tsiteeri


3,5 bari peaks olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mauno17
huviline



Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 16.12.12 17:23 Tsiteeri


täna siis sai autol lõpuks vahetatud tandempump kuid kasu polnud ka sellest.Enam ei oska kust otsast alustada.Pihustid koos tihenditega on vahetatud,tandempump on vahetatud,käivitusi ja remonti teostasin täna soojas ruumis,.Kuid ikka on selline tunne et kütus vajub kusagilt tagasi.Pitsitasin siiis hetkel veel kütuse pealevooru toru 2metall plaadi ja pitskruviga kinni et välistada kütuse tagasivoolamine .Ek näha ole vasrti kas muutub või mitte midagi.Ainuke asi mis mind kripeldama jääb on see et mul enda tandempumbal oli kummist tihend ,aga nüüd uuel toimiva auto pealt võetud pumbal oli metalltihen ja see tihend jäi siis nüüd vana .Kes asjale lahenduse leiiab ja aitab nõuga mis asja toimima paneb sellele kallis viski garanteeritud!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 16.12.12 17:34 Tsiteeri


Kas siis paagi etteandepump sai ka vahetatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mauno17
huviline



Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 16.12.12 17:42 Tsiteeri


no selle paagisisese pumbaga on ka see teema, et osadel varjantidel see üldse puudub: näiteks golf 4 1,9 85kw tdi sellel isendil on juba teistsugune kütusefilter ja filtri peal on kütuse tagasilaske klapp.Minu omal on filtri peal aga kütuse jahuti.Ning etteande pumbast tulev kütusesurve on kõigest 0,5bar ja see pump seal taga peabgi ainult siristama kütet ette.Aga noh eks ma homme proovin ka sellele pumbale pideva voolu taha panna ja siis lasta pumbal kütet ülespeksta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 16.12.12 17:47 Tsiteeri


Ei teeks paha ka seda teemat lugeda.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62785


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 16.12.12 21:00 Tsiteeri


No ma omastarust püüdsin kogu aja Sulle rääkida,et probleem on ilmselt paagipumbas. Paagipumba enda surve peab olema 3,5 bar-i, tandempump lammutab sealt edasi juba üle 1000 bar-i.
Ja ainus tagasivoolu klapp ongi paagisisese pumba väljundtorus spiraalvedru ja metallist või plastikust kuulikese näol.

Sellesama süüte sisse ja väljalõksutamisega saavutasidki Sa selle, et paagisisene pump suutis lõpuks tühja trassi ära täita ja anda tandempumbale piisavalt kütust ett, et too oleks võimeline edasi toimetama. Kui paagisisene pump tagasi jookseb on ka tandempump õhku täis ja kuna õhk on meeletult palju rohkem kokkusurutab võrreldes vedelikuga, siis ei toimu ka mingit käivitumist.
Ma ei oska enam arusaadavamalt seda asja seletada siin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ejay
huviline



Registreerunud 24.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 17.12.12 06:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Paagipumba enda surve peab olema 3,5 bar-i, tandempump lammutab sealt edasi juba üle 1000 bar-i.



Sellist jama on raske kommenteerida. Common rail mootoril on sellised näidud reaalsed.
PD-l etteande surve 0,5bar, tandem lööb 3,5bar, ja edasi kõrgsurve tekitatakse juba nukkvõlli poolt pihusteid kokku surudes.

Aga teemaalgatajale pane manomeeter tandempumbale külge (taga vajalik koht olemas) ja mõõda ära hommikul käivitades surve.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 17.12.12 16:09 Tsiteeri


Tõesti vabandan. See 3,5 oli tõesti tandempumba rõhk 1500 pöörde juures, lihtsalt andmebaasist jäi see kuidagi kahe silma vahele.

Magamata ööd hakkavad ilmselgelt oma jälge jätma. Aga isegi see 0,5 bari etteande pumba puhul ei ole nii väike rõhk et kütus vaid niriseks.

Veelkord, palun kergemat karistust:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mauno17
huviline



Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.12 21:09 Tsiteeri


täna sai siis jälle mitmed tunnid auto kallal veedetud,kuid kasu ei midagi.Asendasin kõikk filtrisse minevad kütusetorud uute läbipaistvatega et vaadata kas süsteem laseb kütte maha.Leidsin ka selle tagasilaske klaspi mis asub sellel isendil kütusetoru küljes mis filtrist tandempumpa suundub.Lisaks tegin veel sellise pulli ka et võtsin filtri üldse vahelt ja panin otse pealevoolu tandempumpa ja tagasivoolu tagasivoolu toru külge.Panin auto käima pikka käiiiamise peale ja jätsin seisma .Peale seda käivitus kohe poolets pöördest.Läksin siis tuppa tegin väikese puhkuse 1tunnise ja lüksin siis vaatama.Õhumulle kütusetorudes polnud ning küte oli ilusti üleval.Proovisin siis võttit ,kuid ikka sama jama.Kahjuks ennem unustasin aku laadima panna niiet aku oli juba suht kehvavõitu ,kuid käivitus ikka jube pikalt ja tagant siis jube diislihaisuline hallikas vallge toss väljas.Töid teostasin ruumis kus temperatuur oli umbes 3-5kraadi.ketrasin siis auto käima uuesti ja mingi 20 s lasin töötada.ja uuest käivitsu jälle poole pöördega.Edasi kondrollisin eelsüüte küünalde voolud ära kuid neid peale ei tulnud.Voibolla oli mootori temp juba liiga soe ei tea eks homme hommikul mõõdan üle.Väga unetuid öid tekitab see 1,9 ppumppihusti mootor mõistus ka hakkab juba otsa saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ejay
huviline



Registreerunud 24.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 18.12.12 07:28 Tsiteeri


Mida vag com 4. kanali viimane lahter näitab "Engine" all, kui auto käib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 18.12.12 08:37 Tsiteeri


Mis näitu sealt näitama peaks?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.7% - SQL: 56.3%]